@mpvr
Stojim pri tome da treba da bude neka vrsta fizičke barijere (da li su to fiksni čunjevi, ograda ili nešto treće nije toliko bitno. Možda ne treba baš celom dužinom, tamo gde su dugačke ravnice i dozvoljeno preticanje da ih nema ali zato svuda gde postoji puna linija je neophodno.
Sad, što se tiče poljoprivredih vozila, oni uglavnom idu nekoliko stotina metara magistralom i ne viđam ih često na ovoj magistrali. (Bolje izgubiti 5 minuta iza traktora, nego skoro svakodnevno gubiti živote, spasavati povređene i imati obustavljen saobraćaj.
Ja baš zbog bezbednosti u zadnje vreme kad idem za Zlatibor vratio sam se alternativnim pravcima, preko Divčibara, Glumča i Vranjana jer nema saobraćaja (osim ako ne idem u sred noći). A kad idem za Crnu Goru onda preko Kraljeva, Novog Pazara i Berana, odnosno nekad preko Guče, Ivanjice, Sjenice, Tutina, Berana.
Meni lično više odgovara malo duža vožnja putem bez saobraćaja sa krivinama i uživanjem u prirodi umesto zastoja, udesa, stresova i sprečavanje nesreća zbog rizičnih preticanja i neprilagođene brzine .