Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

1700396486756.png

Sta ce da rade sa ove 3 kuce? Naprave tunel ispod njih?
 
Rušiće ih sigurno, autoput bi prema visinskoj koti svakako trebao da prođe ispod, a iznad će verovatno biti nadvožnjak za lokalni put...
 
Tu spavaju radnici verovatno im se osladilo da nisu u kontejneru
Ne bi trebalo da su tu radnici, radnici bi trebalo da su u onoj kući ispred tunela Laz.
Ovde žive ljudi koji su dogovorili eksproprijaciju među poslednjima međutim ne napuštaju kuće dok ne obezbede adekvatne objekte u kojima će nastaviti svoj život.
Verovatno je to i zakon tako predvideo.
A i logično zvuči da postoji neki period nakon dogovora koji ti daje mogućnost da obezbediš adekvatnu zamenu za svoju nekretninu.
Prvo moraju da ti isplate nadoknadu pa da ti onda sa tim parama kreneš u potragu i kupovinu.
 
Poslednja izmena:
Informacija je od Sergio Spectora, cini mi se da je on napisao to na svom snimku. Znam i za kucu ispred tunela, verujem da ne mogu svi da stanu u nju iako su u pitanju Kinezi :)
 
Zadnjih 20 sekundi snimka, se vidi da trup puta ide kroz Gorobiljsko polje. Da li ovo znači da će uključenje na postojeći put UE-ČA biti negde u Tatojevici ili možda u Prijanovićima?
To mislim da je onaj patrljak nastavka ka Užicu gde će prekinuti.
Priključak bi trebalo da bude dvosmerni na put ka Arilju, između Šaptović servisa i skretanja za Prilipac
 
Rekao bih veoma vazna informacija, samo smatram da je trebalo ranije krenuti u realizaciju...
Ili tempiraju radove otprilike sa zavrsetkom autoputa do Pozege?
 
To mislim da je onaj patrljak nastavka ka Užicu gde će prekinuti.
Priključak bi trebalo da bude dvosmerni na put ka Arilju, između Šaptović servisa i skretanja za Prilipac
Не не, прикључак је у Димитријевићима пре Шаптовића неких 500 метара када се иде из Пожеге, нисам гледао снимак али могуће је да није снимио јер се баш види како су насули за прикључак и стубови су урађени за мост....
 
Ako neko planira na put ka Zlatiboru i južnije, ka NV i Prijepolju, neka ne kreće bez ozbiljnih zimskih guma i adekvatne opreme.
Čitavo popodne tamo su zastoji, udesi, kolone, zbog neodgovornih vozača koji se ponašaju kao da smo na Mediteranu.
Prvi snegovi su vlažni, teški, lako se uklizaju, mnogo je vode, letnje gume više ne rade i nepripremljeni na naglu promena uslova na putu prave probleme sebi, ali često i stotinama drugih.
Screenshot_20231122-173408_Viber.jpg
 
Деценијама уназад иста прича, сад крећу зимске чаролије на путевима, посебно на планинама. Да икако може забрабио бих мс гуме. Људи мисле да могу са њима у планину!
 
Не не, прикључак је у Димитријевићима пре Шаптовића неких 500 метара када се иде из Пожеге, нисам гледао снимак али могуће је да није снимио јер се баш види како су насули за прикључак и стубови су урађени за мост....
Na google earth je malo bajat snimak, ali ako dobro razaznajem, ovo bi trebalo da je priključak na put Požega - Arilje:
Screenshot_20231122_174537_Google Earth.jpg
Screenshot_20231122_174545_Google Earth.jpg
Screenshot_20231122_174554_Google Earth.jpg
 
@boris78 Bolje koristi Sentinel, te google mape su prastare:
Pogledajte prilog 181395
Pogledajte prilog 181396
Hvala za savet. Realno, do petlje u Požegi ima par kilometara, potencijalne guzve po modelu Preljine pre izgradnje Preljina - Pakovraće.

Inace pratim ovu temu jer godinama unazad putujem često u CG i dobro pamtim:
Beograd - Pljevlja (pre bilo kakvog autoputa) - 5 do 5:30 sati;
Beograd - Pljevlja (Miloš Veliki bez deonice NBG - Surčin) - 4:45;
Beograd - Pljevlja (Miloš Veliki sa deonicom NBG - Surčin) - 4:30.
Kad dođe do Požege, kapiram da če da se uštedi još jedno 10 min.
Inače sam sa Novog Beograda, kilometar od početka NBG - Surcin pa spadam u onu grupu koja je najviše dobila izgradnjom ove deonice.
 
