To je meni totalni kulturološki šok. Ljudi iz brdskih krajeva važe za dobre vozače, što i moraju da budu zbog svakodnevne vežbe, ali na autoputu večito prave probleme.
Bukvalno se ponašaju da kad ideš autoputem kao da te vozi neki autopilot i ti ne moraš mnogo da pratiš vožnju. A realnost je drugačija i zapravo koncentracija mora biti još veća na autoputu. Tu bukvalno dve sekunde bacanja pogleda sa strane, znači 70m pređenog puta.
I naravno na svakih desetak sekundi MORAŠ da pogledaš u retrovizor. Na žalost, to je navika koja se stiče samo vožnjom putevima sa više traka, jer na 1+1 magistrali realno ne moraš da gledaš u retrovizor osim kad pretičeš, a na autoputu mora stalno, jer moraš stalno da imaš mentalnu sliku šta se dešava iza tebe dok gledaš napred.
Takođe je važno proveriti pritisak u gumama, da budu dve i dve iste. Ono što se u gradu i ne oseti, na magistrali jedva, na autoputu, po mokrom kolovozu zna ozbiljno da povuče pri kočenju.
Nema više nigde opuštene vožnje autoputem, osim kroz Makedoniju dole od Velesa ka granici, ako ideš kasno noću. Mada i tada moraš da gledaš da ti ne izleti neka životinja.