Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=901968#p901968:306mlxy4 je napisao(la):
Dalmatinac » Čet Nov 25, 2021 8:38 am[/url]":306mlxy4]Ne tvrdim da rade, ali zasto mislite obojica da ne rade druge delove deonice?
Videlo se da su poceli krcenje sume i probijanje puta jos dok su radovi na ovoj deonici koju pustaju u punom jeku. Od tad nije ni bilo snimaka. Posto onih silnih masina na ovom delu gradilista nema, sumnjam da su ih premestili na taj deo, da nisu nestali.
Sto se tice dela od petlje ka tunelima, vidi se da rade beton. A za to treba najvise vremena.

Ja sam sve gledao na sentinel-hub da li ima nekog pomaka na tom delu od Markovica do Lucana ali nista, tako da mi bzvz bilo da idem da snimam kad nisu radili nista ozbiljnije, cim bude nekog pomaka eto snimka.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=901969#p901969:t7pols4k je napisao(la):
srdjanprpa » Čet Nov 25, 2021 8:40 am[/url]":t7pols4k]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=901915#p901915 je napisao(la):

Kad se zavrsi do Pozege, nece biti veliki problem ukljuciti se na magistralu u Lucanima a ni ici preko Pilatovica pa ukljuciti se u Prijanovicima, jer ce dobar saobracaj ici autoputem a ne magistralom.

Sad jeste problem ukljucenje na magistralu kod Lucana jer sav saobracaj ide tuda, al kad dobar deo ode na autoput onda nece biti tih problema.

Mislim da ce vise vremena trebati da se ukljuci od kraja autoputa u Pozegi na magistralu na Ariljskoj petlji za Zlatibor nego se iskljuciti u Lucanima i doci do Ariljske petlje.
Moguce je, sve zavisi koliko saobracaja bude i da li se putuje bas kad su praznici.
Ne znam ni deo do petlje u Pž koliko je pogodan za veci obim saobracaja. Cini mi se da ne mora jednim putem, ali sve su to lokalni putevi, kuce uz put...
Meni samo u glavi guzve kad smo silazili sa AP u Obrenovcu, ali znam da je tu ogroman saobracaj, nije uporedivo.
Definitivno ce nasa obilaznica postati noćna mora za sve Pozezane. Vec je i sad kad krene jaci saobracaj preko magistrale, ali opet nek urade jednom AP pa cemo se muciti :)
 
Nema potrebe za opterećivanjem se otvorenim deonicama na relaciji Pakovraće - Požega.
Ljudi prosto znaju da imaju još oko 2 godine posla u tunelima i da imaju vremena i ako krenu ozbiljnije od proleća da rade otvorenu trasu.

Da rade sada to bi bilo kao da napravite salatu a još niste ni upalili ringlu za šnicle, ili još bolji primer- kao da napravite deonicu Ub-Lajkovac pa bleji par godina prazna i čeka ostatak puta da bi bila u eksploataciji, i naravno (dodatno) propada dok čeka.

A bilo koja priča o puštanju ove deonice tokom sledeće godine je apsolutno nerealna tako da i sa te strane je najbolje opustiti se i čekati da vidimo kolika će biti gužva na rampi:)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=901968#p901968:2dvqhk66 je napisao(la):
Dalmatinac » Чет Нов 25, 2021 9:38 am[/url]":2dvqhk66]Ne tvrdim da rade, ali zasto mislite obojica da ne rade druge delove deonice?
Videlo se da su poceli krcenje sume i probijanje puta jos dok su radovi na ovoj deonici koju pustaju u punom jeku. Od tad nije ni bilo snimaka. Posto onih silnih masina na ovom delu gradilista nema, sumnjam da su ih premestili na taj deo, da nisu nestale.
Sto se tice dela od petlje ka tunelima, vidi se da rade beton. A za to treba najvise vremena.
Па ево од пре три дана са сателита, не види се никакво ново трасирање, а тек озбиљнији земљани радови...
 

Prilozi

  • 2021-11-25_09-38-32.png
    2021-11-25_09-38-32.png
    419 KB · Pregleda: 1.735
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=901979#p901979:bz0chprz je napisao(la):
kruska » Чет Нов 25, 2021 10:38 am[/url]":bz0chprz]Nema potrebe za opterećivanjem se otvorenim deonicama na relaciji Pakovraće - Požega.
Ljudi prosto znaju da imaju još oko 2 godine posla u tunelima i da imaju vremena i ako krenu ozbiljnije od proleća da rade otvorenu trasu.

Da rade sada to bi bilo kao da napravite salatu a još niste ni upalili ringlu za šnicle, ili još bolji primer- kao da napravite deonicu Ub-Lajkovac pa bleji par godina prazna i čeka ostatak puta da bi bila u eksploataciji, i naravno (dodatno) propada dok čeka.

