Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Potreban je znaci dron ispod 1kg sa go pro kamerom i uzivanje
 
Probijen Savinac, Vučić otvorio šampanjac

Ljig -- Desna cev tunela Savinac dužine 270 metara na Koridoru 11, u blizini Takova, probijena je danas, čime su probijeni svi tuneli na deonici Ljig-Preljina.

Na deonici Koridora 11 od Ljiga do Preljine asfaltirano je 36 kilometara od ukupno 40 kilometara auto-puta u punom profilu.

U kvalitet radova uverio se i premijer Aleksandar Vučić, koji je obišao taj putni pravac, čestitao radnicima, i kao što je i ranije obećao, u to ime otvorio šampanjac.

Premijer se provozao tim auto-putem, zajedno sa novinarima, a u autobusu su bili i potpredsednica vlade i ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović i ambasador Azerbejdžana Eldar Hasanov.

“Ova vlada se ne meri godinama tokom kojih vlada, već kilometrima puteva koje je izgradila i koje ostavlja za sobom”, izjavio je Vučić.

"Putevi znače komunikacije, fabrike, posao, novi život, a vi putari svakim novim kilometrom vraćate život u Srbiju", poručio je premijer i zahvalio radnicima koji su angažovanin na probijanju tunela i na drugim gradilištima u Srbiji, te zamolio da i dalje istim tempom grade puteve i podižu mostove.

"Potrebni ste ovoj zemlji, vi je dižete iz mrtvih", poručio je premijer.

On je podsetio koliko je Srbija gubila ljudi u ratovima i na tom i na drugim mestima, te koliko ih je država "zaobilazila" i zanemarivala.

Prema njegovim rečima, mi više nemamo prava na smrt, ratove, greške...

"A najmanje imamo prava na tapkanje u mestu, na nepomeranje sebe i Srbije", rekao je premijer.

Leva cev Savinca u dužini od 270 metara je probijena u septembru 2015. godine, a radove izvodi domaće preduzeće Planum.

Probijanjem tunela Savinac povezana je kompletna deonica u dužini od 40 kilometara. Ugovorena vrednost tunela Savinac je 9,85 miliona evra.

Deonica Ljig - Preljina je duga oko 40 km i već je završeno 36 km auto-puta, a zvanični rok za završetak auto-puta od Ljiga do Preljine je 25. avgust 2016.

Na samoj trasi nalazi se veliki broj objekata - pet tunela Golubac, Veliki Kik, Savinac, Šarani i Brđani, 66 mostovskih konstrukcija, od čega je završeno 65.

Nadvožnjaci su ukupne površine oko 60.000 metara kvadratnih, a tu se nalazi i 40 regulacija vodotokova sa delimičnim izmeštanjem korita reka u dužini oko 21,5 km.

Takođe, 46 potpornih zidova ukupne dužine oko 6,1 km i 28 zaštitnih zidova od buke ukupne dužine oko 7,3 km.

Glavni izvođač radova na toj deonici je firma Azvirt iz Azerbejdžana, a radovi čija je ukupna vrednost 308 miliona evra finansiraju se azerbejdžanskim kreditom od 300 miliona, dok je preostali novac obezbedila Srbija. Pored ove firme, na toj deonici angažovana je ukupno 101 srpska firma u ulozi podizvođača, dobavljača i kooperanata.

Na trasi je predviđena izgradnja dve petlje: Takovo i Preljina, kao i tri odmorišta.

Projektnu dokumentaciju izradili su Saobraćajni institut CIP za deonicu Takovo-Preljina i Institut za puteve za deonicu od Ljiga do Boljkovca i od Boljkovca do Takova.

Na deonici Ljig - Preljina dnevno radove izvodi oko 110 radnika.

I opet baloni
giphy.gif


:lool:

Izvor B92: http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2016&mm=02&dd=01&nav_id=1091776
 
Stalno se spominje, evo i danas, nastavak deonica Preljina - Požega i Surčin - Obrenovac, rokovi, čak i CBRC kao izvođač deonice od Surčina ali nikako da nađem konkretne podatke: da li je kineska vlada odobrila kredit, kad je/kad će biti potpisan ugovor sa kineskom EXIM bankom, sa izvođačem, kad kreću radovi...bilo šta precizno i konkretno. Naravno priče tipa: biće, trebalo bi, očekujemo... ne računam. Ako su pregovori tek u toku, ne može se govoriti o rokovima završetka ako nije ni početo. Što se tiče Azerbejdžanaca i budućih kredita, pala im je cena nafte, imaće malo manje keša da pozajmljuju drugima. S druge strane Kina pripada drugoj grupi zemalja u koje se sliva bogatstvo ne zahvaljujući energentima nego industrijalizaciji, pa deluje da će i u bližoj budućnosti imati viška da plasiraju u kreditiranje drugih zemalja, pa mislim da treba razmišljati u tom pravcu... Ne znam da li ima toga na nekoj drugoj temi ali u Makedoniji takođe kineski Sinohydro gradi dva autoputa: Kičevo-Ohrid (oko 40 km) i Skopje-Štip (oko 50 km)
 
