Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Screenshot_20230301_183231~2.jpg
 
Већ смо више пута поновили да ћемо бити срећни ако буде до краја 2024-е. Сви би смо желели да је била готова још за Св. Николу, али стварност је мало другачија!
 
Већ смо више пута поновили да ћемо бити срећни ако буде до краја 2024-е. Сви би смо желели да је била готова још за Св. Николу, али стварност је мало другачија!
Pomoglo bi nam da i sami ne zelimo da verujemo u laz od nekog "autoriteta". Odatle sve polazi. Kada su radovi konacno poceli na ovoj teskoj deonici, bilo je jasno da ce u najboljem slucaju trebati 3 godine, s obzirom na tezinu, verovatno 4+. Znaci 2024. godina. Posle nekog vremena, na ovoj istoj temi, pre jedno 100 strana, okacen je dokument sa rokom za zavrsetak gradjevinskih radova u tunelu. Taj rok je bio sredina 2024. godine. Sto znaci da sa opremanjem kraj radova realno ne moze pre septembra, a jos realnije decembra 2024.
Da, moze i pre, ako se ukljuci daleko vise radnika i masina, ali se to nije nijednom desilo, da neko pojuri da zavrsi pre roka, pa tako nije ni ovde, tako da ta mogucnost otpada.
 
Pomoglo bi nam da i sami ne zelimo da verujemo u laz od nekog "autoriteta". Odatle sve polazi. Kada su radovi konacno poceli na ovoj teskoj deonici, bilo je jasno da ce u najboljem slucaju trebati 3 godine, s obzirom na tezinu, verovatno 4+. Znaci 2024. godina. Posle nekog vremena, na ovoj istoj temi, pre jedno 100 strana, okacen je dokument sa rokom za zavrsetak gradjevinskih radova u tunelu. Taj rok je bio sredina 2024. godine. Sto znaci da sa opremanjem kraj radova realno ne moze pre septembra, a jos realnije decembra 2024.
Da, moze i pre, ako se ukljuci daleko vise radnika i masina, ali se to nije nijednom desilo, da neko pojuri da zavrsi pre roka, pa tako nije ni ovde, tako da ta mogucnost otpada.
20 км за 4 године, можда. Загреб - Сплит 350 км 5 година! 27 тунела, а најдужи је 5800, као Муњино брдо и Лаз заједно. Мало краћи је Свети рок са 5700m . Један вијадукт од 2400м. Чисто да би се разумела успоредба!
 
Poslednja izmena:
Jel ovo neka kladionica? Moze li @Igor da napravi anketu kao za onu Koronu pa da vidimo? :)

Ja kazem 2025.sredina ili druga polovina godine. Isto sam rekla, dal beše 2019....kad su krenuli sa gradnjom
Добра идеја Миро, од силних радова, боље је да погађамо кад већ немамо шта пратити! Ја типујем на крај 2024-е!
 
Ja sam pre godinu i po dana rekao prolece 2025. Nema sanse da bude ranije
A kada si otvarao temu 2010, da li si imao predstavu da posle 15 g mooozda bude NBg- Pz?
Da postoji neko glasanje za neku nagradu tebe bih preporucila. koliko vremena si uz temu, koliko vidim uvek kulturno pises, tu si i komentarises.... Svaka cast i bravo! I nadam se da si ovaj rok do Pz pogodio pa da pratimo ostatak i 2055.slavimo Bg- Boljare
 
A kada si otvarao temu 2010, da li si imao predstavu da posle 15 g mooozda bude NBg- Pz?
Da postoji neko glasanje za neku nagradu tebe bih preporucila. koliko vremena si uz temu, koliko vidim uvek kulturno pises, tu si i komentarises.... Svaka cast i bravo! I nadam se da si ovaj rok do Pz pogodio pa da pratimo ostatak i 2055.slavimo Bg- Boljare
Nisam Miro, mislio sam da cemo 2025. ici lagano do Boljara. Ali tada nisam znao ni da ce nam se desiti ovoliki krah institucija, drustva, politickog sistema, pa na kraju i porodice....
 
Ima i gore od kašnjenja - odustajanje od nastavka gradnje. Zasad smo samo na kašnjenju 😊
Нажалост то је сада реална опција! Чак и да сад крену до Бољара, требаће им бар 15 година да заврше. Када видимо колико им је требало до Чачка, смешних 30 км од Чачка до Пожеге им треба изгледа 6 додина, За преосталих 110 км, односно 100 од Ариља где је терен стварно озбиљан, само Бог зна колико ће им требати ако и кад почну да раде!
 
Pa verovatno nece nikad ni zavrsiti. Milos Veliki je izlizano ime i preCednik vise ne moze da koristi to u svoje marketinske svrhe, koliko puta ga je spomenuo ovaj mucenik se vrteo ko cigra u grobu. Morace gospodin Vozd Karadjordj da se povampiri.
 
Jutros udes cisterne na putu Požega - Arilja, sa mogućimhemijakim posledicama, na delu koji će služiti kao veza dalje sa magistralom.
Više puta sam pisao o tom putu i problemima koji se mogu pojaviti kada se auto-put završi.
Rađena je neka kobojagi rekonstrukcija, ali su problemi ostali i tek će se videti koliki su. Trebalo bi drugačije rešiti tu vezu, jer to neće biti privremeno rešenje. Potrajaće dok put dobije nastavak.
IMG-72f513b4afea37ce96e2f395a880a3bb-V.jpg
 
Vrh