Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Ne bih da prejudiciram guzve, bukvalno bih sacekao da vidim sta se dogadja.

Broj vozila se po PGDS povecao za 1000 u prosloj u odnosu 2019, da vidimo 2021 statistike.

Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
 
Biće zanimljivo šta će se sa elektrifikacijom saobraćaja dešavati. Mi smo odavno u deficitu sa strujom, cena za domaćinstva je politički depresirana... Dnevno se već sada uvoze ogromne količine po tržišnj ceni od 240-260MW/h. Proizvodnja je negde zbog nestručnog rukovođenja i neadekvatnih remontana nekih 85%od one iz 2008, iako se pre neki dan TENT B predsednik diči da je nikad veća. Sama B je nekad proizvodila i više 600MW/h dnevno, a sad se ustaljuje na oko 500. Kad se poveća udeo električnih vozila, kad komercijalni saobraćaj počne ozbiljnnije da kriati struju, suočićemo se sa ozbiljnim problemima. Niti će struje biti dovoljno, niti će biti prenosne infrastrukture u nekim delovima kuda prolaze putevi, o gradovima da ne pričamo.
Držimo se mi starih dobrih SUS motora, za nas je, bar za neko vreme, elektrifikacija skupa igračka.
 
O tome smo već raspravljali. Pitanje je da li će u ovoj fazi da odrade kompletno čvor kod Požege za odvajanje ka Kotromanu i Boljarima pa zatim petlju za isključenje ka Požegi sa sve normalnom naplatnom rampom. Ili će napraviti neko privremeno rešenje koje će zatim rušiti kada se nastave radovi ka Kotromanu i Boljarima.
 
Upravo je Momirovic za Politiku izjavio da deonica do Pakovrace mora da se zavrsi do kraja godine, nakon cega krece saniranje lokalnih puteva koji su osteceni od slepera i druge mehanizacije.
 
Projektant je bio škrt sa platom stanice tako da će dve krajnje desne trake u špicevima biti zakrčene.Slično kao sada na Pazovi ko prolazi zna kako to izgleda u praksi.Mislim da je nasip mogao i levo i desno malo duže da se napravi.Crveno je ivica ostrva a žuto ivica platoa.
ce4f9fdba2969a6e311f736103c1a3eb.jpg
 
Dolazi preCednik u ponedeljak da obidje petlju Pakovrace.
 
Acoo":1xi0l09m je napisao(la):
Dolazi preCednik u ponedeljak da obidje petlju Pakovrace.
Cim obilazi, to znaci da se forsira maksimalno za sv. Nikolu...

Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
 
Al realno, kada se pusti do Pozege, ko ce korsititi ovu naplatnu rampu (sem zapadnog dela Cacka)? Sada treba sledece 2 godine ali kad se pusti nastavak, 7 ce biti mnogo. Na rampi Lajkovac gde ide za Valjevo, Divcibare, Mionicu, B Bastu ima 5 traka i nikad nije guzva, pa ne vidim da ce ovde trebati 7 traka za pola Cacka.
 
Tacno, i ovo je rasipanje cisto. Treba kao kod BT samo 2 trake max. A sad za god dana mogli smo da se strpimo. Ispada da smo bas razmazen narod sta god pricali...
Inace, deluje da ce godinu dana biti dovoljno za ostatak trase. Ovo su razbucali za bukvalno 8 meseci. A na trasi su najznacajniji objekti tuneli koji se vec odavno buse. Steta sto nemamo snimke ostatka deonice, ali po onom jednom sto je bio, videlo se da je deo mehanizacije presao na drugu deonicu i da su krenuli da rade, a to je bilo ima sto godina
 
Снимак је исти али је изјава за уговор до Бољара занимљива!
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=fSTJ2TglYeQ[/youtube]
 
Naprednjacki futur. "Radimo 1200 km autoputeva". A u realnosti 3/4 necemo početi u narednih 10 godina.

