Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=865832#p865832:25d48owh je napisao(la):
branik » Pon Jul 19, 2021 5:19 pm[/url]":25d48owh]Svako, ko je ijednom iskusio tu čačansku gužvu, misli isto. Mada, sad sve češće postaje problematična deonica Požega - Sušica jer mnogo je saobraćaja, a promenjen je režim, sa mnogo pune linije. Danas su oko podne za kratko vreme bila tri udesa na 15km, kolone se stvaraju brzo i lako, a nervoznih vozača sve više. Istovremeno, dogodio se udes i na alternativnom putu na koji su osmah pobegli neki vozači. Vreme je da se razmišlja o kamionskim zabranama u određena doba dana i nedelje na ovoj deonici.
Nije mi bas jasno zasto su svi ti ljudi toliko nervozni. Ne secam se zadnjeg puta kada sam vozio tim putem da je kolona isla sporije od ogranicenja.
Ne znam da li je pametno zabranjivati prolaz kamionima? Sta cemo sa nasom industrijom, nije sve tranzit.
 
Apsolutno sam za zabranu saobraćaja kamiona, radnih mašina, traktora ... vikendom. Pogotovo nedeljom.
Na magistralnim i lokalnim putevima

Poslato sa SNE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Ništa privredi ne bi škodilo da se u određena vremena ograniči saobraćaj kamiona, uz izvesne izuzetke i prioritete.
Kamioni u međunarodnom saobraćaju brzo bi se prilagodili i uklopili svoj ritam rada - dnevne i vikend pauze. Ali isto tako, mora se insistirati na propuštanju vozila. Mnogo ima sporih vozila, i putničkih i teretnih, koja vuku kolonu i ne haju što iza njih nastaje haos
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=866080#p866080:1se250zc je napisao(la):
Kurogane1 » Уто Јул 20, 2021 3:35 pm[/url]":1se250zc]Алтаир
Nacrtao ga je iz Srbije slikar zove se Saša Ristić-Kriger :)
Познато ми је , као и Јован Петронијевић и РОД!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=865912#p865912:1cu4l4np je napisao(la):
GavSa » Pon Jul 19, 2021 10:00 pm[/url]":1cu4l4np]Apsolutno sam za zabranu saobraćaja kamiona, radnih mašina, traktora ... vikendom. Pogotovo nedeljom.
Na magistralnim i lokalnim putevima

Poslato sa SNE-LX1 pomoću Tapatoka
Dnevno snabdevanje mora da funkcioniši, ostali mogu i da odmaraju (a ko veliki radnik/vođa tako nešto i odobri).
Traktori i radne mašine teško jer obični sitni seljaci rade preko nedelje po firmama pa im vikendi ostaju za rad na polju.
 
Primetio sam da na deonici Ub - Lajkovac, u smeru ka BH, auto poskakuje više nego inače. Kao da se pojavilo par ulegnuća koja ranije nisam osetio. Od prilike kilometar pre iskučenja za UB
 
Ima u traci ka Bgd na mostu (kraj ili početak, sad ne mogu da se setim) tačno pre isključenja ne baš malo ulegnuće. Svaki put me iznenadi kad poskoči.
Žale da je istočni krak na k10 postavljen na podlogu od liskuna i da će ga ono jezero što se napravilo i opterećenje, ugnječiti skroz. Ako je je to tačno, onda taj problem nije ništa prema onome što sledi. Divota: grdeličko brdo, jedna loša, druga deonica... A najskuplji putevi u novijoj istoriji.
Zato ne volim i da se ova sad deonica radi navrat-nanos. Bojim se da se i tu ne pojavi neki fušeraj. Čujem, ne znam da li neko može da potvrdi, da jedan rukovodeći Kinez ima ozbiljne probleme zbog epizode sa šljunkom iz Morave. Navodno, naša strana traži smenjivanje zbog toga.
 
Vidljiv napredak svake nedelje. Nego gde su prebacili mašine sad kad su trasirali i uglavnom nasuli kamen? Nisu još na Laz-Munjino brdo?
 
Ljudi stvarno rasturaju kako rade. Ja koliko vidim ovi neki djelovi već su spremni za prvi sloj asfalta.
Samo ne kapiram, pa ako ima neko da objasni, zašto ovo kada su nasuli sada kopaju i ubacuju one plovke? Da li je to neka drenaža ili šta već?

