Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=789270#p789270:38bx6doe je napisao(la):
Mac » Ned Nov 01, 2020 1:43 am[/url]":38bx6doe]Ево отварам кладионицу - да погађамо до када ћемо завршити целокупан ауто-пут до Бољара...

Мислим да је градити ту деоницу потпуно ван памети, милијарди и по евра или колико већ за аутопут кроз скоро ненасељено подручје Пештера на ком се зими температуре спуштају до - 40,а ветар прави сметове и наносе снега висине неколико метара, деоницу ка држави од само 600.000 становника која се у њој и завршава, то јест немате куд даље, колики ће бити промет ту ван летње сезоне у периоду од октобра до маја, довољно је спустити крак од Пожеге ка Ужицу и тиме ће се сасвим довољно скратити путовање ка ЦГ.
 
Ako do 2025.proradi do Pž, biće dobro.
Do Boljara neće skoro. 2025.ni u snovima, taman da se sad počne
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=789291#p789291:2ungvqc7 je napisao(la):
Dzigi Bau » Ned Nov 01, 2020 4:45 am[/url]":2ungvqc7]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=789270#p789270:2ungvqc7 je napisao(la):
Mac » Ned Nov 01, 2020 1:43 am[/url]":2ungvqc7]Ево отварам кладионицу - да погађамо до када ћемо завршити целокупан ауто-пут до Бољара...

Мислим да је градити ту деоницу потпуно ван памети, милијарди и по евра или колико већ за аутопут кроз скоро ненасељено подручје Пештера на ком се зими температуре спуштају до - 40,а ветар прави сметове и наносе снега висине неколико метара, деоницу ка држави од само 600.000 становника која се у њој и завршава, то јест немате куд даље, колики ће бити промет ту ван летње сезоне у периоду од октобра до маја, довољно је спустити крак од Пожеге ка Ужицу и тиме ће се сасвим довољно скратити путовање ка ЦГ.
Prilično smo o tome pisali
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=789271#p789271:1zox07sb je napisao(la):
Mac » Ned Nov 01, 2020 1:43 am[/url]":1zox07sb]Крај 2025.

Druže, 'ajde pitaj šefove odozgo kada će prvo do Požege?

Neukusno je da prelazite na nove bajke, dok postojeće rokove gazite rutinski, nepodnošljivom lakoćom bahate vlasti koja misli da je večna.
 
Do Požege oko 3 god ali od trenutka kad mašine počnu rade deonice sem tunela. A i zavisi kolko će biti mašina i radnika, ako ih bude 5 ko na Morovskom oko Kruševca zadnjih godinu dana, može i 10 godina... To što Vučić kaže sv Nikola 2021-e, pa slagao je i 2013-e da će do CG biti do 2017-e, kao i šnels-strase Bg-Zr koji vidimo dokle je 7 godina kasnije stigao. Predlažem da ne obraćate previše pažnje na njijove vesti, nego na slike sa gradilišta.
 
Pa sinoc reče AV da je otvaranje sledeće godine za Nikoljdan.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=789291#p789291:369bq6i9 je napisao(la):
Dzigi Bau » Нед Нов 01, 2020 4:45 am[/url]":369bq6i9]Мислим да је градити ту деоницу потпуно ван памети, милијарди и по евра или колико већ за аутопут кроз скоро ненасељено подручје Пештера на ком се зими температуре спуштају до - 40,а ветар прави сметове и наносе снега висине неколико метара, деоницу ка држави од само 600.000 становника која се у њој и завршава, то јест немате куд даље, колики ће бити промет ту ван летње сезоне у периоду од октобра до маја, довољно је спустити крак од Пожеге ка Ужицу и тиме ће се сасвим довољно скратити путовање ка ЦГ.
Треба мислити мало и о теретном саобраћају а не само о путничком, у том смислу је спајање са морском луком свакако профитабилна инвестиција.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=789301#p789301:7371f8u6 je napisao(la):
sev » Ned Nov 01, 2020 9:10 am[/url]":7371f8u6]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=789271#p789271:7371f8u6 je napisao(la):
Mac » Ned Nov 01, 2020 1:43 am[/url]":7371f8u6]Крај 2025.

Druže, 'ajde pitaj šefove odozgo kada će prvo do Požege?

Neukusno je da prelazite na nove bajke, dok postojeće rokove gazite rutinski, nepodnošljivom lakoćom bahate vlasti koja misli da je večna.

Htedoh i ja da napišem nešto u sličnom tonu, ali da ne ispadnem hejter...

