Nije bilo blokada oko pola 5. Sve je bilo ok. Preko Kosjerica ili na Pesak samo ako bas mora mada ima ljudi koji vole tuda, a nema saobracaja puno.Nekako do Valjeva,a onda Valjevo-Kosjeric-Pozega ako vam ne smetaju brda i krivine. Nema guzve ni blokada
Tako je bilo oduvek u klisuri, sećam se jer sam često vozio tim pravcem. Ili ljudi presporo ili ludački brzo, nema sredineA pogotovo Ovcar Kablarska klisura.... mi smo sada imali jako neprijatno iskustvo, nekoliko vozaca ( moram naglasiti da su imali Bg table) tako rizicno pretice citave kolone, mi onda kocimo, sklanjamo se.... bas je naporno, traktor, kamion, koči, pazi ko te obilazi, ko ide u susret...nisu ljudi onoliko bili nemarni pre, valjda se umore od Uzica kad voze pa gledaju da preticu.
Da, patrola se nalazi u Prijanovicima, radar gde je ogranicenje 60 ( krajnje nelogicna brzina) ovamo ih naravno nema. Iskreno, nema ni Cacana koji su bili strah i trepet od Ovcar banje do Cacka. E sada, mi ne idemo svaki dan, ali ovako je bilo nekoliko poslednjih puta
Tako je bilo oduvek u klisuri, sećam se jer sam često vozio tim pravcem. Ili ljudi presporo ili ludački brzo, nema sredine
Šta si hteo reći, možeš da pojasniš?Čemu generalizacije, bazirane na vrlo nepotounoj ličnoj "statistici", čak i kada se jasno zna da nije relevantna?
Šta je to u ljudskoj prirodi da: a) imamo takve utiske uopšte, a onda b) imamo potrebu da ih objavimo svetu?
Bahat je bahat bez obzira na tablu i sasvim je jasno da tabla nikoga ne određuje. Zašto onda generalizacije?
Znala sam da ce se izvuci ovakav zakljucak, ali ja sam stekla utisak i da prema Ue, ali i prema Cacku ( ređe idemo na taj deo) da lokalno stanovnistvo mnogo opreznije vozi.Čemu generalizacije, bazirane na vrlo nepotounoj ličnoj "statistici", čak i kada se jasno zna da nije relevantna?
Šta je to u ljudskoj prirodi da: a) imamo takve utiske uopšte, a onda b) imamo potrebu da ih objavimo svetu?
Bahat je bahat bez obzira na tablu i sasvim je jasno da tabla nikoga ne određuje. Zašto onda generalizacije?
Najjači si. Pa ti u svemu vidiš neku nenormalnu krađu, i to zasnivaš mahom na osnovu informacija iz medija, bez neke dublje analize. Za Istočni krak koridora X si opasno omanuo, za 87M € je izvedena samo deonica Staničenje-Pirot Istok. Imaš na sajtu Koridora, u delu katalog informacija dosta zvaničnih informacija po pitanju troškova izgradnje autoputeva.@Milaki 990 , Ја дођем код твог комшије и направим халу за 5000е, онда дођем код тебе и скоро исту направим за 50 000. Ти причаш о патриотизму како тако треба, а ја довео турке и индијце да граде. Мост на Неретви такође мора имати озбиљне основе, да си погледао видео, чуо би то! Оваквим ставом једино браниш лопове, што доводи у питање ко си онда ти! То је логични след твог размишљања. Сви знамо да су лопови, чак и ти, па ипак их браниш и оправдаваш. Ови су нису уградили 10 или 30% већ 5 или 10Х. Цео источни крак коридора 10 је био 87 милиона еура. 90 км са тунелима, усецима, мостовима, са свим. Званична инфлација је можда 50% еуро је исти. Сада 30 км Прељина пожега кошта скоро 500 милиона еура, а можда и више. Стварно мислиш да смо сви будале и не знамо основе математике?
Свако ко прати тему зна да из пера @MiraC не може ниста злонамерно потећи слагали се увек са њом или не. Ја могу додати да као неко ко пролази том деоницом 7-8 (или што би Ужичани рекли седамосам са препознатљивим акцентом) пута годишње и то са БГ таблама. Оно што ја могу рећи је да је скоро свако претицање тамо изгубило смисао јер си нон стоп у колони. Евентуално ако наиђе неко значајно спорије возило постепено га целе колона претекне. А то да има и оних који чим наиђу на возила почињу да претичу и по рецканој и по пуној, некад 2-3 возила а некад и 10-ак њих у низу и притом изазивају судбину како своју тако и оних невиних, свакако је тачно, само ја искрено нисам обраћао пажњу на таблице.Ostajem pri svojoj tvrdnji ili evo, da se izrazim ovako - nas, bili u koooni ili ne, su dosta rizicno preticali tranzitni vozaci, a najvise sa Bg i NS tablama.
Od Ue do Ca postoji samo nekoliko mesta gde se moze preticati, ali je saobrqcaj tako gust da to uopstw nije bezbedno u vecini situacija. Za Ue sam sigurnija, a ka Ca je uvek bilo frekventno, ali mi se cini sada vise nego ikad. Moj utisak
I pri onome od Ue do Pakovrace treba vise policije koja ne stoji samo na delovima gde je ogranice je 50, vec da aktivno regulise saobracaj i tako pomognu da svi bezbedno stignu.
Ako u proseku ima 3 opasna preticanja i slicno, verujte da su Bg i NS tablice
имамо велика решења за то, биће неком коме ће требатиJuce negde oko 18:30 ispred petlje Adrani, u smeru ka Kraljevu ceoni sudar. Jedno vozilo ulcinjske tablice, drugo nisam video. Da li je u pitanju lose preticanje ili je neko zadremao pa presao levo, ne znam. Znam samo da sam od Zlatibora do Makresana video barem 5 ultrarizicnih preticanja gde su milisekunde odlucivale o zivotu i smrti. Kakva nam je saobracajna kultura ako uskoro na ovoj deonici ne dobijemo AP poubijacemo se medjusobno i nece nam vise ni trebati...