Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Realno, taj put Pozega Arilje je sada kao pista u odnosu kako je izgledao pre rekonstrukcije. Ne ulazim u to kako je odradjena rekonstrukcija, da li je moglo bolje (verovatno jeste). A to da ce nastati chep i zastoji kada se zavrsi deonica do Pozege/Prilipca to je sigurno tako.
Koliko sam gledao mapu i ako se ne varam, veza sa putem Pozega Arilje (izlaz sa autoputa) je negde u Gorobilju, selo pre Pozege. Bice izazovno svakako. Videcemo za oko godinu dana sta ce biti...
 
Generalno put je okej, ali je kroz naseljeno mesto, sa kućama koje direktno izlaze na njega. Tako da u najidealnijim uslovima tu će ograničenje biti do 50kmh, a realna brzina u udarnim terminima će biti znatno manja. Traktori, kombajni, radne mašine su svakodnevica na takvim putevima
 
Nisam Miro, mislio sam da cemo 2025. ici lagano do Boljara. Ali tada nisam znao ni da ce nam se desiti ovoliki krah institucija, drustva, politickog sistema, pa na kraju i porodice....

Jesmo se svi ponadali da cemo za 5h doci do mora, to je istina.

Ali na kraju cemo i doci, jer Bosanci grade 5c (iz 100 delova, al grade) i za 5h eto nas do Ploca i Splita za 5 god. A Boljari i Bar ovim tempom 2035-40, ako budemo imali srece. :(
 
Jesmo se svi ponadali da cemo za 5h doci do mora, to je istina.

Ali na kraju cemo i doci, jer Bosanci grade 5c (iz 100 delova, al grade) i za 5h eto nas do Ploca i Splita za 5 god. A Boljari i Bar ovim tempom 2035-40, ako budemo imali srece. :(
Tada ce nas voziti iz starackog doma u Igalo da se mazemo blatom...
 
Jesmo se svi ponadali da cemo za 5h doci do mora, to je istina.

Ali na kraju cemo i doci, jer Bosanci grade 5c (iz 100 delova, al grade) i za 5h eto nas do Ploca i Splita za 5 god. A Boljari i Bar ovim tempom 2035-40, ako budemo imali srece. :(
E dobro si ovo spomenuo. Recimo oni u pustoj i relativno nenaseljenoj Hercegovini u Počitelju završavaju ogroman most sličan onome na Moračici u CG. Hr je završila svoj deo do Ploča, pa ide taj od Federacije ka Mostaru, pa dalje kroz R Srpsku od Doboja, pa dalje kroz Hr, Slavoniju... Znači preseca 4 granice. E sad to da primenimo u slučaju nekih naših pametnih forumaša da je sve to jedna zemlja, npr Srbija, šta bi oni ovde rekli? Ajooj, nemoj, taj kraj nije prometan pa ne treba, tamo je skup tunel, tamo je veliki sneg, za tolko ljudi je bacanje para praviti autoput itd... Sećate se mase takvih ovde komentara, zar ne? I, koji je zaključak? Ljudima se više isplati da budu podeljeni i na 4 granice, i da u svakom od 4 dela grade autoput, al im se ne isplati da budu u jednoj zemlji gde bi im takvi genijalci odlučivali da još nemaju autoput. Tužno, ali istinito kolko su ovde neki ljudi glupi i nemaju pojma sa životom.
 
Tako nekako.
Put jeste presvučen, sređeni mostovi, bankine, na više mesta popravljena i podloga...
Ali, ostaje problem širine i protočnosti zbog lokalnog saobraćaja i velikog broja ulaza direktno sa puta. Onda, petlja u Požegi je zakomplikovana, sa dugačkim krakovima za uključenje/isključenje. Bilo bi neophodno da se do završetka ap naprave bar 2, a verovatno i tri kružna toka kako bi se ubrzao saobraćaj na pravcu a-p - nastavak magistrale.
Kamo sreće da se neko setio i da put nastavi bar jednom trakom na kojoj bi bio dvosmeran saobraćaj ka Užicu, nekoliko km do Godovika/Rasne i tu, gde bi stari i novi put bili jako blizu, napravi vezu.
Ovako, videćemo kako će funkcionisati, a lično, očekujem velike čepove u vršnim danima oko Uskrsa i letnjim vikendima, kao što se sećamo kolapsa u Preljini i kroz Čačak. Na to bi trebalo dodati i neminovno uvećanje saobraćaja sa puštanjem nove deonice.
Ali, neka se što pre završi, pa makar se i gurali kroz Gorobilje i Tatojevicu.
 
Sad mi pade na pamet: pošto jedna cev debelo kasni, koliko je izvesno da puste put jednog dana, a da se kroz tunel ide dvosmerno, jednom, dok i nju ne završe? Mislim da bi to zavisilo od dinamike izbora, ako im u nekom trrnutku zatreba kakvo otvaranje.
 
Sad mi pade na pamet: pošto jedna cev debelo kasni, koliko je izvesno da puste put jednog dana, a da se kroz tunel ide dvosmerno, jednom, dok i nju ne završe? Mislim da bi to zavisilo od dinamike izbora, ako im u nekom trrnutku zatreba kakvo otvaranje.
То је одлична идеја ако нека цев иде брже или да на њу усмеру већину радова, а и екипе са Лаза пребаце, каде се тамо прокопа! То би могло значајно убрзати радови. Сјајна идеја Браник!
 
