Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Čujem da su se vozači na AP Miloš Veliki sakrili od gráda parkiravši se čitavom širinom kolovoza, ispod nadvožnjaka.

Time su rizikovali svoje i tuđe živote, da bi zaštitili haubu od ulubljenja. U trci za Darvinovu nagradu, trenutno vodi Zapadna Srbija.

Kakve jeftine voline i budaci.
 
Čujem da su se vozači na AP Miloš Veliki sakrili od gráda parkiravši se čitavom širinom kolovoza, ispod nadvožnjaka.

Time su rizikovali svoje i tuđe živote, da bi zaštitili haubu od ulubljenja. U trci za Darvinovu nagradu, trenutno vodi Zapadna Srbija.

Kakve jeftine voline i budaci.

Nemojte tako, ja sam jednom to doziveo na autoputu u Madjarskoj gde smo se svi zavukli ispod podvoznjaka jer je bilo nemoguce voziti!, to je tako udaralo po celim kolima da sam ja bio ubedjen da ce mi polomiti sva stakla! O bilo kakvoj voznji pa cak brzinom od 10km/h je bilo iluzorno i pomisliti! Svi automobili su stajali gde se ko zatekao.
 
Ljudi sad sam pripit pa pisem, ali sto sam ja dana doziveo na Milosu i video na snimcima iz kotra smera od Beograda su u najmanjunruku nenormalne situacije. Blokiran auto put,ALO, zbog cega, nije hvala Bogu nesreca. 2 trake i zaustavna blokirane zbog grada. Zivoti neduznih ljudi bezveze ozbiljno ugrozeni. Ja nisam strucan, ali zdrava seljacka logika mi kaze AMAN SRBI, sta vam je?
 
Ljudi sad sam pripit pa pisem, ali sto sam ja dana doziveo na Milosu i video na snimcima iz kotra smera od Beograda su u najmanjunruku nenormalne situacije. Blokiran auto put,ALO, zbog cega, nije hvala Bogu nesreca. 2 trake i zaustavna blokirane zbog grada. Zivoti neduznih ljudi bezveze ozbiljno ugrozeni. Ja nisam strucan, ali zdrava seljacka logika mi kaze AMAN SRBI, sta vam je?
Kamere na svaki nadvožnjak, fotografisanje svakog debila koji se zaustavi u voznoj i preticajnoj traci. Kazna na kućnu adresu i to da mu se uši puše.
Poginuće ljudi nedužni zbog bu****.
 
Ko nije doziveo takav grad na putu (bilo kom, ne samo autoputu) ne moze da to razume! Buka u kolima je tolika da se sem udaraca leda po kolima nista drugo se ne cuje niti se bilo sta vidi kroz prozore! Nije moguce voziti auto ni jednom brzinom pa cak ni najsporijom jer se ta buka enormno pojacava sa kretanjem kola a ne vidi se nista ispred. Niko se nije kretao, svi automobili su bili zaustavljeni tako da nije bilo nikakve opasnosti da ce neko naleteti. Normalno cim je grad poceo da slabi svi smo odmah krenuli.

Ne kazem da je tako bilo i ovde jer nisam bio tamo ali kada smo se mi tada zaustavili ispod nadvoznjaka grad je tek poceo da pada punom snagom i ispred mene su vec stajala kola, ja sam bio mozda 200 do 300m ispred nadvoznjaka i jedva sam dovezao auto sa 5km/h do njih a ruku sam drzao ispred sebe jer sam mislio da ce mi sofersajbna raspasti u paramparcad. Dobro sam zapamtio tu strasnu buku u automobilu i ako je tako bilo i ovima danas u potpunosti ih razumem sto su tako postupili.
 
Jesi imao neku štetu na autu, iskreno?
Da, na dosta mesta su se videli udarci cak i na vratima a pogotovo na krovu i haubama ali mi srecom ni jedno staklo nije puklo. Cela ta odiseja je trajala 10 do 15 minuta i cim je grad oslabio svi smo krenuli ali u pocetku jako polako pa kako je grad prestajao tako sve brze i naravno svi koji smo stajali smo imali migavce upaljene.
 
