Upravo sam prosao autoputem u oba smera. Dok ne uploaduje video, evo par prvih utisaka. Vozio sam 130 bez problema, deluje siroko I sigurno. Naplatne ne rade. Na potezu Obrenovac-Lajkovac, sam utiska da je oko 3x veci promet (zbog Valjeva) nego na staroj Ljig-Cacak, dok je na Lajkovac-Ljig malo veci. Posebno sam posle Caribrodovih jucerasnjih komentara obratio paznju na glinenu izmedju Uba I Lajkovca. I utisak je da je samo za nijansu neravniji od nove deonice, vozi se bez problema 130, tako da bar odoka nije vidljiva potreba za skorim zatvaranjem, posebno oba smera. U povratku guzva od autoputa do novog kruznog toka gde je guzva Iz Obrenovca. Cekao oko 2-3 minuta da se ukljucim na kruzni tok. Posle toga kriz Baric nekako, a onda kolona odI izlaska iz Barica I cekanje 10-15 minuta do semafora u Umci. Dalje ok.
Evo prolaznih vremena. Ukratko, da je autoput gotov do Pozege, trebalo bi mi tacno isto vreme od Obrenovca do Pozege, kao kroz Beograd od Obrenovca do Zvezdare, tj 1h 05min. Ovo posebno napominjem za one koji misle da je Beograd privilegovan izmestanjem rampe iza Obrenovca, pa vidimo kolko je vredno vreme zivota njegovih zitelja kad oni za isto vreme mogu da predju 30tak km, dok drugi mogu cak 130. Guzve pokazuju nedostatak I siromastvo infrastrukture u Beogradu naspram broja stanovnika.
Krenuo sam oko 05:15. Izmedju Umke I Barica je vec bila blaga kolona. Nov asfalt kroz Barič. Ulazim na autoput u Obrenovcu 05:50 (tada putovao 35 min, a u povratku oko 7:30, cak duplo duze tj oko 65min). Ub 06:05 (15min). Od Uba smanjeno ogranicenje na 120. Lajkovac 06:10 (20min). Fantasticno skracenje u odnosu na put preko Ibarske I Lajkovca, Lazarevca. Ljig 06:20 (30min). I jos 2 min do stare kod Dica.
I na kraju, neverovatan je osecaj preci od Obrenovca do Lajkovca, gde su bile I najvece guzve za 20tak minuta