Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Огроман је саобраћај и даље од Чачка ка Ужицу па даље ка Златибору и Црној Гори. Ко се укључује код петље Рампа у Пожеги на магистралу може да чека и 10 минута па да на кварно улети, не вреди, сви у свима на бранику, никада нисам видео оволико густ саобраћај магистралом до овог лета.
 
Još jedan smrtni slučaj na putu Požega - Užice.
Mislim da je to trenutno najz..... put u državi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=867903#p867903:1ukirngz je napisao(la):
Roske » Sre Jul 28, 2021 7:52 pm[/url]":1ukirngz]Огроман је саобраћај и даље од Чачка ка Ужицу па даље ка Златибору и Црној Гори. Ко се укључује код петље Рампа у Пожеги на магистралу може да чека и 10 минута па да на кварно улети, не вреди, сви у свима на бранику, никада нисам видео оволико густ саобраћај магистралом до овог лета.
Rampaši sve češće idu preko Zelenca. Mnogo je veci broj vozla tu nego ranije.
Ne samo da se čeka po 10-15 min na izlazak na petlju, vec su i ispravili ono iskljucenje za Pz pa se vise i obilazi.

Onoliko naselje, a brze stignes iz Visibabe i Zdravcica nego odatle do Pz.....i nema naznaka da se nekako uradi nesto sto bi ljudima olaksalo putovanje....
 
Да је неко имао и мало памети,протеклих година током реконструкције проширивао би и правио трећу траку где год има места...али не ,њима је суштина пресвући асфалт ,средити мало каналић поред пута и то наплатити.... :bash:
 
I to se radilo 100g. Setimo se guzvi i zastoja....
Sto prosto kad moze komplikovano. ( ako si mislio na rekonstrukciju oko petlja u Pz.)
Prosirenje puta do Ue je vec visa matematika, jedino gde je Drobnjak rekao da proširenje treba ako ostane postojeći obim saobracaja to je obilaznica oko Ca, a svi znamo da je to trebalo i pre 5 g uraditi, tako da ja pre mislim da cemo pre dobiti AP do Mackata, Zlakuse...nego neko prosirenje postojece magistrale.

I nadam se da ce posle Pz ubrzo nastaviti dalje inace ce haos biti ka Arilju, ka Uzicu itd...ali to nas tek ceka kroz par godina.

Zapravo petlja Pz je trebala da ide sa druge strane pruge i to bi smanjlo pritisak vozila koji moraju ka Pz a nisu tranzit, ali odluceno je ovako....i godinama kasnije imamo rezultat usled povecanog broja saobracaja....

Moj savet svima je da - ako treba voze u koloni od Ca do posle Ue, polako i bezbedno. Bolje bez preticanja jer gotovo uvek je rizicno.
Ni stari put vise nije bezbedan, mnogo se juri ( pogotovo oni koji ne voze ovakvim putevima) a sve vise njih ga koristi kao alternativu.
 
Kao neko ko je iz zlatiborskog kraja, ne mogu da ne primetim kako svake godine sve duže i duže putujem od Beograda do Priboja. Iako je sada nešto više od pola trase Auto put, vremenski interval se povećava.
Deonicom od Priboja do Čačka sada se putuje gotovo sat duže radnim danima, a vikendom i praznicima možda i dva sata duže. Vreme vožnje na toj deonici nekada je bilo oko 2h i 20 minuta NORMALNE vožnje, sa umerenim prestizanjem, a jednom sam uspeo da stignem za nešto ispod 2 sata. Prošli ponedeljak sam putovao malo više od 3 sata.
 
U prvi mah mi se učinilo da od Priboja do BG stižeš za 2h :wink:
 
Pa ja nemam utisak da se duze putuje od Čačka do Užica. Saobraćaj ide brzo, kolone idu brzo. Samo je jako rizicno prestizati.
Najbolje je voziti u koloni i lagano. Ne moras da gledas na pandure, bezbedan si a stignes za 5 do 10 minuta sporije.
 
Ne znam baš šta znači "kolone idu brzo" :D Ali očigleno ne idu ni približno brzo kao pre 10 godina, Verovatno nam se termini vožnje ne poklapaju ali ja ne putujem brzo kao nekada. Celom trasom su kolone koje česo ne idu brže od 60.
 
Očigledo je svakom da je izgradnja autoputa od Preljine do Beograda značajno usporila saobracaj tako da se za Beograd putuje duze što je još jedna u nizu specifičnosti zemlje Srbije.
 