Do Nikoljdana sledeće godine?! Možda do sledećih izbora da otvore deonicu Preljina -Pakovraće, ali ako danas počnu kompletnu da je rade sa jedno 100 mašina bar. I onda naravno, hvalospevi kako su prvi u istoriji na vreme otvorili auto-put, za narod sa mozgom zlatne ribice.

Ceo put do Boljara, za posle 2030. godine.

Uf, sad se osećam oslobođeno kad sam ovo napisao. :lol:
 
Sticajem okolnosti deonicu Čačak Zlatibor nisam prešao skoro godinu dana iako sam je prelazio 10-tak puta godišnje.
Deonica izgleda sjajno za neprepoznati je, zadovoljstvo je voziti...
Mislim da će gro ljudu iz Ča, Pž i Ue koristiti magistralu za put do Čačka. Ništa se posebno neće dobiti na deonici Pakovraće-Požega ako se koristi auto-put. Dok stignem do Pakovraća, pa naplatna rampa, pa opet kod Požege... razlika je možda 2-3 minuta. Desiće se isto kao sa Ibarskom. Ali verovatno će i teretni saobraćaj ostati na ovoj deonici pa će to predstavljati problem

Poslato sa SNE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Tri godine treba da se uradi Cacak‐Pozega kompletno.
Juce ocu rekao kinez neki sef ili zamenik direktora radova nisam ga razumeo.

Otac kaze da ide bas kilavo za sad.
 
Tintoreto, hvala na dojavi. Ono sto niko ne zna - od kad teku te 3g?
Ja uopste ne znam čemu naše forumasko licitiranje dok ne pocnu celu trasu. Pa kad vidimo dinamiku radova onda cemo znati bliže. Isto vazi i za deonicu koja jos ni ugovorena nije.

@ GavSa slazem se, za put do Cacka nikome nece biti isplativo da ide AP u vremenu najpre, narocito ako ostanu isti pristupni putevi do AP u Pozezi.
 
Ako sam dobro razumeo novog ministra, tunel Munjino brdo je iskopano obe cevi ukupno 600m, tj oko 10%, a tunel Laz ukupno 200m, tj oko 5%. Ne znam stvarno ovom dinamikom kolko ce im godina trebati ako za 1,5 godinu iskopase u proseku 7%, a gde je još opremanje posle i ostalo... Ali reče da je počet i Trbušani, ja na satelitu ne vidim ništa, pa jel istina?
Inače, ne znam što mu je trebalo da ulazi u politiku, ako mu roditelji imaju hotel i lanac odeće imao je verovatno dovoljno para, ne znam šta mu je ovo trebalo, dal loše usmerenje ka ambiciji ili šta... Ishvali Vučića al ne reče kako misli da se za 1 godinu uradi 95% ako se za prethodnih 1,5 godine uradilo 5% Ja ne bi bio dovoljno hrabar da uđem u vladu sa ovakvim ljudima, tj ni u kakvu vladu jer mi je vladanje drugima pogrešna ideja. Moj deda je bio na raznim visokim funkcijama, 24 godine poslanik u Skupštini Jugoslavije, ali je mog oca savetovao da se kloni politike, čak ni šef da bude, nego stručnjak use i u svoje kljuse. Evo dole ga Tile iz respekta pustio u fotelju, mada ne znam ni šta se on petljo u politiku... Ja volim da sam plitko na zemlji, da budem anoniman, pa ne razumem ljude koji bi u javne ličnosti, ministre i sl...
 

Prilozi

  • 123.jpg
    123.jpg
    34,2 KB · Pregleda: 2.307
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=789395#p789395:1pdrx3hq je napisao(la):
Earthmoving » Ned Nov 01, 2020 5:38 pm[/url]":1pdrx3hq]Ako sam dobro razumeo novog ministra, tunel Munjino brdo je iskopano obe cevi ukupno 600m, tj oko 10%, a tunel Laz ukupno 200m, tj oko 5%. Ne znam stvarno ovom dinamikom kolko ce im godina trebati ako za 1,5 godinu iskopase u proseku 7%, a gde je još opremanje posle i ostalo... Ali reče da je počet i Trbušani, ja na satelitu ne vidim ništa, pa jel istina?
Inače, ne znam što mu je trebalo da ulazi u politiku, ako mu roditelji imaju hotel i lanac odeće imao je verovatno dovoljno para, ne znam šta mu je ovo trebalo, dal loše usmerenje ka ambiciji ili šta... Ishvali Vučića al ne reče kako misli da se za 1 godinu uradi 95% ako se za prethodnih 1,5 godine uradilo 5% Ja ne bi bio dovoljno hrabar da uđem u vladu sa ovakvim ljudima, tj ni u kakvu vladu jer mi je vladanje drugima pogrešna ideja. Moj deda je bio na raznim visokim funkcijama, 24 godine poslanik u Skupštini Jugoslavije, ali je mog oca savetovao da se kloni politike, čak ni šef da bude, nego stručnjak use i u svoje kljuse. Evo dole ga Tile iz respekta pustio u fotelju, mada ne znam ni šta se on petljo u politiku... Ja volim da sam plitko na zemlji, da budem anoniman, pa ne razumem ljude koji bi u javne ličnosti, ministre i sl...
file.php

