Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Примећен багер на месу петље Јаково.

Данас сам прошао аутопутем у смеру ка Обреновцу и са супротне стране, на улазу у Јаково, испод насипа сам видео пар радника, багер и чини ми се камион.
 
Opa!!!Evo sad sam prosao,poceli radovi!Evo neke slike na brzinu:

Smer prema Surcinu:

0-02-05-190c06d962aa54a5cb59d81b2c82e661888166f1587901abbc5b40d1498f5cd0_8e787b25ec7f27d.jpg

0-02-05-c596988022b5cf3df3aa4a2a1ca2a567cf217651b08a9260f10c8d644fc51214_2679318a5eeeace4.jpg
0-02-05-f1a45e469e2f8f551c9a75fb8a7c4dfb658a119a757624c53bc7876cc4339368_6c2d1949ca691402.jpg

Smer prema Boljevcima:

0-02-05-6ae8da9b7b2d5c928a31330ecac5df4c7f5f5fa2c424283d09433bb41e9f99b7_6206e4951a0a8cf0.jpg

0-02-05-74b13b6e74e4d5b3eb3221f1e1139e119bf76d8fbbc26a75ac079192050726ba_2f6d30463bb06ae4.jpg
0-02-05-d73998bfe7138ffb6cc0a33889bb5705df48375e8e2d3a3d6a2512e1b6963778_640072ca0fc54f63.jpg
 
Зашто се о петљи која је на аутопуту расправља у оквиру теме градске саобраћајнице?
 
Neproverena informacija: radovi između Laza i Munjinog brda su odblokirani, Kinezi ponovo rade punom parom na toj sekciji, dogovor je da se isplate vlasnici parcela do 1. oktobra.
Izvor: klupica ispred zgrade u Lučanima, ljudi koji beru maline u Lisicama i Krstacu :)
 
Na vestima javljaju da je kod tunela Brančić otpao poklopac od šahta"??" I da je zatvorena jedna traka.
 
Prošao malopre, digitalna signalizacija je promenjena i usmerava na samo levu traku uz ograničenje od 40kmh, ali ne postoje nikakve fizičke barijere
 
Možete mi opet zameriti što pišem o ovome, ali prošlogodišnja visko postavljena letvica za svakodnevni težak udes od Pž do Sušice, ove je višestruko nadmašena. Ovih dana ih je po nekoliko dnevno.
Vrućine, gužve, špic sezone i ozbiljno narasla bahatost jednog tipa vozača, svaku vožnju tom deonicom pretvara u ruski rulet.
Za to vreme, skoro 4 meseca radovi na novom putu stoje i ne odlaže se samo završetak te deonice, već i početak na kraku ka Užicu.
Sad sam se polako počeo da mirim sa činjenicom da opasno pada kvota da ću za moga vozačkog veka voziti Ue-Pž protočnijim i bezbednijim putem.
 
Vrućine, gužve, špic sezone i ozbiljno narasla bahatost jednog tipa vozača, svaku vožnju tom deonicom pretvara u ruski rulet.
Nije ništa bolje na deonici Požega - Čačak... Mene su danas bez pardona krenula direktno da udare, ne jedan, ne dva ni tri, nego četiri auta u traci gde sam se prestrojio za skretanje u levo kod Jelen Dola: https://goo.gl/maps/sn7QYsT9V7Let7we9. Potpuno sumanuto, imaju svoju traku, ne pretiču, ali seku blagu krivinu tako što idu pravo u mene i ne pada im na pamet da se vrate u svoju traku, nego ja bežim desno i molim se da me neko ne pokupi otpozadi.
 
Da li moze jedno pitanje van teme?
Prekjuce sam isao do Nisa, i od Paracina do Nisa na autoputu sam zapazio neke crveno-zute stubice i to jedan sa spustenim stubicem na dole, a posle 5 metara drugi sa podignutim stubicem na gore. Da li neko moze da mi objasni sta predstavljaju ti stubici?
 
