Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Kod Ovčar banje je semafor zbog radova na mostu (ispred skretanja za Kablar iz pravca Užica) koji ovih dana pravi strašne zastoje. Danas popodne klona iz Čačka dosegla je do ap.
Neki pribegavaju alternativi preko Lučana i Markovice, a tamo je katastrofalan put. Danas je čak neki šleper napravio zastoj na obilasku.
Preporuka je od mene lokalca, posebno popodne, u Požegi, odnosno Lajkovcu, isključiti se i ići preko Divčibara (Pž, put za Kosjerić, kod prve pumpe desno, pa na Divčibare, u Mionicu, na Bogovađu pa na Ibarsku do Ćelija pa opet na ap, ili zs južne i istočnne delove Bg ostati na njoj.
 
Da li su ti radovi u Ovčar banji bili toliko urgentni? Da li je postojala mogućnost da se to sve prolongira za sledeću godinu kad se pusti deonica auto puta do Požege?
Nisam prolazio skoro tuda pa ne znam koji je obim radova na mostu i koji je razlog rekonstrukcije.
 
Most čini granicu okruga i preduzeća koja pdržavaju put.
Pre petnaestak godina rehabilitovan je put od Ča do njega, a oko korone dalje, do Sušice.
Tada je zaobiđen.
Sada rade telo mosta, traku po traku, kako su već ranije rađeni i neki drugi.
Veliko je pitanje zašto su iščekali sezonu da počnu radove. A sve se radi u nekih dvadesetak metara.
Problem pravi semafor koji je simetričnom režimu, a saobraćaj je uglavnom asimetričan pa se kolone prave uvek samo sa jedne strane, mada se rano popodne dešava da zahuše obe. Pre podne je frka od Ča, a popodne od Pž. Kad se umeša policija i ubrza protok, brzo se sredi stanje. Sigurno stanje nije bilo tskvo da nije moglo da sečeka septembar, ili još bolje, trebalo gs ke uraditi do kraja juna.
Ovako, putnicima ostaje da se čvare na suncu i uživaju u čarima dezorganizacije državnih firmi.
Pretpostavljam da im je jasno do kada autoput neće krenuti i da bi bilo previše da to čekaju.
Ali, uz malo pameti i sngažovanje čjudi, zastoji su mogli biti bezbolniji
 
Most čini granicu okruga i preduzeća koja pdržavaju put.
Pre petnaestak godina rehabilitovan je put od Ča do njega, a oko korone dalje, do Sušice.
Tada je zaobiđen.
Sada rade telo mosta, traku po traku, kako su već ranije rađeni i neki drugi.
Veliko je pitanje zašto su iščekali sezonu da počnu radove. A sve se radi u nekih dvadesetak metara.
Problem pravi semafor koji je simetričnom režimu, a saobraćaj je uglavnom asimetričan pa se kolone prave uvek samo sa jedne strane, mada se rano popodne dešava da zahuše obe. Pre podne je frka od Ča, a popodne od Pž. Kad se umeša policija i ubrza protok, brzo se sredi stanje. Sigurno stanje nije bilo tskvo da nije moglo da sečeka septembar, ili još bolje, trebalo gs ke uraditi do kraja juna.
Ovako, putnicima ostaje da se čvare na suncu i uživaju u čarima dezorganizacije državnih firmi.
Pretpostavljam da im je jasno do kada autoput neće krenuti i da bi bilo previše da to čekaju.
Ali, uz malo pameti i sngažovanje čjudi, zastoji su mogli biti bezbolniji
Hvala.
 
Vrh