херцеговац
Beginner
- Učlanjen(a)
- 07.05.2020.
- Poruke
- 51
- Pohvaljen
- 117
600 jedna cev, 590 druga cevJoš 1100 m u tunelu Munjino brdo?
Ako se napada sa četiri strane sa npr. 3m/dan to je onda još 100 dana.
Jel ovo ispravno?
600 jedna cev, 590 druga cevJoš 1100 m u tunelu Munjino brdo?
Tako je, zbunio me onaj inženjer sa "višom" matematikomKako 1500m u obe cevi, duzina tunela u jednoj cevi je oko 2.7km u obe cevi bi bilo 5.4 ako je rekao da je ostalo oko 1190 metara, znaci da su iskopali jace od 4km
Kako Bocky? losa matematikaJa se iskreno nadam da mogu da kopaju i više od 3m/dan. Ali mi to ne znamo, niti da li kopaju sa obe strane tunelske cevi, tj na 4 tačke.
Bilo kako bilo, znači da je iskopano ukupno oko 1500 m u obe cevi za skoro 5 godina, od 2019. godine?
Jeste, samo je pitanje da li kopaju 3m/dan po ulazu al i da kopaju i 1.5m/dan po ulazu to je 200 dana, i do kraja godine jos oko 130 dana da ga opreme.600 jedna cev, 590 druga cev
Ako se napada sa četiri strane sa npr. 3m/dan to je onda još 100 dana.
Jel ovo ispravno?
Pa to je taman toliko, 4*2 do 4*3Drobnjak je izjavljivao svojevremeno u novembru prošle godine, da mogu da kopaju od 8 do 12m/dan kada prođu tu problematičnu stenu.
Što bi bilo dobro ako je istinito. No videćemo narednih meseci...
Ulaz u to groblje gleda ka tunelu, stari put ka groblju bukvalno sece trasu, a po projektu nece biti ni nadvoznjaka ni podvoznjaka, vec ce novi seoski put ici paralelno pored trase od izlaza iz groblja dole ka selu, na malo visocijoj koti od same trase ap. Nesto slicno kao sto lokalni put ide u Pakovracu od petljegore navise izmedju dva vijadukta.Kod izlaza iz Munjinog brda ka Prilipcu deluje da ima dosta posla. Ako se dobro sećam prepiske i jednog snimka - u tom delu sa leve strane postoji lokalno groblje a put do njega ide direktno preko trase. Jel se zna možda kako je predviđeno da se to reši - podvožnjakom, nadvožnjakom ili nešto sasvim treće ?
Ja sam ovde predratni član koji je pazio na času @Earthmoving je govorio da za beton u tunelima mora poseban finiser za beton, da njegova firma to moze da nabavi ali je skupo jer nema konstantnu upotrebu. Tada je beton ok.Što se tiče betona, pre dva dana sam se malo vozao po Los Anđelesovim autoputevima. Beton uopšte nije ravan. Auto oseti svaki spoj. Ali eto, kod nas mora da bude ravan ko tepsija....
Ja sam ovde predratni član koji je pazio na času @Earthmoving je govorio da za beton u tunelima mora poseban finiser za beton, da njegova firma to moze da nabavi ali je skupo jer nema konstantnu upotrebu. Tada je beton ok.
Jasno jasno, ali baš gledam relativno skoro sam bio do Surdulice i gledam onaj veliki vijadukt na uključenju na A1. Meni je iz kola delovalo da su kuće bukvalno ispod vijadukta (moguće da je i optička varka) i da se taj sistem može primeniti na kritičnim deonicama što se tiče zaobilaska eksproprijacije.Jel mogu ja da ti odgovorim iako nisam expert, nije bezbedno. Zamisli sleti auto ili otpadne deo i pande na kucu koja je ispod tog mosta.
Ne mislim da bi to trebalo da bude default rešenje, već u nekim problematičnijim situacijama. Tamo gde bi taj problem mogao da zaustavi ili odloži gradnju, a ovako bi malo veća investicija up front donela kao benefit brže puštanje autoputa.I tako da platiš 5.000.000 više nego što je vrednost tog placa.