16e je sedmodnevna vinjeta sad, bila je toliko i pre par meseci.Ne znam odkud sada 20, ja sam u Sloveniji u decembru placao sedmodnevnu vinjetu 15 evra. Takodje tacan je podatak i za Bugarsku i Madjarsku. Verujem da su tacni svi
Slovenija: https://www.si-vignette.com/en/e-vignette/register/si/15/Ne znam odkud sada 20, ja sam u Sloveniji u decembru placao sedmodnevnu vinjetu 15 evra. Takodje tacan je podatak i za Bugarsku i Madjarsku. Verujem da su tacni svi
Da ne bude zabune, pričam o autoputu i nagibima na dionici ljig preljina, stavim tempomat i ne diram, u tunelina naravno se prikoči i obori brzina jer nije bezbjedno. Ostalo, tempomat i samo lagano.U krivini 130?!
Izvini, mozda si profesionalni vozac itd....ali ovo je ozbiljno igranje sa svojim i tuđim zivotima. Mozes ti da vozis najsigurniji auto, ali je to automobil, nije avion.
Na delu Ča-Bg nema dela gde je ogranicenje 130, a krivine su. Koliko pamtim samo od Preljine na pravini je 130, posle se ne secam, a nije ni bezbedno sve do Ljiga je brdovito.
Ne uzdaj se u međuosovinsko rastojanje i stabilnost vozila i ne propagiraj javno ovakvu voznju.
Srecan put i sve najbolje, nisam imala losu nameru
Stvar je u tome da ako idem od Bg do Pecinaca meni treba 90rsd po smeru.Поента је да код нас један пролаз кошта као тамо 7 или 10 дана. Јер ми смо економски тигар, једино што режимо углавном на своје грађане! Срки јел знаш да ли су напокон склонили ону кућу и помоћне објекте између тунела?
Gledaj zvanične sajtove, na ovim "nezvaničnim" ti uzvmu više para za vinjetu.
Zato što ni to nije zvanični sajt. Ja sam postavio zvanični sajt na njemu su na svim jezicima cene iste tj. 6400 HUF za 10 danaOvo za Madjarsku je zanimljivo, ako izaberes jezik na eng, onda je cena 20, ako stavis Madjarski onda je cena ~16,
Sve u svemu, mjerenje od rampe do rampe na kompletnoj dionici je prema konstantnoj brzini od 130khm, što znači da se mjeri prolazno vrijeme od Pakovraća do rampe u Obrenovcu - 50 minuta. Ko ide preko toga kažnjava se, tako da ja NE propagiram bilo kakvu nasilničku vožnju niti kršim ijedan propis! Poenta mog posta je da vozači sa starijim i posebno manjim autima voze ispod ograničenja na dionici AUTOPUTA ljig-preljina jer su stabilni koliko i zaprežna kola i da TI vozači ugrožavaju ostale učesnike. Ja ne ugrožavam bilo koga niti se igram sa bilo čijim životima kako bezobzirno korisnik MiraC kaže, već vozim onako kako je predviđeno. Da vozim kako ne treba, ne bi se mogo naplaćat kazni, jer su postavljene kamare koje mjere prolazna vremena na pod-dionicama, o kojima je bila riječ ranije u temi.Slazem se, autoput i jeste konstruisan za vece putne brzine i vecu bezbednost i sigurnost. Krivine postoje ali je radijus veci pa je samim moguce proci kroz iste sa vecom brzinom bez problema. Takodje i nagib u samoj krivini dosta pomaze da brzina prolaska kroz krivinu bude veca. Nasuprot tome, kontra nagib utice da se ta brzina smanjuje pa onda imamo cesta izletanja vozila (obicno svako zna barem jedan lokalni, regionalni ili magistralni put koji ima ovakve krivine sa kontra nagibom).
Naravno imamo tu i faktor podloge, tj nije isto ako je asfalt suv, mokar ili ako pod snegom...
Takodje dosta zavisi i od samog auta, klirensa, i centra mase. Po pravilu nizi i spusteni automobili koji imaju nisko teziste po pravilu dosta su stabilniji na autoputu od recimo nekog dzipa sa klirensom od 25 cm.
U sustini, ima jos faktora ali je ovo sustina. Cista fizika @MiraC
Naravno @Mel, slazem se, u krivini osecas G silu, ubrzanje koje te vuce (centrifugalna sila).
Zato je najbolji primer za tecnu i sigurnu voznju, staviti casu vode u auto i onda voziti tako da se voda ne prospe
Veoma je tesko postici konstantnu brzinu od 130 km/h trenutno pri ovom obimu saobracaja kakav je sada na Milosu Velikom (osim mozda nocu kada ima malo saobracaja). Ima dosta kamiona, slepera, dosta vozila u preticajnoj traci, tuneli itd itd. Takodje da ne zaboravimo da 130 km/h (mereno na radaru ili presretacu) nikad nije isto kao 130 km/h na brzinomeru (brzinomer uvek pokazuje vise).Sve u svemu, mjerenje od rampe do rampe na kompletnoj dionici je prema konstantnoj brzini od 130khm, što znači da se mjeri prolazno vrijeme od Pakovraća do rampe u Obrenovcu - 50 minuta. Ko ide preko toga kažnjava se, tako da ja NE propagiram bilo kakvu nasilničku vožnju niti kršim ijedan propis! Poenta mog posta je da vozači sa starijim i posebno manjim autima voze ispod ograničenja na dionici AUTOPUTA ljig-preljina jer su stabilni koliko i zaprežna kola i da TI vozači ugrožavaju ostale učesnike. Ja ne ugrožavam bilo koga niti se igram sa bilo čijim životima kako bezobzirno korisnik MiraC kaže, već vozim onako kako je predviđeno. Da vozim kako ne treba, ne bi se mogo naplaćat kazni, jer su postavljene kamare koje mjere prolazna vremena na pod-dionicama, o kojima je bila riječ ranije u temi.
Nego daj da se vraćamo izgradnji i novostima o nastavku do Požege.
Imaš kamere posle svakog uključenja: Preljina, Takovo, Ljig, Ub.Da li mere samo od rampe do rampe ili ima nešto još između?
Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
Delimično tačno,mere se na pojedinim rampama.Imaš kamere posle svakog uključenja: Preljina, Takovo, Ljig, Ub.
Kamere konstatuju vreme prolaska ispod njih u kombinaciji sa vremenima ulaska na naplatnim rampama i računaju prosečnu brzinu za svaku tu poddeonicu.
Povremeno na Obrenovcu ili Pakovraću dežuraju policajci sa tabletima i zaustavljaju one koji preteraju. Odavno se ne meri od rampe do rampe.