Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Bilo je u nedelju na SAT-u da ne funkcioniše kao granični prelaz, već samo za pogranično stanovništvo
 
Evo malo dok sam se dosadjivao na plazi pozitivno se iznenadih da je I na GE konacno bio update za trasu Pakovrace Prilipac. Obzirom da se nije radilo protekli mesec stanje je trenutno gotovo identicno na GE kao I na terenu.
Sto se tice petlje Lucani novost je da je konacno trasiran izlaz preko buduce naplatne stanice do lokalnog puta. Na drugoj slici je najveci iskop u Negrisorima, a na trecoj "pusto ostrvo" u Markovici. Na poslednjoj slici sam namerno locirao polozaj trase ciju desnu traku koci dalekovod I tuznu cinjenicu da bukvalno ne mogu ni da pridju sa onom masinom sto driluje sipove od zica I godinama cekaju na izmestanje.
Ps. Na temi o Cg cu postaviti ovih dana reportazu o novoj zicari Kotor Lovcen koja se zvanicno otvara 14 Avgusta I nije bas da se samo Abazovic provozao, imao sam I ja tu cast.🫨 Samo mi ne ide u glavu cena karte, po starom obicaju bi da povrate ulozeno preko noci.
Screenshot_20230803_050632_Earth.jpg
Screenshot_20230803_050342_Earth.jpg
Screenshot_20230803_044655_Earth.jpg
Screenshot_20230803_050749_Earth.jpg
 
Evo malo dok sam se dosadjivao na plazi pozitivno se iznenadih da je I na GE konacno bio update za trasu Pakovrace Prilipac. Obzirom da se nije radilo protekli mesec stanje je trenutno gotovo identicno na GE kao I na terenu.
Sto se tice petlje Lucani novost je da je konacno trasiran izlaz preko buduce naplatne stanice do lokalnog puta. Na drugoj slici je najveci iskop u Negrisorima, a na trecoj "pusto ostrvo" u Markovici. Na poslednjoj slici sam namerno locirao polozaj trase ciju desnu traku koci dalekovod I tuznu cinjenicu da bukvalno ne mogu ni da pridju sa onom masinom sto driluje sipove od zica I godinama cekaju na izmestanje.
Ps. Na temi o Cg cu postaviti ovih dana reportazu o novoj zicari Kotor Lovcen koja se zvanicno otvara 14 Avgusta I nije bas da se samo Abazovic provozao, imao sam I ja tu cast.🫨 Samo mi ne ide u glavu cena karte, po starom obicaju bi da povrate ulozeno preko noci.

Pozdrav @KrCan, snimci su od 22.5. i 23.5.2023.
 
OK, "blokadom autoputa nanose štetu državi". Država izgradi i pusti autoput do Lučana a lokalni putevi nisu u stanju da prime toliki obim saobraćaja i nastaju zastoji. Dakle saobraćaj stoji u mestu isto kao i kod blokada. Dakle država sama sebi pravi štetu.
 
Beogradjanima ni 7 tabli na Bubanj potoku nije dovoljno da bi znali da se prestroje ka gradu, ajde im sutra objasni da se za Zlatibor isključuju u Čačku a ne u Lučanima
Nije stvar u "Beograđanima", masa njih su došljaci, do čoveka je, do vozača. Onaj ko je bahat i neodgovoran, bahat je bez obzira da li je iz Beograda ili Surdulice. Nego najveći broj registrovanih vozila je sa BG tablicama pa ljudi to povezuju direktno sa vozačima.
 
OK, "blokadom autoputa nanose štetu državi". Država izgradi i pusti autoput do Lučana a lokalni putevi nisu u stanju da prime toliki obim saobraćaja i nastaju zastoji. Dakle saobraćaj stoji u mestu isto kao i kod blokada. Dakle država sama sebi pravi štetu.

Nisam prosao tim putem nikad... Moze li makar da se sanira za putnicka vozila, da primi malo veci broj automobila? Od petlje do raskrsnice sa E-761 ima samo 5 kilometara.
 
Poslednja izmena:
Kao i uvek čovek se nalupa za 15 minuta na TV-u kao da smo mi ludaci. Pa kad se naplaćivala putarina kroz Beograd na gazeli. A tek za otvaranje auto puta od Pakovraća do Lučana do Nove godine a ni trećina trase nije urađena. Ustvari nije rekao koje godine možda i bude jedne Nove godine bar nije Sveti Nikola. Ovaj nije pobožan kao onaj svevišnji onom više leže ti veliki crkveni praznici. Ali glasačko telo ovo sluša i kaže vidiš kako grade i prave ljudi. Strašno
 

Vesić kaže da će do kraja godine biti završen tunel Laz i petlja Lučani, kao i da će biti pušten saobraćaj do Lučana.
Ponešto i smisleno izjavi a za ponešto ga demantuje resorno javno preduzeće.Naime rekao je u ovih dana da do nove godine završavaju deo do Sremske Rače a Putevi raspisali tender za naplatne stanice u kojima se recimo pominje izgradnja rampe Prilipac iza Munjinog brda !?!? a nema na spisku niti jedne sa dela do Rače.
Takodje u tom oglasu nema ni Petlje Velika Drenova ,Trstenik , Vrnjačka Banja ,Vrba i Kamidzora tako da i to govori o rokovima o kojima on priča.
 
