Vozim 2,2 dize i boli me džep prilično kad vozim brže od 110kmh :laugh:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653600#p653600:8i2d2l41 je napisao(la):boocky » Uto Avg 27, 2019 11:13 am[/url]":8i2d2l41]Sve zavisi od automobila, motora. Veliki motori velike snage, trose veoma malo na autoputu jer su rastereceni i pri krstarecnju autoputem se vrte na veoma malo obrtaja, u gradu trose vise. Obrnuto, mali gradski automobili trose manje u gradu a vise na autoputu, jer oni i nisu namenjeni za voznju autoputem[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653532#p653532:8i2d2l41 je napisao(la):srdjanprpa » Uto Avg 27, 2019 8:36 am[/url]":8i2d2l41][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653529#p653529:8i2d2l41 je napisao(la):dobri_samaricanin » Uto Avg 27, 2019 8:23 am[/url]":8i2d2l41]
Ibarskom prosečno dizel troši oko 4.5l na 100km jer je prosek brzina 65-70km/h tj za 140km do čačka treba 2 sata.
4.5l/100km*140km*165din/l = 1.040 din
Autoput: 6l/100km*130km*165 din + 420 din = 1707 din
ispadne da ibarskom košta 61% troškova vožnje AP
zrenjaninski put treba da bude 2+2 kao što sam i napisao u prethodnom postu.
2+2 za 80km/h ili za 100km/h dalje od BG-a je sasvim dovoljno za 6k prometa
AP koji bi se naplaćivao bi tih 6k pretvorio u 3k a graditi za 3k promet AP je besmisleno.
Od kad to na autoputu auto trosi vise?
Samo mi reci jel ti ko i onaj taxista Batica na 5000km radite mali servis?
Kad na prvoj recenici vidim da neko napise toliku glupost odmah znam da i ostatak teksta je lazan!
Mojne vise smarate racunicom dal se isplati ili ne, isplati se samo sto ibarska nece oduzeti toliko zivota i ovo nije ekonomski forum vec gradjevinski, a autoputevi se neprave da se isplate danas za sutra vec za godine i godine koje dolaze (citaj 10,20,30 godina)
Naravno i ovde postoje izuzeci, postoje "mali" automobili koji imaju 6. brzinu pa to dosta smanjuje potrosnju na autoputu ali ovo je neko nepisano pravilo. Izuzeci uvek postoje
Zemljani je u pravu, Beograd vapi za jednom savremenom obilaznicom, mada bi i 2 prstena dobro dosla. Kamo srece da imamo bar jednu obilaznicu, ovako samo neke delove...[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653803#p653803:1hrxs128 je napisao(la):мајстор » Uto Avg 27, 2019 3:57 pm[/url]":1hrxs128]Земљани, Бг је угасио. Ко год има мало памети јасно му је то. Колапс ће бити све гори и гори. Чак и кад направе Сурчин-Обреновац, само ће се повећати хаос на Газели.
Sent from my Armor_3 using Tapatalk
Kolaps će biti veći sve dok se ne uradi obilaznica i UMP i SMT. A do Surčinske petlje će se moći doći preko 4 mosta, ne verujem da će Gazela najviše trpeti. Najpogodniji su Most na Adi i Ostružnica.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653803#p653803:2iartjgw je napisao(la):мајстор » Tue Aug 27, 2019 3:57 pm[/url]":2iartjgw]Земљани, Бг је угасио. Ко год има мало памети јасно му је то. Колапс ће бити све гори и гори. Чак и кад направе Сурчин-Обреновац, само ће се повећати хаос на Газели.
Sent from my Armor_3 using Tapatalk
Do tada na Ostružnicu. Valjda će završiti drugu traku do 18. decembra, šta misliš? Danas sam baš gledao, 7km tačno ima od Ostružnice do početka A2 na petlji Surčin. Mislim da će to biti ok većem delu stanovništva (do daljnjeg)[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653822#p653822:tmesbq8e je napisao(la):мајстор » Tue Aug 27, 2019 4:20 pm[/url]":tmesbq8e]Рок за Нбг-Сурчин је 20 месеци од дана почетка радова. До тада...
Sent from my Armor_3 using Tapatalk
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653532#p653532:2vcit9cc je napisao(la):srdjanprpa » Uto Avg 27, 2019 7:36 am[/url]":2vcit9cc][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653529#p653529:2vcit9cc je napisao(la):dobri_samaricanin » Uto Avg 27, 2019 8:23 am[/url]":2vcit9cc]
Ibarskom prosečno dizel troši oko 4.5l na 100km jer je prosek brzina 65-70km/h tj za 140km do čačka treba 2 sata.
4.5l/100km*140km*165din/l = 1.040 din
Autoput: 6l/100km*130km*165 din + 420 din = 1707 din
ispadne da ibarskom košta 61% troškova vožnje AP
zrenjaninski put treba da bude 2+2 kao što sam i napisao u prethodnom postu.
2+2 za 80km/h ili za 100km/h dalje od BG-a je sasvim dovoljno za 6k prometa
AP koji bi se naplaćivao bi tih 6k pretvorio u 3k a graditi za 3k promet AP je besmisleno.
Od kad to na autoputu auto trosi vise?
Samo mi reci jel ti ko i onaj taxista Batica na 5000km radite mali servis?
Kad na prvoj recenici vidim da neko napise toliku glupost odmah znam da i ostatak teksta je lazan!
Mojne vise smarate racunicom dal se isplati ili ne, isplati se samo sto ibarska nece oduzeti toliko zivota i ovo nije ekonomski forum vec gradjevinski, a autoputevi se neprave da se isplate danas za sutra vec za godine i godine koje dolaze (citaj 10,20,30 godina)
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653847#p653847:25pgnbq5 je napisao(la):Earthmoving » Tue Aug 27, 2019 4:19 pm[/url]":25pgnbq5]Evo recimo ja sam sa Zvezdare isao I preko Sajma I preko obilaznice do ulaza na autoput, I obilaznica je prilicno vremenski duza, oko 15tak minuta. A tek kad se poveca kruzenje do Surcina, uopste se njome za mene ne isplati. Dakle, primorali su me u centar Sajam, Mostar. A obilaznica je upravo trebala da sluzi za ovakve slucajeve, da se motivise neulazak u grad. Cak I kad se zavrsi obilaznica, nece biti brze njom, bar ne za mene.