Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Problem je u tome sto su isto to do sad za druge deonice pricali vise puta pa se nikada nije obistinilo, npr: sem Brancica, Vucic je licno rekao da ce zamoliti Kineze da ranije zavrse i puste deo izmedju Lajkovca i Ljiga ali to se nije desilo, cela deonica je pustena zajedno. A cak i ako bi ovo bio izuzetak, ne vidmo da se to desava jer upravo rade dva tunela sa druge strane, a ceo taj deo obilaznice oko Cacka nisu ni pipnuli. Valjda da im je to priroitet, bi prvo tu radili ?
 
Земљани...нажалост у овој земљи се са оваквим системом ништа неће променити. Без обзира на очигледну логику. За њих је то само још један трик за мазање очију, ширим народним масама. Неоспорно је да је то кључна деоница, неоспорно је да би свима много олакшало да ураде прво деоницу око Чачка. Ако се то деси, стварно ћу бити изненађен!

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
Laik sam ali zar ne postoji neka optimizacija na izvodjenju radova. Mislim, kad ravnaju, kad nasipaju, kad rade asfalt. Verovatno psotoji i optimizacija u alokaciji resursa (masina, ljudi itd). Sigurno se ne isplati "trckati" male parcice. Ajd sad ravanaj, nasipaj uradi asfalt pa onda cekaj dok ovi drugi probiju tunel ili izravnaju i naspu drugu deonicu. Dok ovi ravnjaju, sta rade masine za asfalt ili asfaltna baza ili ovi sto rade ivicnjake. Mozda mogu da budu na nekom drugom gradilistu? Po meni kad se ugovori LOT, onda se radi optimizacija na colom LOT-u sa ciljem ustede. OK, mozda bi mi voleli da se oradi obilaznica prvo ali mislim da to kineze ne iteresuje previse. Moje misljenje je pribliznije Earthovom.
 
Da, to sve ima smisla. Ali ovde se ne remeti mnogo optimizacija i planiranje, jer ne staje sve zbog 100m puta već 10km. Što je trećina cele deonice, ako se ne varam.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=740701#p740701:fi0qlqei je napisao(la):
ZAK » Čet Maj 21, 2020 11:36 am[/url]":fi0qlqei]Laik sam ali zar ne postoji neka optimizacija na izvodjenju radova. Mislim, kad ravnaju, kad nasipaju, kad rade asfalt. Verovatno psotoji i optimizacija u alokaciji resursa (masina, ljudi itd). Sigurno se ne isplati "trckati" male parcice. Ajd sad ravanaj, nasipaj uradi asfalt pa onda cekaj dok ovi drugi probiju tunel ili izravnaju i naspu drugu deonicu. Dok ovi ravnjaju, sta rade masine za asfalt ili asfaltna baza ili ovi sto rade ivicnjake. Mozda mogu da budu na nekom drugom gradilistu? Po meni kad se ugovori LOT, onda se radi optimizacija na colom LOT-u sa ciljem ustede. OK, mozda bi mi voleli da se oradi obilaznica prvo ali mislim da to kineze ne iteresuje previse. Moje misljenje je pribliznije Earthovom.
Nisam neki profesionalac, ali iz sudskih sporova mogu da zaključim da put može da se radi odjednom cela deonica, ali i da može u etapama. Problem je naravno kako organizovati gradilište, ali ono što rad u etapama pruža je valjda bolja zaštita puta od propadanja u slučaju obustave radova. Uradiš manje parče, asfaltiraš ga do kraja i onda mnogo manje na nju utiču atmosferski uslovi, a i sprečavaš odvijanje saobraćaja. Npr. deonica Ljig - Preljina je korišćenja od strane nekih građana i pre puštanja u saobraćaj. Ovo je moglo da ošteti put. Ima i drugih primera gde je urađen put tucanikom i stalo se. Onda su po njeu prolazili kaimioni i traktori, dve - tri godine se nije radilo, pa je put propao.

Mislim da je moguće organizovati gradilište da se radi prvo deonica od Preljine do Parmenca, pa onda dalje...
 
