Nije bilo blokada oko pola 5. Sve je bilo ok. Preko Kosjerica ili na Pesak samo ako bas moraNekako do Valjeva,a onda Valjevo-Kosjeric-Pozega ako vam ne smetaju brda i krivine. Nema guzve ni blokada![]()
Tako je bilo oduvek u klisuri, sećam se jer sam često vozio tim pravcem. Ili ljudi presporo ili ludački brzo, nema sredineA pogotovo Ovcar Kablarska klisura.... mi smo sada imali jako neprijatno iskustvo, nekoliko vozaca ( moram naglasiti da su imali Bg table) tako rizicno pretice citave kolone, mi onda kocimo, sklanjamo se.... bas je naporno, traktor, kamion, koči, pazi ko te obilazi, ko ide u susret...nisu ljudi onoliko bili nemarni pre, valjda se umore od Uzica kad voze pa gledaju da preticu.
Da, patrola se nalazi u Prijanovicima, radar gde je ogranicenje 60 ( krajnje nelogicna brzina) ovamo ih naravno nema. Iskreno, nema ni Cacana koji su bili strah i trepet od Ovcar banje do Cacka. E sada, mi ne idemo svaki dan, ali ovako je bilo nekoliko poslednjih puta
Tako je bilo oduvek u klisuri, sećam se jer sam često vozio tim pravcem. Ili ljudi presporo ili ludački brzo, nema sredine![]()
Šta si hteo reći, možeš da pojasniš?Čemu generalizacije, bazirane na vrlo nepotounoj ličnoj "statistici", čak i kada se jasno zna da nije relevantna?
Šta je to u ljudskoj prirodi da: a) imamo takve utiske uopšte, a onda b) imamo potrebu da ih objavimo svetu?
Bahat je bahat bez obzira na tablu i sasvim je jasno da tabla nikoga ne određuje. Zašto onda generalizacije?
Znala sam da ce se izvuci ovakav zakljucak, ali ja sam stekla utisak i da prema Ue, ali i prema Cacku ( ređe idemo na taj deo) da lokalno stanovnistvo mnogo opreznije vozi.Čemu generalizacije, bazirane na vrlo nepotounoj ličnoj "statistici", čak i kada se jasno zna da nije relevantna?
Šta je to u ljudskoj prirodi da: a) imamo takve utiske uopšte, a onda b) imamo potrebu da ih objavimo svetu?
Bahat je bahat bez obzira na tablu i sasvim je jasno da tabla nikoga ne određuje. Zašto onda generalizacije?
Najjači si. Pa ti u svemu vidiš neku nenormalnu krađu, i to zasnivaš mahom na osnovu informacija iz medija, bez neke dublje analize. Za Istočni krak koridora X si opasno omanuo, za 87M € je izvedena samo deonica Staničenje-Pirot Istok. Imaš na sajtu Koridora, u delu katalog informacija dosta zvaničnih informacija po pitanju troškova izgradnje autoputeva.@Milaki 990 , Ја дођем код твог комшије и направим халу за 5000е, онда дођем код тебе и скоро исту направим за 50 000. Ти причаш о патриотизму како тако треба, а ја довео турке и индијце да граде. Мост на Неретви такође мора имати озбиљне основе, да си погледао видео, чуо би то! Оваквим ставом једино браниш лопове, што доводи у питање ко си онда ти! То је логични след твог размишљања. Сви знамо да су лопови, чак и ти, па ипак их браниш и оправдаваш. Ови су нису уградили 10 или 30% већ 5 или 10Х. Цео источни крак коридора 10 је био 87 милиона еура. 90 км са тунелима, усецима, мостовима, са свим. Званична инфлација је можда 50% еуро је исти. Сада 30 км Прељина пожега кошта скоро 500 милиона еура, а можда и више. Стварно мислиш да смо сви будале и не знамо основе математике?
Свако ко прати тему зна да из пера @MiraC не може ниста злонамерно потећи слагали се увек са њом или не. Ја могу додати да као неко ко пролази том деоницом 7-8 (или што би Ужичани рекли седамосам са препознатљивим акцентом) пута годишње и то са БГ таблама. Оно што ја могу рећи је да је скоро свако претицање тамо изгубило смисао јер си нон стоп у колони. Евентуално ако наиђе неко значајно спорије возило постепено га целе колона претекне. А то да има и оних који чим наиђу на возила почињу да претичу и по рецканој и по пуној, некад 2-3 возила а некад и 10-ак њих у низу и притом изазивају судбину како своју тако и оних невиних, свакако је тачно, само ја искрено нисам обраћао пажњу на таблице.Ostajem pri svojoj tvrdnjiili evo, da se izrazim ovako - nas, bili u koooni ili ne, su dosta rizicno preticali tranzitni vozaci, a najvise sa Bg i NS tablama.
Od Ue do Ca postoji samo nekoliko mesta gde se moze preticati, ali je saobrqcaj tako gust da to uopstw nije bezbedno u vecini situacija. Za Ue sam sigurnija, a ka Ca je uvek bilo frekventno, ali mi se cini sada vise nego ikad. Moj utisak
I pri onome od Ue do Pakovrace treba vise policije koja ne stoji samo na delovima gde je ogranice je 50, vec da aktivno regulise saobracaj i tako pomognu da svi bezbedno stignu.
Ako u proseku ima 3 opasna preticanja i slicno, verujte da su Bg i NS tablice
имамо велика решења за то, биће неком коме ће требатиJuce negde oko 18:30 ispred petlje Adrani, u smeru ka Kraljevu ceoni sudar. Jedno vozilo ulcinjske tablice, drugo nisam video. Da li je u pitanju lose preticanje ili je neko zadremao pa presao levo, ne znam. Znam samo da sam od Zlatibora do Makresana video barem 5 ultrarizicnih preticanja gde su milisekunde odlucivale o zivotu i smrti. Kakva nam je saobracajna kultura ako uskoro na ovoj deonici ne dobijemo AP poubijacemo se medjusobno i nece nam vise ni trebati...