Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Aha, moja izjava o 1 AP je probelm, a nije njegova kako nije povecan broj saobrqcqja tj ne utiče na prohodnost vozila?

Nemam podatke, ja zivim ovde i njegov osecqj nakon nekoliko prolaska gresi.

Sto se tice off, u pravu si, ne treba vise uopste bilo sta da pisemo i upozoravamo jer magistrala nije deo teme.

A napredak.....e pa tu postoje podaci, jasno je da je ovo tek 1/4 deonice nakon koliko godina...? (Bolje da ne navodim) Ali ja sam iskreno zadovoljna i ovim delom od 8km jer preko Markovice nece biti lako zato? Zato szo je Munjino brdo na izvorima i po nekim rekla-kazala imaju dosta ptoblema sa geologijom, mada ni mestani nemaju puno informacija( ovo sam ja cula). Ne mogu sve ni da napisem jer neki su ubeđeni da je to probuseno :bash:

Da li mi smeta kad kazu da ce sve biti gotovo do kraja godine, a istina je drugacije? Mislim da to smeta svakom coveku.
Eto da se ja vratim temi i ne budem vise BOT.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=868596#p868596:2zhyg00p je napisao(la):
stex_pb » Ned Avg 01, 2021 11:43 am[/url]":2zhyg00p]Ja inače ne koristim obilaznicu kada je gužva nego zapucam kroz centar Čačka. Ima samo 3 semafora koja ne traju dugo. Na kružnom toku u Konjevićima kolona koja mili a desno ka Ljubiću prazno. Meni je to uvek bio logičan izbor, još dok sam studirao u Čačku :)
Po tablicama bih rekao da to rade i Užičani i Požežani.
Naravno ovo ne mora da je uvek brži prolaz kroz grad ali vredi pokušati.
И ми са БГ таблама који често идемо ка Златибору па знамо за тај трик,хихихихих :sesir:
 
Pendolino druže, nisam ni mislio na tebe. A što se tiče multiplikacije saobraćaja, ta reč je korišćenja u postovima iza pa sam se njome nadovezao, ali da, pravilnije bi bilo reći uvećan. Mada kada bih hteo cepidlačim mogao bih reći da je multiplikacija i npr x1,15 pa ta reč ne bi bila greška :) Što se tiče K10, za moj ukus - pretrpan.
 
Лепо ово напредује, верујем да ће бити готово до следећих избора, најспорије иде оплата тунела Трбушани. Све остало има свој ритам. Ипак тешко да ће до нове успети да пусте у саобраћај!
 
Da su ovim tempom počeli kada su i "otvorili radove" sad bi stigni negde pred Požegu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=869079#p869079:3ajxid1c je napisao(la):
Алтаир » Uto Avg 03, 2021 8:14 am[/url]":3ajxid1c]Лепо ово напредује, верујем да ће бити готово до следећих избора, најспорије иде оплата тунела Трбушани. Све остало има свој ритам. Ипак тешко да ће до нове успети да пусте у саобраћај!
Poddeonica oko Čačka možda i bude do izbora,ali cela deonica do Požege nema šanse. Da nije bilo dvogodišnjeg kašnjenja sa početkom radova na trasi,bilo bi sve gotovo do proleća 2022. I nema opravdanja u Koroni, "otvaranje radova" je bilo u maju 2019. a pandemija je u Srbiju zvanično stigla marta 2020.
 
I kod nas u CG radovi su poceli u maju 2015 pa im se ne nazire kraj ni sledece godine.
Daj da se prvo probije rok pa onda da pricamo koliko kasne i zašto a ne na temi 2/3 postova je kako nece stici nemoguce moguce itd.


Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Ne bi kukali oko rokova i kasnjenja, pratili bi stanje na terenu. Ali kad vlast svakodnevno laze kako eto, samo što nije gotovo, dodje ti da popizdiš.
 
