Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Sada je to leto 2025 (sto je opet klizni pojam, moze biti jun, moze i kraj avgusta). Do juce je bio oktobar 2024 a prethodni rok, ko to vec zna...
Sve u svemu u clanku se nista posebno ne navodi, nikakva korisna informacija. Vise smo informacija saznali ovde na forumu nego od zvanicnika i ljudi iz "struke".
 
mozda stignu ti leteci taksiji pa cemo imati shuttle sistem gde ce nas od januara prebacivati tim letecim taksijima preko Munjinog Brda (samo nas sa tagom)
Ne, nego voziš i onda ulećeš ispred tunela u "telepront" i pojaviš se na drugoj strani tunela. Leteći taksi, iliti "vazduplohov" samo ukoliko trčiš pored automobila.
 
Sada je to leto 2025 (sto je opet klizni pojam, moze biti jun, moze i kraj avgusta). Do juce je bio oktobar 2024 a prethodni rok, ko to vec zna...
Sve u svemu u clanku se nista posebno ne navodi, nikakva korisna informacija. Vise smo informacija saznali ovde na forumu nego od zvanicnika i ljudi iz "struke".
Koliko sam razumeo ostalo je da se Munja probije (ovde imamo info da je već jedna cev probijena) i da se opremi. Ostalo manje više može u relativno kratkom roku da se završi tako da praktično sve zavisi od Munje. Iskreno se nadam da su ovaj put "uboli" datum, ali videćemo....
 
Jasno je meni da je sam naslov clanka sa B92 klasican clickbait, napisan tako da privuce paznju ali u njemu se navodi kao rok leto 2025. E sad, da li je to namerna ili slucajna greska, iskreno mislim da nije greska. A sam ministar je do sada X puta pomerao rokove tako olako tako da se bojim da mu malo ko (posebno ovde na forumu) veruje na rec.
Opremiti trenutno najduzi tunel u Srbiji za manje od 6 meseci mi licno deluje kao naucna fantastika, ali hajde da verujemo :cool:
 
Zna li se otkud ime Munjino brdo? Pretpostavljam da je to lokalno ime. Ko je bio taj Munja? Zna li neko od lokalaca?
Не знам ко је био Муња. Али знам да је тај потез Муњино брдо пар километара источније од данашњег тунела. И туда је првобитно требао да буде тунел. А овај потез где је сад тунел се зове Јарећак. Fun fact: Кинези ускоро могу почети са блокадом моста у Крстацу, јер им општина није исплатила динара од договореног💸. Тешка је прича на терену. Неки овде колико видим и даље маштају о некаквом парцијалном пуштању до Лучана до нове године, и завршавању до Пж до краја 25.....за пробијање тунела сам се данас распитивао. Неке наше раднике сам "навато" они кажу да није пробијен. Да ли лажу, да ли су неупућени, да ли не смеју да причају, да ли говоре истину не знам.....ал кажу да није пробијен. Толико од мене са терена.
 
Poslednja izmena:


“U Putevima Srbije kažu da završetak kompletnog projekta diktiraju građevinski radovi u tunelu Munjino brdo, koji bi trebalo da budu okončani do decembra ove godine, jer je u toku probijanje tunelskih cevi. Nakon toga, pre puštanja ove deonice u saobraćaj, potrebno je još najmanje 6 do 8 meseci za elektro-mašinsko opremanje tunela i testiranje svih tunelskih sistema.

- Postignuta fizička realizacija na ovom projektu je oko 91,3%. Preostalo je da se završe radovi na iskopu i primarnoj podgradi tunela Munjino brdo, kao i radovi na kolovoznoj konstrukciji na otvorenoj trasi na dve trećine dužine trase. Sve pozicije na projektu koje mogu da se paralelno izvode, rade se istovremeno, od asfaltiranja otvorene trase, iskopa u tunelu Munjino brdo, do elektro-mašinskog opremanja tunela Laz - objašnjavaju u Putevima.

Takođe zanimljiv deo iz članka:
“Rešavanje imovine je takoreći završeno, čime se izvođaču radova omogućava kompletan pristup gradilištu”

“Takoreći završeno”?!? Tužno i smešno u isto vreme…
 
Danasnji snimci sa Sentinela:
1724251865992.png

Pao je novi asfalt u delu kod odmorista i u zoni do nadvoznjaka.
1724252302235.png

Takodje i ovaj mali deo u Negrisorima je asfaltiran (jedna traka oko ~400m).
Ostale promene na trasi nisu vredne pomena.
 
Poslednja izmena:
Zna li se otkud ime Munjino brdo? Pretpostavljam da je to lokalno ime. Ko je bio taj Munja? Zna li neko od lokalaca?
Мени више има смисла да ту често ударају громови, можда има неке руде испод, да не потпаљујем машту али углавном у сваком крају постоје нека места на које чешће лупају громови па одатле смешни топоними. Као севају муње изнад тог брда и онда Муњино брдо..
 
