Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Par slika od juce, da se ne bace. Tunel kod Krstaca i crveni dim iz Milana Blagojevica.


 
Bice to vjerujem gotovo do polovine sledece godine kad je i rok po ugovoru ako sam ja to dobro ispratio.
Taman ce mozda do tada biti gotovo i ovih 40ak kilometara u CG,to bi bilo novih 72 km otprilike autoputa na putu izmedju Podgorice i Beograda.
Da se nadamo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=870356#p870356:11kmgrhi je napisao(la):
zoran_m » Pon Avg 09, 2021 2:41 pm[/url]":11kmgrhi]... i crveni dim iz Milana Blagojevica.

Smenjen Radoš? :laugh:
 
Drobnjak prvo rekao da ce od Pakovraca do Požege bude završeno sledeće godine, a par minuta kasnije kaže gužve nas kao sada na Preljnini sledeće godine čekaju kada se bude silazilo u Pakovraću, što bi značilo da sledeće godine neće biti do Požege. Onda je shvatio šta je rekao pa se brzo ispravo da nas posle to čeka i u Požegi itd. Na 08:10 https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1904616
Za Lučane-Požega kaže da je još eksproprijacija "2 godine od početka radova" :bash: Na 08:35 . Očekuju tek do 15 septembra da bude gotova eksproprijacija.
 
Видећемо да ли ће отворити ове године део од Прељине до Паковраћа или следеће пред изборе. Мени некако познавајући великог респиратора све мирише на пролеће следеће године. Мада и то је боље него ништа!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=870322#p870322:m60njuzq je napisao(la):
milaki990 » Pon Avg 09, 2021 11:12 am[/url]":m60njuzq]A zašto mi o tome raspravljamo uopšte i time im dajemo na važnosti? Previše mi kolektivno dajemo pažnje izjavama nebitnih likova (ne samo u gradjevinarstvu).
Nažalost, u normalnom društvu bili bi nebitni, ali sada i ovde, oni nam kroje kapu, a mi im dozvoljavamo. Svaka deonica je, kao, težak teren, višestruko preplaćuju zaduživanjem nas, naše dece i unuka. I sve to isključivo u avrhu propagande i populizma.
A sve čega su se dohvatili, pokvarili su. Šta iz briga za državnih 100, ako će oni valjati 10?
 
Samo ds se skrne pažnja da je na tom potezu potpuni slom saobraćaja. Pašenog mi je jutros od Pp do Čanja putovao 9 sati. Čak 250km!
Ja pre neki dan iz Ue do Istanbula efekticno vozio nešto više od 9.
Zlatibor - Užice ovih dana traje i do sat i 40' - 24km. U Prijepolju jedan semafor zbog 3m raskopane trake pravi kilometarske kolone na obe strane i niko se ne seća da ubrza protok.
Inače ko ide u CG i iz, to može lako da obiđe. Ako koga zanima, objasniću.
 
Prođoh danas ceo 'Koridor 11', od Novog Beograda do blizu Starog Bara. Krenuo u 6, stigao u 16.30, uz odmore.

Ukratko - prvo o 'Milošu'': tu sve znamo, nije ista planeta kad se putuje njime i kad se siđe kod Čačka. Veliki saobraćaj, uključujući dosta tranzitnih putnika za CG: Rumuni, Mađari, Ukrajinci, ostali.

Velike gužve na magistrali, oko Užica sam stekao utisak da sam upao u jutarnji špic, s obzirom da su skoro sve bile UE table. Govori o značaju grada kao centra Zapadne Srbije. Apsolutno mora da se pravi odmah autoput dotle. Odmah iza Prijepolja pukla vodovodna cev, polusatno čekanje u koloni.

Siromaštvo u Srbiji počinje iza Zlatibora i sve je lošije kako se ide ka granici. Severnije je zemlja dosta oživela, dole slabo. Golfovi dvojke, kečevi, sve sa PP tablama. Put se radi na nekoliko mesta, i sveukupno kroz Srbiju je za pohvalu.

I u CG je dobar put, ali su gužve kroz i oko kanjona Morače ogromne. Ima se utisak da je pola Evrope krenulo na to malo obale - a zapravo je šteta što onaj put iznad stoji nezavršen. Ipak, volim put pored manastira, iz ličnih razloga. Podgorička 'Spoljna magistralna tangenta' savršena - pitanje za beogradske planere kako je moguće da planiraju ekvivalentan put u istom profilu i sa istim ili lośijim raskrsnicama nego u 10 puta manjem gradu?

Na Sozini jednako naplatnih rampi kao kod Preljine - meni nejasno zašto se slično rešenje, nekoliko km tunela, pod koncesiju, ne uradi na više mesta u Beogradu - pa horor od gužve na magistrali, sve do Bara. Ne znam kako to mogu da poprave. Kroz Bar kao i kroz ex Titograd - odlično. Pohvale za crnogorski urbanizam, pametniji i sposobniji ljudi nego u Srbiji.

