[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=900620#p900620:ml2t1gpf je napisao(la):
KrCan » Sun Nov 21, 2021 12:09 am[/url]":ml2t1gpf]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=900563#p900563:ml2t1gpf je napisao(la):
Markoticevic » Ned Nov 21, 2021 6:14 am[/url]":ml2t1gpf]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=900098#p900098:ml2t1gpf je napisao(la):
RHCP » Pet Nov 19, 2021 7:23 am[/url]":ml2t1gpf]Što su se raspucali klipovima
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=9bcYvs_Yi3M[/youtube]
Ja se ne bunim
Prvo, boljie je snimak od prethodnog. Prethodni nije prikazo nista posle petlje - tako sam se zabrinuo da su odlucili da odseku taj deo. Nije slucaj, izgleda.
Neke stvari...
1:13... kad ce ovaj nadvoznjak da bude gotov? Da li neko ima koju prepostavku?
2:58... mislim da tu rade hidroizolaciju? Koliko bi dugo trebalo da to zavrse, i kad bi od prilike krenuli sa asfaltiranjem tu?
3:05... tu iznad tulena ce uskoro staviti asfalt mozda?
3:14... nije bas blizu ovaj nadvoznjak? Ili je?
3:36... jel ovo ivicnjak na jednoj strani?
3:47... treba ovaj nadvoznjak da bude gotov uskoro? Pustanje pre kraja meseca mozda?
5:28... dakle ovo je otvoreno. Znaci uskoro ce moci da asfaltiraju to ispod nadvoznjaka.
6:02... ovaj deo mi deluje da je vrlo daleko od gotovog?
7:12... ovo je hidroizolacija na petlji, to crno? Zasto ga nema na mostu preko morave, sto ovde rade to prvo?
1 taj nadvoznjak vodi bukvalno u njivu i uopste nije bitan za otvaranje
2 ako vreme dozvoli za par dana, pri kraju je.
3 i 4
2 taj je bitan ali da bi se oslobodili radovi na samoj trasi, a za to je potrebno da se asfaltira prelaz preko tunela i da se privremeno zatvori taj juzni put kroz selo i saobracaj omoguci preko severnog prelaza preko tunelai onda da se zavrsi taj levi nasip do tog nadvoznjaka i da ga zavrse.
5 da ivicnjak u okukama I gde je nagib se radi samo sa nize strane. Na gornjoj strani nije ni potreban.
6 da taj je gotovo zavrsen.
7 taj nadvoznjak je neophodan jer su ispod bili veliki radovi na kasetnoj zastiti lokalnog vodovoda koji prelazi ispod trase. Sad je gotov ali se moraju na trasi jos ugraditi odvodne cevi u tom kratkom spojnom delu pa onda asfaltirati
8 da tacno to je upravo potez sa najvecim zaostatkom jer su taj deo usporavali pristupni putevi za most i nadvoznjaj i izvoz greda sa lagera i na kraju i potok za vodenicu.
9 to crno je bitumen deo hidroizolaci je drugi deo su te trake. Nisi pratio na casu one su vec ugradjene na mostu vec odavno.
MOLIM VAS LJUDI NE MRACITE,
Nikad u istoriji izgradnje u Srbiji nisu izgradjeni km AP, kao na ovoj deonici! Ovo je u novijoj istoriji naj komplikovanija ekspropriacijski gledano deonica u Srbiji gde je otkupljeno 34 kompletna domacinstva u prigradskoj eriji i plus 8 vikendica i drugih objekata na tako kratkom potezu.
UPAMTITE OVO JE GRADJEVINSKI A NE POLITICKI FORUM! :kk:
/uz svo gadjenje na politicare koji ovo koriste za samopromociju, imajte na umu da su stotine ljudi ovde se zestoko przilo letos na zestokom suncu i od starta do kraja krvnicki rudarski radili. RESPEKT/
Respect, ovo sam ja čuo live, a sad imaju svi prilike da to znaju
Par amandmana.
Prvo, vremenski raspon između 2 snimka nije 2 dana, šanse nema. Prvi je od 15. vrv, a biće da su imali nekih problema s dronom, pre nešto softverski nego vetar, jer ne vidim da se ljulja drveće, zato i imaju par tranzicijica što obično nemaju, zato vrv i nema cele deonice do tunela. Pustili su ga nekoliko dana posle snimanja 100%.
Na samom početku su prvi SMA i prve lajne i prilično bitno uklapanje sa prethodnom deonicom, početak kraja radova!
Nadvožnjak na 1:13 koliko god bio nebitan za puštanje ipak su mu odradili ploču, čak 4 polja su izbetonirali između 2 snimka i mašine su još tu za trotoar, tako da ga ipak neće pustiti niz vodu, završiće ga u nekom obliku za nedelju-dve, u najmanju ruku odradiće trotoare i ograde.
Raduje novi prvi sloj u desnoj između prvog nadvožnjaka i prvog podvožnjaka, na koji su u međuvremenu nalepili izolaciju. Prvi sloj u desnoj će na sledećem snimku, tada verovatno i 2. BNS u levoj, ide im vreme na ruku.
Od prvog podvožnjaka do drugog podvožnjaka i prvog mosta pre tunela, trasa je u blagom zaostatku, pustili su samo probnu u desnoj, mada na sledećem snimku očekujem crno i levo i desno, stabilizacija je gotova.
