Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Nadvoznjak starog Obrenovackog puta mora biti osposobljen za saobracaj do kraja Septembra. Tako je Darko stajalo u onom planu progresa radova, a koliko znam i Plecko i gradonacelnik Obrenovca je rekao da se do kraja Septembra ocekuje prebacivanje sa privremene saobracajnice, gore na novi nadvoznjak, kako bi se obezbedio nastavak radova na prespajanju glavne trase, trupa AP. Svako pomeranje u Oktobar bilo bi kriticno, za konacan rok.
Sto se tice Preljina Pozega, tu se ovde u proteklih par meseci dosta skepticno posmatralo na radove, a mislim da je to pausalno i da stvari stoje ni bolje ni gore nego sto treba. Istina je da ima dosta problema sa idejnim projektom /po prilicna odstupanja/ ali se uveliko rade projekti i ispitivanja terena, kao i pristupni putevi, kampovi, betonske baze, uredjuju se lokaliteti za odlaganje materijala, upravo onako kako je i predvidjeno da bude za ovaj period. Licno imam dosta dobar osecaj i za ovu deonicu da ce sve ici svojim tokom u predvidjenim rokovima...
P.S srdjanpro hvala za fotke sa terena :sesir:
 
Kad bi sve "zemljane " delove koji su ostali a to je vecina na Obrenovackoj strani presvukli barem prvim sloje asfalta za 15 -tak dana mislim da onda ne bi bilo nikakvih problema da sve zavrse.Po meni od samog pocetka tvrdim da je petlja Surcin parametar koji ce odlucivat o pustanju
Da Krcane dobro podseti na datum zato smatram da je narednih 15 dana odlucijuce zbog vremena hoce li stic ili ne.
 
Da, sto rece Krcan, i ja verujem da kad krene Cacak-Pozega, da ce to brzo ici. Ali kad ce da krene pravim intenzitetom, to je misterija. Sto se tice Obrenovac-Surcin, nije im jos mnogo vremena ostalo, po meni je bezveze sto onaj nadvoznjak ka Obrenovcu zavrsavaju tako kasno, a ispod tek treba od nule da rade autoput par stotina metara. Taj deo oko petlje Obrenovac je kocio od pocetka i nije se mnogo promenilo od tad, nije nas za dve godine jos pozitivno iznenadio da je stigao dinamiku drugih delova. Za ostalo, vidi se da je najveci deo pod asfaltom, ali je pitanje pod kojim slojem? Siguran sam da ce bar 90-95% da zavrse na vreme, ali ovih par tacaka oko petlji Obrenovac, Surcin su ili knap ili nejasnoca.
 
29.8 Čučković "Za 30 dana ćemo preko novog nadvožnjaka za Beograd"
Laički mislim da to ne može skoro. Ako prođem tuda pre nedelje slikaću, to će biti 30ti dan :) pre dva dana kada sam prolazio, obrenovačka strana čini mi se da još nije skroz završeno nasipnje, a na strani prema beogradu je postavljen i sitni kamen.

Kako se spaja nasipani deo sa mostovskom konstrukcijom nadvožnjaka, pošto je razmak između njih evidentan?
Možda i može to brzo da se uradi ali čisto sumnjam...
 
Ima ona izreka "daleko od očiju,daleko i od srca"... suviše je ovo gradilište blizu glavnog grada a takodje guzva u Bariču je takva da vozila pod pratnjom ne mogu da prelete a u njima sede osobe koje mogu da poguraju stvar...Tako da mislim da kasnjenja neće biti ili u slučaju nekih većih kiša bude minimalno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=663547#p663547:1th08r03 je napisao(la):
mcmanaman » 24 Sep 2019 07:24 pm[/url]":1th08r03]Prodjoh pre neki dan Milošem(bože koliko glupo zvuči) i primetih par stvari.

