Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Draže mi je da preplate te ljude, ionako nema šta nismo debelo preplatili.
Nema tih para kad moraš da se seliš iz kuće u kojoj si se rodio. Cena jeste malo jača, ali država sigurno ima para.
Veliki apsurd je npr gradnja ovih stadiona, a naša reprezentacija dugi niz godina ne može da se kvalifikuje za Evropsko prvenstvo. Da grade olimpijske bazene pa i da ih čovek razume, najbolji smo na svetu u vaterpolu.
Novogodišnja jelka u Beogradu 85 000 evra?!
Razumem ovaj narod i ne treba da stanu sa protestima dok im ne isplate poslednji dinar, pa makar čekali na otvaranje puta još 5 godina!
 
Na raznim primerima, pa I ovde se vidi da država nema autoritet. Drekenjanje sa ekrana na narod nije autoritet. Kada imaš pravnu državu, gde sud sudi efikasno i po zakonu, a korupcija svedena na razumnu meru, svaka blokada puta se može i mora razbiti. U banana republici blokada je jedino sredstvo i poluga za oostizanje opravdanih ciljeva. Kao što reče Krcan, država je jedini krivac za zastoj.
 
Da samo primetim i da su sudske ferije nezvanično počele (zvaanično 15. jula, ali suđenja već od prvog jula odmaraju do septembra) tako da eksproprijacija ove godine teško da će biti završena, ako ne ponude više novca seljanima.
 
Vidi ovog što slika ko da je forumaš, bila bi fora da ga dovedemo na forum da pusti slike :p
IMG_4262.jpeg
 
@KrCan, мој дубоки наклон твом антологијском доприносу.
Сада је јасно да поред врхунске посвећености, добронамерности и надасве сналажљивости, поседујеш и изврону Српско-Црногорско-Стерохерцеговачку (назови је како хоћеш) духовитост највишег степена. Надам се да све ово читају и гледају они коју су 90-их тукли невин народ по Бранковом мосту и утицали да се добар део наших најбољих људи одсели из матице и сада краси далеке просторе међу којима и земљу кенгура.
Све похвале за снајкину торту, види се да се духовитост преноси с оца преко сина на даље. Ако можеш тамо по Вимблдону неку Беобилд заставу да носиш како би те лакше приметили :) .
 
Dobar dan,pratim ovaj forum vec duze vrijeme. Nisam iz gradjevinske struke vise sam kao posmatrac.
Imao sam potrebu da se zahvalim dvojici ljudi sa nevjerovatnom energijom, posebno gosp. Krcanu
Ti ljudi vracaju vjeru u sve ono dobro.
Hvala za predivne reportaze.
Pozdrav svima iz Trebinja
 
Ovo je najznačajniji geostrateški projekat za državu Srbiju. Trebalo bi se otvoriti front na sve moguče dionice. Zadužiti se do nebo, raspisati tendere za sve delove, jer cena izgradnje nikada neće biti manja od trenutna koliko god da to izgledalo skupo sada. Ovim odlaganjem jedino korist imaju političari da ne bi im se neko zamerio da su državu zadužili iznad 60 procenata BDPa, što ovako za normalno razumljiv čovjek to ništa ne znači. Ekonomski benefit će biti nesporan, Srbija dobija autoputski pristup na more i autoputski pristup na najbližu luku. na Albanski uvoz-izvos će tkd ići preku CrnuGoru i Srbiju, dakle zaobilaziti Kosovo.

I kraj krajeva ono šta je geostreteški značajno. Nekada je geografija diktirala stvaranja zasebnih lokalnih kultura i specifika koji su se pretočivale tokom vremena u regione, države, nacije. Danas imamo tehnologiju da premostimo te prirodno zadate geografski nametnutih ograničenja, a ta se tehnologija zove izgradnja autoputeva. Da je ovaj put postojao samo 20tak godina pre, Crna Gora nikad ne bi postala nezavisna.
 
Što niko Vesića ne pita do kraja koje godine će biti otvoreno Pakovraće Požega verovatno opet za Sv. Nikolu. Radovi stopirani 08.04. a on priča o nekom otvaranju da li je moguće da to rade, znači u zdrav mozak nas da ne kažem šta. Strašno
 
Čak i na ovom forumu, dakle u zainteresovanom delu javnosti, to u značajnom % prolazi.

Dokle god se politički isplati, tj. mi citiramo, prenosimo i diskutujemo o nekredibilnim izvorima (Vesić je knjiška definicija takvog), jer volimo da čujemo bajku, do tada ćemo i slušati ovakve priče. Promenimo svoje ponašanje, to je dovoljno za početak, sve počinje prvo od sebe.
 
Pisali smo mimo teme hiljadu puta. Ovaj put zelim da vas SVE POZOVEM da pomognete da za mesec i malo vise sakupimo 2.5MILIONA EVRA

uplatite neki iznos, pa makar i sms.

Danas sam gledala intervju sa mamom koja plače jer zna da je gotovo nemoguće, a zna da joj sin bez toga ne moze preziveti

Molim @Igor da ne obriše post, a ako može *link prosledi i u druge grupe sa naznakom HITNO*
Nije ovo humanitarni forum, ali puno je ljudi iz inostrannstva koji ce mozda ovako videti, a mozda ce vise njih i uplatiti, stvarno je urgentno

*Jako je kratko vreme, mora da ima manje od 13kg i do 2 godine, Lav vec ima 12kg i skoro 2g.*

Kako ce ga mama držati da se ne ugoji ja ne znam ( znam, ali ne mogu ni da mislim o tome), i kako da se skupi ovolika cifra za mesec i nešto ja zaista ne mogu ni da pretpostavim, ali od te *bolesti deca umiru jer gube sposobnost disanja, a lek postoji!*

Izvinjavam se na smetnji, ja ovaj put svesno pisem mimo svake granice, ali mislim da je povod takav da nisam mogla da se ne obratim.

Hvala svima!
 
Каже данас Милатовић да је добио уверење од Вучића да ће деоница од Пожеге до Пештерске висорсвни, до Дуге пољане да буде завршена негде крајем 2027.
 
Каже данас Милатовић да је добио уверење од Вучића да ће деоница од Пожеге до Пештерске висорсвни, до Дуге пољане да буде завршена негде крајем 2027.
Ako pocne da se radi do 2027. Bice dobro
 
Каже данас Милатовић да је добио уверење од Вучића да ће деоница од Пожеге до Пештерске висорсвни, до Дуге пољане да буде завршена негде крајем 2027.
A šta to znači Crnoj Gori kada njen auto-put neće biti ni započet, a ne završen do tada?
 
Pa bice blizi CG, lakse je stici do mora nego ranije. CG ima direktno koristi od toga, s obzirom da masa Srba i dalje dole letuje. Skracuje se put, svakako znaci i to parce autoputa u CG.
 
A šta to znači Crnoj Gori kada njen auto-put neće biti ni započet, a ne završen do tada?
Рекао је и да ће они да почну деоницу од Андријевице до Колашина или тако нешто, не могу да се сетим тачно, ма неће то бити све завршено још бар 15 година, ако Србија уопште буде и градила ту последњу деоницу.
 
Kao laik imam pitanje za struku, zar ne bi bilo logičnije, da ako već u Crnoj Gori ne mogu da izgrade kompletan Auto-put, da se fokusiraju da izgrade makar deonicu od Boljara do ukrštanja sa magistralnim putem Bijelo Polje - Berane, da makar naprave koliko-toliko funkcionalnu vezu, kako bi se u Srbiji onda izgradila kompletna deonica do Boljara?
 
Vrh