Kada se, jednom, završi autoput do mora, biće to opterećeniji put od A1. I (jugo-)zapadna Srbija i Crna Gora su spektakularno lepe i atraktivne zemlje - mogućnost da se bez napora provede vikend npr. u okolini Biogradskog jezera, ili na Žabljaku, pa i u Boki, jeste zadivljujuće privlačna.

@branik
Kud sinoć ovo nisi postovao...
 
branik":tk18h51s je napisao(la):
Zlatibor - Užice ovih dana traje i do sat i 40' - 24km.

Prosle godine me google maps poslao na Zbojsticu, odvaja se put pre Zlatibora, ide se ka Rozanstvu, dotle je put krajnje zanimljiv, posle opada, dok je od Zbojstice do posle Sevojna krs...bila je varijanta da putujem do Sevojna oko sat i po, ili 40 minuta tim seoskim putevima...isto tako se moze zaobici kad se ide ka CG.

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=870415#p870415:1c82a4u3 je napisao(la):
Пантограф » Mon Aug 09, 2021 7:42 pm[/url]":1c82a4u3]Apsolutno mora da se pravi odmah autoput dotle.
Apsolutno, ali im je trenutno i Požega nedostižna.
Ako smatramo da su BG Obilaznica, delovi od Preljine do Požege i Kraljeva, kao i od Pojata do Kruševca gotova stvar, istinski prioritet gradnje autoputeva u Srbiji je Požega-Mačkat. Onda tri mesta prazno pa svi ostali.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=870415#p870415:1c82a4u3 je napisao(la):
Пантограф » Mon Aug 09, 2021 7:42 pm[/url]":1c82a4u3]Podgorička 'Spoljna magistralna tangenta' savršena - pitanje za beogradske planere kako je moguće da planiraju ekvivalentan put u istom profilu i sa istim ili lośijim raskrsnicama nego u 10 puta manjem gradu?

Na Sozini jednako naplatnih rampi kao kod Preljine - meni nejasno zašto se slično rešenje, nekoliko km tunela, pod koncesiju, ne uradi na više mesta u Beogradu
Podgorička obilaznica je super, a naši ne vole koncesije.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=870415#p870415:1c82a4u3 je napisao(la):
Пантограф » Mon Aug 09, 2021 7:42 pm[/url]":1c82a4u3]Kada se, jednom, završi autoput do mora, biće to opterećeniji put od A1. I (jugo-)zapadna Srbija i Crna Gora su spektakularno lepe i atraktivne zemlje - mogućnost da se bez napora provede vikend npr. u okolini Biogradskog jezera, ili na Žabljaku, pa i u Boki, jeste zadivljujuće privlačna.
Možda od južnog kraka ili krajnjeg Severa, ali deo od NS do Niša ima toliko veći saobraćaj da je nedostižan.
A kad smo kod toga, mislim da je krajnje vreme da država preuzme brojanje saobraćaja, jer sada JP Putevi Srbije broji saobraćaj, gradi i održava puteve i naplaćuje putarinu.
Njima nije nikakav problem da im "nestane" dva minuta trake, ili čak čitav uređaj za brojanje saobraćaja. dešava se.
 
Evo malo uporednih snimaka sa Sentinela, u razmaku od 10 dana, ako nekoga interesuje 8)
 

Prilozi

  • 30072021.jpg
    30072021.jpg
    149,6 KB · Pregleda: 1.690
  • 09082021.jpg
    09082021.jpg
    157 KB · Pregleda: 1.685
  • Pakovrace0908.jpg
    Pakovrace0908.jpg
    141 KB · Pregleda: 1.688
  • Pakovrace3007.jpg
    Pakovrace3007.jpg
    131,6 KB · Pregleda: 1.677
Izuzev stanovnika našeg užičkog kraja, dobar deo Srbije nema pojma gde se nalaze Pakovraće,a gde Požega, tako da im je svejedno da li na televiziji čuju obećanje "Preljina-Požega" ili "Preljina-Pakovraće". Zato se ovakve gebelsovske laži i primaju kod sluđenog naroda. Samo nek se gradi,pa makar nas taslačili u zdrav mozak sa rokovima i obećanjima :bash:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=870651#p870651:3a3snogn je napisao(la):
Užice » Uto Avg 10, 2021 3:11 pm[/url]":3a3snogn]Izuzev stanovnika našeg užičkog kraja, dobar deo Srbije nema pojma gde se nalaze Pakovraće,a gde Požega, tako da im je svejedno da li na televiziji čuju obećanje "Preljina-Požega" ili "Preljina-Pakovraće". Zato se ovakve gebelsovske laži i primaju kod sluđenog naroda. Samo nek se gradi,pa makar nas taslačili u zdrav mozak sa rokovima i obećanjima :bash:
Амин.

Многи северније од нашег Запада не знају ни где је Пожега.
 
Često čujem i komentare da je ovaj autoput bespotreban jer "tamo i onako niko ne ide", to je "zabit".... Takođe tu su i teorije da je "bolje uložiti u neke obilaznice oko Beograda, u prosirenje Koridora 10".

Kad već pominjete Pakovraće i geografiju,ja kada kažem da sam iz Priboja 50% ljudi kaže FAP, a druga polovina me bledo pogleda.
 
