Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Cekaj bre, kod Slobodinog stadiona u Uzicu si bio u 3:42:00, u pakovracu na rampi si bio u 4:23:00, to je po mojoj racunici 41 minut. sto je sasvim ok vreme, al je daleko od ovih 30 sto si napisao :)
ja to računam od izlaza iz užica ne baš iz centra :D 35 min ali morao sam baš sporije voziti zbog magle. :D vidiš daciu ispred mene što je ubijala koliko sporo vozi a nigdje niko...
kad je sve čisto u proljeće i kad je noć - nešto malo preko 5 sati čiste vožnje :)
možda se drugi umaraju dok voze i hvata ih nervoza. mene vožnja baš opušta.
 
ja to računam od izlaza iz užica ne baš iz centra :D 35 min ali morao sam baš sporije voziti zbog magle. :D vidiš daciu ispred mene što je ubijala koliko sporo vozi a nigdje niko...
kad je sve čisto u proljeće i kad je noć - nešto malo preko 5 sati čiste vožnje :)
možda se drugi umaraju dok voze i hvata ih nervoza. mene vožnja baš opušta.
Nijesi brzo vozio no nisko lećeo.
 
ja to računam od izlaza iz užica ne baš iz centra :D 35 min ali morao sam baš sporije voziti zbog magle. :D vidiš daciu ispred mene što je ubijala koliko sporo vozi a nigdje niko...
kad je sve čisto u proljeće i kad je noć - nešto malo preko 5 sati čiste vožnje :)
možda se drugi umaraju dok voze i hvata ih nervoza. mene vožnja baš opušta.
Pa vreme odakle sam ti racunao u Uzicu do naplatne rampe u Pakovracu ima oko 47km +-300 metara
To vreme koje prodjes je moguce samo tim casovima, al preko dana tesko...
I mene opusta kad vozim nocu, al prkeo dana kad su guzve me i bas ne opusta jos ako su mi deca u kolima to je vec drugi krug pakla :D
 
Novi snimci sa Sentinel-a na danasnji dan:

1717771681450.png

1717771586676.png

1717771623105.png
 

Prilozi

  • 1717771538276.png
    1717771538276.png
    459,5 KB · Pregleda: 170
Pokušaću da vam objasnim kuda da idete a da izbegnete petlju Pž jer ce izgleda biti protesta....
1. Slika je ISKLJUCENJE kod Ramaksa i obilazak petlje preko Zelenca, uzak je put, ali je asfalt pa ce vas navigacija dovesti do malog podvoznjaka i izlazite na petlju.
Odatle mozete mozda direktno za Bg preko petlje, a ako ne onda ili
pored "Dve Lipe" pa kroz grad
ili da idete pravo pored železničke stanice i da sa gornje strane ( pored Doma Zdravlja) uđete u grad i kroz njega do petlje. Nema frke, 3 semafora ima navigacija, nema frke....
Sa druge strane ,ko ide iz Bg, on ce skrenuti u Prijanovićima u grad ( 1.ulaz) i odatle ili pored restorana "2 Lipe" ili Doma Zdravlja pa do podvoznjaka...ili preko starog puta za Ue i to je opcija.
Idealno bi bilo da dodjete do petlje i skrenete za grad ali su bile velike kolone i mozda je bolje kroz grad....
Nije nista komplikovano, samo pratite navigaciju i kod Ramaksa dolazite....
Screenshot_20240609_220639_Maps.jpg
Screenshot_20240609_220821_Maps.jpg
 
Poslednja izmena:
Verovatno ste pisali o ovome, ali meni je nova informacija, pa eto možda još nekome bude. Od Požege do granice će kinezi raditi kroz koncesiju put, kaže naš tiktok ministar.
 
Verovatno ste pisali o ovome, ali meni je nova informacija, pa eto možda još nekome bude. Od Požege do granice će kinezi raditi kroz koncesiju put, kaže naš tiktok ministar.

Mislim da to nije loše uopšte, sobzirom da je taj deo puta jako jako skup put. A realno nije prometan kao Beograd - Preševo. Ja čak ne znam ni da li će se koncesionaru isplatiti uopšte, da li će prihvatiti koncesiju, ili će tražiti neki minimum prometa koji ne verujem da će biti ispunjen.
 
Koncesije generalno funkcionišu po principu debelog obezbeđenja. Recimo, ja ti napravim taj put do Boljara što hoćeš, ali ako ima manje od X novca od putarine godišnje, ti mi dođeš još Y na ono što sam od putarine uzeo. Opcija da ćemo mi bilo koga da navučemo na bućku naročito u tako velikim poslovima, i naročito kad našu stranu zastupa sićve011 je praktično nepostojeća.
 
Pa prvo ide javni uvid, pa zalbe i primedbe, pa se nakon toga usvaja plan kao konacni. Onda bi trebalo da se krene u proces eksproprijacije i izvodjenja radova.
Slažem se sa tobom, apsolutno tačan redosled poteza. Samo što su u našem slučaju radovi kod Duge Poljane "otvoreni" još pre neku godinu, ne sećam se tačno.
 
U tom dokumentu su jasno razrađene deonice 1 i 10. Trase na ostalim deonicama su podložne promeni i verovatno nisu 100% tačne. Posebno ona poslednja, jedanaesta.


5.3. ПРИОРИТЕТНА ПЛАНСКА РЕШЕЊА И ПРОЈЕКТИ

Изградња планираног аутопута може да се реализује фазно по деоницама, утврђеним овим просторним планом, или по деоницама које ће бити утврђене техничком документацијом. Приоритети у имплементацији Просторног плана до краја 2028. године су:

- израда и ревизија техничке документације на нивоу студије оправданости са идејним пројектом (у целини или по деоницама);
- израда и техничка контрола пројекта за грађевинску дозволу и израда пројекта за извођење (у целини или по деоницама);
- решавање имовинско правних односа;
- изградња деоница аутопута, у складу са динамиком коју опредељују министарство надлежно за саобраћај и инфраструктуру, или други управљач пута.
 
Zasto se ova petlja Arilje zove tako a u Pozegi je?
Boze me sakloni stvarno mi nije jasno gde su je stavili.
Ovo kad bude guzva na petlji u Pozegi, treba otici do petlje u Pozegi zvana Arilje i tu se iskljuciti, pre ce se stici do Pozege.
 
Slažem se Srki ali mi se čini da je to bilo najbolje rešenje s obzirom na konfiguraciju terena i broj objekata za rušenje.
Ovako je petlja na onoj ravnici kod skretanja za Virovo, tu će biti tunel. Sasvim dovoljno mesta za jednu petlju koja je sama po sebi kompleksan objekat.
Primera radi petlja Ivanjica se nalazi u polju blizu Prilika, na oko 10 km od centra a petlja Međurečje oko 9 km.
 
Zasto se ova petlja Arilje zove tako a u Pozegi je?
Boze me sakloni stvarno mi nije jasno gde su je stavili.
Ovo kad bude guzva na petlji u Pozegi, treba otici do petlje u Pozegi zvana Arilje i tu se iskljuciti, pre ce se stici do Pozege.
Zato što kad otvore do Lučana reći će (tj. slagaće) da su otvorili do Požege, prema obećanju do kraja godine. A onda kad realno otvore do Požege bi bilo glupo da opet kažu da su otvorili do Požege pa će reći da su otvorili do Arilja.
 
Poslednja izmena:
Vrh