To je deonica koja apsolutno nema prioritet. Izvođač ne žuri, a investitor, tj. Vlada ne reaguje, tamo se baš niko ne uzbuđuje, pa deonicu ne obilaze. Poginuće još mnogo ljudi na deonici između Zlatibora i Pakovraća. Da ne pominjem koliko je vremena i živaca izgubljeno u kolonama.
Priče o izazovima i složenoj geologiji, te "problemima sa kojima se susreću vredni kineski neimari" zaista ne može odavno da pije vodu. 😡
 
Dosao sam u Pakovrace kasno popodne I tu sam krenuo u obilazak, prosao transom do Laza, a potom kroz desnu cev autom I po izlasku dole kod onog odmorista obe trake su bile blokirane, pa sam se mora vratiti open kroz tunel. Na ona dva velika prosirenja I spoja izmedju cevi pokusao sam u levu cev, ali nisam mogao preko kanala autom, pa sam samo prosetao I napravio samo par fotki I vratio se desnom do lokalnog puta I produzio ,na Markovinu. Onda sa nadvoznjaka uslikao I sisao na trasu, pa nanize. Ali sad vec asfaltom po prvom sloju u levoj traci sve dole pored kamenoloma, pa kroz onaj veliki iskop u Negrisorima I malo nize gde je uradjen naknadno veliki propust, tu su stigli sa asfaltom u levoj. Onda sam se spastio do onih velikih potpornih zidova I tu je konacno kompletno probijena trasa I nasipaju tampon. Onda kroz petlju Lucane uputio se preko vijadukta pravo u levu cev Munje.
Kad sam izasao vec je bio mark, kazu da sam prvi "ludak" koji je usao sa civilnim autom. Posle smo morali na pecenje, pa sam okasnio, ali me ipak radoznalost nije napustala, pa sam otisao sa drugs strange I u 9pm zatekao ekipu na nalevanju pirova u onom useful pored groblja posle tunela po totalnom mraku. Potom sam se spastic u selo pa otisao prvo u levu do kraja /desna I leva su oznacene gledano iz Beograda/ do kraja u utrobu. Onda izasao pa se vratio u desnu sa Leom inzinjerom I vodjom nocne smene. Od njega mislim da sam I dobio najpouzdanije informacije, ali o svim info I utiscima cu posle foto reportage jer mi je malo komplikovano na tabletu. Imam I snimke I samog busenja.
Dakle foto reportaza ce ici obrnutim redom prvo Munjino desna izlazni deo u njoj je open doslo do odrona, pa leva izlazni deo. Onda munjino leva ulazni deo I par iz desne. Onda trasa od Lucana ka Lazu, pa Laz desna I malo iz leve I fotoreporta,u cu zavrsiti transom ka Pakovracu.
 
Dosao sam u Pakovrace kasno popodne I tu sam krenuo u obilazak, prosao transom do Laza, a potom kroz desnu cev autom I po izlasku dole kod onog odmorista obe trake su bile blokirane, pa sam se mora vratiti open kroz tunel. Na ona dva velika prosirenja I spoja izmedju cevi pokusao sam u levu cev, ali nisam mogao preko kanala autom, pa sam samo prosetao I napravio samo par fotki I vratio se desnom do lokalnog puta I produzio ,na Markovinu. Onda sa nadvoznjaka uslikao I sisao na trasu, pa nanize. Ali sad vec asfaltom po prvom sloju u levoj traci sve dole pored kamenoloma, pa kroz onaj veliki iskop u Negrisorima I malo nize gde je uradjen naknadno veliki propust, tu su stigli sa asfaltom u levoj. Onda sam se spastio do onih velikih potpornih zidova I tu je konacno kompletno probijena trasa I nasipaju tampon. Onda kroz petlju Lucane uputio se preko vijadukta pravo u levu cev Munje.
Kad sam izasao vec je bio mark, kazu da sam prvi "ludak" koji je usao sa civilnim autom. Posle smo morali na pecenje, pa sam okasnio, ali me ipak radoznalost nije napustala, pa sam otisao sa drugs strange I u 9pm zatekao ekipu na nalevanju pirova u onom useful pored groblja posle tunela po totalnom mraku. Potom sam se spastic u selo pa otisao prvo u levu do kraja /desna I leva su oznacene gledano iz Beograda/ do kraja u utrobu. Onda izasao pa se vratio u desnu sa Leom inzinjerom I vodjom nocne smene. Od njega mislim da sam I dobio najpouzdanije informacije, ali o svim info I utiscima cu posle foto reportage jer mi je malo komplikovano na tabletu. Imam I snimke I samog busenja.
Dakle foto reportaza ce ici obrnutim redom prvo Munjino desna izlazni deo u njoj je open doslo do odrona, pa leva izlazni deo. Onda munjino leva ulazni deo I par iz desne. Onda trasa od Lucana ka Lazu, pa Laz desna I malo iz leve I fotoreporta,u cu zavrsiti transom ka Pakovracu.
Svaka čast!
 
Vrh