Poslednja izmena:
Prilično će biti zanimljivo kako će put od Prilipca/Gorjana prihvatiti saobraćaj sa autoputa, a kamoli od Krstaca do Kratovske stene (tunela na magistrali).
Pored stanja i širine kolovoza, tu je raspadnuti most na Bjelici, raskrsnica kod Lučana odmah iza mosta, drumsko-železnički most na Moravi, uključenje u krivini, neposredno kod tunela...
Poprilično smo o tome pisali.
Ali, njima treba to otvaranje da pokriju brljotine u eksproprijaciji, geološkim istraživanjima, nesposobnom menadžmentu i izvesno, manjku para
 
@branik. Ja mislim da ce taj deo od Lucana odgovarati samo stanovnicima Lu, ovi ostali ce Pakovrace i dalje tj ubeđena sam da ce 2/3 videti da je manja guzva tako, nego se ispred tunela ukljuce za Pozegu i Uzice i sto ti kazes da od magistrale uopste stignu do petlje LU.

Ja navijam za parcijalno puszanje, mozda neka firma odluci da zapocne poslovanje, mozda se poszojece malo razviju... ne znam, sve se nadam.
Steta je da gotovo stoji i ceka Munjino brdo koje ko zna kada ce ( drzimo fige 2025.ali samo ako ga probiju do sredine sl godine, ne pocne III Sv rat, ne dodju vanzemaljci, ne dogodi se nova pandemija, vremenske nepogode.... ) i ISPLATE EKSPROPRIJACIJU, zaboravih reci
 
Тако је, боље да се отвори, да доноси профит, а онај са довољно интелигенције ће схватити који пут му је бржи за своје одредиште.
 
Пошто већ дебело касне мислим да је боље да отворе то до Лучана ( ако и то стигну ) . Нека бар користе Лучанци ( самим тим бар они неће оптеререћивати садашњи пут ) ,а ми остали који идемо даље знамо да то за нас није добра опција . Други разлог због којег бих волео ,надам се да ће ваљда до тада бити пробијен и тунел Муњино Брдо па ће ваљда и та преостала деоница бити појачана са овим радницима .
 
Juče popodne se vraćao iz Bg-a. Kolone ka Bg-u su neprekidne. Po prvi put na naplatnoj rampi Obrenovac u smeru ka Bg-u vidim sve rampe prepunjene, kao da je slika u Vrčinu ili Horgošu, a na kružnom toku u Pakovraću neprekidan niz automobila. Kod Kratovske stene skreće par auta ka Lučanima levo i odmah kolone, gužve, nervoza. Zaista ne znam kako će ići ta priključenja iz Lučana i kasnije iz Prilipca uz ovakav intezitet saobraćaja (o čemu @branik često piše). A i dalje prema NV posle Zlatibora u kasnijim večernjim satima nešto manje saobraćaja, ali intezivno i dalje.
 
Kakav kruzni tok, oni jedva i ovo napravili, 10g su stajale one odgrade između traka hahahhah.
Salu na stranu, problem je i sam grad i dolazak do petlje, ja ne idem tamo cesto, mozda je malo bolja situacija, ali nisu imali razlog da poboljsavaju uslove da prihvate saobracaj sa AP.

Elem, ja mislim da se sve moze kad se hoce. 2 patrole ceo dan, mozda i kruzni tok, mozda i neki semafor u jelen dolu ( ali zaustavljanje magistrale je izuzetno lose) ali godinu dana moze da se izdrzi.

Ali mora da postoji ozbiljnost gradova, evo primera npr.
Kad je Guca NEMA PROBLEMA, ali patrole na svakom cosku, Nema brze voznje, nema toliko haosa a realno je ocekivano

a sada kad ides UE- Pz imas JEDNU patrolu koja se na pravini u Sevojnu ( ako ne gresim za mesto) SAKRILA IZA KAMIONSKE PRIKOLICE ne bi li uhvatila radarom one koji ne shvataju da je ogranicenje nisko,
a posto smo mi postali evropejci koji nikome ne blicaju i treba da platimo kazne.

E sad, to sto mi u nekim delovima puta idemo 40 na sat iza 3 kamiona, to nije problem policije, oni ne treba da nekad neke iskljuce da bi se proslo brze,neeee, samo je radar resenje....

Slazem se da ce nastati haos jer ce svi gledati km, a ne i realne probleme. Nesto bolja ( ali ne puno bolja) situacija ce biti kad se zavrsi ap u Pz i isto mislim da ako policija ne bude ozbiljna i predusretljiva, mi lokalni cemo nadrljati.
Pominju kruzni tok na A.Rampi jer je vec pritisak vozila ogroman, a sa AP....
 
I samo da kazem da u parcijalno pustanje uopste ne verujem, narocito ako Munjino brdo krene bolje da se probija. Nista ja ne verujem dok ne puste saobracaj
 
Nije stvar u "Beograđanima", masa njih su došljaci, do čoveka je, do vozača. Onaj ko je bahat i neodgovoran, bahat je bez obzira da li je iz Beograda ili Surdulice. Nego najveći broj registrovanih vozila je sa BG tablicama pa ljudi to povezuju direktno sa vozačima.
Da se nadovežem malim off-om: idiotski je, po više osnova, da skoro pola automobila u Srbiji bude registrovano na BG table! Ne znam kako ne vide da je odavno već vreme da gradovi oko Beograda (Mladenovac, Lazarevac, Obrenovac, Borča-ča-ča, Grocka, Sopot, itd), pa i delovi Beograda, što da ne, dobiju sopstvene registracije.
 
Vrh