A i nešto ne verujem da će autoput dalje od Požege, možda prema Užicu.
Pre bih povezao naše najveće gradove, ima lepa lista na Wikipediji, sa brojem stanovnika gradova i okoline. Dosta je gradova povezano, ali ostaju Kruševac, Kraljevo, Zrenjanin, Šabac, Novi Pazar, Valjevo (imao u planu 2+2 saobraćajnicu do Lajkovca al nemaju para), Sombor, Loznica, Užice, Požarevac (ima dobar put do autoputa, malo ga proširiti), Zaječar (ima dobar neopterećen put), Kikinda, Vršac, Bor (srediti put od puta za Zaječar), Prokuplje.
Ovde nema Aranđelovca, Mladanovca, Lazarevca, Bačke Palanke, Negotina, Prijepolja...
Iz ovoga se može lako zaključiti šta je prioritet. Cela zapadna Srbija je saobraćajno bila slepo crevo, zbog neulaganja u puteve, delimično zbog konfiguracije terena, delimično zbog politike još iz doba socijalizma.
Ovde se vidi da zapadna i centralna Srbja nisu povezani autoputem: Užice, Kraljevo, Kruševac, Valjevo, Šabac, Loznica; autoputa nema u Banatu, i pod Kosmajem - Mladenovac, Aranđelovac pa i Lazarevac; i imamo zapadnu Bačku - Sombor itd.
Knjaževac, Negotin, Kladovo nisam pomenuo - do Kladova ima solidan put, možda u nekoj budućnosti, radi povezivanja sa Rumunijom - Bukureštom ga proširiti, mada na tom putu nema skoro pa ništa posle Velike Gradiške (Donji Milanovac). Do Negotina ima dobar put od Zaječara. Knjaževac tu nekako "visi" između Zaječara i Niša, msm da put do Niša nije baš najbolji.
Što se zapadne Srbije i Podrinja tiče, valjalo bi da se napravi bolji put od Loznice pa južno ka Malom Zvorniku, Ljuboviji (Bajina Bašta) i da se poveže sa Užicem.
A šta od ovoga prvo raditi, ili kako i koliko treba struka da kaže - po mogućnosti inostrana, naša je korumpirana kao i politika (a naravno uvek će politika imati prevagu).