Ko ume da sluša, mogao je razloge da čuje od samog ministra:

„Надам се да ће моји потомци једног дана рећи мој отац је стајао уз овог човека у тренуцима који су били најтежи у Европи у том тренутку, најтежи економски и здравствено у последњих 70 година”, рекао је Момировић за телевизију Прва.
 
Kakva je trenutno situacija sa radovima na dionici Zlatibor-Uzice-Pozega-Cacak ?
Prosao bih tuda sljedecih dana pa ne znam ima li i dalje radova tj. zastoja ?
 
Zastoji su na mostovima. Prvi od Užica ka Zlatiboru sa semaforom a drugi se obilazi u radno vreme a posle je sa semaforima regulisano..
Takođe ima manjih zastoja na prvoj deonici uspona posle Užica, ali nema semafora.
Ima redovne kontrole brzine, FAMA i presretači. Dobar put te povuče da voziš iznad dozvoljenog.

Poslato sa SNE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Iz sutrašnjeg Blica:

NOVI MINISTAR GRAĐEVINARSTVA PRVI PUT NA TERENU
Momirović u kontroli radova na auto-putu Preljina-Požega

On je posetio gradilište deonice autoputa "Miloš Veliki" od Preljine do Požege od 30,9 km, gde je dobio potvrdu od izvođača da će ta deonica biti gotova do kraja 2021.

"Ovo je moja prva aktivnost kao resornog ministra. Politika predsednika Republike je zaista ostvarila mnoge uspehe na polju instrastrukture, ali nijedan uspešan projekat nije tako vidljiv kao ovaj autoput "Miloš Veliki", rekao je Momirović za Tanjug, nakon sastanka sa predstavnicima kineske kompanije C C C C i obilaska radova na tunelu Laz, koji će biti jedan od najvećih tunela u Srbiji od skoro tri kilometra dužine.

...............

Momirović je sa predstavnicima C C C C razgovarao o aktuelnim pitanjima na projektu, kao što su eksproprijacija zemljišta, izdavanje građevinskih dozvola, ....

Potvrdio je da do kraja 2021. godine treba da bude završena cela deonica od Preljine do Požege i istakao da će posebno biti važno što će biti u funkciji deo od Preljine do Pakovraće, koji će značajno rasteretiti saobraćaj u Čačaku, pošto svi koji idu ka Crnoj Gori i BiH više neće morati da prolaze kroz grad.

............

Inače, iskop Tunela Laz je počeo 21. februara ove godine i do sada je u levoj cevi urađeno 286 metara, a u desnoj 341 metar. Sa iskopom tunela Munjino brdo, koji će takođe biti jedan od najvećih tunela, počelo se 25. maja ove godine i do sada je urađeno 141 metar u levoj cevi, a u desnoj 48 metara.

Svakodnevno je na radovima u ta dva tunela angažovano je između 200 i 300 radnika. Takođe, već se izvode prvi radovi na trasi i mostovima, kao i na tunelu Trbušani. Predsednik Vučić je ranije najavio da će posle završetka deonice autoputa od Preljine do Požege, građani od Užica do Beograda putovati oko sat i 45 minuta. Tunel Laz kroz planinu Jelicu biće najduži tunel na toj trasi i jedan od najdužih u Srbji od skoro tri kilometra. Takođe, u blizini Lučana se gradi i tunel Munjino brdo od 2. 800 metara.

Deonica Preljina - Požega je duga 30,9 kilometara na trasi Koridora 11, prema granici sa Crnom Gorom. Skoro trećinu trase od 30,93 kilometara na budućem autoputu od Preljine do Požege, činiće mostovi i tuneli.