Kolona se krece od 60 do 80 na sat. Sto je korektno. Osim u udarnim terminima od Uzica do Beograda se vreme putovanja skratuilo drasticno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=868314#p868314:3qj0sgyf je napisao(la):
Kurogane1 » Fri Jul 30, 2021 2:13 pm[/url]":3qj0sgyf]Očigledo je svakom da je izgradnja autoputa od Preljine do Beograda značajno usporila saobracaj tako da se za Beograd putuje duze što je još jedna u nizu specifičnosti zemlje Srbije.

Ne razumem u čemu je tačno specifičnost?

Očekivano je da se više ljudi kreće pomenutim pravcem u odnosu na pre kada je postojala samo Ibarska. Sa druge strane, broj automobila se povećao na našim putevima i to treba uzeti u obzir.

Nemoguće je (u našim okolnostima) pustiti 100-200km odjednom, tako da je ova fazna izgradnja jedina opcija. Ostaje činjenica da bi to moglo ići puno brže.
 
Да вам кажем ја у чему је специфичност Србије. Е, па - у нашем сиротињском пројектовању. Сви ти наши оптерећени магистрални путеви да су у нпр. Тунису - да не помињемо развијене земље - имали би по 4 траке. Црна Гора гради 4 траке од Подгорице до Даниловграда - голема варош! А тек раскрснице што имамо...

Ето, то је.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=868316#p868316:3824ccrq je napisao(la):
Orfanelin » Pet Jul 30, 2021 2:20 pm[/url]":3824ccrq]Kolona se krece od 60 do 80 na sat. Sto je korektno. Osim u udarnim terminima od Uzica do Beograda se vreme putovanja skratuilo drasticno.

Kreće se i 40. Kako te zapadne. U glavnom od 10 prolazaka tom trasom mi 8 bude duže neko nekada. Pri jačem saobraćaju prestizanjem se ne dobija ništa jer pretekneš par vozila i opet se vratiš u kolonu koja mahom ide ispod ograničenja. Autoput generiše više saobraćaja, a predpostavljam i više vozača bez iskustva. Koče ljudi pred krivinu nema potrebe za tim..

Niej ovo hejt na auto put nego na ostalu infrastrukturu, i činjenica je da se ništa ne radi da se to stanje poboljša. Do završetka cele trase "srećno svima i polako"
 
Moram da se nadovezem i slozim sa @ Orfanelin da se ukupno vreme putovanja skratilo. Konkretno, mi vozimo uvek sporije od drugih ( ne znam kako) i trebalo nam je Pz- Bg bez autoputa preko 3 ipo sata. Sada stizemo za krace od 2 ipo sata, ali....

Do Cacka se sporije stize, cak i ako se ne racuna obilaznica koja dodaje +10min vise nego inace.
I nije stvar vremena koje se vozi, vec je sve rizicnije voziti. Ko putuje svaki dan Pz-Ue zna da je u proseku 1 do 2 rizicne situacije svaki put kad se prolazi.
Vozis u koloni ali ili tebe obilaze ili iz suproznog smera, pa svi koče naglo, prave mesta za razmimoilazenje.... ako ne pazis, naopako bude.

A vrlo često se vozi i 40 na sat zbog kamiona ili traktora....

Opet ponavljam, da je vise policije ne bi bilo ni 30 % problema. Pa nek se vozi 40 na sata sve do Ue, nije to katastrofa, ali samo da nema rizicnih preticanja i da se iskljuce kamioni i trakzori koji naprave kolonu, a za to treba policija.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=868337#p868337:1ly7xtmy je napisao(la):
MiraC » Pet Jul 30, 2021 4:26 pm[/url]":1ly7xtmy]Moram da se nadovezem i slozim sa @ Orfanelin da se ukupno vreme putovanja skratilo. Konkretno, mi vozimo uvek sporije od drugih ( ne znam kako) i trebalo nam je Pz- Bg bez autoputa preko 3 ipo sata. Sada stizemo za krace od 2 ipo sata, ali....

Mi što smo malo dalje često nam se put oduži. Naravno ima i situacija sa slabim saobraćajem gde se stiže neuporedivo brže ali mahom su to noćne vožnje. I dalje ostajem pri činjenici da vozim 3 sata Priboj Čačak 148 kilometara, skoro sat duže nego nekada. Gužva počinje od kružnog toka na Zlatiboru...
 