Занимљиво је јер има део снимка из тунела...
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=LJ1u9fRFtJY[/youtube]
 
I juuuu, ne znaju gde je Priboj ili Požega....e svasta bas, da je neko mesto koje nije uz tranzitni put pa ajde.....
Vazno je da mi znamo sve Beogradske opstine, naselja Novog Sada itd....ako ako....

Ali tačno je da nikog izvan ovih krajeva " ne svrbi" dal je Pakovraće ili Požega. A moram reći da mnogi i odavde veruju " sad do Pakovraće, a za godinu dana do Pž". Veruju u priče sa TV a ne znaju koliki je ovo posao.
Kazem da nisu lopatu peska nasuli " rekli su, bice". I ja ucutim, nemam protivargument :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=870726#p870726:2yf5sgef je napisao(la):
stex_pb » Tue Aug 10, 2021 5:28 pm[/url]":2yf5sgef]Često čujem i komentare da je ovaj autoput bespotreban jer "tamo i onako niko ne ide", to je "zabit".... Takođe tu su i teorije da je "bolje uložiti u neke obilaznice oko Beograda, u prosirenje Koridora 10".

Kad već pominjete Pakovraće i geografiju,ja kada kažem da sam iz Priboja 50% ljudi kaže FAP, a druga polovina me bledo pogleda.
Šta ćeš, zluradih ljudi ima svuda i to ne čudi. Ćudi neosnovano rasipanje obećanjima o kilometrima autoputeva, ali smo i na to navikli.

Samo bez uvrede, ali Obilaznica nije "tamo neka" već prioritetni put bez koga ni A1 ni A2 nikako nisu potpuni.

O proširenju Koridora X sam pisao na njegovoj temi, gde sam zagovarao proširenje na 3+1 za još samo nekih 30km, od čega je oko 6km kritično. Da si u julu prošao ka Nišu i video kako izgleda preko 100.000 vozila za dan, shvatio bi o čemu pričam.

Svakom svoja muka najveća, a političari obećavaju svima sve, pa nek se narod svađa. Daj Bože da sve izgrade, imaće i moj glas, nemam ja taj problem.
 
Po meni oboje u pravu, Srbija mora i geografski da pravi autoputeve (npr da svaka tacka bude max 50km vazdusnom linijom od autoputa) i po trenutnoj guzvi/prometu. Prvi slucaj je ovo do Mackata ili Prijepolja, a drugo ova obilaznica oko Beograda. Tek kada bi se ravnomerno po zemlji prostrla infrastruktura, pa koju deceniju kasnije da se stvar primi, bi mogli da govorimo kakav je gde realan promet jer ovo sad kada se u jednu tacku spuca cela infrastruktura a u drugu nista, nije nikakav prirodan vec vestacki pokazatelj potrebe za infrastrukturom. Neki to zovu i ravnomeran razvoj, ja bi dodao - pošten razvoj.
 
Ajte ljudi, najteze je prebaciti prvih 1000km... posle sve ide lakse... ;)

Koliko nam fali? 70tak? Brzo ce to ;)

Zapad zemlje je super prosao sa Milosem... sta da kazu oni jadnici sa istoka... Linija Svrljig, Knjazevac, Zajecar, Negotin... pa tamo kad neko presvuce kilometar asfalta slavi se sedam dana...

Zato Miro, uz duzno postovanje za tvoje muke, budi srecna jer njima je uskoro kraj... a nekima je to sto ti imas i sto ces imati samo pust san...
 
Smiri se Miro, smiri se 1,2,3,4...10, xexe. Ja sam jadnik sa Istoka, kume imaš neki kilometar autoputa, Bog ti dao sreče tebi i tvojoj familiji
 
Perkane, ma znam sve, sve razumem. Te krajeve niko mozda za sad mnogo ni ne razmatra jer nisu tranzitni, barem ne dq ja znam, nemam bas pojma.
A kroz ove krajeve Ibarska, pa onda put ka CG i zato se ovo i radi jer ce pola Srb proci i videti da je nesto gotovo, pa se spaja i lepo i korisno, narocito pred izbore. Ne znam koliko Boru i tim krqjevima treba do AP koridor 10?
Problem je sto nista od privrede nemaju razvijeno jer se sve ugasilo, narod narqvno otisao i to sve prazno, zato se i prave ludi.
Ima Bor i Majdanpek ali ne znam ja kako to sve radi.

Znam samo da neki delovi Srbije dobijaju 8-9 fabriku, ali ko nam je kriv kad ne zivimo u tom mestu nego smo vezani za ognjiste
150g i nema mrdanja
 
Lepo bi legla barem jedna brza saobracajnica na liniji Malca (spoj sa K10) - Svrljig - Knjazevac - Negotin sa spojem na Karadjordja preko Bora, ako ga ikad naprave...

Taj kraj je skoro pa prazan, ovo je jedini nacin da se napravi infrastruktura za podizanje celog regiona...

Steta sto se o tome ne razmislja :(
 
Vrh