Izvođač radova na ovoj deonici, koja je nastavak projekta izgradnje autoputa Beograd - Južni Jadran ukupne dužine 258 kilometara, je kineska kompanija China Communications Construction Company.

Pored ova dva velika tunela, biće izgađen i tunel Trbušani od oko 300 metara dužine, 35 mostova ukupne dužine 5.196 metara, četiri nadvožnjaka ukupne dužine 592 metra, zatim skoro dva miliona kubnih metara nasipa, izgradnja kompletne saobraćajne petlje Pakovraća koja će omogućiti rasterećenje postojeće obilaznice oko Čačka, dok će na celoj trasi biti tri saobraćajne petlje.

Rok za izvođenje radova je 36 meseci, a vrednost radova je 450 miliona evra. Autoput Preljina - Požega je podeljen na tri manje deonice. Od Preljine do Prijevora duž reke čemernice i malim delom pored Zapadne Morave, u dužini do 8,27 kilometara. Zatim od Prijevora do Lučana bi trebalo uraditi 15,51 kilometar i izgraditi 20 mostova koji će biti duži od tri kilometra .

... itd.
 
Znaci od 25 maja do 25 oktobra iskopano 150 metara za 150 dana a ostalih 2700+ metara bi trebalo da bude gotovo,betonirano i sredjeno za 400 dana...hmm
 
Ako su Kinezi rekli da radovi traju 3 godine, mozemo zakljuciti da ce kraj radova biti u junu 2023. godine.
Damo im 6 meseci da zakasne i to je kraj 2023. Mislim da je to realan rok, Nikoljdan 2023. godine.
 
Novi ministar nastavlja priče gospođe ministarke sa nerealnim rokovima. Posebno iritiraju netačne informacije o aktuelnim radovima. Naime, deonica Preljina-Pakovraće nije pipnuta(osim "čeprkanja" oko budućeg mosta na Moravi). Posebno pomenuti tunel Trbušani i ostatak deonice još niko nije ni pitao ljude na deonici o eksproprijaciji i sl...A što se tiče roka ubeđen sam da pre 2025 nemože biti gotovo. Pratim izgradnju ostalih deonica u Srbiji i da podsetim da svi ozbiljni tuneli (dužine oko1000m) kasnili najmanje 2godine. Samo za elektro-mehaničke instalacije za tunele te veličine treba oko9meseci.
Da ne govorim o izgovorima koje ćemo da slušamo(Korona, meka zemlja,stene...) Ako vam kažem da imam informacije (od insajdera) da su zbog loše satnice, Kinezi uspeli da angažuju samo penzionere kao vozače radnih mašina(jedan ima preko 70god),onda vam je valjda jasan moj pesimizam....
Ali da barem ima neko pametan(ko o nečemu odlučuje) ,pa barem da napadnu ovu prvu deonicu i obiđu Čačak, aJelicu posle neka glođu 10godina...
 
Ja se ne razumem u cene, ali svi su zakljucili da je rec o visokim iznosima koje ćemo platiti za gradnju. I sta onda koči više?! Zar nemaju doboljno novca da dovezu njihovu vrhunsku opremu i da to ide malo brze, ja sam ocekivala i do 10m dnevno.

Opet se ja hvatam za izjavu @ Krcana koji je tvrdio da ce biti do maja 2022. Ne znam da li je ovo ocekivano, ali brojke ne obecavaju.
 
Nešto tu još fali da bi normalno počelo da se gradi, Vučićevi novinari samo prenesu pričalo se o otvorenim "pitanjima" ali kriju informacije šta je problem već 1,5 godinu. Vučićeva ekipa očigledno ne zna organizuje izgradnju autoputa, ko god je detaljno pratio jasno mu je da su samo nastavljali ranije ugovoreno, a ovo novo što su oni govorili započeti, katastrofa. Treba biti sretan ako se narednih par godina bude puštalo više od 10tak km autoputa godišnje.
 
Vezano za satnice. Informacija nije baš pouzdana s obzirom da dolazi od radnika obezbeđenja gradilišta mosta kod Šapca. Elem, on tvrdi da rukovaoci građevinskih mašina (ako je to pravilan izraz) imaju satnicu od 5€! Katastrofalno malo, ako mene pitate. Siguran sam da je potražnja za njima jako velika, naročito sa iskusnim radnicima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=789557#p789557:2dv00eq7 je napisao(la):
Earthmoving » Pon Nov 02, 2020 12:06 pm[/url]":2dv00eq7]Nešto tu još fali da bi normalno počelo da se gradi, Vučićevi novinari samo prenesu pričalo se o otvorenim "pitanjima" ali kriju informacije šta je problem već 1,5 godinu. Vučićeva ekipa očigledno ne zna organizuje izgradnju autoputa, ko god je detaljno pratio jasno mu je da su samo nastavljali ranije ugovoreno, a ovo novo što su oni govorili započeti, katastrofa. Treba biti sretan ako se narednih par godina bude puštalo više od 10tak km autoputa godišnje.