Da, na dosta mesta su se videli udarci cak i na vratima a pogotovo na krovu i haubama ali mi srecom ni jedno staklo nije puklo. Cela ta odiseja je trajala 10 do 15 minuta i cim je grad oslabio svi smo krenuli ali u pocetku jako polako pa kako je grad prestajao tako sve brze i naravno svi koji smo stajali smo imali migavce upaljene.

Ili imaš neko baš jako staklo ili jako slabu limariju.
 
Пре неколико година сам се вратио из Камбере за Сиднеј на делу аутопута где су 4 траке по смеру. Кренула је таква киßа да су брисаци буквално постали бескорисни. Масовно су људи максимално успорили, упалили змигавце И буквално сви стали где се год ко затекао. То је трајало десетак минута и кад је умањило полако су се почела кретати аута док се није опоравио саобраћај. Нити најмањи удес се није десио. Неки су остали дузе у завршним тракама, неки су продузили. Није то својствено само Србији. Мислим да је приликом било каквог невремена кључна ствар прилагодити возњу, па неће бити угрожени ни они који возе ни они који стоје са разлогом.
 
Пре неколико година сам се вратио из Камбере за Сиднеј на делу аутопута где су 4 траке по смеру. Кренула је таква киßа да су брисаци буквално постали бескорисни. Масовно су људи максимално успорили, упалили змигавце И буквално сви стали где се год ко затекао. То је трајало десетак минута и кад је умањило полако су се почела кретати аута док се није опоравио саобраћај. Нити најмањи удес се није десио. Неки су остали дузе у завршним тракама, неки су продузили. Није то својствено само Србији. Мислим да је приликом било каквог невремена кључна ствар прилагодити возњу, па неће бити угрожени ни они који возе ни они који стоје са разлогом.
Osim u Nemačkoj. Gledala sam one snimke kad su nesreće, svi uredno stanu u jednu kolonu, sa razmakom između svakog vozila a jedna ili vise traka slobodna za hitne sluzbe.
Nemci bi stajali i tokom grada ;) čekamo da nam dijaspora javi da li je to zaista tačno.
 
Nije nimalo prijatno iskustvo zateći se u vožnji dok pada grad. Sećam se pre nekoliko godina da sam se zatekao na autoputu negde kod Ljiga, masa vozila je krenula da staje u tunelu, ja sam nastavio lagano uz upaljena sva 4 i tako na kraju prošao...
Sad zamislite da svi krenemo da stajemo naglo u tunelu jer želimo da sačuvamo sebe ili auto?
Mislim da se ovde samo radi o neiskustvu a ne o lošoj nameri, ali ipak se mora razmišljati i o drugim vozačima, posebno jer je reč o autoputu, sekunde su veoma bitne...
P.S. Inače grad je gotovo redovna pojava (u letnjem periodu ) u Šumadiji, na jugozapadu Srbije i uglavnom je lokalnog karaktera (znači naiđe oblak ili oblačna masa i po pravilu veoma kratko traje).
 
Него када ће отворити до Пожеге? Ја типујем на Никољдан 2025-е!
Ево и мали преглед што га је Небодерко направио 2020-е са роковима за крај радова, јако поучно!
 
Poslednja izmena:
Iskreno nek otvore kad otvore, ja sam izgubio svako interesovanje za praćenje izgradnje ovog autuputa dok ne bude krenula da se radi zadnja deonica do granice ili se ne otvori za sve granicni prelaz kod manastira Kumanica kao i sam krak ka Kotromanu o kome se mnogo priča ovde a nedostajace mnogo po otvaranju do Goroblja. Do Zlatibora sam ubeđen da neće biti ništa bolje već možda čak i gore kad se sve sabere i oduzme.

Kada se bude otvorilo parcijalno do Lučana (ako bude), ubeđen sam da će se putovati isto, ili duže do uključujenja na magistralu nego kroz klisuru.

Kada se bude otvorilo do Goroblja u idealnim uslovima ce se skratiti vreme putovanja do Požege za 5-10 minuta a do Arilja za 10-20 minuta.

Nesumnjivo je da će se bezbednost povećati do Požege i to je glavna prednost autoputa između Pakovrača i Požege.