A bilo koja priča o puštanju ove deonice tokom sledeće godine je apsolutno nerealna tako da i sa te strane je najbolje opustiti se i čekati da vidimo kolika će biti gužva na rampi:)
И то стоји, тунели неће скоро...
 
Evo Sentinel snimka od pre 5 dana, svežiji su pod oblacima:

2021-11-22.jpg



Neasfaltirani deo prvi sa desne strane, sa nadvožnjakom iznad, možete da vidite na video snimku na prethodnoj strani.
Može se primetiti 15-tak šlepera kako u koloni čekaju da izruče svoj sadržaj u finišer tako da je verovatno i taj deo pocrneo.
 
Pisali smo ranije. Koliko god da bude naplatnih mesta kod Požege i kakva god da bude rampa, čeona ili bočna, usko grlo će biti put od Gorobila so Ariljske rampe i nazovi petlje u Požegi. Pri tome, neće biti problem uključenje ka Užicu, jer je tu u postepenomnutapanju traka lako sprovesti pavilo rajsferšlusa. Problem će biti doći dotle, jer tih nekoliko kilometara prolaze kroz dva naselja, gde se u svorišta ulazi direktno sa puta, gde izlazi na put poljoprivredna mehanizacija, nekad čak i zaprege i st***. Već sad je tu ograničenje 50 na skoro celom delu, a čim bude više saobraćaja, neće se postići ni 20, znajući naše vozače kako se ponašaju u koloni, u lošim vremenskim uslovima, a tek ako postave i neku saobraćajnu kameru, biće još gore.
 
Ukoliko ipak odluce da na grade obe petlje sada, mislim da je ova opcija najrealnija. Pre cemo docekati autoput do Uzica nego do Crne Gore.
Screen-Shot-2021-11-25-at-4-03-19-PM.png
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=902092#p902092:3n0md9pq je napisao(la):
branik » Čet Nov 25, 2021 3:07 pm[/url]":3n0md9pq]Pisali smo ranije. Koliko god da bude naplatnih mesta kod Požege i kakva god da bude rampa, čeona ili bočna, usko grlo će biti put od Gorobila so Ariljske rampe i nazovi petlje u Požegi. Pri tome, neće biti problem uključenje ka Užicu, jer je tu u postepenomnutapanju traka lako sprovesti pavilo rajsferšlusa. Problem će biti doći dotle, jer tih nekoliko kilometara prolaze kroz dva naselja, gde se u svorišta ulazi direktno sa puta, gde izlazi na put poljoprivredna mehanizacija, nekad čak i zaprege i st***. Već sad je tu ograničenje 50 na skoro celom delu, a čim bude više saobraćaja, neće se postići ni 20, znajući naše vozače kako se ponašaju u koloni, u lošim vremenskim uslovima, a tek ako postave i neku saobraćajnu kameru, biće još gore.

I kao slag na tortu, u Tatojevici su redovno saobracajni policajci gde je ogranicenje 50 a put ravan kao pista :)
 
Нажалост деоница од Пожеге до Котромана, односно до Мачката неће скоро. Видећемо да ли ће потписати ово до Бољара што су најавили. Очигледно прво иду "виши" интереси! Са друге стране деоница од Пожеге до Мачката ће сигурно бити јако компликована.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=902181#p902181:gewar92k je napisao(la):
Алтаир » Čet Nov 25, 2021 7:32 pm[/url]":gewar92k]Нажалост деоница од Пожеге до Котромана, односно до Мачката неће скоро. . .
U budžetu za 2022. je planirano 830 miliona evra za tu deonicu, pa videćemo šta će biti.
 
Iskreno se nadam da neće uskoro potpisati ugovor za izgradnju deonice do Boljara zato što Crna Gora neće još dugo potpisati izgradnju od Mateševa do granice sa Srbijom. Od Požege u tom kraju je već sve na do 100km što više nije tako strašno. Mislim da treba prvo završiti postojeće projekte povećati kvalitet i bezbednost magistralnih puteva. I početi mnogo ozbiljnije i konkretnije ulagati u železnicu i energetiku, a samim tim i industrija i turizam će se još bolje i brže razvijati.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=902189#p902189:234dg3a2 je napisao(la):
dragan » Чет Нов 25, 2021 9:01 pm[/url]":234dg3a2]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=902181#p902181:234dg3a2 je napisao(la):
Алтаир » Čet Nov 25, 2021 7:32 pm[/url]":234dg3a2]Нажалост деоница од Пожеге до Котромана, односно до Мачката неће скоро. . .
U budžetu za 2022. je planirano 830 miliona evra za tu deonicu, pa videćemo šta će biti.
То ми је промакло, благодарим Драгане! Да ли се зна траса од Пожеге до Котромана, било их је неколико у оптицају?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=902189#p902189:2hg0cj8d je napisao(la):
dragan » Čet Nov 25, 2021 8:01 pm[/url]":2hg0cj8d]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=902181#p902181:2hg0cj8d je napisao(la):
Алтаир » Čet Nov 25, 2021 7:32 pm[/url]":2hg0cj8d]Нажалост деоница од Пожеге до Котромана, односно до Мачката неће скоро. . .
U budžetu za 2022. je planirano 830 miliona evra za tu deonicu, pa videćemo šta će biti.

