Ljupko1972
Beginner
- Učlanjen(a)
- 24.09.2019.
- Poruke
- 99
- Pohvaljen
- 917
Što se tiče slika loše je vreme, a tu je i moj drug i zemljak Roske, on je baš blizu radova pa se nadam da će ih on izbaciti što češće, naravno i ja ću kada mi dozvoli vreme.
Ima ih u Tari, opet, zar ne? Bilo izvlačenja?Тако некако!
Pogledajte prilog 183347
To je meni totalni kulturološki šok. Ljudi iz brdskih krajeva važe za dobre vozače, što i moraju da budu zbog svakodnevne vežbe, ali na autoputu večito prave probleme.Ne gledaju ljudi u retrovizor kada menjaju traku, vecina i ne zna sta je mrtav ugao, pa se desi sta se desi
Adaptivni tempomat dosta može da pomogne. Osim naravno odpozadi, što znači da retrovizor mora uvek da se gleda. Prošle godine sam imao loše iskustvo da sam napred uspeo da zakočim za kolonom koja je naglo kočila, ali osoba odpozadi nije. Sva sreća pa sam gledao na retrovizor i bar se poziccionirao da izbegnem veću štetu.To je meni totalni kulturološki šok. Ljudi iz brdskih krajeva važe za dobre vozače, što i moraju da budu zbog svakodnevne vežbe, ali na autoputu večito prave probleme.
Bukvalno se ponašaju da kad ideš autoputem kao da te vozi neki autopilot i ti ne moraš mnogo da pratiš vožnju. A realnost je drugačija i zapravo koncentracija mora biti još veća na autoputu. Tu bukvalno dve sekunde bacanja pogleda sa strane, znači 70m pređenog puta.
I naravno na svakih desetak sekundi MORAŠ da pogledaš u retrovizor. Na žalost, to je navika koja se stiče samo vožnjom putevima sa više traka, jer na 1+1 magistrali realno ne moraš da gledaš u retrovizor osim kad pretičeš, a na autoputu mora stalno, jer moraš stalno da imaš mentalnu sliku šta se dešava iza tebe dok gledaš napred.
Takođe je važno proveriti pritisak u gumama, da budu dve i dve iste. Ono što se u gradu i ne oseti, na magistrali jedva, na autoputu, po mokrom kolovozu zna ozbiljno da povuče pri kočenju.
Nema više nigde opuštene vožnje autoputem, osim kroz Makedoniju dole od Velesa ka granici, ako ideš kasno noću. Mada i tada moraš da gledaš da ti ne izleti neka životinja.
Ja sam išao početkom oktobra do Niša i od petlje Trupale do petlje Niš Istok gotovo da nije ni bilo saobraćaja (očekivao sam više kamiona), zaprepastio sam se, s obzirom da put ide ka Bugarskoj i TurskojI od Nisa do Dimitrovgrada van sezone selidbe Turaka iz Nemacke u Tursku i nazad, videces do 10 vozila
Tempomat je ranije mogao lagano da se koristi na Milosu Velikom i to skoro do Beograda do Pakovraca, sada je to moguce na nekim kracim deonicama. Saobracaj na Milosu Velikom progresivno raste i ocekujem sve vece guzve i sve veci obim saobracaja.Adaptivni tempomat dosta može da pomogne. Osim naravno odpozadi, što znači da retrovizor mora uvek da se gleda. Prošle godine sam imao loše iskustvo da sam napred uspeo da zakočim za kolonom koja je naglo kočila, ali osoba odpozadi nije. Sva sreća pa sam gledao na retrovizor i bar se poziccionirao da izbegnem veću štetu.
Aha, isključi se, bar kod mene.Zimsko vreme je loše za radar koji je obično u znaku vozila, zna često da se zaprlja i onda ne vrši funkciju...
Da, jasno... Samo sam se pitao, kako se adaptivni tempomat ponasa po kisi, magli i slicno? Kako uopste reaguje ako se neko iznenade ubaci ispred tebe na par metara (narodski receno isece te)?Aha, isključi se, bar kod mene.
Nema stvarno potrebe da budeš maliciozan, da na svaki post udaraš kontru i hejt, prosipaš tone sarkazma i ironije.15.12. je taman za nekoliko dana, tada bi trebalo da je završeno, pa ćemo videti.