Ne znam ni zasto ga zovete tako, nece meni Vucic i naprednjaci odredjivati kako cu da zovem auto put, on je za mene A2 a ko ne zna uvek kazem AP Beograd-Cacak, tolko mi je glupo da ga zovem Milos da bi se svaki put neprijatno osecao kada bih izgovorio tu glupost.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=664060#p664060:1twprmth je napisao(la):
StaraMo » Čet Sep 26, 2019 10:53 am[/url]":1twprmth]Ima ona izreka "daleko od očiju,daleko i od srca"... suviše je ovo gradilište blizu glavnog grada a takodje guzva u Bariču je takva da vozila pod pratnjom ne mogu da prelete a u njima sede osobe koje mogu da poguraju stvar...Tako da mislim da kasnjenja neće biti ili u slučaju nekih većih kiša bude minimalno.
Ako je @Stara Mo ovako rekao,nesto mi se "javlja" da ga treba poslusati i uvazitit mišljenje kao da je licno neki inženjer to rekao.
Mada me licno vise zivcira ova trka sa vremenom,nadanje da u novembru sve stignu itd... o parcijanim pustanjima nema ni govora
 
Mozda je i bolje ako ne bude gotova petlja u Obrenovcu prvih par nedelja. Taman da se ljudi naviknu da idu pravo na Surcin. Posle kad se otvori petlja, samo ćemo lokalci i ja da se vozimo Obrenovačkim putem. :)
 
Pa kako ce se otvoriti deonica Baric-Surcin ako se ne otvori i petlja?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=664151#p664151:2d6bddvt je napisao(la):
blagic » Čet Sep 26, 2019 3:28 pm[/url]":2d6bddvt]Pa kako ce se otvoriti deonica Baric-Surcin ako se ne otvori i petlja?

Pa verovatno ce doći Vučić, Zorana i Drobnjak i slikati se pred kamerama. Tako će se otvoriti. :)
Može da se otvori autoput i bez petlje u Obrenovcu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=664151#p664151:2b6le86j je napisao(la):
blagic » 26 Sep 2019 14:28[/url]":2b6le86j]Pa kako ce se otvoriti deonica Baric-Surcin ako se ne otvori i petlja?

Возачи кад дођу на крај да се деспавнују наравно :lol:
 
Bilo ko da je na vlasti bi se slikao. Tu temu smo vec doktorirali.
Sta, otvorice samo ukljucenje kod Surcina a pod saobracajem ce da rade obrenovacku? Jasno je kao dan da sve zavisi od nadvoznjaka. Ovde se otvara ili sve ili nista.
Manje pesimizma, vise optimizma ljudi. :D
 
Ma ja sam to za slikanje napisao kao salu.
Odgovor na pitanje kako ce otvoriti.
Neko u predhodnim postovima je napisao da postoji varijanta otvaranja bez kompletne obrenovačke petlje.
 
Ma moze , nece biti iskljucenja u Obrenovcu mozes samo pravo na most i Surcin.
Ali do toga nece doc jer je petlja Surcin u vecem zaostatku .
 
Ima jos tri meseca da se sve zavrsi. Zato ne bedacite i mislite pozitivno.
 
Neznam da li sam dobro prebrojao ali mislim da naplatna rampa Obrenovac ima po 7 prolaza u svakom smeru.
Da li mozda ima neko detaljan podatak?
Pošto ako to više nije privremena nego trajna naplatna rampa onda nema smisla da ulazni deo rampe ima isti broj prolaza kao izlazni,
pogotovo pošto ulazni i izlazni deo rampe nisu zajedno tako da je nemoguće prilagođavati broj ulaznih i izlaznih prolaza prema broju vozila (gustoći saobraćaja) u određenom trenutku.
 
7 je ukupno po pravcu,ali su samo 4 na širokim ostrvima na kojima postoji kabina tj..to je maksimalan broj bez ikakve mogućnosti za proširenjem.

Ostale 3 trake su ENP i njihov kapacitet je trenutno vrlo malo iskorišćen što znači da se mora raditi na promociji ENP na ovom autoputu.

Razlog zasto su samo 4 je taj da nije vrsena dodatna eksproprijacija,da je iskoriscen planirani parking i da je projekat pravljen za privremeni objekat...
 
