Baš sam to i hteo da kažem.Više automobila može da stane u Brančić nego idpod nadvožnjaka...Next level...
Слажем се око глупости која је направљена оваквим ризиковањем, али генерализовање о пореклу возача је тотално непримерено.Svi su sada iz prestonice, a najviše ovi što isprazne prestonicu kad odu kući.
Inače, ja imam dva manja ulubljenja od gráda na kolima. I da se upropasti auto, nije to kraj sveta, ali kad pogineš, za tebe jeste.
Delim stav sa tobom. I meni više odgovara duža vožnja putem bez saobraćaja. Skoro sam testirao jednu deonicu kada sam išao za CG koju sam podelio na ovom forumu. Od tada više mi ne pada na pamet da idem preko Zlatibora.@mpvr
Stojim pri tome da treba da bude neka vrsta fizičke barijere (da li su to fiksni čunjevi, ograda ili nešto treće nije toliko bitno. Možda ne treba baš celom dužinom, tamo gde su dugačke ravnice i dozvoljeno preticanje da ih nema ali zato svuda gde postoji puna linija je neophodno.
Sad, što se tiče poljoprivredih vozila, oni uglavnom idu nekoliko stotina metara magistralom i ne viđam ih često na ovoj magistrali. (Bolje izgubiti 5 minuta iza traktora, nego skoro svakodnevno gubiti živote, spasavati povređene i imati obustavljen saobraćaj.
Ja baš zbog bezbednosti u zadnje vreme kad idem za Zlatibor vratio sam se alternativnim pravcima, preko Divčibara, Glumča i Vranjana jer nema saobraćaja (osim ako ne idem u sred noći). A kad idem za Crnu Goru onda preko Kraljeva, Novog Pazara i Berana, odnosno nekad preko Guče, Ivanjice, Sjenice, Tutina, Berana.
Meni lično više odgovara malo duža vožnja putem bez saobraćaja sa krivinama i uživanjem u prirodi umesto zastoja, udesa, stresova i sprečavanje nesreća zbog rizičnih preticanja i neprilagođene brzine .
Lepo je uznapredovao deo iza Munje. Po mom mišljenju sve je ovo asfaltirano do n.g sa sve deonicom iza Munje. E sad za samu Munju mislim da neće stići do n.g. ali čudi me onda toliki gas na toj deonici. Laza kamikaza po snimcima svetli dobrim delom vide se i slike hidranata, mislim da će on profunkcionisati za vožnju do n.g.
Bravo Srđane za snimak, odlično kao i uvijek.Za sad samo od jednog do drugog tunela, kisa me je bas zezala a i aplikacija za vremenusku prognozu, kad god su najavili kisu tad je nije bilo a kad su prikazivali lepo vreme tad je padala kisa. Hteo sam i ostalo da snimim al kao sto rekoh kisa je skoro svaki dan padala dole kad sam bio.
Za sad samo od jednog do drugog tunela, kisa me je bas zezala a i aplikacija za vremenusku prognozu, kad god su najavili kisu tad je nije bilo a kad su prikazivali lepo vreme tad je padala kisa. Hteo sam i ostalo da snimim al kao sto rekoh kisa je skoro svaki dan padala dole kad sam bio.
Ovo što je Srđan snimio je tačno deonica za koje vlasti tvrde da će biti završena i puštena u upotrebu ove godine. To je 5 meseci, od kojih su dva sa nepovoljnim uslovima verovatno. Ako pretpostavimo da će tunel Laz biti završen i opremljen do tad, da li je moguće da se ovo što je snimljeno završi do kraja godine?
To sam i ja pomislio, ali me od tog mišljenja malo udaljio ovaj materijal pun gabaritnog kamenja u relativno plitkoj zoni.Hvala, mislim da je ovo zakopavanje cevi za kisnicu, na 3:21 se vidi prepostavljam sahta za kisnicu.