Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Па то је 1800 возила на сат! То је много више од процена! Ако не иду на АП, није ми јасно где оде сав тај саобраћај, можда се део разводни на Обреновац и Уб, али ако је на АП 5000 дневно. Нешто је ту чудно?
 
Posto je sad dan, to je oko 20tak hiljada dnevno. Eto kolki bi bio promet autoputa da se radio desnom obalom Save, a videcemo da ce mnogo manji biti autoputem levom obalom ka Sircinu. Znaci bio itekako opravdan pravac za autoput. Posebno za one koji samo slepo gledaju promet kao pravdanost gradnje autoputa. Desna obala time ispunjava promet za sto brzi pocetak gradnje autoputa tuda.
 
Mislim kad bi se po dnevnom prometu gledalo, pokazalo bi se da u samom gradu Beogradu ima opravdanosti za hitnu gradnju stotina kilometara autoputeva ili bulevara sa 6 traka (ako su u gradskoj zoni). A kolko se od toga gradi? Ni jedan maltene! Ok, evo danas je Behtel pobedio na tenderu za Moravski koridor, ali ja cu vam odmah navesti bar 10 trasa u Beogradu koje imaju veci promet nego sto sada ima regionalni put Ča-Kš. Pa je pitanje kako se u Beogradu NI JEDAN od njih ne gradi? Niti uskoro pocinje gradnja? Sem nesto na 20-30km od grada tipa, Obren-Surc ili nesto malo na Obilaznici. Da podsetim, jedini deo K10 koji nece ni ove ni iducih godina biti zavrsen je upravo beogradska obilaznica. A na njoj najveci promet! Ludilo
 
Vecina automobila ako su benzinci najmanje trose do 3000 obrtaja a ako su dizeli do 1500 obrtaja i to u najvecem stupnju prenosa. Meni je skuplji AP i to znatno u odnosu na ibarsku. Jedino sto stedim kocnice na AP. Ali bezbesnost i vreme putovanja su na prvom mestu. Voziosam auto na plin od 60 KS pa nije trosio nista ali se na 120 mucio, ne daj boze brdo. Sad vozim auto od akoro 150 KS koji ne oseca ni 200 na sat pa mora da trosi... obavezno dve trake u oba pravca do Mislodjina bez obzira na Surcin
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653600#p653600:8i2d2l41 je napisao(la):
boocky » Uto Avg 27, 2019 11:13 am[/url]":8i2d2l41]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653532#p653532:8i2d2l41 je napisao(la):
srdjanprpa » Uto Avg 27, 2019 8:36 am[/url]":8i2d2l41]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653529#p653529:8i2d2l41 je napisao(la):
dobri_samaricanin » Uto Avg 27, 2019 8:23 am[/url]":8i2d2l41]
Ibarskom prosečno dizel troši oko 4.5l na 100km jer je prosek brzina 65-70km/h tj za 140km do čačka treba 2 sata.
4.5l/100km*140km*165din/l = 1.040 din
Autoput: 6l/100km*130km*165 din + 420 din = 1707 din
ispadne da ibarskom košta 61% troškova vožnje AP

zrenjaninski put treba da bude 2+2 kao što sam i napisao u prethodnom postu.
2+2 za 80km/h ili za 100km/h dalje od BG-a je sasvim dovoljno za 6k prometa
AP koji bi se naplaćivao bi tih 6k pretvorio u 3k a graditi za 3k promet AP je besmisleno.

Od kad to na autoputu auto trosi vise?
Samo mi reci jel ti ko i onaj taxista Batica na 5000km radite mali servis?
Kad na prvoj recenici vidim da neko napise toliku glupost odmah znam da i ostatak teksta je lazan!

Mojne vise smarate racunicom dal se isplati ili ne, isplati se samo sto ibarska nece oduzeti toliko zivota i ovo nije ekonomski forum vec gradjevinski, a autoputevi se neprave da se isplate danas za sutra vec za godine i godine koje dolaze (citaj 10,20,30 godina)
Sve zavisi od automobila, motora. Veliki motori velike snage, trose veoma malo na autoputu jer su rastereceni i pri krstarecnju autoputem se vrte na veoma malo obrtaja, u gradu trose vise. Obrnuto, mali gradski automobili trose manje u gradu a vise na autoputu, jer oni i nisu namenjeni za voznju autoputem :)
Naravno i ovde postoje izuzeci, postoje "mali" automobili koji imaju 6. brzinu pa to dosta smanjuje potrosnju na autoputu ali ovo je neko nepisano pravilo. Izuzeci uvek postoje :)
Vozim 2,2 dize i boli me džep prilično kad vozim brže od 110kmh :laugh:

Ali irelevantno je praviti računicu ovde na forumu, kome to treba merice za sebe i jednu i drugu varijantu i odlučiti šta mu je najbolje. Bitno je da postoji alternativa, čak i više njih, i to je jedino važno
 
Земљани, Бг је угасио. Ко год има мало памети јасно му је то. Колапс ће бити све гори и гори. Чак и кад направе Сурчин-Обреновац, само ће се повећати хаос на Газели.

