Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Nisam do ovog autoputa primecivao, ali izgleda da zaustavna traka dobija jedan sloj asfalta manje. U prvom prolazu finiser polaze asfalt na dve vozne trake, ne i na zaustavnu, a u kasnijim prelazima asfaltira i zaustavnu. Stednja ili ?
 

Prilozi

  • 2021_11_21_19_13_49_Autoput_Preljina_Požega_Počeli_završni_radovi_na_obilaznici_oko_Čačka_YouT.jpg
    2021_11_21_19_13_49_Autoput_Preljina_Požega_Počeli_završni_radovi_na_obilaznici_oko_Čačka_YouT.jpg
    27 KB · Pregleda: 1.634
Neboderko, tek sad smo mogli da vidimo stvarno stanje stvari na terenu... hvala ti!

Oni iz Puteva Srbije su izgleda stalno kacili bajate snimke...

Super ovo izgleda...

Zelim svima da od NG padnemo u depresiju kukanka kako od Pakovraca na dalje kasni, a da se na ovu deonicu vise ne obaziremo... :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=900748#p900748:2o6bfpeg je napisao(la):
Earthmoving » Ned Nov 21, 2021 4:38 pm[/url]":2o6bfpeg]Pod utiskom Neboderkovog snimka, mozda Cacak postane i bolje mesto za zivot od Vesicland Beograda: za mesec dobijaju obilaznicu pun profil autoputa na severu i zapadu, gradi se Moravski pa verovatno za oko dve godine i istocnu autoput obilaznicu ka Kraljevu, i na jugu vec imaju obilaznicu doduse sa 2 trake, tako da ce imati 75% obilaznice autoputa i 25% obilaznice obican, ali solidan siri put, gde ces vise :) Mislim, meni je najiskrenije drago. Bg se muci 30 godina za 30% obilaznice, zavrsetak svih 100% kruga i kraju guzvama se cak ni ne vidi kraja...
Ima kapacitet da postane jos bolje mesto za zivot. Vec sad ima ljudi koji putuju iz Ca za Bg na posao.. ok, nije blizu, ali nije ni neizdrzivo.
Jedan forumas je rekao da pre onaj iz Cacka stigne do aerodroma nego on iz Rakovice ( ne znam gde je Rakovica , ali mi je to tako ostalo urezano u pamcenje. Dobra izjava :) )
 
Neznam dali sam dobro video na snimku ali na 5,15 kao da je u tunelu stavljen jedan sloj asfalta
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=900772#p900772:zxdzdfaw je napisao(la):
Perkan » Ned Nov 21, 2021 7:15 pm[/url]":zxdzdfaw]Neboderko, tek sad smo mogli da vidimo stvarno stanje stvari na terenu... hvala ti!

Oni iz Puteva Srbije su izgleda stalno kacili bajate snimke...

Super ovo izgleda...

Zelim svima da od NG padnemo u depresiju kukanka kako od Pakovraca na dalje kasni, a da se na ovu deonicu vise ne obaziremo... :)
Nebi bilo razloga za kukanje kada nebi bukvalno svaka deonica svakog autoputa u ovoj državi kasnila od 6 meseci pa naviše,a u proseku oko 2 godine verovatno. Niko nebi kukao ni kada bi ova možda zakasnila par meseci,ali ovde će kašnjenje biti najmanje 2,5-3 godine, znači da otvaranje cele deonice do Požege možda možemo očekivati sredinom/krajem 2024. godine,i to sve pod uslovom da ne bude novih glinenih deonica ili urušavanja, kakva su se po više puta dešavala na drugim trasama sa sličnim geo-morfološkim uslovima. Pojava klizišta u većem delu zapadne Srbije i severne Raške nije nikakva retkost.
I naravno, pod uslovom da bilo kakvo trasiranje zapadno od Pakovraća u najskorije vreme počne,a toga još ni u naznakama nema.
Stanje na poddeonici Pakovraće-Požega je sada u stadijumu na kojem je trebalo biti nekoliko nedelja nakon otvaranja radova 2019. godine, tako da računajte koliko će im vremena trebati, pa i da sve ostalo bude potaman, da ne bude novih p**darija sa eksproprijacijom. Od samog početka nije uopšte rečeno da će biti bilo kakvih parcijalnih otvaranja Preljina-Pakovraće, nego da će cela deonica od 30km u jednom komadu biti otvorena krajem 2021. godine.
 
