Da daČujem da su se vozači na AP Miloš Veliki sakrili od gráda parkiravši se čitavom širinom kolovoza, ispod nadvožnjaka.
Time su rizikovali svoje i tuđe živote, da bi zaštitili haubu od ulubljenja. U trci za Darvinovu nagradu, trenutno vodi Zapadna Srbija.
Kakve jeftine voline i budaci.
Čujem da su se vozači na AP Miloš Veliki sakrili od gráda parkiravši se čitavom širinom kolovoza, ispod nadvožnjaka.
Time su rizikovali svoje i tuđe živote, da bi zaštitili haubu od ulubljenja. U trci za Darvinovu nagradu, trenutno vodi Zapadna Srbija.
Kakve jeftine voline i budaci.
Kamere na svaki nadvožnjak, fotografisanje svakog debila koji se zaustavi u voznoj i preticajnoj traci. Kazna na kućnu adresu i to da mu se uši puše.Ljudi sad sam pripit pa pisem, ali sto sam ja dana doziveo na Milosu i video na snimcima iz kotra smera od Beograda su u najmanjunruku nenormalne situacije. Blokiran auto put,ALO, zbog cega, nije hvala Bogu nesreca. 2 trake i zaustavna blokirane zbog grada. Zivoti neduznih ljudi bezveze ozbiljno ugrozeni. Ja nisam strucan, ali zdrava seljacka logika mi kaze AMAN SRBI, sta vam je?
Da, na dosta mesta su se videli udarci cak i na vratima a pogotovo na krovu i haubama ali mi srecom ni jedno staklo nije puklo. Cela ta odiseja je trajala 10 do 15 minuta i cim je grad oslabio svi smo krenuli ali u pocetku jako polako pa kako je grad prestajao tako sve brze i naravno svi koji smo stajali smo imali migavce upaljene.Jesi imao neku štetu na autu, iskreno?
Da, na dosta mesta su se videli udarci cak i na vratima a pogotovo na krovu i haubama ali mi srecom ni jedno staklo nije puklo. Cela ta odiseja je trajala 10 do 15 minuta i cim je grad oslabio svi smo krenuli ali u pocetku jako polako pa kako je grad prestajao tako sve brze i naravno svi koji smo stajali smo imali migavce upaljene.
Osim u Nemačkoj. Gledala sam one snimke kad su nesreće, svi uredno stanu u jednu kolonu, sa razmakom između svakog vozila a jedna ili vise traka slobodna za hitne sluzbe.Пре неколико година сам се вратио из Камбере за Сиднеј на делу аутопута где су 4 траке по смеру. Кренула је таква киßа да су брисаци буквално постали бескорисни. Масовно су људи максимално успорили, упалили змигавце И буквално сви стали где се год ко затекао. То је трајало десетак минута и кад је умањило полако су се почела кретати аута док се није опоравио саобраћај. Нити најмањи удес се није десио. Неки су остали дузе у завршним тракама, неки су продузили. Није то својствено само Србији. Мислим да је приликом било каквог невремена кључна ствар прилагодити возњу, па неће бити угрожени ни они који возе ни они који стоје са разлогом.
Da budem iskren tada sam razmisljao kako sebe da sacuvam a ne sta ce biti sa kolima.Donekle razumem da se zaustave u zaustavnoj ali u trakama za odvijanje saobraćaja baš i nema smisla sem da bukvalno par vozila sačuvaju od udara grada.
Barijere koje bi potpuno onemogućile preticanje na putu 1+1? Ali kako onda obići poljoprivrednu/građevinsku mašinu ili npr. vozilo koje se pokvarilo na putu? Inače naravno slažem se sa tobom da otvaranje do Prilipca neće doneti neke naročite benefite a doneće nove probleme, saobraćaj na putu Požega-Arilje ni sad uopšte nije zanemarljiv a još kad tu nagrnu sva vozila sa autoputa biće haos.Iskreno nek otvore kad otvore, ja sam izgubio svako interesovanje za praćenje izgradnje ovog autuputa dok ne bude krenula da se radi zadnja deonica do granice ili se ne otvori za sve granicni prelaz kod manastira Kumanica kao i sam krak ka Kotromanu o kome se mnogo priča ovde a nedostajace mnogo po otvaranju do Goroblja. Do Zlatibora sam ubeđen da neće biti ništa bolje već možda čak i gore kad se sve sabere i oduzme.
Kada se bude otvorilo parcijalno do Lučana (ako bude), ubeđen sam da će se putovati isto, ili duže do uključujenja na magistralu nego kroz klisuru.
Kada se bude otvorilo do Goroblja u idealnim uslovima ce se skratiti vreme putovanja do Požege za 5-10 minuta a do Arilja za 10-20 minuta.
Nesumnjivo je da će se bezbednost povećati do Požege i to je glavna prednost autoputa između Pakovrača i Požege.
Međutim biće još rizičnije od Požege do Zlatibora zbog uključujenja na magistrale kao i drastično većeg protoka saobraćaja od Požege jer će naplatne stanice Požega, i Lučani stvoriti veću propusnu moć i dati dodatne dve opcije vozačima da pristupe magistrali nego sada što je slučaj samo sa Pakovračama.
Ono što smatram da bi trebalo da se uradi pod hitno jeste da se postave barijere celom dužinom od Pakovrača do odvajanja za Kremnu i Višegrad kao što postoje u Bugarskoj u kanjonu Struma. Na taj način bi se možda ubrzao čak i protok saobraćaja, a sigurno drastično povećala bezbednost i smanjio broj saobraćajnih nezgoda jer bi preticanje bilo gotovo nemoguće.
'Ајде да се кладимо да је већина ових возача-волина из престонице.Čujem da su se vozači na AP Miloš Veliki sakrili od gráda parkiravši se čitavom širinom kolovoza, ispod nadvožnjaka.
Time su rizikovali svoje i tuđe živote, da bi zaštitili haubu od ulubljenja. U trci za Darvinovu nagradu, trenutno vodi Zapadna Srbija.
Kakve jeftine voline i budaci.