Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

2.5км реконструкције 10 мил е. Значи 4 миле по КМ. Где су све морали скинути и поново направити. Сурчин Нбг 7 мил по Км на ледини. Ове баш и не миришем, али шта је ту је!
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=OGYsrc7GLfw[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650160#p650160:2vtqc8ok je napisao(la):
adža » 19 Aug 2019 10:42 am[/url]":2vtqc8ok] Za one koji su do sada išli preko Ade, neće biti strašno da kod Ostružnice skrenu desno i uključe se na autoput na petlji Surčin. Mada, obrenovački put će sigurno biti dosta rasterećeniji kada se pusti Surčin-Obrenovac i nadam se da neće biti ovolike gužve za stanovnike sa desne obale (i ja sam do pre neku godinu tu živeo)

adzo, u mom postu sam napisao da pricam o vremenskoj razlici posto je to bila tema nekoliko postova pre. naravno da nece biti strasno ici sa vozdovca u cacak preko surcina, kao sto npr meni sada nije starsno da sa bezanije idem na vidikovac u pravcu ka zagrebu papreko petlje dobanovci sakatom obilaznicom posto mi je lakse tako nego kroz grad, vremenski isto a benzin imam da platim.

sto se tice naplate surcin-obrenovac ja sam razumeo da se pravi nekakva naplatna rampa tu oko jakova i bilo mi logicno da ce za nekoga ko npr ide od/ka cacku biti razlicita cena na rampi u obrenovcu i na toj kod jakova..ali ok ako nije tako, moja greska
 
Izgleda da će sutra ipak biti Ča-Ljig autoputem pa do Bg ibarskom. Koleginica je trenutno u Bariču i savetuje me da izbegnem taj pravac.

Poslato sa SNE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Sramota i za policiju. Zar ne mogu 4 mes da regulisu saobracaj bez semafora. Mnogo je brze tako. A ujedno bi bilo i manje prekrsaja kad je vise patrola
 
sa ovim intenzitetom saobracaja, gasenje tog semafora bi efektivno preseklo Umku na pola, saobracajna policija koja regulise, ili produzavanje trajanje zelenog svetla nekoliko puta...
 
Ja ne znam sto se svi cudite? Svi smo znali da ce se ovo desiti. Ja zato necu ni da pokusavam da idem obrenovackim putem preko Umke i Barica. Probacu onom varijantom za koju je StaraMo ostavio snimak (preko Lipovicke sume i Male Mostanice). Nadam se da vecina ljudi nema pojma za tu alternativu.
 
Па они не воле да раде свој посао, воле да кажњавају и то лепо наплаћују. Што легално, што нелегално!
 
Јутрос осетно мањи саобраћај на Ибарској. Само тако наставите,сви на АП и немој да се неко случајно вратио на Ибарску ,одмах бушимо гуме..... :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :gobb:
 
Predlažem forumašima da probaju ovu sjajnu android aplikaciju WAZE, pošto vidim da je već ucrtan novi autoput na njoj i da se može rutirati. Naravno, to je moguće jer su mape ONLINE (osvežavaju se na svaka 24h), dakle ne mogu se koristiti bez interneta. No, sama aplikacija troši jako malo inteneta.
Aplikacija je interaktivna, korisnici mogu da dodaju u realnom vremenu sve događaje koji su na putu, tako da su i gužve vidljive.
Waze je jako jako jednostavna za korišćenje i veoma fluidna, mislim da bi dobro radila i na starijim telefonima.
Postoji i live mapa waze.com za PC, srpski je podržan, postoji i navođenje na srpskom (Zoran Modli glas, ranije je bio Vlade Divac :)).
https://play.google.com/store/apps/deta ... waze&hl=sr

Naravno, vidi se na slici da Wejzeri već koriste autoput :).

Ja sam bio skeptičan prem njoj jer nema offline režim, ali zauzvrat dobijaš live dešavanja na putu (koje i sam možeš vrlo jednostavno da prijaviš sa dva tri dodira mape).
 
miro, prosle nedelje su nesto radili oko semafora na raskrsnici omladinskih brigada i heroja sa kosara, to je jedna od trenutno najvaznijih raskrsnica na nbg-u, ne najveca po obimu saobracaja ali jako vazna obzirom da se tu seku dva vrlo vazna bulevara koja povezuju savski i dunavski deo nbg-a te most na adi sa dobrim delom nbg-a.. prosao sam tuda nekoloko puta tokom tog dana, recimo bar 5 puta od 09h do nekih 16h, dakle u spicu.. i niti jednom nisam video da policija regulise saobracaj, ceo dan je vazio zakon jaceg, prolazilo se na hrabrost i bezobrazluk i oslanjalo da ce osiguranje pokriti eventualnu stetu na limiraji. kad vec spominjem tu sve cescu situaciju anarhisticke raskrsnice, savet za neiskusne, u takvim situacijama treba naci velikog zastitnika i drzati mu se za skute po svaku cenu, znaci gledajte gde su kamioni i autobusi, najbolje su one pokretne mesalice, to se probija bez stida a vi samo pratite i eto vas sa druge strane raskrsnice za tili cas, mnogo brze nego da izigravate budalu i ocekujete postovanje nekakvih pravila

dakle, saobracajci ne mogu da regulisu saobracaj tokom spica u skoro pa centru grada a ti ocekujes da 4 meseca stoje i regulisu saobracaj na raskrsnici u umci?
 