Upravo sam na autoputu Miloš Veliki, I sedim na suvozačevom mestu i namerno sam obratio pažnju na glinenu u voznoj traci.

1 km pre iskljucenja za Ub na deonici od nekih 500 metara, baš se oseti neravan kolovoz i auto baš poskakuje. Na primer kao između Subotice i Novog Sada ili sto je pre bilo Batrovci - Kuzmin. Osećaj je kao u avionu kada je turbulencija.

Sto se tiče auta u pitanju je Peugeot 307 SW 2005.

Sad kad znam gde se nalazi sledeći put ću da snimim i okačim

Ako imam neku pravopisnu grešku izvinjavam se zato što nažalost nisam imao srpski jezik u školi.
 
Od mene pišeš bolje,a ja jesam imala srpski :)
Da, to je taj deo. U povratku ka Ljigu ima vise neravnog asflata, onako da odskoci auto, ali mi se cini da ne trese puno kao na tom delu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=900818#p900818:34bgq3kj je napisao(la):
Užice » Ned Nov 21, 2021 9:28 pm[/url]":34bgq3kj]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=900772#p900772:34bgq3kj je napisao(la):
Perkan » Ned Nov 21, 2021 7:15 pm[/url]":34bgq3kj]Neboderko, tek sad smo mogli da vidimo stvarno stanje stvari na terenu... hvala ti!

Oni iz Puteva Srbije su izgleda stalno kacili bajate snimke...

Super ovo izgleda...

Zelim svima da od NG padnemo u depresiju kukanka kako od Pakovraca na dalje kasni, a da se na ovu deonicu vise ne obaziremo... :)
Nebi bilo razloga za kukanje kada nebi bukvalno svaka deonica svakog autoputa u ovoj državi kasnila od 6 meseci pa naviše,a u proseku oko 2 godine verovatno. Niko nebi kukao ni kada bi ova možda zakasnila par meseci,ali ovde će kašnjenje biti najmanje 2,5-3 godine, znači da otvaranje cele deonice do Požege možda možemo očekivati sredinom/krajem 2024. godine,i to sve pod uslovom da ne bude novih glinenih deonica ili urušavanja, kakva su se po više puta dešavala na drugim trasama sa sličnim geo-morfološkim uslovima. Pojava klizišta u većem delu zapadne Srbije i severne Raške nije nikakva retkost.
I naravno, pod uslovom da bilo kakvo trasiranje zapadno od Pakovraća u najskorije vreme počne,a toga još ni u naznakama nema.
Stanje na poddeonici Pakovraće-Požega je sada u stadijumu na kojem je trebalo biti nekoliko nedelja nakon otvaranja radova 2019. godine, tako da računajte koliko će im vremena trebati, pa i da sve ostalo bude potaman, da ne bude novih p**darija sa eksproprijacijom. Od samog početka nije uopšte rečeno da će biti bilo kakvih parcijalnih otvaranja Preljina-Pakovraće, nego da će cela deonica od 30km u jednom komadu biti otvorena krajem 2021. godine.
Uvek se može naći razlog za nezadovoljstvo, kuknjavu i kritiku. No, često se zaboravlja da je to samo jedan način gledanja na stvari. Ne kažem da je pogrešan, samo povremeno treba neke stvari i pohvaliti. Toga je veoma malo ovde, barem se tako čini.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=900821#p900821:3s7om737 je napisao(la):
Stefan Mar » Ned Nov 21, 2021 9:36 pm[/url]":3s7om737]Upravo sam na autoputu Miloš Veliki, I sedim na suvozačevom mestu i namerno sam obratio pažnju na glinenu u voznoj traci.

1 km pre iskljucenja za Ub na deonici od nekih 500 metara, baš se oseti neravan kolovoz i auto baš poskakuje. Na primer kao između Subotice i Novog Sada ili sto je pre bilo Batrovci - Kuzmin. Osećaj je kao u avionu kada je turbulencija.

Sto se tiče auta u pitanju je Peugeot 307 SW 2005.

Sad kad znam gde se nalazi sledeći put ću da snimim i okačim

Ako imam neku pravopisnu grešku izvinjavam se zato što nažalost nisam imao srpski jezik u školi.