Полиција у овој земљи ни на који начин не помаже у саобраћају. Њихов посао је кажњавање за ситне прекшаје и пуњење корпорације парама. Од озбиљних криминалаца углавном " беже ко ђаво од крста ".Сад су очигледно приватна војска и то ни не крију! Да хоће могли би као у ЦГ да заустављају и склањају камионе који праве гужве, али ту нема пара! Уосталом и полиција је слика и прилика целокупног друштва!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=868134#p868134:2sz16p2c je napisao(la):
stex_pb » Čet Jul 29, 2021 4:12 pm[/url]":2sz16p2c]Kao neko ko je iz zlatiborskog kraja, ne mogu da ne primetim kako svake godine sve duže i duže putujem od Beograda do Priboja. Iako je sada nešto više od pola trase Auto put, vremenski interval se povećava.
Ovakva tvrdnja je ta specifičnost Srbije i to mislim da ovo ne moze biti izrečeno ni na jednom mjestu na planeti Zemlji sem kao što rekoh u Srbiji.
Dakle tih oko 290 km puta kraće se putovalo ranije dok nije bilo metra autoputa nego sad kad je pola puta autoput.
Ovdje ljudsko zapire poznanje što reče Njegoš :bash: :bash: :bash:
 
Kao neko ko je svakodnecno na putu, razumem šta kaže. Dobitak na autoputu propada posle Preljine. Sve veća gužva, duže pune linije, niža ograničenja... drastično usporavaju saobraćaj
 
Kao što sam ranije pominja, na žalost, crne tačke sa Ibarske su se preselile na deonicu Čačak - Užice. Intenzitet saobraćaja koji je nekad bio vikendom i praznicima danas se može sresti bilo koji radni dan. Tome doprinela i nerealna popularnost Zlatibora međ srednjom klasom iz glavnog grada koji svaki vikend izvode seobu u tom pravcu, nebi li pili espreso za 300 dinara između zgrada.
 
Свима је одавно било јасно да ће на деоници од Пожеге до Мачката настати хаос. То би требало да је приоритет. Када се заврше Моравски и ово до Пожеге, што ће бити негде у слично време, на поменутој деоници ће настати аутострада " смрти ",што је већ и сада делом. Нема дана без теже саобраћајке! Нажалост деоница од Пожеге до Мачката уопште није једноставна за извести и градња ће трајати једном када се одлуче да је праве!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=868323#p868323:2zsvw8nq je napisao(la):
Пантограф » Pet Jul 30, 2021 2:58 pm[/url]":2zsvw8nq]Да вам кажем ја у чему је специфичност Србије. Е, па - у нашем сиротињском пројектовању. Сви ти наши оптерећени магистрални путеви да су у нпр. Тунису - да не помињемо развијене земље - имали би по 4 траке. Црна Гора гради 4 траке од Подгорице до Даниловграда - голема варош! А тек раскрснице што имамо...

Ето, то је.

Crna Gora gradi četiri trake od Podgorice do Danilovgrada, zato što je na to primorana od strane NATO-a. Naime, uslov koji moraju da ispune je da vojska iz baze može da stigne za toliko i toliko do aerodroma.

Postojeći put PG - DG (pored Spuža) je pust i ovaj pomenuti novi put ne bi gradili da nije ovoga.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=868356#p868356:4zvpig8e je napisao(la):
branik » Pet Jul 30, 2021 6:18 pm[/url]":4zvpig8e]Kao neko ko je svakodnecno na putu, razumem šta kaže. Dobitak na autoputu propada posle Preljine. Sve veća gužva, duže pune linije, niža ograničenja... drastično usporavaju saobraćaj

Malo je i do toga što su ljudi robovi navike. Ko ide pravo za Crnu Goru, ne mora nužno da ide preko Požege i Zlatibora.

Moguće je ići preko Kraljeva i Novog Pazara, zatim preko Bosne (Loznica - Zvornik ili Bajina Bašta - Višegrad), kao i još nekim drugim alternativnim pravcima. Neretko navigacija sa saobraćajem uživo (dakle obične Google mape) spašava sate vremena i živce, a posebno kod odabira graničnih prelaza.

Ništa nije savršeno, ali opet logično je da se ništa novo neće raditi dok se ne završe već planirani pravci.
 
U ovoj prethodnoj raspravi svako je gledao iz svog ugla, imam utisak - Stex je napisao da putuje do Priboja i da mu je to i dalje daleko, uprkos autoputu. Koliko vas se vozilo do Priboja? Kako se održavaju putevi u nanjim mestima? Rekonstruisana deonica od Zlatibora do Kokinog broda završena je 2005. Od tada, samo se farbaju linije i čisti sneg. Letos je konačno, posle nekoliko godina, sanirano udubljenje ispred mosta Prijevorac. Asfalt je ispucao, pojavljuju se udubljenja, kolotrazi... Ne može sa se vozi kao ranije.
Gužva je posebna priča
 
Vrh