Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Ne, ovakva oznaka predstavlja road closure i ručno se unosi. Svakako da je greška.
Корисници у Србији немају могућност таквог уноса. То све раде алгоритми који мере интензитет саобраћаја. Када се затвори промента улица за саобраћај, после дан-два-три, зависи колико је прометна улица била, Гугл ће сам препознати да нема саобраћаја у улици и обележиће је као затворену.

Такође, преносе се многобројне пријаве о стању на путевима са Вејз навигације.
 
Siromašna društva treba da grade ono što je najviše potrebno u datom trenutku. Sve ostalo je besmisleno traćenje i onako malih resursa praktično u null (ništa).
 
Кинеске компаније имају огромне ресурсе, пратим шта раде и којом брзином по Кини, наравно да могу завршити у овој години све до Пожеге. Нажалост проблем
је превасходно на нашој страни... шта они могу или не могу сазнаћемо ускоро!
 
Evo opet, mož da bidne, ali ne mora da znači.
Obratite pažnju kako kaže: može da bude gotov za 3,5 godine.
Može, a znamo, čak i on zna da neće. Ali, svejedno, ogradio se crnogorskim nenapredovanjem od Mateševa.
 
Kada je prvi put izašla procena za deonicu Preljina Požega i rečeno da će ista biti izgrađena za 2 godine, to je itekako bio najoptimističniji scenario i nije imao puno uporišta u realnosti.
Gotovo svako iz tih krajeva je znao da je to nerealan rok.
Sada isto za deonicu do Boljara (Duge Poljane), pomisliti samo da će biti gotova za 3.5 godine je vrlo neozbiljno rekao bih (uzevši u obzir da se radi o najtežoj deonici, posebno na delu od Ivanjice, da nije ni započeta eksproprijacija).
Videćemo šta će biti 🤔
 
Ajde da kažemo da će se trenutna deonica završiti ove godine, zime nije bilo (jes da nije bitno za tunele ali ajde), da povećaju broj radnika itd.
Imamo još tri deonice. Prva Požega-Ivanjica, slične dužine kao Ča-Pž, da kažemo nešto lakša, dolina pored reke, uporedivo sa Moravskim recimo.
Druga, najduža i najteža, Ivanjica-Duga poljana, brdsko planinski kraj, izazovnije od trenutne deonice, lakše od Pg-Mateševo.
I za kraj do Boljara, visoravan, relativno lagan teren, slična dužina kao prva deonica.
Znači da sve baš bude organizovano kao da smo japanci to je 2034 godina...i idemo svi do Duge poljane na ručak! :)
I da CG deonice budu ista dinamika pa da se i okupamo! :D
 
Реално, пошто на Пожега - Дуга Пољана радови нису ни почели а преко Пештера ће се радити у другој фази пре 2034. неће доћи до границе и спајања.
Ако се до Дуге Пољане заврши до 2030. то може да се сматра успехом.
 
Evo par slika od juce, posto zbog zurbe za BG i udesa u Ovcar Banji, morah preko Markovice .
viber_image_2024-03-06_14-23-55-141.jpg
viber_image_2024-03-06_14-23-55-229.jpg
viber_image_2024-03-06_14-23-55-365.jpg
viber_image_2024-03-06_14-23-55-406.jpg
viber_image_2024-03-06_14-23-55-451.jpg
viber_image_2024-03-06_14-23-55-492.jpg
 
Je li završen projekat? Možda mi je promaklo, ali poslednje što znam da se radilo na tome.
 
S obzirom da im do petlje Arilje ne treba više od godinu dana i relativno brzo mogu krenuti dalje od Arilja, da li je neko razmišljao koliko bi pametno bilo da država uporedo sa izgradnjom deonice od petlje Arilje do petlje Prilike, rekonstruiše put Prilike-Kokin Brod. Mislim da bi se tada dosta rasteretio saobraćaj na putu Užice-Zlatibor. Inače od Arilja do Prilike ima 3 tunela, prvi oko 500m, drugi oko 2000m i treći oko 1000m.
 
Tu ce najveci problem biti eksproprijacija, jer trasa autoputa koliko se secam ide uglavnom dolinom Moravice, kroz dosta obradivih povrsina. Tako da bi vec sada trebalo krenuti (ako vec nije zapoceto) sa tim procesom.
Ako se dobro secamo nog klipa (SAT emisija) koji se oslanja na taj projekat, od petlja Prilipac do petlje Prilike ima oko 20 km. Prilike je nadomak Ivanjice - 9 km.
Inače, slažem se sa predlogom @RegentAL
 
Poslednja izmena:
Vrh