Osim toga imam informaciju od kolege iz CIPa da se projektna dokumentacija radi po ubrzanom postupku. Tako da sam optimista.
 
Do Mačkata se i radi projekat. Mislim da je u planu da konzorcijum Behtel-Enka nastavi radove na toj deonici po završetku Moravskog koridora.
 
Свима нам је јасно, да ће за две године од Пожеге до Мачката бити озбиљан хаос! Радује ме ако се крене радити та деоница, сви који чешће пролазе тим правцем, знају какво је то коцкање постало!
 
Danasnji, ima nesto napretka asfaltiranja na severnom delu, izgleda da je tu sad fokus da se narednih dana ili sedmice zavrsi asfaltiranje do tunela Trbusani
 

Prilozi

  • 2021_11_25_21_58_01_Sentinel_Playground_Sentinel_Hub_Google_Chrome.jpg
    2021_11_25_21_58_01_Sentinel_Playground_Sentinel_Hub_Google_Chrome.jpg
    97,5 KB · Pregleda: 901
Ima li neko projekat ove obilaznice do g milanovca? Da li su to 2 ili 4 trake?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=902274#p902274:2ftrz8hs je napisao(la):
Stefan93 » Pet Nov 26, 2021 9:47 am[/url]":2ftrz8hs]Ima li neko projekat ove obilaznice do g milanovca? Da li su to 2 ili 4 trake?
Duzina 9,4km 1+1 vozna traka 3m+3m plus 0,6 +06m. Na usponu ce se graditi i dodatna traka za spora vozila u duzini 970m / takozvana treca traka/. Gradjevinska dozvola izdata.
Ukupna vrednost 30m. Rok zavrsetka je 12. 11. 23. https://youtu.be/mkxodGUzSXQ
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=902203#p902203:tha2ytom je napisao(la):
Алтаир » Čet Nov 25, 2021 8:40 pm[/url]":tha2ytom]Свима нам је јасно, да ће за две године од Пожеге до Мачката бити озбиљан хаос! Радује ме ако се крене радити та деоница, сви који чешће пролазе тим правцем, знају какво је то коцкање постало!

Ma kakve 2 godine. Budimo realni, premašiće i 2025.godinu., do Pozege. A i to je za 3g, nije im dosta vremena.
Mozda bude do LU ranije pa opet bude po delovima puštano, ali objektivno i realno gledajući i to je upitno. Uspon uz Markovicu, jedan tunel i pelja LU. Mnogo je to posla, a pri tome tunel ne ide nesto sjajno
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=902232#p902232:sjgp8460 je napisao(la):
Earthmoving » Čet Nov 25, 2021 10:00 pm[/url]":sjgp8460]Danasnji, ima nesto napretka asfaltiranja na severnom delu, izgleda da je tu sad fokus da se narednih dana ili sedmice zavrsi asfaltiranje do tunela Trbusani
[
Ne znam kako je u Ca, kod nas je juce ceo dan bilo maksimalnih 4 stepena, ne znam ni da li mogu ista da rade.
Javljaju jace mrazeve za celu sl sedmicu i dnevnu nisku. Ne znam koliko ce biti u Cacku
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=902277#p902277:6bm1eol9 je napisao(la):
ivchonny » Pet Nov 26, 2021 12:02 am[/url]":6bm1eol9]Zdravko amater... "možda, ako izradimo idejni projekat u roku". Čovek ništa ne obećava. . .
On ne zna ni koliko će da mu traje Vlada, a dao sam taj link samo radi situacije u CG.
https://me.ekapija.com/infrastructure/3 ... ndrijevice

Da li i kada će oni da nastave izgradnju autoputa to niko još ne zna. Verovatno će prvo da izgrade do Andrijevice, a dalje kad stignu. Sada je potpuno neizvesno kada i šta će da grade.

Inače polovinom sledeće se otvara put Berane - Kolašin, pa će tako taj deo CG biti povezan na autoput.
http://www.rtcg.me/vijesti/ekonomija/34 ... erane.html

IMG-20200622-091018.jpg
 
Vrh