Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Ocisceno od svih prepreka... domacinstvo na sred puta vise ne postoji... stovariste prokrceno i trasa puta slobodna...

Ozbiljno se radi...
 
Čuo sam Drobnjaka na nekom od ovih prethodnih videa da planiraju da asvaltiraju u Avgustu. Što znači da baš udarnički rade ovaj deo do Pakovraća, ako se to i desi, znači li to onda da će da preusmere sve radnike i mehanizaciju na ovaj drugi deo posle Pakovraća? Ako se bolje pogleda oni tu imaju mali deo do 2. tunela i onda između Laza i Munjinog brada jedan jedini pravi pravac od koliko? 9-10km čini mi se, ostalo su 2 tunela i 2 petlje.
E sad razumem da su petlje najkomplikovanije, ali ako to malo stavimo u stranu, tu suštinski ostaje samo taj jedan pravac između tunela kod Markovice (ispravite me ako grešim, pričam napamet sad). Možda ono obećanje do Božića i nije baš skroz nerealno? Neka i dodamo mesec dana kašnjenja, pa nek bude februar mesec. Jel ima ikakve nade ili su ovo samo moji pusti snovi? Pitam ovo pošto sam se uverio da mogu da urade to, jer početkom ove godine nije bilo ničega osim tunela, ovu deonicu kad su krenuli udarnički vrlo brzo je iznikla...
 
Pakovraće možda i može, ali dalje druže za navedeno vreme teško. Ovaj deo do Pakovraća lepo napreduje, betonske konstrukcije brzo rastu (ovaj nadvožnjak preko pruge ide mnogo brže od onog koji je svojevremeno kasnio kod sadašnje naplatne rampe Obrenovac), a vidi se da su nešto malo počeli i između Pakovraća i tunela, što uliva nadu. Što se tiče skladišta jes trasirano ali je čoveku bezveze preseč plac, ostalo mu odsečeno 20m sa leve strane, šta sad da radi s tim, da kruži pola km... I još jedna stvar, da, sad udarnički rade, forsiraju ljude u više smena kaže Monistar, a temp +40, zato što su dembelguzani u ladovini kancelarija kasnili 1,5 godinu, sad ovi mora se peku i rade prekovremeno, nije baš fer...
 
Suviše je otrcano, ali vredi ponoviti i po sto puta. Svaki projekat je gotov onda kada mu se završi poslednji deo. Zato je informacija o početku asfaltiranja neke deonice potpuno irelevantna. Imali smo primere Gradinja, Lajkovca, ili sada u Crnoj Gori, gde čitave deonice autoputa potpuno gotove mogu da čekaju i po više godina da bi bile puštene u saobraćaj. Dakle, fokus je na objektima koji će biti poslednji završeni.
 
Kad smo kod objekata koji bi poslednji mogli biti završeni od Preljine do Pakovraća, treba obratiti pažnju na petlju Pakovraće, oko tunela Trbušani, nadvožnjak preko pruge i nadvožnjaci preko autoputa, tj uglavnom betonske konstrukcije. Ali za sada deluje prilično sinhronizovano, tj da ništa spec ne kasni. Možda petlja malo, ne znam.
 
Нисам испратио где ће бити наплатна рампа код Паковраћа, да ли су почели радови на изградњи исте, и да ли ће се правити привремена чеона или ће се одмах користити коначна рампа која би у периоду рада само ове поддеонице имала улогу чеоне.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=864655#p864655:32us66g1 je napisao(la):
Earthmoving » 15 Jul 2021 03:59 pm[/url]":32us66g1]Kad smo kod objekata koji bi poslednji mogli biti završeni od Preljine do Pakovraća, treba obratiti pažnju na petlju Pakovraće, oko tunela Trbušani, nadvožnjak preko pruge i nadvožnjaci preko autoputa, tj uglavnom betonske konstrukcije. Ali za sada deluje prilično sinhronizovano, tj da ništa spec ne kasni. Možda petlja malo, ne znam.
Da, nemamo informaciju da postoji neki objekat koji kasni. Svakako, petlja i tunel deluju kao najzahtevniji objekti, pa se valja na njih fokusirati. Čekamo da KrCan, ta munja ekskluzivnih saznanja, i na ovoj temi prenese svoje informacije. Tada će biti mnogo jasnije stanje oko rokova.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=864794#p864794:71z4b0o3 je napisao(la):
paradox polje » Pet Jul 16, 2021 9:00 am[/url]":71z4b0o3]Нисам испратио где ће бити наплатна рампа код Паковраћа, да ли су почели радови на изградњи исте, и да ли ће се правити привремена чеона или ће се одмах користити коначна рампа која би у периоду рада само ове поддеонице имала улогу чеоне.