Do kraja godine ugovor za izgradnju do Boljara. Kad prođe godina opet će da se resetuje potpisivanje na "do maja". I tako u krug.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=901823#p901823:2g2m8i7s je napisao(la):
Earthmoving » Sre Nov 24, 2021 6:23 pm[/url]":2g2m8i7s]Al realno, kada se pusti do Pozege, ko ce korsititi ovu naplatnu rampu (sem zapadnog dela Cacka)? Sada treba sledece 2 godine ali kad se pusti nastavak, 7 ce biti mnogo. Na rampi Lajkovac gde ide za Valjevo, Divcibare, Mionicu, B Bastu ima 5 traka i nikad nije guzva, pa ne vidim da ce ovde trebati 7 traka za pola Cacka.
U špicevima biće pametnije izlaziti ovde nego u Požezi ako ideš do Zlatibora ili Užica, jer će na relaciji naplatna rampa Požega - ariljska rampa uvek da bude gužva. Ali u suštini se slažem da nikad neće biti gužva na ovoj rampi kada završe ostatak puta do Požege.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=901660#p901660:3g9i3wzz je napisao(la):
milaki990 » Wed Nov 24, 2021 11:23 am[/url]":3g9i3wzz][youtube]https://www.youtube.com/watch?v=jChvgyaA-TQ[/youtube]


Za 19.12. visi:
1. To što se ne crni iznad tunela, baš sam očekivao da bude crno na ovom snimku...
2. Tunel - ima nečeg unutra, ali je nepoznanica.
3. Deo između železničkog i moravskog mosta, al tu je ko u košnici, biće valjda.
Ima dosta pod prvim slojem, bez još 2, ima parčića i bez prvog sloja. Sada već ima dosta i sa sva 3 sloja.
Mnogo će zavisiti i od vremena, ako zakiši i zahladni biće čupavo.
Beton su pokidali! Mogu komotno da presele te ekipe ka Lučanima.
Petlja me ne brine, biće i naplatna pod krovom ubrzo, nadvožnjačići su pod asfaltom.
Više me brine kako će sve to uklopiti u sistem naplate putarine, i ovu a i prepraviti ČNS Preljina u BNS, nije to baš posao za jedno popodne.
Odagnao sam jednu svoju dilemu - i u zaustavnoj ide SMA, zato i napreduju brže, iako je skuplje.
ON je danas izvalio da će ostatak do Požege biti do sredine naredne godine! Zašto pobogu???
 
Jery izbori. Treba zanemariti politicke price i gledati redovno snimke, jer to je jedino realno.

Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
 
Orfanelin, ali zasto u tom slucaju ne bi izasao na petlji Lucani, ona je bliza, sto cak u Pakovracu?
 
caribrod":l8bmk0qp je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=901660#p901660 je napisao(la):
milaki990 » Wed Nov 24, 2021 11:23 am[/url]":l8bmk0qp][youtube]https://www.youtube.com/watch?v=jChvgyaA-TQ[/youtube]


Za 19.12. Više me brine kako će sve to uklopiti u sistem naplate putarine, i ovu a i prepraviti ČNS Preljina u BNS, nije to baš posao za jedno popodne.

Ima tu dosta detalja.Postojeća privremena dole na autoputu kada je radjena sečen je asfalt celom širinom trake da bi se provukle instalacije i postavili uredjaji,takodje su izlivani neki betonski ankeri itd.Treba to razbucati i i asfaltirati taj mini plato na trasi autoputa.

Na Preljini treba ponovo povezati napraviti 2 ulazne trake a treba i na sve stanice deonice ubaciti novu stanicu zbog formiranja cenovnika i sveukupnog praćenja saobraćaja

Ima tu i detalja koji nisu za forum ali kako je Bujanovac uradjen za 2 dana mislim da će i Preljina.

Što se Pakovraća tiče kad se uradi beton kolovoz i nadstrešnica treba bar dve nedelje ozbiljnog rada.

Sreća je što je firma domaća a ljudi otporni na hladnoću.
 
Meni zaista nije jasno zasto oni sada kada imaju brdo slobodnih buldozera, dozera, gredera, ne krenu ozbiljnije trasiranje ka tunelima i izmedju tunela. Razumem da nemaju valjqka, asfalt ih fi isera i sl, ali masina za zemljane radove barem imaju. Zasto cekaju prolece, zasto ne mogu da rade dve stvari istovremeno?
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=awdwGqjWFK0[/youtube] Malo drugačiji kadrovi
 
Jedino problem sto se po prognozi vreme kvari od ponedeljka. Kisa, sneg, minus, nije bas za asfaltiranje.
 