Znaci autoput od Uba do Preljine treba da bude gotov do avgusta ove godine. Zanimljivo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369883#p369883:28gdy6ud je napisao(la):
ink » 02 Feb 2016 10:43 am[/url]":28gdy6ud]Znaci autoput od Uba do Preljine treba da bude gotov do avgusta ove godine. Zanimljivo.
Zapravo od Ljiga do Preljine....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369846#p369846:3npgi5dm je napisao(la):
Earthmoving » 01 Feb 2016 09:59 pm[/url]":3npgi5dm]Stalno se spominje, evo i danas, nastavak deonica Preljina - Požega i Surčin - Obrenovac, rokovi, čak i CBRC kao izvođač deonice od Surčina ali nikako da nađem konkretne podatke: da li je kineska vlada odobrila kredit, kad je/kad će biti potpisan ugovor sa kineskom EXIM bankom, sa izvođačem, kad kreću radovi...bilo šta precizno i konkretno. Naravno priče tipa: biće, trebalo bi, očekujemo... ne računam. Ako su pregovori tek u toku, ne može se govoriti o rokovima završetka ako nije ni početo. Što se tiče Azerbejdžanaca i budućih kredita, pala im je cena nafte, imaće malo manje keša da pozajmljuju drugima. S druge strane Kina pripada drugoj grupi zemalja u koje se sliva bogatstvo ne zahvaljujući energentima nego industrijalizaciji, pa deluje da će i u bližoj budućnosti imati viška da plasiraju u kreditiranje drugih zemalja, pa mislim da treba razmišljati u tom pravcu... Ne znam da li ima toga na nekoj drugoj temi ali u Makedoniji takođe kineski Sinohydro gradi dva autoputa: Kičevo-Ohrid (oko 40 km) i Skopje-Štip (oko 50 km)


Ништа није још уговорено. Са Кинезима је изузетно тешко преговарати (за Земун - Борча су нпр. слали другу делегацију на сваки састанак), а мени је тешко да замислим неспособније људе за такве преговоре од актуелне клике прво-радно-место-са-дипломом-чика-Миће-Незбита-волим-вођу-и-гледам-га-с-Карлеушом-код-Марића.
 
02.02.2016Obrenovac
nastavak radova na budućem mostu preko Kolubare, nadam se da mi oni s SkyscraperCity foruma neće krasti slike...


onaj betonski kao i ona dva metalna dalekovoda moraju da se izmeštaju...
 
potkopan nasip ili dolma, kažu mi na gradilištu da su za ovo trebali da dobiju posebnu dozvolu od Јавног водопривредног предузећа "Србијаводе".
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369918#p369918:1hnxq0vb je napisao(la):
plećko » 02 Феб 2016 04:26 pm[/url]":1hnxq0vb]02.02.2016Obrenovac
nastavak radova na budućem mostu preko Kolubare, nadam se da mi oni s SkyscraperCity foruma neće krasti slike...
Плећко, укњижени плусићћћи за слике, труд,..., а за ово "nadam se da mi oni s SkyscraperCity foruma neće krasti slike.", би требао посебан плусићћћ :)
 
A sto bas toga da ti nece preko njive da se oparis za jednu garsonjeru u bg
 
Google map je apdejtovao slike Bg i okoline , tako da se vrlo lepo vide radovi od Obrenovca preko Kolubare ka Ubu !
Zna li neko kakva je situacija sa petljom Ub tj kada ce spojiti tu zavrenu deonicu Ub-Lajkovac sa magistralom , jer ovako stoji tj visi u vazduhu a ne koristi se ! Ili i to ceka da se spoji sa Obrenovcom tj krajem 2017 !
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370422#p370422:1b448xx2 je napisao(la):
tragac » Sub Feb 06, 2016 4:04 pm[/url]":1b448xx2]Pozdrav forumašima iz Bogovađe, ovih dana biće još slika.
file.php

file.php
Druze svaka cast. Sve sto okacis vredi
 
Štete što neće biti naplatna rampa kod bogovađe. Meni bi značila.

Послато са B1-810 уз помоћ Тапатока
 
Sve je ovo, davno trebalo da bude gotovo, bar pre 5-6 godina, uključujući i Moravski koridor. Koridor 10 i pre toga. A sada bi uveliko trebao da se završava AP BG-Vršac i NS-Ruma-Šabac i dalje da se nekako spoji sa 11-icom. A da se prave planovi za AP BG-Zrenjanin-Kikinda ili tako nešto.

Onda se ne bi bunio ni što su nam saobraćajne kazne visoke, a ni putarine, jer gde god bi krenuo, imao bi auto-put, a moje bi bilo samo da postujem propise.

Izvinite što sam malo skrenuo sa teme, ali bilo mi je na duši da kazem.

Za građane Šumadije, ovo je spas. Ali i sramota. U 21. veku da jedna takva regija nema auto-put i da čeka isti kao sunce da sine. Sramota!!!

Uknjizeni plusevi momcima za slike!
 
Vrh