Pre neki dan sam čuo sam od lokalaca u Lučanima kako su u Krstacu na 150-om metru tunela naišli na vodu. To mi je zvučalo poprilično bizarno, s obzirom da koliko znam nisu još ni počeli bušenje. Danas sam prolazio, pa rekoh hajde da proverim svojim očima. Dakle, ne verovati lokalcima previše :)

IMG-20200521-114014.jpg
 
Sada 30m a pre oko nededlju dana rekose 15m. Razocaravajuce sporo kopanje, ispada oko 2-3m dnevno, svega malo brze od drugih tunela na ovom autoputu za koje smo racunali da su isli brzinom oko 1m dnevno. (naravno pod uslovom da su ovi novinski izvestaji uopste tacni, a ne neka njihova lupanja iskopa) A ovde su bila obecanja o krticima iz Cg koje su tamo kopale i do 10m dnevno. Ovim tempom kopanja bi im trebalo 3-4 godina da prokopaju tunel oko 3000m. Zelim da verujem da ce ubrzati, da ce stici neka oprema. i da ce to kasnije biti mnogo brze.
 
Radovi na tunelu Laz su sa "druge" strane petlje Pakovraće, što znači da su radovi na primarnoj deonici oko Čačka samo u mislima.
 
Желим јавно да се захвалим нашој Мири што ме је успешно наводила на пут Глумач_ Ужице чиме сам избегао гужву због радова.Свима птепоручујем тај правац...Ибарска магистрала-Боговађа-Мионица-Дивчибаре-Тометино поље-Глумач-Ужице( или Аутопут до Лајковца па Мионица,даље исто...) ...Наравно док трају ови радови од Чачка до Ужица....
 
Данас поподне се и на том алтернативном путу стварала гужва, повремено и колоне.
 
Hvala @ Niko. Kao što sam rekla, a mislim da je i forumas @ branik rekao- tu smo da vam svima pomognemo da lakse prodjete kroz ove radove jer je sada haos, a kad pocne sezona tek ce biti zurka. Slobodno pitajte kad god imate dilemu za ove pravce. I DOBRODOSLI


@ Branik izgleda da su mnogi saznali za sve puteve i puteljke da bi brže stigli, a i ne krivim ih samo do Ue na 3 mesta su radovi bili i izgubi se oko 20min u proseku
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=740391#p740391:igwwt9wa je napisao(la):
мајстор » Sre Maj 20, 2020 2:48 pm[/url]":igwwt9wa]Земљани...нажалост у овој земљи се са оваквим системом ништа неће променити. Без обзира на очигледну логику. За њих је то само још један трик за мазање очију, ширим народним масама. Неоспорно је да је то кључна деоница, неоспорно је да би свима много олакшало да ураде прво деоницу око Чачка. Ако се то деси, стварно ћу бити изненађен!

Sent from my Armor_3 using Tapatalk

Ima istine u tome što govoriš, uopšte ne sporim.
Ali ajde da budemo pošteni: ova zemlja i ovakav sistem u poslednjih 5-6 godina pustili u saobraćaj nekih 250km novih autoputeva.
Nije mazanje očiju. Vozio sam se, stvarno su tamo.

I koliko god sad sve to relativizovali (kašnjenja, kriminal, neispunjena obećanja), činjenica stoji... 250 km...
Ovaj komentar dodajem ne da bih botirao u korist vlasti, nego da iznesem prostu činjencu, sa željom da ipak malo balansiramo vrednosne sudove.
Barem malo jbg... pokušajte...
 
Ali druze, kakve oni imaju veze koje je neko drugi ugovorio I zapoceo? Jedino sto nisu zaustavili gradnju. Sta su oni ugovorili I zapoceli za 8 godina? 17km Surcin-Obrenovac, drugi traku Bg obilaznice Dobanovci-Strazevica 20km I 7-8km obe trake Strazevica-Bubanj potok. 5km kroz Batocinu brzog puta I deo Y obilaznice oko Subotice. Tu za cak 8 godina ima svega 50tak km punog profila autoputa. Po meni, za tolki period jako slabi rezultati.
A ono sto su oni zaista poceli poput :Cacak-Pozega, Kuzmin-Raca, Moravski koridor, Ns-Zr-Bg, Bg-Sarajevo skoro sve godinama stoji skoro nezapoceto sem na papiru, na svemu tome zajedno nema par km radova da odes I vidis.
Pod uticajem si njihovog marketinga, a ne realnosti.
 
