Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

IMG_7644.png
 
Ne razumeš, nema veze. Znači nikad nisi čuo da ti mob izbaci reč u predefinisanoj listi a ti ne primetiš?
Posebno ako još nešto radiš u paraleli?
Vrhunac licemerja i malicioznosti
 
Dobro ljudi, necemo valjda od dosade zbog izuzetno niskog intenziteta radova da sitnicarimo i ispravljamo svaki zarez. Mozda covek ne zna, mozda je autocorect, mozda je brzina pisanja (skoro sam primetio da sam na jednom postu pritisnuo greskom slovo pored onog koje sam hteo). Sta god da je, ako je neko bas toliki lingvista pa ne moze da odoli neka napise dobronamerno jednu recenicu i kraj. A ovo da pola strane svi koji pratimo ovu ili druge teme citamo nepotrebne gluposti...nije nam potrebno.
Neka se ne ljuti niko, poruka nije za jedinku, ovo sam napisao svima.
Prvi sam za raspravu kad nesto (po meni) nije kako treba, pa makar bilo i off, ali zadrzimo makar neko dostojanstvo.
 
Гледаћемо ово још бар годину и по дана! Док год не ураде од Прељине до Адрана и наравно заврше до Пожеге. Наравно свима је јасно да ће се хаос преселити у Пожегу и ту ће тек бити лумперај! Решења нема док се не направе кракови бар до Ариља и Мачката/Сушице. Избегавати празнике и отворити шесторо очи!
Ako sam dobro razumeo oni planiraju po završetku autoputa do Požege da odmah nastave gradnju ka Kotromanu poluautoputa što uopšte nije besmisleno. Od 3:20
 
Надамо се да ће бити тако, али чак ако и почну одмах изградњу до Сушице ће требати доста времена да би се изградило! Колапс у Пожеги ће свеједно бити...ту нема помоћи! Тек када буду изграђени кракови до Ариља и Сушице, неће више бити колапса. Наравно и да се Моравски заврши!
 
,,Radićemo polovinu tog auto-puta" se ne odnosi na polu-profil, već na dužinu. Dakle, radiće se auto-put od petlje Požega do petlje Mačkat. Ostatak (otprilike polovina auto-puta), jednog dana.

Po mom mišljenju, ako se to zaista desi i Behtel ili neka ozbiljna kompanija dobije taj posao, biće više nego odlično
 
Prilipac bi trebalo, ako dobro razumem, da bude petlja višeg ranga (kao npr. Trupale kod Niša) gde se Miloš Veliki račva u 2 autoputa: jedan prema Crnoj Gori i drugi prema BiH ?
Ovaj deo koji ide ka BiH (na slici levi krak) će to malo do puta Arilje - Pozega biti u formi autoputa sa prekidom onde kod mesta Gorobilje ?

Imate li ideju kako će da reše ona "mala jezera" koja su trenutno na prostoru petlje (pretpostavljam da su nastala izlivanjem Moravice) ?

Nekim pumpama će da eliminšu te vode ili ?
Screenshot_20240217_074143_Chrome.jpg
 
Poslednja izmena:
Hvala @srdjanprpa na ovom prikazu. Sve je jasno.
Ja sam mislio da će ovaj deo (crvena strelica na slici) da bude napravljen tako da se ne prekida autoput profil (kao Trupale kod Niša - skretanje za Bugarsku), ali po ovoj slici kapiram da ide silazna rampa, pa malo kasnije pocetak novog autoputa Požega - Kotroman...

Za ime petlje - u pravu si, po navici napisah Prilipac, mozda, ako bude jos jedno kasnije isključenje za Požegu će se ovaj "Prilipac" zvati "Pozega istok" a ta sledeća petlja "Požega jug ili zapad"
Screenshot_20240217_085213_Chrome.jpg
 
Koliko znam nije planirana jos jedna petlja u Pozegi, ova je sasvim dovoljna za Pozegu.
A evo kako je planirano posle ka Kotromanima:
Preljina Pozega Kotroman.jpg
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: sev
Поред огромних цена путаруне, заједно са хрватима смо рекордери, у овој категорији смо први у околини!
Pogledajte prilog 189716

Budite oprezni sa tim Instagram mapama. Ova je vrlo verovatno tačna, medjutim često budu pogrešni podaci na njima i budu napravljene bez navedenog izvora podataka.