Sad mi pade na pamet: pošto jedna cev debelo kasni, koliko je izvesno da puste put jednog dana, a da se kroz tunel ide dvosmerno, jednom, dok i nju ne završe? Mislim da bi to zavisilo od dinamike izbora, ako im u nekom trrnutku zatreba kakvo otvaranje.
Opet se vraćamo na "polu autoput", tj autoput do pola :D
 
O, fin napredak u odnosu na prošli snimak 👍 Ima i više mašina i radnika. Mada neki delovi zaostaju poput useka pred Lučane, onda posle tunela Munjino brdo, a i izgleda da na kraju trase treba most koji nije počet. Mada za mostove imaju već na skladištu spremljeno dosta greda. Kad bi ovako radili, bilo bi ok.
 
Мени изгледа садашњи ритам као што сам рекао за крај 2024-е. Међутим велика је непознаница тунел Муњино брдо!
 
Неће пре 2025 како смо почели да лицитирамо нажалост..
 
Мени изгледа садашњи ритам као што сам рекао за крај 2024-е. Међутим велика је непознаница тунел Муњино брдо!
Xexe, ima li jednog tunela na ovom autoputu koji nije bio državna tajna 😅 Dobro, aj ne računam onaj cut&cover 200m kod Čačka 😊 I onda sad kako se približava probijanje jedne cevi Laza sve je manje tajna a sve više uspeh, dok će Munjino brdo ostati nepoznanica malo duže. Sem ako nam ovde, kao ponekad, neki insajder ne oda državnu tajnu 😅
 
Xexe, ima li jednog tunela na ovom autoputu koji nije bio državna tajna 😅 Dobro, aj ne računam onaj cut&cover 200m kod Čačka 😊 I onda sad kako se približava probijanje jedne cevi Laza sve je manje tajna a sve više uspeh, dok će Munjino brdo ostati nepoznanica malo duže. Sem ako nam ovde, kao ponekad, neki insajder ne oda državnu tajnu 😅
Парадокс је да тамо где треба да су тајне у генералштабу, седе поред НАТО официри. Али ево Влогзила ради!
 
Naivno verujem da stvarno možda ima šanse da ga puste za obećane 3 nedelje 🤔 Mislim, put i mogu al nepoznanica kružni tok na početku puta, njega ako krenu sad celog kopaju za širenje možda potraje i duže. A opet ako krenu ga kopaju kasnije, biće čep zatvaranja ulica i radova pored saobraćaja, pa nije jasno to oko kružnog toka kada će
 
Видећемо, сад се свакако види крај радова, кад год да буде. Као што кажеш 23 дана је мало за велики кружни ток. Мада са довољно механизације и радника, све може!
 
Ако не крену за неколико дана, вероватно ће у овом року само спојити постојећи кружни ток, па чекати згодну прилику за коначну изградњу новог…
 
Nema ništa od novog kružnog toka. Na neki frankenštajn način će spojiti novu saobraćajnicu uz zatvaranje pristupa kružnom toku Vinogradskoj, što će biti jedini deo planiranog rešenja kružnog toka koji će biti ispoštovan :D
 
Sad mi pade na pamet: pošto jedna cev debelo kasni, koliko je izvesno da puste put jednog dana, a da se kroz tunel ide dvosmerno, jednom, dok i nju ne završe? Mislim da bi to zavisilo od dinamike izbora, ako im u nekom trrnutku zatreba kakvo otvaranje.
Mislim da za to nema sanse. Mogu da obecavaju ali nece pustitti tako. Tako iskustvo kaze.

Elem, sta mislis vezano za Gorobilje - Magistrala, da li imaju u planu da prosire ulazak na nadvoznjak ili da se na neki drugi nacin dolazi do ukljucenja za UE?
Ako ostane postojece to ce biti haos i nama iz grada kad krene kolona za Ue.

Sve se nadam planirace i ovo, ali nikakvih radova nema ili zato sto kraj nije blizu ili zato sto ni ne planiraju, pa ce posle biti " jaaaao guzva, nismo znali"
 
Sve si napisala.
Kroz Tatojevicu čep, sledeči na raskrsnici na kraju nadvožnjaka gde je uključenje iz Užica, pa sledeća dva desna skretanja i kolizija sa lokalnim saobraćajem iz grada i od ž. stanice... U kontra smwr, ka ap, biće gore na uključenju na put ka Gorobilju.
 
Просто је невероватно да је нама форумашима увек све унапред јасно шта ће бити. Једино држави и пројектантима никад није јасно, него се исправљају или не исправљају јако скупе грешке у планирању или пројектовању. На којима наравно, увек неко добро заради!
 
Jesmo se svi ponadali da cemo za 5h doci do mora, to je istina.

Ali na kraju cemo i doci, jer Bosanci grade 5c (iz 100 delova, al grade) i za 5h eto nas do Ploca i Splita za 5 god. A Boljari i Bar ovim tempom 2035-40, ako budemo imali srece. :(
Колико ће од Београда до Задра преко БиХ тим ауто-путем трајати пут отприлике?
Да ли ће бити брже од Београда до Задра преко БиХ или као данас преко Загреба (нешто мање од 7 сати путовања)?
Претпостављам да ће на време путовања преко Бих доста утицати границе.
 
Колико ће од Београда до Задра преко БиХ тим ауто-путем трајати пут отприлике?
Да ли ће бити брже од Београда до Задра преко БиХ или као данас преко Загреба (нешто мање од 7 сати путовања)?
Претпостављам да ће на време путовања преко Бих доста утицати границе.

Po kilometrazi, Zadar ce biti otprilike na podjednakoj udaljenosti u obe varijante, ali je za ocekivati da ce manje guzve biti kroz Bosnu. Kad je sezona tamo ispod Zagreba kod Karlovca je ludilo.
 
Vrh