Zemljani, donekle se slazem sa tobom, ali recimo sa aspekta laika, svaki gradjanin ce reci, pre nismo imali autoput, sad imamo. Ne mesajuci politiku, ocu reci da ljude koji se ovim temama ne bave malo strucnije uopste ne zanima ko je ugovorio ko je napravio, svakako je svima u interesu da voze po sto boljim putevima. Ovaj komentar ne obuhvata malverzacije i prevare oko cena radova, to je vec politicko pitanje kojem ovde nije mesto.
 
Niko Kažanegra":1boxvt8z je napisao(la):
Желим јавно да се захвалим нашој Мири што ме је успешно наводила на пут Глумач_ Ужице чиме сам избегао гужву због радова.Свима птепоручујем тај правац...Ибарска магистрала-Боговађа-Мионица-Дивчибаре-Тометино поље-Глумач-Ужице( или Аутопут до Лајковца па Мионица,даље исто...) ...Наравно док трају ови радови од Чачка до Ужица....
Može samo objašnjenje gde je tačno to isključenje sa magistrale kad dodjem u Glumač? Danas idem na Zlatibor iz Lucana. Jel bi onda trebao na petlji Pozega da idem desno prema Glumaču?

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
 
Дељена путања
Од 21 до Здравчићи преко Рута 21.

9 мин (5,7 km)
9 мин при актуелном стању https://maps.app.goo.gl/1nEKkmJwfY69g7zm8
OVO JE KAD DOLAZIS SA DIVCIBARA , PRODJES JEZEVICU, PESAK, I STAVILA SAM DA JE GLUMAČ POLAZNA TAČKA A ZDRAVČIĆI DOLAZNA PREKO VRANJANI. GOOGLE MAPA VODI
Od zdravcica nadalje Lunovo Selo pa Ue


Iz pravca Divcibara ka Pz skretanje je desno i tu imaju 2 prodavnice i sa leve i sa desne strane, pored je i skola.
J
Najbolje je kad se bude u toj oblasti ukljuciti navigaicu i za dolaznu tacku staviti Zdravcice
 
Gugulice nisam videla celu poruku, ovo je sa Dicibara a ti ides pored ZELEZNICKE STANICE I OPET NA ZDRAVCICKI PUT. SAD CU LINK STAVITI


Guluglice evo link ako nisi vec prosao ides na petlju ali skreces desno i ka Zdravčićima. Tebi je i lakse i brze nego ko ide preko Vranjani (oni su na drugom kraju grada)

Дељена путања
Од Пожега до Здравчићи преко Здравчићки пут.

8 мин (6,7 km)
8 мин при актуелном стању у саобраћају
За најбољу руту у тренутном саобраћају, посетите https://maps.app.goo.gl/BmoJ8PARWoJ9rZu88

Polazna tacka je kad se dodjes na petlju iz pravca Lucana
 
Bas mi je zao sto raznije nisam videla ovaj post.....


Evo slike puteva pravac sa Divcibara ,Ca i Ue. CRVENOM STRELICOM sam obelezila odakle se ide starim putem ka Ue.

Ono sto je @ Niku znacilo je to sto je isao sa Divcibara i u Glumcu desno kroz selo Vranjani prosao i dosao do te " crvene strelice" i nije morao da ide kroz grad Pz. Ostali pravci idu na nasu petlju u Pz i lako prodju do Zdravcickog puta
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=741387#p741387:2tjoovhy je napisao(la):
Earthmoving » Sub Maj 23, 2020 8:38 am[/url]":2tjoovhy]Ali druze, kakve oni imaju veze koje je neko drugi ugovorio I zapoceo? Jedino sto nisu zaustavili gradnju. Sta su oni ugovorili I zapoceli za 8 godina? 17km Surcin-Obrenovac, drugi traku Bg obilaznice Dobanovci-Strazevica 20km I 7-8km obe trake Strazevica-Bubanj potok. 5km kroz Batocinu brzog puta I deo Y obilaznice oko Subotice. Tu za cak 8 godina ima svega 50tak km punog profila autoputa. Po meni, za tolki period jako slabi rezultati.
A ono sto su oni zaista poceli poput :Cacak-Pozega, Kuzmin-Raca, Moravski koridor, Ns-Zr-Bg, Bg-Sarajevo skoro sve godinama stoji skoro nezapoceto sem na papiru, na svemu tome zajedno nema par km radova da odes I vidis.
Pod uticajem si njihovog marketinga, a ne realnosti.

