Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

S obzirom da im do petlje Arilje ne treba više od godinu dana i relativno brzo mogu krenuti dalje od Arilja, da li je neko razmišljao koliko bi pametno bilo da država uporedo sa izgradnjom deonice od petlje Arilje do petlje Prilike, rekonstruiše put Prilike-Kokin Brod. Mislim da bi se tada dosta rasteretio saobraćaj na putu Užice-Zlatibor. Inače od Arilja do Prilike ima 3 tunela, prvi oko 500m, drugi oko 2000m i treći oko 1000m.

Mislim da taj put (ako mislimo na isto, tj. 194?) nije opcija za tranzit sa AP na postojeću trasu ka CG (23). Put je dve klase ispod potrebnog, između ostalog prelazi preko same brane jezera... Dovesti ga na nivo da prihvati šlepere, autobuse i ostali saobraćaj je jako skupo i u vremenu i u novcu, nije realna opcija. Pogotovo što nije to ni tako blizu, ovako iz glave mislim da ima bar 35km, ako ne i više...

edit: evo pogledah, ima 50km
 
Poslednja izmena:
Eventualno bi taj put bio od koristi, ako bi se zabranio saobracaj kamionima i sleperima (mada je taj put krivudav i uzak) i uopste nije za tu kategoriju vozila. Nisam odavno prosao tuda, secam se da je bio jedan los deo oko Jasenova. Ako bi se malo popravio ne bi bio losa opcija jer uglavnom tu nema puno saobracaja.
Ne znam da li su nesto popravljali u protekle 2 godine ali cini mi se da je ovaj put dobra alternativa za put ka CG, posebno u narednih nekoliko godina kada ce do Prilika biti AP.
 
Da, u uslovima zabrane za kamione, možda bi mogao da bude koristan, mada problem je prelazak brane. Tu je VEOMA usko, kao i u serpentima iznad jezera. Mnogo je 50km takvog puta velikoj većini tranzitnih putnika, ali kao neka alternativa samo za putnička vozila, slažem se da je ok da postoji...

Inače, kuriozitet, sa tog puta pruža se veoma lep pogled na meandre Uvca, čuvene...
 
Ja taj put koristim već neko vreme i sve ste u pravu, najgori je tu posle brane i do kružnog toka ali je širok, prava magistrala nije neki putić š kategorije i valja ga održavati,
AP će samo da dovede više saobraćaja i ne samo privremeno, lepi su krajevi a netaknuti, bolja opcija za vikend odmor od Zlatibora.
Trenutna razlika između dve varijante je oko 10km ali to je ništa kad su gužve između Zlatibora i Užica, višestruko se isplati, ništa gore od kreni stani nervoze...
 
Mislim da taj put (ako mislimo na isto, tj. 194?) nije opcija za tranzit sa AP na postojeću trasu ka CG (23). Put je dve klase ispod potrebnog, između ostalog prelazi preko same brane jezera... Dovesti ga na nivo da prihvati šlepere, autobuse i ostali saobraćaj je jako skupo i u vremenu i u novcu, nije realna opcija. Pogotovo što nije to ni tako blizu, ovako iz glave mislim da ima bar 35km, ako ne i više...
Ima oko 50km
Eventualno bi taj put bio od koristi, ako bi se zabranio saobracaj kamionima i sleperima
Najviše sam mislio na putnička vozila.
Screenshot_2024-03-07-12-24-41-29_3d9111e2d3171bf4882369f490c087b4~2.jpg


Preko Zlatibora je 81km,
Screenshot_2024-03-07-12-26-44-50_3d9111e2d3171bf4882369f490c087b4~3.jpg


Dok bi novi tuneli doveli do dužine od oko 75 km ovim putem. Jeste da je 50km dosta naporne deonice, ali recimo idealno bi bilo ići tim putem za sretenjske i novogodišnje praznike, ukoliko se ide za Cg.
 