@razgradjevinar Tu je planom bio predviđen nadvožnjak ali se odustalo, kažu zbog nedostatka novca.
 
Ако мислиш на Нови Београд, ту није био предвиђен надвожњак - за Умку не знам.
 
Još u vreme Đilasa? Čini mi se da jeste, i na još jednoj raskrsnici. A ako nije, trebalo je svakako.

Naravno, znam da Đilas nije uradio taj bulevar, pa je most "visio" sa novobeogradske strane.

Zaista ne znam šta je zvanično trebalo da se uradi ili ne, ali čini mi se da je planirano da taj bulevar što ide sa mosta preko Ade da "preskoči" par postojećih bulevara, odnosno da se tu naprave petlje.
 
Добро било шта функционише, посебно ако се има у виду, да није постајало стратешко планско планирање, мада нема га ни сада. :grand:
 
Neko je pomenuo radove na putu Požega-Užice. Pa ja sam pre tačno pre godinu dana prolazio tamo i bili su neki radovi, tačnije, bila su čini mi se tri semafora na putu koji su regulisali saobraćaj jednom saobraćajnom trakom, ali da se nešto radi nisam video.
I taj već "legendarni" nadvožnjak u Čačku?! Pa koliko se već radi? Pet-šest godina?!
 
prvobitni ump je planiran kao denivelisan i tu i na raskrsnici sa tosinim bunarom ali to nije bitno. sustina je da na postojecoj raskrsnici dva bulevera sa po 6 traka koje se ukrstajuj u svim pravcima oni dozvole da ceo dan ne rade semafori i nikomene padne na pamet da bi bilo dobro da se tu pojavi saobracajna policija. ta kolicina bola izmedju prepona meni je fascinantna
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650253#p650253:3d95er84 je napisao(la):
Пантограф » Pon Avg 19, 2019 2:06 pm[/url]":3d95er84]Ако мислиш на Нови Београд, ту није био предвиђен надвожњак - за Умку не знам.
Пројекат је био да се мост настави све до Тошиног Бунара на надвижњацима а не да се спусти на земљу како је урађено и самим тим дизањем не би било укрштања и не би било гужве.
 
Ne znam šta da ti kažem, tu obično ne skrećem. Znam da je haos recimo skrenuti levo iz Om. brigada iz smera od opštine ka JG levo.
Tu idem pravo, ka Bul. J. Gagarina i uvek se držim krajnje desne trake, zbog divljaka koji iz srednje skreću tu levo pa se pravi još veća gužva.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650254#p650254:vpttbv5l je napisao(la):
drvopro » 19 Aug 2019 01:07 pm[/url]":vpttbv5l]Još u vreme Đilasa? Čini mi se da jeste, i na još jednoj raskrsnici. A ako nije, trebalo je svakako.

Naravno, znam da Đilas nije uradio taj bulevar, pa je most "visio" sa novobeogradske strane.

Zaista ne znam šta je zvanično trebalo da se uradi ili ne, ali čini mi se da je planirano da taj bulevar što ide sa mosta preko Ade da "preskoči" par postojećih bulevara, odnosno da se tu naprave petlje.
Није, била је планирана још само петља са Тошиним бунаром, за шта је и остављен простор. Писали смо о томе овде много пута.

@Niko Kaženegra,
Ни ти ниси у праву. Могу и оригиналан пројекат УМП-а да ти дам, под условом да ЦД досад није пропао. Или да зовеш инжењера Мирка Радованца, аутора пројекта, да га питаш.
Дакле, никад није била планирана петља у О. бригада, нити у Ђ. Станојевића. Никад. Урбане легенде су чудо.

Него, гледе Великог Милоша, мени овај пут кроз Срем, преко Сурчина и Бољеваца, изгледа као спас, и мислим да бих туда возио макар живео и на Звездари.
 
Pa jedva cekam neko da nas obraduje jednim super snimkom Milosa nam Velikog!
 
Put je ok, gužva je na surčinskom putu obično, od kružnog toka vojvođanske pa sve do izlaska iz Surčina. Tu ćeš i videti, posle Surčina i dva nadvožnjaka koji se prave za autoput.
Alternativa je da od kružnog toka, ako ideš Vojvođanskom, nastaviš pravo Vinogradskom, koja se paralelno proteže pored puta za Surčin, i otprilike kada skreneš na kraju, pravo gađaš centar Surčina.
Kome smeta previše gužva, može iz Obrenovca da nastavi putem ka Ubu (ne autoputem), pa iz Uba da se uključi na autoput. Put do Uba je skoro asfaltiran, ali ima dosta loše odrađenih radova pa postoji oneka rupa, i ide se iz sela u selo pa ima dosta ograničenja, mada ja policiju na tom putu nisam video.
 
Пантограф,

Ако сам добро разумео ,да ли ти то тврдиш да је пројекат био баш како је и урађено ??? :rant:
 
Vrh