I ja potvrđujem, oseti se definitivno, ali lako bih zaboravio na to da se nisam skoncentrisao da obratim pažnju. Solidno je poskakivanje, nema šta, ali srećom kratko traje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=900771#p900771:1gr2snaj je napisao(la):
Earthmoving » Sun Nov 21, 2021 7:13 pm[/url]":1gr2snaj]Nisam do ovog autoputa primecivao, ali izgleda da zaustavna traka dobija jedan sloj asfalta manje. U prvom prolazu finiser polaze asfalt na dve vozne trake, ne i na zaustavnu, a u kasnijim prelazima asfaltira i zaustavnu. Stednja ili ?
file.php

Svi novi autoputevi u Srbiji imaju zaustavnu gde se umesto 1.BNS postavlja 0-31, uz naravno neke izuzetke, posle je 2.sloj BNS u sve 3 trake i na kraju je u voznoj i preticajnoj SMA, a u zaustavnoj asfaltni beton AB 0-11s (valjda se tako zove). Zaustavna je zaustavna i skoro da nema opterećenja, osim kod preusmeravanja zbog radova i zato je tako. Nije to samo u Srbiji tako, pa da kažemo da smo se stisli, tako je i u drugim zemljama. Čudi me da to nisi do sada to znao/primetio...
Ja tako i "pogađam" na snimcima da li je završen 1. ili 2. BNS sloj asfalta. Da li je 2. BNS ili SMA to je teško provaliti iz vazduha.

@zoranuro

Da, jedna cev ima asfalt! To mi je bilo baš onako problematično u analizi. Sad to ide sa većim šansama ka 19.12.!
 
Da hvala Caribrod, malo se izgubim u tim BNS & SMA slojevima (ako ti nije problem, jel možeš pune nazive napisati?).
 
MiraC":3k2iembv je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=900748#p900748 je napisao(la):
Earthmoving » Ned Nov 21, 2021 4:38 pm[/url]":3k2iembv]Pod utiskom Neboderkovog snimka, mozda Cacak postane i bolje mesto za zivot od Vesicland Beograda: za mesec dobijaju obilaznicu pun profil autoputa na severu i zapadu, gradi se Moravski pa verovatno za oko dve godine i istocnu autoput obilaznicu ka Kraljevu, i na jugu vec imaju obilaznicu doduse sa 2 trake, tako da ce imati 75% obilaznice autoputa i 25% obilaznice obican, ali solidan siri put, gde ces vise :) Mislim, meni je najiskrenije drago. Bg se muci 30 godina za 30% obilaznice, zavrsetak svih 100% kruga i kraju guzvama se cak ni ne vidi kraja...
Ima kapacitet da postane jos bolje mesto za zivot. Vec sad ima ljudi koji putuju iz Ca za Bg na posao.. ok, nije blizu, ali nije ni neizdrzivo.
Jedan forumas je rekao da pre onaj iz Cacka stigne do aerodroma nego on iz Rakovice ( ne znam gde je Rakovica , ali mi je to tako ostalo urezano u pamcenje. Dobra izjava :) )
Ima nas dosta koji putujemo ovu deonicu
Pozdrav svima, ja uglavnom čitam jer se ništa ne razumem u građevinu
Pošto sam redovan na ovoj turi mogu da potvrdim da je ova glinena deonica sve gora, svaki novi prolazak se sve više primećuje
Jutros je i kolega rekao hoće li više popravljati ovaj deo...
 
Искрено нисам код нас видео ни на једној деоници овако интезивне радове као сада на деоници Прељина-Паковраће. За неке раније деонице је од ситуације са 80-90% готовог асфалта до отварања прошло и по пола године, а овде ће си изгледа преко 50% целокупних радова завршити за слично време. Тако да ако треба нешто похвалити и признати сад је прилика, показали су да се може кад се хоће, без обзира да ли се деоница отвори до НГ или до избора. Наравно све то не умањује критике да је то био рок за целу деоницу до Пожеге. Било је уверавања да се неће отварати мање деонице до завршетка целе деонице до Пожеге, срећом су од тога одустали.
 
Po Mirinom opisu sam obratio pažnju pre neki dan. Iznenadio sam se koliko trese! Nije previše dugo, ali na tom potezu jako trese.