Ja se najiskrenije nadam da će ovo biti gotovo do Nove godine. Proljetos sam zatego malo više konjića ispod haube, pa da ugođaj bude potpun. :mrgreen:

PS
Očekujem sada altaira maj frenda da iskoristi sintagmu "plandemične žurke", da slučajno ne izostavi jedan post da to ne napiše. :mrgreen:
 
One plovke, koje liče na velike plastične kašikare, ubacuju radi odvodnjavanja. Kad prokopaju po sredini i eventualno pored i ubace ih, a možda i tek kada završe kanale levo i desno (a počeli su), e onda možemo da očekujemo prve slojeve stabilizacije i asfalta. To je obavezni deo programa na AP, za sada im to najbolje ide na 4:30-5:30, pa je tamo za očekivati da se najpre zacrni, dok šahtovi (gde ih ima po projektu) idu obično pre završnog sloja, tako što se iseče prethodno postavljeni. Tako to ide se autoputevima... Dinamika im je nestvarna i sasvim je realno da se Čačak obilazi širokim putem pre novaka.
 
Мени је занимљиво, којом брзином раде објекте. Ово нисмо одавно видели у Србији! Има ли неко информације из тунела, од тога штошта зависи?! Такође ни петља код Пожеге није наивна. Велика би ствар била да направе што пре крак ка Адранима, и то би много растеретило, уосталом видећемо све шта ће се догађати, не треба заборавити ни пландемичну журку, коју су планирали од 15.авг нису само навели од колико сати. То ће свакако утицати на много шта!
 
Sve je to lepo, ali hladan tuš posle petlje u Pakovraćama... one kuće preko kojih AP savija ka tunelu još stoje a ima ih podosta...
Živo me zanima jesu li uopšte eksproprisali taj potez preko naselja, a pre one čistine koja vodi ka tunelu...
 
Mislim da nije toliko nemoguće da do februara urade potez do tunela, znači ne do Pakovraća već da premoste magistralu i da dođu sa trasom do tunela (nikako da zapamtim koji je koji, uglavnom ovaj posle Pakovraća dal Laz ili Munjino brdo, ne zamerite mi) tamo su te kuće gledaju snimke odavno napuštene neke nemaju ni krovove, neke su već sada srušene do pola, a u pojedinim delovima već sada su iskopani temelji za stubove tako da i na tom potezu rade, ali vrlo ograničenim kapacitetima.
E sad kojim to tempom mogu da urade ne znam, tu moraju da pređu preko magistrale, i onda je već teren malo teži, imaju kosinu ali nadam se da nije problem toliki, kada prebace ljudstvo i mehanizaciju u većem broju tokom godine.
 
Тај део је везан са напредком радова у тунелу, а ту смо у мраку!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=866530#p866530:1lsb5zwt je napisao(la):
Perkan » Thu Jul 22, 2021 11:37 am[/url]":1lsb5zwt]Sve je to lepo, ali hladan tuš posle petlje u Pakovraćama... one kuće preko kojih AP savija ka tunelu još stoje a ima ih podosta...
Živo me zanima jesu li uopšte eksproprisali taj potez preko naselja, a pre one čistine koja vodi ka tunelu...

Meni deluje da su te kuće iseljene već. Rušenje nije neki problem.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=865912#p865912:1mn83phq je napisao(la):
GavSa » Pon Jul 19, 2021 11:00 pm[/url]":1mn83phq]Apsolutno sam za zabranu saobraćaja kamiona, radnih mašina, traktora ... vikendom. Pogotovo nedeljom.
Na magistralnim i lokalnim putevima

Poslato sa SNE-LX1 pomoću Tapatoka

Жао ми је што ћу ти срушити снове али чим изађеш из тог бетона и кренеш јужније срешћеш хиљаде људи који живе само од пољопривреде и којима би забрана кретања викендом била смртна казна. Заборављате да овде код нас у западној Србији, Шумадији па и на југу не постоје мреже пољопривредних путева као што је то негде случај у Војводини. Тако да на те приче заборавите или покушајте па ћете имати блокиран пут, ионако нам је мука од Београда.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=865912#p865912:b08p808j je napisao(la):
GavSa » Pon Jul 19, 2021 10:00 pm[/url]":b08p808j]Apsolutno sam za zabranu saobraćaja kamiona, radnih mašina, traktora ... vikendom. Pogotovo nedeljom.
Na magistralnim i lokalnim putevima

Poslato sa SNE-LX1 pomoću Tapatoka
I ovako vreme ne dozvoljava seljaku da " ubere" plodove, jos samo da zabrane da se traktori voze vikendom....