Ima oko 50km

Najviše sam mislio na putnička vozila.
Pogledajte prilog 191776

Preko Zlatibora je 81km,
Pogledajte prilog 191777

Dok bi novi tuneli doveli do dužine od oko 75 km ovim putem. Jeste da je 50km dosta naporne deonice, ali recimo idealno bi bilo ići tim putem za sretenjske i novogodišnje praznike, ukoliko se ide za Cg.
Slazem se potpuno, razlika od 6km je smesna imajuci u vidu benefite. Takodje, uzevsi u obzir da ce pravac ka Mackatu biti sve optereceniji i da vec sada ima ozbiljan PGDS u rangu jednog ozbiljnog AP.

Sto se mene licno tice, malo jaci auto da se ne muci sa uzbrdicama i ove krivine preko Katica, Mocioca i Jasenova mogu lepo da se ispeglaju. Gratis uzivanje u prirodi :cool:
 
Takođe bih hteo da podelim mišljenje da nema poente otvarati do Duge Poljane bez graničnog prelaza. Najpametnije bi bilo da se na dan otvaranja deonice Ivanjica-Duga Poljana otvori i granični prelaz, zatim Boljare-Poda u CG i u SRB makar 2-3km do Krajukića Bunara.
 
Овај човек смислено говори, штета што ништа не одлучује!
 
Čovek čiji sektor u JP sprovodi tender za elektromašinsko opremanje tunela bi po svoj prilici trebao znati kada se šta završava utoliko pre što instalacija opreme kao i njeno testiranje u tako dugačkom tunelu nije mačiji kašalj a može koštati mnogo života u slučaju incidenata.

Mislim da mnogi zaboravljaju činjenicu da na 20km te deonice stoje ta dva tunela od po skoro 3km čije opremanje zbog svih nas treba odraditi,proveriti i održavati sa mnogo pažnje.
 
Ide se na otvaranje u oktobru milion posto, sto znaci otvaranje do Lucana. Zivi bili pa videli.
И мени се чини. Јер за 15 дана почињу са радовима на мостовима у Крстацу и Дљину. Помиње се и проширивање пута од Петље до Кратовске.
 
Malo da korigujem člana @sev vezano za geografsko turističku informaciju. Njegova rečenica ...Inače, kuriozitet, sa tog puta pruža se veoma lep pogled na meandre Uvca, čuvene...
je netačna, jer se sa ovog puta ne vide meandri Uvca, pošto su oni locirani na gornjem Uvačkom ili Sjeničkom jezeru. Ovde se ima lep pogled na Zlatarsko jezero i branu u Kokinom Brodu koju su kolege već pominjale.
Pozdrav
 
je netačna, jer se sa ovog puta ne vide meandri Uvca, pošto su oni locirani na gornjem Uvačkom ili Sjeničkom jezeru. Ovde se ima lep pogled na Zlatarsko jezero i branu u Kokinom Brodu koju su kolege već pominjale.

E, vidiš, moram da ja ispravim tebe, a pokušaću i da ti nađem tačne koordinate, a možda i fotku (ovo drugo ne obećavam). Nije očigledno, ali postoji mesto odakle se zaista vide meandri i redovno tu zastajem sa društvom. Stane se ukraj puta, pa se peške izbaciš 30ak m do grebena i vide se u daljini.
 
Сигурно да стижеш пре. Па чак и да све ураде што су рекли, мостове и пут до Кратовске.
Ne znam jesi gledao ovaj moj video od petlje Lucani do magistralnog puta, i da urade mostove i da srede put sve sa prvenstvom prolaza zaguzvace se na samom prikljucku na magistrali gde sigurno nece dodati prvenstvo prolaza a i na poslednjem mostu cisto sumljam da ce prepraviti prvenstvo prolaza.

Od petlje Pakovraca do tunela u Lucanima imas 17km, sto je oko 17min voznje, kad se zavrsi autoput do Lucana imas 13km, sto je oko 6,7 min (voznjom 130km/h), onda od petlje u Lucanima do magistralnog puta imas 6km, sto je nekih 8 min voznje bez guzve, a bice guzve jer imas i lokalni saobracaj tako da racunaj min 12,13 minuta, sto mu dodje malo vise, stime sto ja ima prvenstvo prolaza na magistrali a ovi iz Lucana moraju da cekaju :) al ovaj deo od 12,13 min nece biti ni lbizu 12,13 min.