Radi se i rampa https://youtu.be/TYX0kxuoY-M?t=490 na 8:10 sa desne strane je rampa, gde je bager to je deo izmedju autoput-a i rampe.

Evo i na mapi kako ce da izgelda
yxHyGMe.jpg
 
Део гужве ће се у шпицевима сигурно преселити на Паковраће, међутим мислим да ће бити мање него што је било на Прељини, посебно кад се споји Прељина са Адранима. Моравски се изгледа озбиљно ради, тако да до краја 2023-е много тога ће бити урађено. Ако пландемична журка све не поквари. Деоницу до Мачката треба под хитно почети, све остало је мање битно! Локални саобраћај ће у јако малој мери користити АП, међутим транзитни ће сигурно порасти, а генерисаће се и нови. Што се тиче крака ка ЦГ, не видим сврху улагати у даље радове док са стране ЦГ нешто не реше, међутим то је већ стратешка ствар , тачније геостратешка јер се укључио интерес Кине у то.
 
Ne znam da li je bilo: Juče sam prošao autoput celom deonicom. Ona dugo iščekivana prva benzinska pumpa iz smera Preljine prema Beogradu je otvorena.
 
Na prvi pogled sam pomislio automat za Koka-Kolu :)
 
Koja im je cena struje? Da na mojim solarnim panelima se im se podvučem pod cenu i privučem klijente
 
Punjenje električnih vozila je jedan zaostali i vrlo netransparentan proces. Ne zna se tačna cena ukoliko niste korisnik, a i tada cena zavisi od punjača do punjača, čak i u okviru ove Charge&Go mreže. Cena može da se promeni čak i tokom sesije punjenja. :shock:

U Nemačkoj je 0.3-0.7eur po kWh. Naravno ima i besplatnih ali sve više ograničavaju punjenje na 1h a i to su najsporiji punjači. Na autoputu su svakako cene veće od proseka po gradu.
Mislim da Ionic na nivou Evrope ima cene oko 0.7-0.75eur/kWh.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=864822#p864822:25cijmdw je napisao(la):
StaraMo » Pet Jul 16, 2021 9:29 am[/url]":25cijmdw]Ne brinite po informacijama koje imam biće dovoljno kabina.
Bogami Stara Mo, ubrzo vi započinjete radove ma petlji Pakovrace. Dobro, ne ubrzo, ali za par meseci..... :)
 
Da svi to čekamo,mada se onda Preljina vraća u stari režim jer se uklanja ono privremeno montažno mesto na ulasku na autoput.To će značiti da minimalno mora na ulazu biti (Enp+Čikica) tj 2 trake a onda za naplatu ostaje (Enp+Čikica+Čikica) plus onaj Čikica invalid oko upravne zgrade a to je ukupno 3+1 naplatnih mesta.

Za novu kod Pakovraća još ništa nije potvrđeno ali ima šanse da bude 3 ulaza i 5 izlaza(naplata) stim što bi srednje mogle biti naizmenične pa bi režim mogao biti 2 + 6 kada je navala iz Beograda a od UE po potrebi bi moglo biti 3+5 ili čak i 4+4 .
 
E hvala Bogu da jednom razmisljaju proaktivno.... to je ja mislim dosta prostora, ulaza i izlaza, bice guzve, ali sta se moze. Sve je ok dok se ne zakrči skretanje sa i na magistralu jel meni deluje da nema puno mesta sa petlje do silaska, ali sve cemo lakše nego nekad Ibarska i sada Preljina tokom praznika....

Znam da mnogi napadnu Puteve i ko radi te rampe itd, ali mi je drago sto si ti tu da objasnis da nije uvek sve do vas, da je Preljina odavnoooo trebala da bude i izmestena i iskljucenje samo za Ca, da po nekad morate da jako brzo sve zavrsite sve da se pusti AP ( cini mi se na K10)... jedva cekam kad vas pritisnu za Pakovrace hihihihi, vi se tome ne radujete, ali mi putnici jedva cekamo
 
E, a kad su neki sledeci izbori posle 2022? Da se nadamo delu do LU? Posle nekad i do Pž i superiska :)
 
A da probamao jednom da promenimo sistem, pa da stvari idu i između izbora?

Ono, čisto kao SF predlog, sholastička misaona igrica :)
 
Da završe tunele do kraja sledeće godine kao što je obećano? Jesam li ja jedini koji je 10 puta čuo da treba završe do kraja OVE godine? Drobnjak ipak malo iskreniji od ekipe. Ili možda dobio nezahvalan zadatak da promuca prvi o novom roku, da ne mora Monistar i Vučko iznose neprijatne vesti
 
Ставио сам да се види, кад би тунеле могли завршити до краја следеће године, онда би могли и целу трасу. Наравно ако су урадили експропријацију.
 
Vrh