Ali druže Zemljani, da li je tebi potrebno objašnjavati razliku između ugovaranja i realizacije u našim krajevima.
Zamisli da pre tebe neki mangup "ugovori" posao sa milion propusta, bez rešene eksproprijacije, sa lošim projektima, sa izvođačima koji dampuju cene na tenderima da bi kasnije znalački izvlačili novac zbog loše napisanih ugovora i tako dalje i tako bliže.... i onda posle njega dođeš ti i suočiš se sa morem problema, prepravljaš projekte, rešavaš eksproprijaciju, izbacuješ izvođače, uvodiš nove, radiš nove ugovore, napraviš i ti ili neko tvoj na koga si se oslonio poneko sr....nj iz raznih razloga (na primer neko stavi glinu u temelj puta, pa se put raspadne), pa ti se tokom izgradnje još i obruši brdo na glavu ili voda potopi tunel, i sve to nekako istamburaš i iskilaviš i na kraju završiš 250 kilometara puta....

I pojavi se drugi Zemljani koji ti kaže "druže, ništa to ne vredi, onaj što je ugovorio je pravi baja, a ne ti"...

I zbog svega ovoga, nadam se da je jasno da nije bitno ko je šta ugovorio, nego ko je šta ZAVRŠIO.
Ovi su ZAVRŠILI 250 kilometara (sa svim ovim sra...njima koja uz to idu) i za to im treba odati prizanje.
ne moraš da ih voliš, ne moraš ni da glasaš za njih, nisu oni cvećke... ali nemoj da mi pričaš da se ništa nije uradilo i da ništa ne valja.
Ako sam želiš da veruješ u to, tvoj problem, ali izvini, ja se vozim ovim putevima i verujem svojim očima.

Podržavajte koga hoćete, glasajte za koga hoćete, ali za ime Boga, zadržite zdrav razum.
 
Pa kad su sve to tako genijalno odradili, sta im je problem 8 godina (ej!) da krenu Cacak-Pozegu, Pozegu-Boljare (Vucic rekao 2013-e da ce biti zavrsen do 2017-e), Moravski koridor, Fruskogorski koridor, Ns-Zr-Bg (Vucic najavao snelstrase 2013-e), prsten Beograd-Sarajevo, Ruma-Sabac-Loznica, Karadordjev autoput, sta bi sa mostom Ada Huja koju su najavljivali kada se rekonstruisao Pancevac 2016-e, sta bi sa najavljenom nastavkom obilaznice Bubanj-Potok-Pancevo, sta bi sa Vesicevim obecanjem prosirenja od Slavije do Zicke ulice da krece 2017-e, sta bi sa najavljenom gradnjom magistrale od Obrenovca desnom obalom Save, sta bi sa toplovodom Obrenovac-Novi Beograd, sta bi sa toplanom na preradu djubreta na deponiji Vinca... Ispada da neko lazucka a ne da je sposoban. Pa druze KOLKO godina treba da se to : ugovori, eksproprijatise, naprave dobri projekti, da izvodjaci daju prave a ne damping cene... tj sve ono sto si pomenuo? OSAM GODINA - NISTA sem price bla bla truc. Pa jel znas kolko je ljudi umrlo za tih 8 godina i nije to docekalo? A jel znas kolko ce ljudi jos umreti i nedocakati jos xy godina dok se to zavrsi?
A za Vucica sam hteo glasam al ne mogu mora u zatvor za migrante pod optuzbom veleizdaje dovodjenja okupatora.
 
