Jednom sećam se, pričali smo tu da možda i neće se nastaviti za izgradnjom nakon završetka ove dionice ili možda će se to odlagati na duži period.
Neznam kako da to pravilno nazovem, ali mislim da postoi neka centro-beogradska vizija, t.e. da se autoputevi grade sa ciljem povezivanje sa Beograd, a ne izgradnja i širenje autoputske mreže nezavisno dali te autoputeve donose povezivanje sa Beograd ili ne. Pa prema tome, prema tog načina razmišljanja, sasvim logično je da se nakon izgradnja autoputa do Požege nastavi se sa izgradnjom narednih dionica koji će se nastave na ovog autoputa, kao ova prema Duge Poljane.
Ali kad se malo bolji razmisli, mozda i najbolje bi bilo da se izgradi prvo dionica Berane-Sjenica i novi granični prelaz kod Boljara. Sa tim bi se postigla situacija u kojoj bi se oformio čitavi koridor koji je predviđen, a koji samo na nekoliko dlejova privremeno neće biti autoput, već postojeći regionalni putevi, t.e. regionalni putevi Arilje-Ivanjica-Sjenica i Berane-Andrijevica-Kolašin bi privremeno glumatale zamenska alternativa autoputa. I to bi kao situacija više izvršavalo pritisak prema vlastima da se čitavi autoput završi sa obe strane granice. Jer trenutno veza Sjenica-Berane ne postoji u nikakvoj formi, a ostale dionice postoje u kukavim takvim formama regionalnih ili magistralnih puteva.
Ili sa drugim rječima, ćemu bi služila ova dionica prema Dugoj Poljani kad bila bi slepa ulica na duži niz godina?! Osim za povezivanje Arilje i Ivanjica sa Beograd, t.e. da bi se animirali glasaće iz tih gradova da se ipak i kod njih gradi autoput. Ali kad bi Sjenica-Berane bio prioritet, e tada i Ivanjica i Arilje i Sjenica i Berane i Andrijevica bi imali koristi od te dionice, ali bi imali i povečani lokalni saobračaj pa sa time bi se prioritiziralo izgradnja autoputa pored tih gradova.