Da li moze jedno pitanje van teme?
Prekjuce sam isao do Nisa, i od Paracina do Nisa na autoputu sam zapazio neke crveno-zute stubice i to jedan sa spustenim stubicem na dole, a posle 5 metara drugi sa podignutim stubicem na gore. Da li neko moze da mi objasni sta predstavljaju ti stubici?
Претпостављам да си видео ово (на А3 постоје већ пар година):
Screenshot_20230717_032402_Chrome.jpg
 
Кинези су тражили да се у Прилипцу крене са радовима али људи су одлучни у томе да им не дозволе док се парцеле и куће не исплате. Тако да овде и даље све стоји...

Послато са SM-A920F помоћу Тапатока
 
Treba neko da im kaze da mi vec godinu dana gradimo autoput od Pozege do Duge Poljane. Sva dokumenta zavrsena, projektna dokumentacija, promena prostornog plana.. sve je tu. Jos tri godine i gotova trasa.

1689599704589.png



 
Otišao sam da proverim glasine koje sam preneo. Mogu da potvrdim da su radovi između Laza i Munjinog brda zaista nastavljeni, a i u Munjinom brdu izgleda, videh i tu kamione kako ulaze/izlaze. Slike su napravljene u blizini lučanske petlje, a išao sam i do Markovice, samo nisam slikao, ali radi se svuda. Ne znam koliko se može zaključiti sa slika, ali ima poprilično veliki broj kamiona u pokretu. Slikao sam i tablu sa kontakt telefonom osobe kojoj se trebaju obratiti zainteresovani za radove :)

PXL_20230717_114425806.jpg
PXL_20230717_114517421.jpg
PXL_20230717_114840386.jpg
PXL_20230717_124907303.jpg
PXL_20230717_125118263.jpg
PXL_20230717_125349975.jpg
PXL_20230717_125511668.jpg
PXL_20230717_125858348.jpg
PXL_20230717_130005721.jpg
PXL_20230717_130246853.jpg
PXL_20230717_130502774.jpg
 
Lako se može ubaciti samo pristupne rampe na postoječe nadvožnjake i pretvoriti ih u petljeČ





Nažalost neće tako biti. Izlaz na ap u Jakovu ima najviše da podseća na onaj koji je nekad bio u Batajnici pre izgradnje obilaznice. Maloumni projektanti samo da su podvožnjak ostavili šire za 2+2(odvojeno) moglo je da se sve reši sa jednim kružnim tokom kao vezom za Jakovo. Ovako ćemo imati dve +(krst) raskrsnice na maloj distanci što je super nebezbedno.
 
Tunel Šarani danas je bio zatvoren iz pravca Beograda. Saobraćaj ide jednom cevi. Masa onih tabli za označavanje je izobarana.
Kamionima koji vuku kamen iz okoline Valjeva, niko, očigledno ne meri osovinsko oterrćenje.e
I pre negde kad sam prolazio, a na današnjih 40 posebno, primetan je ogroman broj kamiona sa kadama natovarenih do vrha kojima pucaju gume. Mobilni serviseri imaju pune ruke posla.n
Današnje gume retko eksplodiraju, a r tome, pored kamiona koji stoje u gumi defektu, vidi se i niz komada guma, od onih koji su negde ranije ostali.
To što drgim kamionima ne pucaju, znači da su ovi u debelom pretovaru.
Bojim se da će slabo ostati od a2 nakon njih
 
Tunel Sarani desna cev asfaltirana. Takodje neki dan u Cetvrtak mislim da su asfaltirane obe strane vijadukta u Pakovracu, onaj prvi u produzetku odmah pored naplatne stanice. Masine za asfaltiranje su jos tu.
 
podsetite me zasto tacno nije uradjen asfalt odmah 2016? Bila je prica da su zaboravili, pa lose procenili visinu (sto verovatno nije slucaj jer su sad asfaltirali), itd..
 
podsetite me zasto tacno nije uradjen asfalt odmah 2016? Bila je prica da su zaboravili, pa lose procenili visinu (sto verovatno nije slucaj jer su sad asfaltirali), itd..
Nisu uradili asfalt jel je podloga trebala da bude prvobitno betonska. Betonske podloge se neretko koriste u tunelima zato što su otpornije na vatru, dugotrajnije itd.

Međutim prilikom izgradnje završna obrada je bila jako loša pa je ta betonska podloga već u startu bila štrokavo i neugodna za vožnju. Da su odmah uradili to kako treba ne bi se osetila razlika a bilo bi i sigurnije.
 
Vrh