Stvarno si poceo da botujes najstrasnije. Deonica Surcin Obrenovac je u roku zavrsena. Aj ostavi se politike na ovom forumu. Dobronamerna kritika je uvek dobrodošla ali da u svakom postu ti je crnilo. Ps unesi optimizma
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=789557#p789557:2vqhirlm je napisao(la):
Earthmoving » Pon Nov 02, 2020 11:06 am[/url]":2vqhirlm]Nešto tu još fali da bi normalno počelo da se gradi, Vučićevi novinari samo prenesu pričalo se o otvorenim "pitanjima" ali kriju informacije šta je problem već 1,5 godinu. Vučićeva ekipa očigledno ne zna organizuje izgradnju autoputa, ko god je detaljno pratio jasno mu je da su samo nastavljali ranije ugovoreno, a ovo novo što su oni govorili započeti, katastrofa. Treba biti sretan ako se narednih par godina bude puštalo više od 10tak km autoputa godišnje.
" na stranu " otvoreni deo trase gde verovatno nije ni eksproprijacija urađena pa sve ostalo...i da kazemo da " naši" koče ( birokratija, nedovoljno para, spor sistem....), ali mi gledasmo nekoliko etapa potpisivanja tih papira za kredit, veeeeliki kredit. Pa zasto makar te tunele ne rade kako valja, za njih ipak treba najvise vremena. Ajde sto su kasnili sa početkom nego i sporo buše . Šta god doterali iz CG to nije isti tempo kao tamo.
Razne su priče, ali meni bi Kinezi bas bili u fazonu" mi radimo svoje, a vi se zezajte sa birokratijom".

A i ministar....pa ima li digitron, leb mu poljubim? Ima li iko u Srbiji digitron da izvede prostu računicu kao sto je @ stara mo napisao? I na taj račun tek ide opremanje tunela, a znamo kako brzo idu nabavke sveliljki, krečenje itd...

U pravu si @ Earth, nesto fali, damo me čudi da Kinezi uporno pristaju na neka otvaranja i izjave " biće do Sv Nikole 2021". Ostaje nam da čekamo i pratimo satelit
 
Mrgude, jesi dobar, pa ovde se botuje i bombarduje stotinama laznih vasih Vucicevskih optimisticnih naslova, a nase rusenje toga uporedjivanjem sa stanjem na terenu ti nazivas botovanjem i mracenjem. Pa jel mracim ja sto ce se ove i sledece godine otvori svega eventualno par km Bg obilaznice ili ovi tvoji mediji sto se prenosi ovde da grade stotine km autoputeva: Cacak-Pozega, Moravski, Fruskogorski, Karadjordjev, Sabac-Loznica, Nis-Pristina, ka Sarajevu preko Kotromana, Pozega-Boljare... prelistaj malo ranije naslove ovde po temi pa vidi dal se u sadasnjosti 2020-e to sve gradi ili ne. To sto ce se ove i iduce godine otvoriti eventuialno par km Bg obilaznice koja je btw vec najvecim delom ranije uradjena u poluautoput, ti nazivas botovanje, a optimizam ti je sta, verovatno uzivanje u laznim vestima da se trenutno gradi 250 ili kolko km autoputeva. Pa jel tebi normalno da se kobajagi izgradilo 350km autoputeva zadnjih par godina, da se trenutno kobajagi gradi 250km ili jos vise ako gledas ranije naslove, a da ce se ove i sledece godine pustiti mozda 15-20km autoputa Bg obilaznice, tj po 10tak km godisnje sto sam gore rekao? Jesi ti umes da uporedis 600km za 6-7 godina sa 15-20km za 2 godine i kazes sebi da ti je to razumno? Koji si ti kralj. Ali neka, evo nek svi forumasi zapamte sta si gore pricao, pa nek npr krajem sledece godine provere ko botuje. Uvek se setim Kineza iz CCCC-a sa koji sam sedeo pred tzv pocetak radove pre 1,5 godine na Cacak-Pozega: "oh, pa to je samo pocetak za vasu javnost", rece on smejuci se takvim glupima kao sto...
 
Vrh