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653803#p653803:1hrxs128 je napisao(la):
мајстор » Uto Avg 27, 2019 3:57 pm[/url]":1hrxs128]Земљани, Бг је угасио. Ко год има мало памети јасно му је то. Колапс ће бити све гори и гори. Чак и кад направе Сурчин-Обреновац, само ће се повећати хаос на Газели.

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
Zemljani je u pravu, Beograd vapi za jednom savremenom obilaznicom, mada bi i 2 prstena dobro dosla. Kamo srece da imamo bar jednu obilaznicu, ovako samo neke delove...
A onda se pitamo zasto su guzve? :)
 
Dosta o potrošnji (da ne kažem "vratimo se temi". Svako može da izračuna koliko troši njegov auto, koliko ceni svoje vreme i koliko ima novca i shodno tome će izabrati tempo, putanju i količinu novca za gorivo.

Ko to ne ume da uradi - niko ga neće ubediti koja je putanja bolja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653803#p653803:2iartjgw je napisao(la):
мајстор » Tue Aug 27, 2019 3:57 pm[/url]":2iartjgw]Земљани, Бг је угасио. Ко год има мало памети јасно му је то. Колапс ће бити све гори и гори. Чак и кад направе Сурчин-Обреновац, само ће се повећати хаос на Газели.

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
Kolaps će biti veći sve dok se ne uradi obilaznica i UMP i SMT. A do Surčinske petlje će se moći doći preko 4 mosta, ne verujem da će Gazela najviše trpeti. Najpogodniji su Most na Adi i Ostružnica.
 
Видећемо убрзо све, мислим да ће сви бити преоптерећени, а Газела иде у колапс. Јер ће већима са десне обале хтети преко АП до новог АП. Нико не жели да се завлачи кроз Нбг и семафоре.

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
Посебан је проблем, што се отвара у зиму, још ако буде снега а могуће је, а са обзиром на познате вештине доброг дела возача у Бг-у по киши и снегу. Осећам да ће бити весело. Проћи ће неко време док се саобраћај не разводни до неке мере, али као што Земљани рече. Џаба све!

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
U decembru će verujem svi da koriste Obrenovački put do Ostružnice, ne verujem da će "dešnjaci" na autoput pa na Gazelu kako bi došli do Surčina. Međutim, postoji mogućnost za taj scenario kada bude gotova deonica NBG-Surčin. Tada bi trebalo da Most na Adi bude dosta opterećeniji jer je "prirodna" veza sa budućim bulevarom-moto putem ka Čačku (petlji Surčin) Ideja je bila da Most na Adi primi saobraćaj sa autoputa Beograd-Obrenovac. Sada će isto poslužiti da preusmeri saobraćaj sa desne na levu stranu :)
 
Рок за Нбг-Сурчин је 20 месеци од дана почетка радова. До тада...

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653822#p653822:tmesbq8e je napisao(la):
мајстор » Tue Aug 27, 2019 4:20 pm[/url]":tmesbq8e]Рок за Нбг-Сурчин је 20 месеци од дана почетка радова. До тада...

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
Do tada na Ostružnicu. Valjda će završiti drugu traku do 18. decembra, šta misliš? :) Danas sam baš gledao, 7km tačno ima od Ostružnice do početka A2 na petlji Surčin. Mislim da će to biti ok većem delu stanovništva (do daljnjeg)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653532#p653532:2vcit9cc je napisao(la):
srdjanprpa » Uto Avg 27, 2019 7:36 am[/url]":2vcit9cc]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653529#p653529:2vcit9cc je napisao(la):
dobri_samaricanin » Uto Avg 27, 2019 8:23 am[/url]":2vcit9cc]
Ibarskom prosečno dizel troši oko 4.5l na 100km jer je prosek brzina 65-70km/h tj za 140km do čačka treba 2 sata.
4.5l/100km*140km*165din/l = 1.040 din
Autoput: 6l/100km*130km*165 din + 420 din = 1707 din
ispadne da ibarskom košta 61% troškova vožnje AP

zrenjaninski put treba da bude 2+2 kao što sam i napisao u prethodnom postu.
2+2 za 80km/h ili za 100km/h dalje od BG-a je sasvim dovoljno za 6k prometa
AP koji bi se naplaćivao bi tih 6k pretvorio u 3k a graditi za 3k promet AP je besmisleno.

Od kad to na autoputu auto trosi vise?
Samo mi reci jel ti ko i onaj taxista Batica na 5000km radite mali servis?
Kad na prvoj recenici vidim da neko napise toliku glupost odmah znam da i ostatak teksta je lazan!