Zašto misliš da je bez mogućnosti proširenja?
Pa zar nebi mogla da se naprave bar još tri prolaza po pravcu ka razdelnoj bankini između pravaca?

Da li je ovo stvarno definitivno rešenje naplatne putarine na tom autoputu?
Znači ukida se naplatna rampa Jakovo i Obrenovac (bočna izlazna naplatna rampa)?

Ako dobro razumem čeona naplatna rampa Obrenovac je napravljena na mestu planiranog obmorišta?
Da li će odmorište biti negde drugde?

Pošto je ulaz/izlaz za Jakovo naknadno projektovan i postavljen na po meni vrlo nesrećnom mestu (na samoj krivini),
a ako je već izvršena eksproprijacija zemljišta za naplatnu zampu Jakovo, zašto onda nenaprave pravu ulazno/izlaznu petlju na tom mestu?
Tu je autoput prav i mislim da bi bilo mnogo bolje mesto za petlju.
 
To sa proširenjem ne ide tako jednostavno,pogledaj primer Preljine.Jednostavno plato naplate mora da ima mesta i za parkinge za zaposlene,magacine ,upravne zgrade,prostor za policiju itd...

Projekat je zbog skučenog prostora morao biti upravo ovakav jer su planirali minimalna ulaganja i lako demontažnu konstrukciju sa minimalnim kopanjem,ako pazljivije pogledas videces da ne postoje naletni stubovi kakvi su karakteristični za sve ostale rampe kao i oivičena ostrva...Znači plan je bio da posluži svrsi dok se ne dovrši put do Surčina zatim demontira i premesti u Jakovo..izmena namene je došla u trenutku kad se više ništa nije moglo uraditi.

Da li će doći do nekog proširenja u budućnosti zavisi od saobraćaja naravno a onda može biti nekoliko rešenja,ali o tom potom.

Za ostala pitanja uglavnom nemam precizan odgovor...
 
Večeras prošao autoputem od Obrenovca do Preljine.
Krenuo sam iz Beograda, tačnije bloka 40, preko mosta na Adi Obrenovackim putem do autoputa. Nastavio dalje od Cacka ka Ivanjici. Ukupno trajanje vožnje oko 2 sata i 20 minuta.
Malo gužve kod Umke i kod Barica ali dosta manje nego ranije. Na autoputu ima vozila poprilično tako da ona cifra od 300 000 mesečno nije ni malo nerealna.
Videćemo šta će biti krajem decembra sa petljama Obrenovac i Surcin I koliko će to uticati na celu ovu trasu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=664277#p664277:2pho671m je napisao(la):
boocky » Čet Sep 26, 2019 11:15 pm[/url]":2pho671m]Večeras prošao autoputem od Obrenovca do Preljine.
Krenuo sam iz Beograda, tačnije bloka 40, preko mosta na Adi Obrenovackim putem do autoputa. Nastavio dalje od Cacka ka Ivanjici. Ukupno trajanje vožnje oko 2 sata i 20 minuta.
Malo gužve kod Umke i kod Barica ali dosta manje nego ranije. Na autoputu ima vozila poprilično tako da ona cifra od 300 000 mesečno nije ni malo nerealna.
Videćemo šta će biti krajem decembra sa petljama Obrenovac i Surcin I koliko će to uticati na celu ovu trasu.
Jesi li siguran 2h i 20min?! To je neverovatno. I moram reci poprilicno rizicno, jer sam sigurna da si vozio dosta brze od dozvoljenog bez obzira na guzve :grand:
 
Ne znam sto ti je ovo neverovatno?
Vozio u četvrtak uveče, što znači da nema gužve.
Beograd - Baric 30min; Autoput 50min; Preljina - Ivanjica (60km) može da se pređe za 60min. Ukupno: 2 sata i 20 min.
 
A od 20og decembra, kad bude 2h15min, cak 5 minuta brze za par stotina miliona evra ;)
Mada ne znam, mozda se vama sa NBg isplati da idete kroz Surčin, gužva 10tak km i onda parče na Obilaznici do petlje.
 
Da se radilo kako treba ova deonica bi se prva radila sve do Novog Beograda.
 
Vrh