Obično taj deo preletim preticajnom trakom, jer se tu gužva saobraćaj pred ubsku petlju, definitivno je baš velika razlika u dve trake.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=900914#p900914:2wtcfk67 je napisao(la):
iadzic » Pon Nov 22, 2021 8:32 am[/url]":2wtcfk67]
MiraC":2wtcfk67 je napisao(la):
Ima nas dosta koji putujemo ovu deonicu
Pozdrav svima, ja uglavnom čitam jer se ništa ne razumem u građevinu
Pošto sam redovan na ovoj turi mogu da potvrdim da je ova glinena deonica sve gora, svaki novi prolazak se sve više primećuje
Jutros je i kolega rekao hoće li više popravljati ovaj deo...
Dobrodošao na forum :sesir:
Samo prati temu sve ces nauciti :) i ja sam tako :) evo sad cu saznati sta je to SMA i ovo na B....oko asflata :D

Kaži kolegi da ne pominje rekonstrukciju jer nas to u Ljigu vraca na Ibarsku, verovatno je problem u trupu, e sad možda mogu da zapnu pa da odrade brže nego raniju rekonstrukciju, nju nisu ni radili brzo.

Mislim da mi vozimo sporije i zato smo negde nesto primetili pre drugih, a da je kratko parce, jeste.
Kad sam na satelitu tražila voćnjak da vam pokažem lokaciju, iznenadila sam se koliko je daleko od petlje Ub, a vozilom je 2min daleko.

A stvarno dugo je i držalo....2g vožnje, katastrofa...tačno " drži bure vodu dok majstori odu".
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=900901#p900901:263sf0hs je napisao(la):
caribrod » Today, 06:35[/url]":263sf0hs]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=900771#p900771:263sf0hs je napisao(la):
Earthmoving » Sun Nov 21, 2021 7:13 pm[/url]":263sf0hs]Nisam do ovog autoputa primecivao, ali izgleda da zaustavna traka dobija jedan sloj asfalta manje. U prvom prolazu finiser polaze asfalt na dve vozne trake, ne i na zaustavnu, a u kasnijim prelazima asfaltira i zaustavnu. Stednja ili ?
file.php

Svi novi autoputevi u Srbiji imaju zaustavnu gde se umesto 1.BNS postavlja 0-31, uz naravno neke izuzetke, posle je 2.sloj BNS u sve 3 trake i na kraju je u voznoj i preticajnoj SMA, a u zaustavnoj asfaltni beton AB 0-11s (valjda se tako zove). Zaustavna je zaustavna i skoro da nema opterećenja, osim kod preusmeravanja zbog radova i zato je tako. Nije to samo u Srbiji tako, pa da kažemo da smo se stisli, tako je i u drugim zemljama. Čudi me da to nisi do sada to znao/primetio...
Ja tako i "pogađam" na snimcima da li je završen 1. ili 2. BNS sloj asfalta. Da li je 2. BNS ili SMA to je teško provaliti iz vazduha.

@zoranuro

Da, jedna cev ima asfalt! To mi je bilo baš onako problematično u analizi. Sad to ide sa većim šansama ka 19.12.!

Ako se dobro sećam, na celom kraku auto-puta A4 (E80), koji si ti pratio prilikom izgradnje, u zaustavnoj traci prvi sloj nije bio ni BNS, ni 0-31, već cementna košuljica.
 
Jutros sasvim slučajno otvorih video emisije veze i kaže tamo ona spikerka da je kraj radova planiran za Januar 2022. Smorio sam se opasno...

Mada opet evo crtaju trake već uveliko, rade ludačkim tempom, ja i dalje mislim da se ovo može završiti pa da će 5 dana prije Nove godine.
 
Onaj što postavlja branike kaže da za dan urade 400 metara. To bi trebalo da završe komotno u decembru.
 
Jel ima neko pri ruci skicu/grafički prikaz petlje gde se ukrštaju moravski koridor i A2? Hvala!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=901050#p901050:2x17xvd5 je napisao(la):
Earthmoving » 20 minutes ago[/url]":2x17xvd5]A kako iz vazduha provališ da li je prvi ili drugi sloj BNS asfalta?

Pa lepo je objasnio. Ako je asfalt samo u voznoj i preticajnoj, onda je prvi sloj. Ako je i u zaustavnoj, onda je drugi sloj BNS.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=901050#p901050:pw3psomz je napisao(la):
Earthmoving » Pon Nov 22, 2021 2:01 pm[/url]":pw3psomz]A kako iz vazduha provališ da li je prvi ili drugi sloj BNS asfalta?