Mojne vise smarate racunicom dal se isplati ili ne, isplati se samo sto ibarska nece oduzeti toliko zivota i ovo nije ekonomski forum vec gradjevinski, a autoputevi se neprave da se isplate danas za sutra vec za godine i godine koje dolaze (citaj 10,20,30 godina)

srdjanprpa, upravo obrnuto. Čovek nije napisao glupost a još manje laž. Nije ni lepo.

Da malo više pratiš znao bi da porastom brzine otpor kretanja opada (najveći je kad treba pokrenuti vozilo) dok otpor vazduha raste kvadratom brzine, upravo brzine koje se i postižu na auto putevima.

main-qimg-5d9d875c41b6cbe0499e743c382993bf-c


main-qimg-dd374925dda6b4671ffa06c396e451a6


Potpuno različita priča su mali automobili sa malim motorima i veći automobili sa motorima veće zapremine.
Imamo dva potpuno različita automobila, jedan je mali hečbek sa CR turbo dizel motorom od 1.4 l visine 1433 mm i težine oko 1070 kg, drugi 1.9 l isto CR turbo dizel ali težine 1430 kg i visina 1570 mm (oba petobrzinski menjači) i šta se dešava sa potrošnjom pri malim brzina i u gradskoj vožnji mali automobil zaista troši daleko manje goriva ali kad izađe na autoput brzina kretanja poraste na 130 km tu mali pokazuje drugu stranu, potrošnja raste i čak premašuje teži i viši auto. Visinu vozila naglašavam zato što ona direktno utiče na otpore vazduha (čeona površina).
 
Волео бих да заврше Остружнички мост и да се смање гужве, али сумњам да ће гужве значајно смањити. Можда и грешим. Штавише лепо би било!

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
Админе ал си све поплашио! Шта ти мислиш, Хоће ли отварање деонице Сурчин-Обреновац смањити гужве у Умци, Баричу ? За оне, који се са те стране прикључују на АП!
 
Evo recimo ja sam sa Zvezdare isao I preko Sajma I preko obilaznice do ulaza na autoput, I obilaznica je prilicno vremenski duza, oko 15tak minuta. A tek kad se poveca kruzenje do Surcina, uopste se njome za mene ne isplati. Dakle, primorali su me u centar Sajam, Mostar. A obilaznica je upravo trebala da sluzi za ovakve slucajeve, da se motivise neulazak u grad. Cak I kad se zavrsi obilaznica, nece biti brze njom, bar ne za mene.
 
Očekujem da će gužve biti smanjene otvaranjem deonice do Surčina a a dodatno izgradnjom dalje od Surčina ka Novom Beogradu. Krajem godine ćemo videti presek situacije pogotovo što nam idu praznici i pojačan saobraćaj.
 
Mozete li da prestanete sa ovim ribolovackim pricama o potrosnji? Na 3 zadnje strane samo vidim kolko koji automobil trosi, jel ovo forum beobuild ili polovniautomobili?
 
Земљани, нама је то јасно одавно! Видим људи имају другачија мишљења, па ме занима зашто? Благодарим админе, на мишљењу!
 
Да ли неко зна има ли неких помака на деоници Прељина-Пожега? Сем кампова!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653847#p653847:25pgnbq5 je napisao(la):
Earthmoving » Tue Aug 27, 2019 4:19 pm[/url]":25pgnbq5]Evo recimo ja sam sa Zvezdare isao I preko Sajma I preko obilaznice do ulaza na autoput, I obilaznica je prilicno vremenski duza, oko 15tak minuta. A tek kad se poveca kruzenje do Surcina, uopste se njome za mene ne isplati. Dakle, primorali su me u centar Sajam, Mostar. A obilaznica je upravo trebala da sluzi za ovakve slucajeve, da se motivise neulazak u grad. Cak I kad se zavrsi obilaznica, nece biti brze njom, bar ne za mene.

Obilaznicom će biti 10 kilometara više i 5-10 minuta sporije. I to kad nema gužve kod Sajma, Mostara i od Plavog mosta do Gazele. Kad je gužva, brže će biti obilaznicom.
 
Treba misliti i o tome da će Surčin-Obrenovac odvući i veliki broj tranzitnih vozila koja sada idu Obrenovačkim putem, ljudi koji dolaze iz Vojovodine, pa i naše dijaspore a idu za Čačak, Zapadnu Srbiju i Crnu Goru. Zaboravljamo da je ovo koridor koji bi trebalo da spaja severoistok sa jugozapadom (tako ispada na karti) a Obrenovački put ovakav kakav jeste sada glumi deo tog koridora. Taj put će biti uvek problematičan ali će ipak biti manje haotičan od decembra.
Iskreno, lično bih bio presrećan da se uradi 2 + 2 Obrenovac - Ostružnica kako je prvobitno planirano, ali iskreno, gledajući nadležne, niko to sada ne razmatra, ne postoje ni planovi. Treba da se pomirimo sa tim da u narednom periodu to neće niko ni razmatrati i da gledamo kako da iskoristimo saobraćajnice koje su nam ili će biti na raspolaganju.
 
Vrh