Ne znam ni kako ce kamioni i autobusu ici tuda, mozda zabrane za kamione i autobuse tu deonicu i teraju ih na Pakovrace pa tu mozda bude i slicno vreme, stime sto opet moras da cekas na ukljucenje na petlju. Osim ako ne nastavis lokalnim putem do Pozege pa se u Pozegi ukljucis na magistralu.


 
Od petlje Pakovraca do tunela u Lucanima imas 17km, sto je oko 17min voznje, kad se zavrsi autoput do Lucana imas 13km, sto je oko 6,7 min (voznjom 130km/h), onda od petlje u Lucanima do magistralnog puta imas 6km, sto je nekih 8 min voznje bez guzve, a bice guzve jer imas i lokalni saobracaj tako da racunaj min 12,13 minuta, sto mu dodje malo vise, stime sto ja ima prvenstvo prolaza na magistrali a ovi iz Lucana moraju da cekaju :) al ovaj deo od 12,13 min nece biti ni lbizu 12,13 min.
Tako je Srki, samo sto tim putem od Pakovraca do Kratovske stene, retko ko vozi 60 km/h. Ogranicenje je mahom 80, neki voze i preko 100km/h. Ima na par mesta gde je ogranicenje 50-60km/h. Uglavnom vozi se veoma brzo i jako je opasno. Dosta opterecena deonica, gledam da je izbegavam kad god mogu zbog slepera, kamiona, policije itd itd...
Iskreno, mislim da si u pravu, da ce rekonstrukcija ovog puta od Lucana do glavne magistrale potrajati, treba mostove lepo odraditi. Tako da sam licno skeptik da ce biti parcijalnog pustanja. Navijam za pustanje do Pozege, pa makar i u martu sledece godine.
 
Ja tu deonicu bar 2 puta mesecno prolazim, nekad i vise, tako da sve sto si rekao stoji. Al ako otvore deonicu do Lucana, onda ce dosta ljudi ici do Lucana a ova deonica ce biti manje opterecena, verujem da kad se zavrsi put do Pozege, da ce ovu deonicu koristiti samo oni koji ce da svrate u Ovcar Banju na relaks.

Svakako te mostove treba odraditi, to je jedini put od petlje u Lucanima do samih Lucana (ima seoskih puteva gde ne mogu dva auta da se mimoidju).
 
Ne znam jesi gledao ovaj moj video od petlje Lucani do magistralnog puta, i da urade mostove i da srede put sve sa prvenstvom prolaza zaguzvace se na samom prikljucku na magistrali gde sigurno nece dodati prvenstvo prolaza a i na poslednjem mostu cisto sumljam da ce prepraviti prvenstvo prolaza.

Od petlje Pakovraca do tunela u Lucanima imas 17km, sto je oko 17min voznje, kad se zavrsi autoput do Lucana imas 13km, sto je oko 6,7 min (voznjom 130km/h), onda od petlje u Lucanima do magistralnog puta imas 6km, sto je nekih 8 min voznje bez guzve, a bice guzve jer imas i lokalni saobracaj tako da racunaj min 12,13 minuta, sto mu dodje malo vise, stime sto ja ima prvenstvo prolaza na magistrali a ovi iz Lucana moraju da cekaju :) al ovaj deo od 12,13 min nece biti ni lbizu 12,13 min.

Ne znam ni kako ce kamioni i autobusu ici tuda, mozda zabrane za kamione i autobuse tu deonicu i teraju ih na Pakovrace pa tu mozda bude i slicno vreme, stime sto opet moras da cekas na ukljucenje na petlju. Osim ako ne nastavis lokalnim putem do Pozege pa se u Pozegi ukljucis na magistralu.


Гледао сам. А и живим баш код петље у Лисицама тако да сам упознат са свим проблемима.😀
Све стоји и све си у праву. Слажем се са тобом. Само кажем да крећу ускоро да раде мостове и проширују пут....логички је да то раде јер ће пустити до Лисица.Свакако брзо ће лето па ћемо видети😀
 
Vrh