Prilozi

  • Screenshot_20211124-222649_Weather&Radar.jpg
    Screenshot_20211124-222649_Weather&Radar.jpg
    169,4 KB · Pregleda: 943
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=901887#p901887:oplb1nm3 je napisao(la):
Earthmoving » Sre Nov 24, 2021 9:36 pm[/url]":oplb1nm3]Orfanelin, ali zasto u tom slucaju ne bi izasao na petlji Lucani, ona je bliza, sto cak u Pakovracu?
I ja mislim kao Orfranelin, ako se pogodi kad je spic Pakovrace ce biti bolji izbor.
Prvo iz LU treba vremena dok se ukljucis na magistralu, a zamislimo gužvu, jedino da se ide preko Pilatovica, ali bice gužva a izlazi se u Prijanovicima.
Ako se rastereti magistrala moze da bude i brze da se ide iz Cacka
Nezgodno ce biti i iz Pž pa na petlju, tu se sada i naselje Milovica Livade uključuje pa je gužva veca...ali o tom potom.

@ stara mo, Igor mi je prebacio prošli post gde sam se zahvalila za objasnjenje, pa evo sad hvala na odgovoru!

Nista, spremajte zimsku garderobu, mozda budete radili 24/7 :)
 
Da, možda ne poznajem taj kraj, ali na mapi mi delovalo da bi u slučaju zagušenja petlje Požega, brže bilo autoputem Pakovraće-Lučani isključenje na magistralu za Požegu 15tak min (petlja Lučani-magistrala mi deluje da je na svega 5km), nego sve magistralom Pakovraće-to isto mesto 20min, ako negde ima ograničenja 60. Znači u prvom slučaju samo 5km koji nije autoput, a u drugom 20km. Ali u svakom slučaju petlja Požega bi trebala ima više rampi jer se dalje deli na 2 autoputa
 
Сјајно би било да заврше до НГ. Лепо је видети да се напокон ради како треба. Што каже Просторни планер нема објашњења због чега не настављају земљане радове ка првом тунелу. Једино што ми пада на памет је да су преоптеретили људе. Са друге стране кинези после НГ иду кући и нема их до марта! Нажалост временске прилике постају неповољне. Што каже Цариброд тунел Трбушани је непознаница, види се да је лева цев у заостатку! Још једном, без обзира на све лепо би било да се отвори до НГ, како би то олакшање било за празнике!
 
Ne tvrdim da rade, ali zasto mislite obojica da ne rade druge delove deonice?
Videlo se da su poceli krcenje sume i probijanje puta jos dok su radovi na ovoj deonici koju pustaju u punom jeku. Od tad nije ni bilo snimaka. Posto onih silnih masina na ovom delu gradilista nema, sumnjam da su ih premestili na taj deo, da nisu nestale.
Sto se tice dela od petlje ka tunelima, vidi se da rade beton. A za to treba najvise vremena.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=901915#p901915:32hqr9w3 je napisao(la):
MiraC » Sre Nov 24, 2021 10:42 pm[/url]":32hqr9w3]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=901887#p901887:32hqr9w3 je napisao(la):
Earthmoving » Sre Nov 24, 2021 9:36 pm[/url]":32hqr9w3]Orfanelin, ali zasto u tom slucaju ne bi izasao na petlji Lucani, ona je bliza, sto cak u Pakovracu?
I ja mislim kao Orfranelin, ako se pogodi kad je spic Pakovrace ce biti bolji izbor.
Prvo iz LU treba vremena dok se ukljucis na magistralu, a zamislimo gužvu, jedino da se ide preko Pilatovica, ali bice gužva a izlazi se u Prijanovicima.
Ako se rastereti magistrala moze da bude i brze da se ide iz Cacka
Nezgodno ce biti i iz Pž pa na petlju, tu se sada i naselje Milovica Livade uključuje pa je gužva veca...ali o tom potom.

@ stara mo, Igor mi je prebacio prošli post gde sam se zahvalila za objasnjenje, pa evo sad hvala na odgovoru!

Nista, spremajte zimsku garderobu, mozda budete radili 24/7 :)

Kad se zavrsi do Pozege, nece biti veliki problem ukljuciti se na magistralu u Lucanima a ni ici preko Pilatovica pa ukljuciti se u Prijanovicima, jer ce dobar saobracaj ici autoputem a ne magistralom.

Sad jeste problem ukljucenje na magistralu kod Lucana jer sav saobracaj ide tuda, al kad dobar deo ode na autoput onda nece biti tih problema.

Mislim da ce vise vremena trebati da se ukljuci od kraja autoputa u Pozegi na magistralu na Ariljskoj petlji za Zlatibor nego se iskljuciti u Lucanima i doci do Ariljske petlje.
 
Vrh