U Srbiji rok ne može da se probije jer uvek varira. Nekad isti projekat može imati više rokova, čak i u istoj nedelji. A ne znamo ni tačan početak radova jer je od otvaranja radova do stvarnog otvaranja radova prošlo skoro godinu dana.

A to što se u Crnoj Gori kraj ne nazire a svima je super je takođe problem.


Kako to misliš najsporije ide oplata tunela? Ministar je rekao da je tunel završen još u junu, nemoj da podrivaš razvoj i da kukaš :D :D
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=869079#p869079:1j46u65i je napisao(la):
Алтаир » Uto Avg 03, 2021 8:14 am[/url]":1j46u65i]Лепо ово напредује, верујем да ће бити готово до следећих избора, најспорије иде оплата тунела Трбушани. Све остало има свој ритам. Ипак тешко да ће до нове успети да пусте у саобраћај!
 
Stex, nesto im kratak tunel..... hahahhahahahhaa

Sve sve, ali gotov tunel..... hahahahahhahqqhh. Kralj, nema sta.

Mada, pazi, mozda ima neki novi plan pa ide samo pola tunela, skratili :)
Dal mogu one nadvoznjake i petlju da zavrse za 3 mes? Onda asfalt stizu pre zime, u decembru od toga slaba vajda?

Ne mislim a puštanje trase, ali da se zavrsi sve sa asfaltom do snega, a tunel ce da sigirno opremanju u zimu. @ stara Mo ce po hitnom postupku za 24h da postavi kućice i infrastrukturu za rampe i otvaranje pre 1.4.2022.a dva pečena vola jedemo u Cacku. ( Dragan J Vucicevic obecao)
 
Највећа шега, шала и пошалица је што ниједан км АП у Србији није отворен ни 2020, а неће ни 2021. Онда се ми ко кучићи радујемо што ће у 2022-ој отворити део од Прељине до Паковраћа, а где је осталих 500, 1000 км?
 
A dje je to otvoren neki autoput neka dionica u 2020 idje u Evropi da li možda znaš. Lijepo bi bilo da takvu informaciju podijeliš ovdje sa nama ako je imaš.

Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Apsolutno je ne bitno da li je imalo km autoputeva pusteno u nekoj godini. To nije objektivno. Sta je bitno je bitno je koliko je radjeno. Pusteno i radjeno nije isto, i to zestoko zastranjivsnje da se stavi fokus na broj novih km otvoreno bas vredja cist razum.
 
Tempo izgradnje autoputeva je takav već 50 godina. Radi se, radi, pa bude proboj sa dosta km u par godina, pa opet zastoj. Ne treba tu očekivati ništa novo.

Ova vlast je u početku pozavršavala otvorena gradilišta i to je dalo dosta km u par godina. Ali od kad su počeli da otvaraju nova gradilišta, uronili su u isto ono blato u kome su bili i žuti.
Ono što im skidam kapu je odlučnost da se neke stvari završe, makar i protiv zakona struke i države. Da nije takav pristup nikada ne bi pustili glinenu, Grdelicu ili Belu Palanku. Pušteno i sad se krpi. Ali ipak radi. Meni je to razumno, ali bilo koja druga vlast to ne bi mogla da uradi jer bi ih razvlačili po tabloidima i sudovima.
 
Kad smo kod glinene, izgleda da će opet morati da se rekonstruiše. Prošao sam pre nekoliko dana i na jednom delu opasno trese, jedno veliko ulegnuće na putu...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=869691#p869691:3ijwxt9z je napisao(la):
boocky » Čet Avg 05, 2021 3:01 pm[/url]":3ijwxt9z]Kad smo kod glinene, izgleda da će opet morati da se rekonstruiše. Prošao sam pre nekoliko dana i na jednom delu opasno trese, jedno veliko ulegnuće na putu...

Niko nije odgovarao za to sto se desilo ranije sa glinom, da li je?
 