Međutim biće još rizičnije od Požege do Zlatibora zbog uključujenja na magistrale kao i drastično većeg protoka saobraćaja od Požege jer će naplatne stanice Požega, i Lučani stvoriti veću propusnu moć i dati dodatne dve opcije vozačima da pristupe magistrali nego sada što je slučaj samo sa Pakovračama.

Ono što smatram da bi trebalo da se uradi pod hitno jeste da se postave barijere celom dužinom od Pakovrača do odvajanja za Kremnu i Višegrad kao što postoje u Bugarskoj u kanjonu Struma. Na taj način bi se možda ubrzao čak i protok saobraćaja, a sigurno drastično povećala bezbednost i smanjio broj saobraćajnih nezgoda jer bi preticanje bilo gotovo nemoguće.
 
Iskreno nek otvore kad otvore, ja sam izgubio svako interesovanje za praćenje izgradnje ovog autuputa dok ne bude krenula da se radi zadnja deonica do granice ili se ne otvori za sve granicni prelaz kod manastira Kumanica kao i sam krak ka Kotromanu o kome se mnogo priča ovde a nedostajace mnogo po otvaranju do Goroblja. Do Zlatibora sam ubeđen da neće biti ništa bolje već možda čak i gore kad se sve sabere i oduzme.

Kada se bude otvorilo parcijalno do Lučana (ako bude), ubeđen sam da će se putovati isto, ili duže do uključujenja na magistralu nego kroz klisuru.

Kada se bude otvorilo do Goroblja u idealnim uslovima ce se skratiti vreme putovanja do Požege za 5-10 minuta a do Arilja za 10-20 minuta.

Nesumnjivo je da će se bezbednost povećati do Požege i to je glavna prednost autoputa između Pakovrača i Požege.

Međutim biće još rizičnije od Požege do Zlatibora zbog uključujenja na magistrale kao i drastično većeg protoka saobraćaja od Požege jer će naplatne stanice Požega, i Lučani stvoriti veću propusnu moć i dati dodatne dve opcije vozačima da pristupe magistrali nego sada što je slučaj samo sa Pakovračama.

Ono što smatram da bi trebalo da se uradi pod hitno jeste da se postave barijere celom dužinom od Pakovrača do odvajanja za Kremnu i Višegrad kao što postoje u Bugarskoj u kanjonu Struma. Na taj način bi se možda ubrzao čak i protok saobraćaja, a sigurno drastično povećala bezbednost i smanjio broj saobraćajnih nezgoda jer bi preticanje bilo gotovo nemoguće.
Barijere koje bi potpuno onemogućile preticanje na putu 1+1? Ali kako onda obići poljoprivrednu/građevinsku mašinu ili npr. vozilo koje se pokvarilo na putu? Inače naravno slažem se sa tobom da otvaranje do Prilipca neće doneti neke naročite benefite a doneće nove probleme, saobraćaj na putu Požega-Arilje ni sad uopšte nije zanemarljiv a još kad tu nagrnu sva vozila sa autoputa biće haos.
 
Čujem da su se vozači na AP Miloš Veliki sakrili od gráda parkiravši se čitavom širinom kolovoza, ispod nadvožnjaka.

Time su rizikovali svoje i tuđe živote, da bi zaštitili haubu od ulubljenja. U trci za Darvinovu nagradu, trenutno vodi Zapadna Srbija.

Kakve jeftine voline i budaci.
'Ајде да се кладимо да је већина ових возача-волина из престонице.
 
Aman ljudi šta vam je. Jel stvarno raspravljamo da li je ok da se neko (čuj neko, gomila njih) zaustavi u preticajnoj traci ispod nadvožnjaka.

Mogu da razumem da grune iznenadno pa svi stanu gde se ko zatekao (mada je u to diskutabilno - ja lično bih se dovukao do zaustavne kako znam i umem). Ali ovde se nisu svi zatekli ovako u grupi ispod nadvožnjaka sigurno. I to u grupi dovoljno velikoj da blokiraju sve 3 trake, i to u oba smera. Kako su se dovezli do ispod nadvožnjaka mogli su da se dovezu i do zauatavne trake.

Mislim šta je sledeće. Jel ok stati u tunelima tako?
 
Vrh