A kisa ce da saceka da se seno pretera, maline se nece brati vikendom ili da se prevoze u autima, isto i za jabuke, sljive....

Losa ti je preporuka, ne znam da li moze da se zabrani i firmama sa sleperima, a kamoli traktorima.

Jasno mi je sta ti smeta, ali zo je boljka kad mi ovamo nemamo ni brzi ni AP, nego svi na isti put od zapreznih kola, motokultivatora pa na dalje....
 
Zabrana poljoprivrednicima nema smisla, samo im to još fali. Sa druge strane mogu uvesti obavezu ili zabranu kamionima makar na pravcima na kojima postoji alternativa u vidu autoputa poput Ibarske na primer.

Takodje stoji i da ima dosta jako neodgovornih poljoprivrednika kojima bi možda trebalo zabraniti vožnju na neko vreme zbog ugrožavanja bezbednosti (vožnja bez svetala, unošenje blata na put, nedovoljno dobro obeležavanje....) Svako od nas je sigurno imao makar jedan neprijatan susret sa takvima.
 
Zabrana za kamione i poljoprivredna vozila petkom i nedeljom od 16 do 21 od Kravljeva do Zlatibora kao i dole ka Pazaru ne bi mnogo poremetila privredu i poljoprivredu, a mnogo bi znacila.

Tako je rađeno i X u dok je bio motoput 1+1
 
Potpuno se slažem. Kada se unapred zna, kada se napravi spisak izuzeteka i dosledno primenjuje, planiraju se aktivnosti i nema problema, niko ne trpi.
To ne bi bila samo naša izmišljotina. Korisno je i u smislu snanjivanja gužve i povećanja bezbednosti. Na našim putevima to je važilo do 1991. Odnosilo se na petak i nedelju i uoči i poslednjeg dana praznika.
Mada, u sveopštem bezakonju i anarhiji, kod nas sad ne može da se sprovede ni zabrana prikolicama i šleperima tokom snežnih padavina, gde policajac na putu ne može ništa da uradi kada vozač uđe u zonu zabrane i napravi zastoj. Tek ako izazove nesreću može da bude sankcionisan. U praksmi, ne ide mu prijava ni za nepostupanje po saobraćajnom znaku. A trebalo bi mu, pored kazne, naplatiti i zastoj, izgubljene sate drugih vozača, rad mašina i ljudi na odglavljivanju, materijal, rad policije na terenu... Teško da bi se posle odvažio na tako nešto.
 
Oko Čačka i kroz Čačak potpuni haos.
Znam za udes u Prijanovićima (pred samom Požegom) ali i da je kolona kod tunela na skretanju za Lučane. Sad, da li je to još jedan zastoj ili je tolika kolona (oko 5km),ne znam.
 
Oni pametnjakovići na održavanju iz Strabaga juce 5km ogradili od mosta do deponije brzu traku za šišanje trave. Ono, 2-3 grupe po par ljudi, pola autoputa nije u funkciji, dobro nisu sve do Lajkovca zatvorili. U redu da zatvore pola km - km , ali brate 5 km autoputa za radove na 100m ukupno...
 
Pž-Ue, treći udes od jutros. Ko može, neka sačeka ili zaobiđe!
Istovremeno, krkljanac i oko Čačka. Izgleda da je ovo udarni vikend. Videćemo kakav će biti sledeći. U ovo soba dana gužve su u oba smera - neki tek idu, neki se već vraćaju.
Da su pametni da počnu ovu deonicu odmah, da se manu Boljara. Treba ljudi da putuju, ali treba i nama ovde da živimo. Sad opet moram da se vratim alternativnim putevima. I najomiljenija trasa pre autoputa, sad mi je zatvorena (Divčibare - Krčmar). Izgleda da ćemo uskoro u Beograd ići preko Šapca.
 
Vrh