Markotićeviću (lik koji jedini nazire završetak avalskog tunela na Bg obilaznici) ako tvrdiš da je rađeno, deder malo nam podrobije reci kolko km autoputeva se trenutno radi i koji je procenat završenosti radova. Da ne pomisli neko da samo piskaraš a nemaš blage veze sa životom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=869691#p869691:1wqcp4yq je napisao(la):
boocky » Čet Avg 05, 2021 9:01 pm[/url]":1wqcp4yq]Kad smo kod glinene, izgleda da će opet morati da se rekonstruiše. Prošao sam pre nekoliko dana i na jednom delu opasno trese, jedno veliko ulegnuće na putu...
U smeru ka Beogradu, nešto pre ubske petlje, u sporoj traci, mislim da je na češljevima, veliko ulegnuće.
Uvek pređem u brzu traku u tom delu, malo je bolje
 
Koliko sam izračunao i pogledao na brzinu, u Srbiji se trenutno gradi oko 320km autoputa i brzih saobraćajnica. Radi se o ugovorenim deonicama kojima je počeo rok izgradnje. Činjenica je da nekim sektorima nisu još počeli radovi. Uglavnom kasne radovi na otvorenim trasama koji se mogu ubrzati po potrebi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=869683#p869683:q5618j00 je napisao(la):
Markoticevic » Čet Avg 05, 2021 7:18 pm[/url]":q5618j00]Apsolutno je ne bitno da li je imalo km autoputeva pusteno u nekoj godini. To nije objektivno. Sta je bitno je bitno je koliko je radjeno. Pusteno i radjeno nije isto, i to zestoko zastranjivsnje da se stavi fokus na broj novih km otvoreno bas vredja cist razum.

Ne slažem se sa ovakvim stanovištem. A zbog čega mi sve ovo radimo? Sta je svrha ovog našeg rada? Jel svrha pravljenja puteva da se naprave novi putevi ili samo da bi smo mi nešto radili? Ako gledamo prncip svrsishodnosti onda je jedina metrika broj otvorenih kilometara. To pokazuje kako funkcioniše sve od planiranja, ugovaranja i izvođenja radova. Ako bi smo puštali u proseku 50 do 150km puteva godišnje, bio bih najsrećniji čovek na svetu.

Kod nas nema kontinuiteta. Ne zna se šta je plan u narednih 20g. Ne znamo ni kako pare da nabavimo. Sve se radi ad-hok. Ugovaramo 5 autoputeva istovremeno. Otrvarano početak radova na svima a u realnosti 2 godine nakon otvaranja nema projekta ali bitno je "da se radi".
Možda se ne radi a možda se i radi a možda se i kilavo radi ali suština je da nema novih kilometara autoputa. To i jeste svrha našeg rada.

Ništa nama ne znači autoput ako se napravi za 30g. Neko je pominjao ovde na forumu da su mu roditelji iz Sarajeva pa se radovao autoputu do tamo. U međuvremenu ruditelji preminuli i sad mu put ništa ne žnači. Ali bitno je "da se radi".

Da sumiram:
Nije bitno "da se radi", bitno je "šta se uradi" i "kada" se nešto uradi.
 
Evo info za tunel Munjino brdo, od nekoga ko je zaposlen tamo kod Kineza (nebitno ko i gde): prokopano je oko 550 metara u obe cevi. Sa druge strane je prokopano 20-30m čisto da se uđe i to je to. Računaju da im treba još oko dve godine da ga prokopaju, i onda bar još godinu dana za opremanje. Kopa se miniranjem, prvo su kopali kroz neki crni, tvrdi kamen, a sad je pomešan sa nekim belim koji se kruni. Ima puno vode, u fazonu do kolena ponegde. Jedna od tih vodenih žila na koju su naleteli je bila dovoljno velika da su od nje razveli vodu za ceo kamp. Kaže da radnika ima sasvim dovoljno i sve da ih dovedu 5000 više, neće ubrzati završetak, koji je diktiran tempom probijanja tunela, a koji opet ne može brže zbog sastava.

Što se Laza tiče, tamo je više prokopano, ali nije mogao da mi kaže ništa konkretnije.
 
Vrh