2:58 - prvi most, neposredno pre tunela - poslednja 2 snimka ti govore koliko treba za hidroizolaciju @Markoticevic, par dana im je trebalo za desni, toliko će i za levi, na sledećem snimku biće "izlepljeno" i spremno za asfalt, možda i crno na desnom, ujedno @MiraC ne brini što nema mašina, HI se kao i armiranje radi ručno, dođu piromani sa bljuvačima vatre i to spucaju začas.
Tunel - ne raduje me što nema asfalta, barem 1 sloj, nije logično da se neki radovi oko opremanja iznutra rade po prašini, ali me raduje što će već na sledećem snimku biti zacrnjeno iznad tunela. S tim u vezi, hvala Krcanu što je objasnio šta dalje sa nadvožnjakom posle tunela, ipak da konstantujemo da mu je između 2 snimka izbetonirana ploča, sad slede trotoari i izolacija, a ako sledeće nedelje puste saobraćaj iznad tunela brzo će mu spičiti i nasip sa leve strane i istovremeno otvoriti trasu dole na AP za asfalt.
Ne razumem baš do kraja fetiš sa ivičnjacima, verovatno jer je to vrlo važno u izgradnji gradskih ulica, a nije da neki nisu i to uspeli najstrašnije da zahebu, ali je to minorna stavka u izgradnji AP, lepo je objasnio čovek iz struke, sad i Krcan, brzo to ide i kad ručno postavljaju, a gledao sam i mašinu, koja ih "kaki" i može stotine metra da "istovari" u danu. Bilo kako bilo, lepo je videti ih tamo gde treba da ih bude.
3:47 nadvožnjak, gde videste da je gotov? meni izgleda da tek sad treba da mu lepe izolaciju, pritom i prilaze. Do kraja meseca teško, verovatnije početkom decembra. Btw. između 2 snimka pre i posle nadvožnjaka je 2. BNS završen i u desnoj, na prvom su završavali levu. Jako je teško iz vazduha provaliti da li je 2. BNS ili završni SMA, posebno ako i završni u zaustavnoj bude SMA, a ne AB. U desnoj je sigurno 2.BNS, za levu ne bih se zakleo, po boji možda bi mogao biti i završni, habajući - SMA.
4:31 ovaj finišer&co. u levoj trebalo bi da radi završni sloj, ako je tako onda su se i u zaustavnoj otvorili sa SMA, koji je skuplji. Druga mogućnost je da su 1.BNS radili u sve 3 trake, u šta sumnjam.
5:00 propust je pod asfaltom, nije bio na prethodnom snimku, dalje kroz šumu je opet 2.BNS (ili SMA) u obe, sve do narednog nadvožnjaka. Da li je 2. ili završni vidi se na 5:27, ali mi godina proizvodnje ne dozvoljava da baš uočim, kako god to je baš pri kraju.
5:28 - nadvožnjak nije pušten, još svi idu dole, ali bi na sledećem snimku trebalo da bude.
5:40 - most preko pruge malo kaska za moravskim, ali mu u desnom posle ploče koja je kasnila pri kraju rade pešačke staze, spojnice, u levom je izlepljena izolacija, u desnom početa, nadoknadili su kašnjenje
6:02 između 2 mosta je napeto, ali meni to deluje kao izvodljivo u narednih par nedelja
6:10 (zapadno)moravski most je ispred pružnog, možda se i zacrni na sledećem snimku
Petlja - nalepili su trake na bitnijoj polovini nadvožnjaka petlje (bliže Požegi), lepe i na manje bitnom, naplatnu su baš napali, bitniji deo trase takođe. Malo mi je ambiciozno ne završetak naplatne, to će biti đa pod krovom đa pod asfaltom šta god treba, već da se sve to elektronski poveže na postojeći sistem naplate. A možda će i vođa ako stvarno to otvori za Nikoljdan i da nas počasti džabe vožnjom tom deonicom do novaka ili koliko već treba da bi uskladili i Preljinu i ovu rampu. Uzgred, već sada me hvata jeza od kružnog i onog daljeg mostića, ne ovog u sklopu petlje.
Većini je jasno, ali za one koje nije: zelenim tačkama sam označio krakove petlje bitne za puštanje, crvenim one koji mogu da čekaju 2023.godinu, nije nešto, al ajd da mi ne propadne trud:
Otvorenu trasu generalno ne komentarišem, za mene je to završena priča kad su završeni nasipi i odvodi, lepo je primetio Earth da imaju nekoliko ekipa finišer-valjci, očigledno je da imaju i moćnu bazu da sve to nahrani (betonsku takođe), čim su počeli i SMA znači da su za asfalt spremni na svim poljima! Usko grlo je bilo sa armiračima, sad su manje-više oni pri kraju svog posla. Tunel mi je, hm, upitan, cut&cover je, nije dug i neće biti bogznakakvog opremanja, ali s druge strane nema ni asfalta, ima se šta raditi posle asfalta i glede opremanja i glede drugih radova. Za Unipromet i ograde se ponajmanje brinem, ako zatreba radiće i sa 5-6 ekipa, sve što treba za 7-10 dana, nije problem, gledao sam ih na delu, razvaljuju.