Cini mi se da je neko ranije objasnjavao da prvo ide Donji Noseci Bitumenizirani Sloj, pa onda Gornji Noseci Bitumenizarni Sloj pa onda Habajuci. E sad mislim da kad radi ustede u zaustavnoj traci ne rade DNBS nego samo GNBS i habajuci. Pa onda ako su asfaltirane samo vozne to je onda 1. sloj ali su sve 3 ukljucujuci zaustavno to je onda 2. sloj. Ono sto ne mozemo da razlikujemo tako lako je habajuci osim ako nema iscrtane linije ili je jaka rezolucija slika ili snimka. E sad mozda i gresim ali tako ja razumem.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=901050#p901050:2xs4ayt4 je napisao(la):
Earthmoving » Uto Nov 23, 2021 12:01 am[/url]":2xs4ayt4]A kako iz vazduha provališ da li je prvi ili drugi sloj BNS asfalta?
Vrlo jednostavno, logigom. Ako su samo pod asfaltom vozna i preticajna a do njih se vidi "posteljica" od frakcije za trecu traku tj zaustavnu onda to mora biti prvi sloj BNSa. Ako su se zacrnele sve tri trake, tj svom sirinom, onda pratis pocetak i kraj i ako obratis paznju obicno sloj na sloj pocinje nekoliko metara iza pocetnog. A da je SMA u pitanju jedino si 100% siguran kad po njemu iscrtaju linije. Mada nekada se moze zakljuciti i po livelisanju sa ivicnjacima, a ako su vece vremenske razlike onda i po boji tj nijansi boje asfalta.
@culucar sve sto si rekao u prethodnom postu je upravo tako. Jos da dodam da je jos uvek po planu dinamike Nikoljdan dan D. Da posle Nove godine skoro svi kinezi idu na odmor do kraja Februara i da se vracaju sa otprilike istim scenariom za nastavak deonice kao ovo sto je bilo ove godine. Ostaju one ekipe koje rade u tunelima cck 150 radnika i neki nasi podizvodjaci.
@Miro to sto trese to su ona dva parceta o kojima smo caribrod iz potpuno odvojenih nezavisnih izvora dobili identicne informacije, ali su nas tada u zelji da se sto pre zavrsi glinena, ovde mnogi kritikovali za iznosenje informacija. Te dve ne uradjene kratke deonice na glinenoj se zasigurno nece skoro raditi i one nisu propale posle samo par godina eksploatacije vec su nastale usled ne adEkvatne ugradnje materijala prilikom izgradnje, ali da se ne vracamo toliko unazad.
Vi se bar truckate i uzivate u AP, a ja bez lazne skromnosti koji sam malte ne prvi od svih vas prosao celu trasu i zavirio u sve tunele i glinenu, presao preko mosta u Obrenovcu necete verovati jos se NIKADA nisam provozao otvorenim Milosem! :( Pred otvaranje sam morao da otputujem i vise mi nisu dali da se vratim u moju Srbijicu.
 
Da, hvala na pojašnjenju. Doduše kada bi i prvi sloj bio sve asfalt onda i dalje ispada da bi se teško iz vazduha provaljivalo. Inače, ja sam bio u nekom uverenju da sam prvi, ne računajući graditelje, prošao autoputem od Obrenovca do Ljiga, i javno objavio snimak cele deonice, oko sat vremena. Mislim da je bio 07.01.2018., sad će 4 godine :) Ako sam bio u krivu, ili ako ima neki raniji snimak, izvinjavam se :sesir: Nije mi cilj da se nadmećem ali to sam uradio upravo iz nezadovoljstva što niko to nije hteo da uradi, slika i objavi, pa bi drage volje gledao tuđu reportažu umesto što sam se zaglavio u blatu.
https://youtu.be/yBgHjF5a9PA
Da ne bude zabune zahvalan sam na svim Krcanovim reportažama koje su bile na ovom autoputu, Srdjanovom, SSC-ovom & Co izvinjavam se koga nisam pomenuo. Nadam se da sam i ja doprineo sa jedno 15tak snimaka, sad je mnogo bolja situacija, ima više snimaka i od Puteva, SSCa, Srdjana, tako da je meni još ranije dosadilo snimanje, pa sada samo uživam u tuđim snimcima i trudu :)
 
Vrh