Zemljani, samo kad se pre radilo sve ko podmazano?
imali autoput od sela do sela, brze pruge 350 na sat ... i onda dosao ludi Vucic sve to srusio pa krenuo ispocetka?
 
Stani bre čoveče, pa do juče nam je Beograd-Čačak bio misaona imenica.
Na prste jedne ruke mogao si da izbrojiš ljude koju su zaista verovali da će to da se ikada završi... ili koridor 10 na kraju krajeva.
I kad je završeno, sad odjednom zaboravismo na to, nego ide priča "sram ih bilo, treba im 8 godina da završe ČA-PŽ".... a do Čačka si se do juče klackao Ibarskom iza traktora, sve sa glavom u torbi.

Mislim stvarno...

A to što lažu - šta se uopšte nerviraš?
Koji političar ne laže? Ima li ijedan do sada u istoriji koji nije lagao?
Nisi oguglao do sada? Je li iko u ovoj zemlji zaista veruje da će Čačak Požega biti gotov za 2 godine???? Daj molim te...
Biće gotiv za 4... i dobro je... samo neka ga završe. Ista je priča i za Moravski pravac...

Barem se završi na kraju... i to se na kraju i vrednuje.
Je li završio ili nije... a to što je lagao, ma koga je briga... to mu posao...

A ovo za emigrante što spominješ - e tu izgleda ima indicija da treba da budemo zabrinuti. Kažem indicija...
Gajim tvoje strepnje... ali, mnogo je dezinformacija, kad se malo situacija izbistri, moći ćemo da znamo treba li se ozbiljno brinuti ili je to još jedna dnevnopolitička medijska zavrzlama... kao onaj fazon da tunel na autoputu nije dovoljno visok da šleper prođe kroz njega. Eto, tu pi....zdariju smo tako lako zaboravili jer je bila gnusna laž, namerno plasirana, sa jasnim politički ciljem... i kad se ispostavilo da je laž, zaboravljeno je, i krenule su nove zavrzlame...

Zato se ja ne uzbuđujem dok ne postane sasvim očigledno da treba biti uzbuđen oko nečega...
 
Mojih par razmisljanja...
1. Koridor 10 jos nije gotov. Tek se radi Bg obilaznica od Ostruznickog mosta do Bubanj potoka, a Bubanj potok-Pancevo jos nije pocelo, dok nastavak Pancevo-Batajnica nije ni u daljem planu, sem u nekoj CIPovoj generalnoj ideji. Tako da jos dugo nece biti gotov K10.
2. Koridor 10 poceo da se gradi pre oko 50 godina jos za vreme Tita (doduse ne pod tim imenom). Svaka vlast za tih 50 godina je ponesto izgrdila na tom autoputu, pa nije jasno zasto bi se Vuciceva vlast sad tu nesto izdvajala. To da je neko zavrsio autoput zavisi kako gledas, jer ako bi izuzeli bilo koju deonicu izgradjenu 40 godina pre njih, oni ne bi mogli zavrsiti autoput.
4. Mozda je necije uverenje da bi se i dalje klackao Ibarskom da na vlasti nije bio mag Vucic, ali moje je uverenje da i da je bilo ko drugi bio na vlasti da bi to bilo zavrseno za dugih 8 godina. Koji je to konkretno Vucicev ili njegovih ministara poseban potez, delo, koji dokazuje da su samo oni to mogli zavrsiti i da niko drugi umesto njih to nije mogao zavrsiti? Ja nisam video takav potez ni sposobnost.
5. Suprotno tome, ja verujem cak da su usporavali gradnju Cacak-Pozega, nastavak Bg obilaznice Bubanj Potok-Pancevo itd,
6. Sta je sa nastavkom autoputa ove teme K11 Surcin-Novi Beograd? Jos jedno u moru obecanja je bilo da krecu radovi? Da li i kad krecu radovi? Da li je istina sto se prica na toj temi da ove godine nece biti nista od radova?
7. Godinu dana je proslo od njihove reci da su poceli radovi Cacak-Pozega, a ja na satelitu Sentinelu jos ne vidim nikakve radove na trasi sem mrve oko tunela? Zar izjava da se radi vise od godinu dana nije laz?
 
Vrh