Cene putarine su tema koju smo obradjivali na drugoj temi bezbroj puta.

Poenta prenošenja slike je verovatno bila da se pokaže kako nas država pljačka/krade.... više nego države okruženja. Možda, ali se to svakako ne može zaključiti na osnovu jednog ili dva statistička podatka.

1708261558909.png


Jer tako pojednostavljeno možemo uzeti i ovu mapu i reći da je trenutno vožnja električnih automobila medju jeftinijim u okruženju i u celoj Evropi. Pritom struju proizvodimo u Srbiji, a gorivo uglavnom uvozimo. 🤷‍♂️

Hajde da se manemo pojednostavljivanja i donošenja zaključaka kao da smo u osnovnoj školi. A kao društvo smo jako skloni tome. Pritom ne kažem da možda nije tačno da je skuplje posedovati vozilo i biti vozač u Srbiji nego u drugim zemljama, samo kažem da ceo pristup temi mora da bude ozbiljniji i da uzme više faktora i podataka u obradu.
 
Kad uzmeš više podataka u obradu vidiš da je država uglavnom okrenuta sisanju krvi srednjoj klasi, slučajno zaboravljajući bogate, a sistemski dolivanjem nižim slojevima stanovništva iz kojeg crpi glasove, često jednokratnim davanjima, i bez sistemskog ulaženja u koren problema, ili želje da se ta niža klasa iskobelja, nego da im omogući "jedan dan sreće", nekoliko dana pre izbora.
 
Budite oprezni sa tim Instagram mapama. Ova je vrlo verovatno tačna, medjutim često budu pogrešni podaci na njima i budu napravljene bez navedenog izvora podataka.

Cene putarine su tema koju smo obradjivali na drugoj temi bezbroj puta.

Poenta prenošenja slike je verovatno bila da se pokaže kako nas država pljačka/krade.... više nego države okruženja. Možda, ali se to svakako ne može zaključiti na osnovu jednog ili dva statistička podatka.

Pogledajte prilog 189792

Jer tako pojednostavljeno možemo uzeti i ovu mapu i reći da je trenutno vožnja električnih automobila medju jeftinijim u okruženju i u celoj Evropi. Pritom struju proizvodimo u Srbiji, a gorivo uglavnom uvozimo. 🤷‍♂️

Hajde da se manemo pojednostavljivanja i donošenja zaključaka kao da smo u osnovnoj školi. A kao društvo smo jako skloni tome. Pritom ne kažem da možda nije tačno da je skuplje posedovati vozilo i biti vozač u Srbiji nego u drugim zemljama, samo kažem da ceo pristup temi mora da bude ozbiljniji i da uzme više faktora i podataka u obradu.
Saglasan, posebno sto kod nas ne postoji jedna cena kilovata, vec na tu cenu ima masu dodataka, koji kad se saberu i podeli sa potrosenom kolicinom daju rezultat u vrlo visokoj ceni kilovata. Nego da se vratimo na temu ili da se bavimo goblenima?
 
Kao prvo @vlad089 svaka cast I ogromno hvala za trud, kao drugo snimak je potvrdio moju konstataciju da se u levoj cevi asfaltira upravo od onog dela gde je letos bio veliki odron, pravina u srednjem delu tunela u pravcu ka Markovici. A upravo gde se sad izvode radovi na sekundarnoj to je taj deo gde je bio odron.
Da dodam jos jedno pojasnjenje, a to je zasto se oteze sa rasciscavanjem jedinog ne probijenog dela trasedo tunela Laz, sad posle uklanjanja zute kuce, a to je prelaz lokalnog puta Pakovrace Markovina preko trase, ono gore stotinak metara dokle je stigao asfalt. Da bi prosekli to parce moraju zavrsiti devijaciju odnosno izmestiti na buducu lokaciju ispod susednog nadvoznjaka, pa onda trasu provuci ispod kuca tu ispod I onda ponovo spoiti na postojeci put. I naravno posto ni njima nisu isplatili eksproprijaciju za taj lokalni put, oni im sad ne daju da prosecu tih 400m lokalnog a ovi opet ne mogu da prespoje trasu ap I sve tako u krug.
P.s Sad rekose na rts da su sad za praznik u jednom danu kroz NS Pakovrace prosla 50000 auta, a u Preljini 54000.
 
Poslednja izmena:
Vrh