Знам да се са њима лепо плеше на леду....задњи пут сам купио такве пре 10 година! Праве зимске гуме имају ознаку са три врха и пахуљицама. Огромна је разлика! Како живим на планини и имам Нисан Навару, често извлачим паметњаковиће са м+с гумама! :cool:
 
All-season gume su napredovale dosta od tada i kompromis su bile i ostale, nisu baš za planinu i veliki sneg.
 
Знам да се са њима лепо плеше на леду....задњи пут сам купио такве пре 10 година! Праве зимске гуме имају ознаку са три врха и пахуљицама. Огромна је разлика! Како живим на планини и имам Нисан Навару, често извлачим паметњаковиће са м+с гумама! :cool:

Реци слободно - не знаш шта значи. M+S значи Мud and Snow. М+S означава врсту шаре која је дизајнирана за блато и снег и не подлеже сертификацији, док три врха и пахуљице означавају да је гума сертификована за зимске услове. Теоретски летња гума може бити М+S (летња смеђа са M+S шаром), али таквих гума је јако мало. Данас све зимске гуме и све гуме за све сезоне у Европи имају и једну и другу ознаку, и три врха и пахуље и М+S.

Из неког разлога се међу народом одомаћило да М+S значи гума за све сезоне, што апсолутно нема везе са значењем те ознаке. Погледаj своје "праве" зимске гуме којима извлачиш "паметњаковиће", негде стоји M+S на њима, гарантујем ти! Тај паметњаковић је можда кренуо са летњим гумама, истрошеном шаром на зимским или all season или једноставно су услови такви да са тим возилом не вреде више ни зимске гуме него само ланци, погон на сва 4...
 
All-season gume su napredovale dosta od tada i kompromis su bile i ostale, nisu baš za planinu i veliki sneg.

Међутим ознака М+S није ознака за Аll Season гуме него за врсту шаре коју имају и Аll Season гуме у Европи и зимске гуме. Лично возим Michelin Crossclimate 2 која се на тестовима по снегу показала боље од многих зимских гума.
 
Генерално за вожњу у планини треба неколико ствари:
1. Искуство вожње у зимским условима, знати тип снега и леда. Није исто влажан јужни снег и прхки северни снег. Са ледом је тек проблематика сложена од поледице на асфалту, преко утабаног и уклизаног снега до леда који се уопште не види испод снега али се може осетити!
2. Квалитет пнеуматика, потребне су праве зимске гуме са што дубљом шаром, за теже услове и ланци
3. Погон, наравно најбоље су варијанте 4х4 још боље ако имају редукцију а још боље и са блокадом диферецијала. Генерално најлошији је погон на предњим точковима, ако је на задњим може се додати тежина у гепеку.
4. Ланци, не куповати танке играчке јер лако пуцају
5. Што је клиренс већи може се ићи кроз дубљи снег
6. Што су пнеуматици ужи а виши много је боља проходност
а што се тиче ознаке М+С
ево линк па прочитај мало:
Ја имам три сета гума:
1. Бриџстоне само за блато
2. Бриџстоне само за снег
3. Ласа за лето
два сета фелни: алу и челичне
 
а што се тиче ознаке М+С
ево линк па прочитај мало:

Управо сам и написао есенцију тога што стоји у том чланку.

Са овим 1-6. се слажем. Уз додатак на 4. да су се чарапе показале доста боље од јефтиних играчка-ланаца. Свакако не као квалитетни и скупи ланци. Али извлаче из невоље, за разлику од јефтиних играчка-ланаца, а коштају исто или мање колико и јефтини играчка-ланци.
 
Међутим ознака М+S није ознака за Аll Season гуме него за врсту шаре коју имају и Аll Season гуме у Европи и зимске гуме.
Da ali mislim da je Altair pod M+S mislio na All-season gume.
Лично возим Michelin Crossclimate 2 која се на тестовима по снегу показала боље од многих зимских гума.
Ta je najbolje all-season guma, bolje ta nego jeftina zimska.
 
Vrh