Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Zapravo, ako malo bolje pogledate mapu, petlja Arilje se nalazi na teritoriji opstine Arilje, pretpostavljam da je tu najlakse bilo da se napravi petlja. A o tome je bilo reci i pre nekoliko godina dok je ovaj projekat bio samo u idejnoj fazi.
1718183318946.png
 
Tako je, izmedju ove 2 petlje ce biti 3-4 km sto je bas blizu. A ova prva deonica je duga 9km, mogla bi biti brzo gotova kada bi se ozbiljno radilo.

A sto se tice ovog najnovijeg videa, rekao bih nema veceg update-a. Novost je da su krenuli sa asfaltiranjem onog lokalnog puta uz sam autoput u Pakovracu u smeru ka Pozegi.
1718188456920.png

Ovu kosinu konacno napadaju kako treba, ovo brdo treba da "pojedu", petlja Prilipac napreduje brzinom kornjace, ima ovde jos dosta posla rekao bih...
 
Poslednja izmena:
Sjećam se 2022. kad su otvarali Preljina-Pakovraće da sam cijenio da će završiti radove u proljeće 2024. i kako mi je to daleko bilo, a uzimao sam baš kao krajnji datum.
Evo biće proljeće ali 2025. g. Tužno zaista... 30 km auto-puta 6 godina. Ja mislim da je to rekord.
rekordi se stvaraju da se obaraju, ja mislim da ni na prolece nece biti gotovo, eventualno jesen mada Nikoljdan je vec vaspostavljen kao tradicionalni dan za otvaranja na Koridoru 11
 
Poslednja izmena:
Da se otvori sad pred sezonu onde do ispred tunela Laz tj. gde je sproveden lokalni put ispod autoputa.😀😀🙂
 
Apropo ovog prethodnog snimka u Ivanjici gde javna rasprava tek treba da usledi, stavicu ovaj snimak iz Topole gde je javna rasprava za Karadjordja upravo zavrsena. Mislim da je ovo prvi put da je lokalna samouprava "zalegla" I stala uz interes lokalnog stanovnistva I svela rusenja na trasi na minimum I izasla u susret iznad svakog ocekivanja. Dobar primer u vezi ekspropriacije za sve druge u Srbiji.

 
Apropo ovog prethodnog snimka u Ivanjici gde javna rasprava tek treba da usledi, stavicu ovaj snimak iz Topole gde je javna rasprava za Karadjordja upravo zavrsena. Mislim da je ovo prvi put da je lokalna samouprava "zalegla" I stala uz interes lokalnog stanovnistva I svela rusenja na trasi na minimum I izasla u susret iznad svakog ocekivanja. Dobar primer u vezi ekspropriacije za sve druge u Srbiji.

Svaka cast ovom coveku i ako je uspeo par desetina porodica da spasi "izgnanstva", danas da ode u penziju imao bi zaostavstinu da mu se ime u mestu vecno pamti. Neverovatna je stvar kako se iz aviona vidi kad je neko obrazovan (ne mislim na posedovanje diplome), odmeren, strucan, recit, domacinski nastrojen...i jos mi je vise neverovatno da mi u nasoj maloj Srbiji ne mozemo naci 50-ak ovakvih ljudi da vode gradove i opstine na radost svih nas a nezavisno na stranacku pripadnost i knjizicu.
Sva sreca da je moj Nis u pogledu autoputeva gotovo resen. Da nije, da sada treba planirati, graditi, ko nas vodi zadnjih 20-30 godina verovatno bi pola grada srusili i AP bi prosao kroz sam centar...
 
Zadnji puta kada sam bio u McDonaldsu pre početka leta parking je bio dosta popunjen.
Obratite pažnju na količinu označenih parking mesta za automobile.
 
Mozda ne pisem na dobroj temi, imqm pitanje, da li se preko Borove glave (Zlatobor) meri prosecna brzina? Hvala unapred
 
Dok ne stigne video evo par slika
Pogled ka tunelu Munjino Brdo, ako neko zna sta rade ovo gore levo nek pise :)

1.JPG
2.JPG
3.JPG


Pravac ka petlji Pozega


4.JPG
5.JPG
6.JPG
7.JPG


Buduca petlja Pozega
8.JPG


Mesto za buducu naplatnu rampu u Pozegi:


9.JPG


Snimio sam deo kod Pozege, posle idem da snimam deo od Luana ka Cacku, i pravim video :)
 
Ako neko zna sta rade ovo gore nek pise?
Rade Srdjeane ono sto su na zalost vec davno trebali da urade.
Dakle konacno su prosli zadnjih meseci ahilovu petu i sa ove strane punom parom poceli da buse, a da ne staju posle svakog metra i dodatno ne ojacavaju. Putem kojim izgone gore do lagera ce se oformiti kanal da bi se sprecila erozija a ostalo ce se popuniti i zaravniti sa preostalim materijalom. Kanal ce ici dole do dva mala mosta ispred samog tunela za koje se upravo vrse fundiranja temelja i dalje prirodno nastavljati. I ja mislim kao sto je @boocky zapazio da se isto tako desio dugo cekani pomak sa preostala tri raspona na onom najduzem vijaduktu posle tunela, mislim da bese B32, a na to je mirisao i pocetak uredjenja kosine u neposrednoj blizini. No bez obzira na sve to ostaje da se nadamo da ce se ipak jesenas zavrsiti do Lucana i da ce osposobiti ona tri mosta do Kratovske, a Munjino i ovo posle njega bicu srecan ako zavrse do sledeceg leta.
Srdjane neizmerno hvala i uzivaj ispod "milion zvezda"
 
Hvala @KrCan na informacijama, evo i par slika od danas, snimljen je i ovaj deo, editujem video veceras i krece upload.

Most u Krstacu lepo napreduje
DJI_20240617114114_0124_D.JPG
DJI_20240617114137_0125_D.JPG
DJI_20240617114154_0127_D.JPG


Tunel Laz
DJI_20240617121210_0135_D.JPG

Od tunela Laz ka Lucanima
DJI_20240617121240_0136_D.JPG

DJI_20240617121258_0137_D.JPG

DJI_20240617121313_0138_D.JPG

DJI_20240617121323_0139_D.JPG


Jel zna neko za sta sluzi ova crna mrezica na ovoj kosini?
DJI_20240617121348_0142_D.JPG


Sa malo vece visine pogled ka Lucanima
DJI_20240617121419_0144_D.JPG
DJI_20240617121446_0145_D.JPG
DJI_20240617121516_0146_D.JPG

U desnom uglu se vidi tunel Munjino Brdo
DJI_20240617121538_0147_D.JPG


I dve slike odmor za oci
DJI_20240617121608_0148_D.JPG

DJI_20240617121616_0149_D.JPG
 
Vrh