Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650083#p650083:31o7v0e1 je napisao(la):
Earthmoving » Pon Avg 19, 2019 9:14 am[/url]":31o7v0e1]Upravo sam prosao autoputem u oba smera. Dok ne uploaduje video, evo par prvih utisaka. Vozio sam 130 bez problema, deluje siroko I sigurno. Naplatne ne rade. Na potezu Obrenovac-Lajkovac, sam utiska da je oko 3x veci promet (zbog Valjeva) nego na staroj Ljig-Cacak, dok je na Lajkovac-Ljig malo veci. Posebno sam posle Caribrodovih jucerasnjih komentara obratio paznju na glinenu izmedju Uba I Lajkovca. I utisak je da je samo za nijansu neravniji od nove deonice, vozi se bez problema 130, tako da bar odoka nije vidljiva potreba za skorim zatvaranjem, posebno oba smera. U povratku guzva od autoputa do novog kruznog toka gde je guzva Iz Obrenovca. Cekao oko 2-3 minuta da se ukljucim na kruzni tok. Posle toga kriz Baric nekako, a onda kolona odI izlaska iz Barica I cekanje 10-15 minuta do semafora u Umci. Dalje ok.
Evo prolaznih vremena. Ukratko, da je autoput gotov do Pozege, trebalo bi mi tacno isto vreme od Obrenovca do Pozege, kao kroz Beograd od Obrenovca do Zvezdare, tj 1h 05min. Ovo posebno napominjem za one koji misle da je Beograd privilegovan izmestanjem rampe iza Obrenovca, pa vidimo kolko je vredno vreme zivota njegovih zitelja kad oni za isto vreme mogu da predju 30tak km, dok drugi mogu cak 130. Guzve pokazuju nedostatak I siromastvo infrastrukture u Beogradu naspram broja stanovnika.
Krenuo sam oko 05:15. Izmedju Umke I Barica je vec bila blaga kolona. Nov asfalt kroz Barič. Ulazim na autoput u Obrenovcu 05:50 (tada putovao 35 min, a u povratku oko 7:30, cak duplo duze tj oko 65min). Ub 06:05 (15min). Od Uba smanjeno ogranicenje na 120. Lajkovac 06:10 (20min). Fantasticno skracenje u odnosu na put preko Ibarske I Lajkovca, Lazarevca. Ljig 06:20 (30min). I jos 2 min do stare kod Dica.
I na kraju, neverovatan je osecaj preci od Obrenovca do Lajkovca, gde su bile I najvece guzve za 20tak minuta :vops:


Da se nisi slucajno provozao skroz do Preljine? Interesuje me da li je promenjeno ogranicenje brzine na toj deonici? Jer, ako je kroz tunel Brancic 100km/h, logicno je da ona pravina od 6-7km posle tunela Brancic da sve do tunela Veliki Kik bude 130km/h. Isto tako i za pravinu od 6km izmedju tunela Brdjani iz petlje Preljina, nadam se da je sad 130km/h.
 
plećko":2qf7n3d7 je napisao(la):
Izveštaj iz centra Bariča, velika gužva, semafor radi u režimu trepćuće žuto i tako je možda i najbolje, ako ga vrate u redovan režim to će tek onda nastati haos, ne znam samo kako radi onaj na Umci...
Na Umci radi uobičajeno semafor
On i stvara gužvu u najvećoj meri

Poslato sa EML-L29 pomoću Tapatoka
 
Earth, ako je guzva od 7 do 19h to je haos svima. Hvala sto si poranio i preneo nam utiske. Hvala i svim ostalima i zao mi je ovih ljudi kojima je to primaran pravac pa haos nastaje.
Evo ,kao i vi ukucam dolaznu tacku u g maps i daje mi vreme od 58min( blizu Slavije),a pre pustanja je bilo oko 35 - 38min. Mnogi ce, ako žure da stignu u odredjeno vreme,ici od Ljiga ibarskom.

Nego @ Niko kakva je situacija ,ima li makar malo manje saobracaja? Videla sam da je neko isao ibarskom do Celija ,i da je zadovoljan.

Odlicno i za vesti ako postoji šansa da ima neko pametan pa do Parmenca ( petlja pakovrace)uradi AP, kroz Ovcar Banju cemo onda polako . Nek je jedan pametan i nek predlozi pa dosta. A taj deo bi mogao biti gotov i za krace vreme
 
Видим да је многима у извештају САТ-а промакла кључна ставка коју је Алвировић о условима "упоредног експеримента" вожње Ибарском и аутопутем. Човек је лепо рекао да ће експеримент бити спроведен тако што ће све време и једна и друга екипа возити строго поштујући сва важећа ограничења и прописе. Значи на аутопуту нема преко 130 км/ч, а на Ибарској нема непрописних претицања и прекорачења прописане брзине која је претпостављам максимално 80.
 
Sestra je jutros oko 9 prosla iz BG ka VA i do Valjeva se stize oko pola sata brze nego ibarskom. Nije tada bila guzva ka Ovrenovcu. Obrenovac petlja Lajkovac 20 minuta.
 
imam dve napomene vezano za pristup autoputu, .. svi koji razmisljaju o obilaznici na umu treba da imaju suzenja zbog radova na delu surcin-ostruznica, u ovom letnjem periodu se tokom dana prave cepovi i mili u koloni i tu se moze izgubiti isto vremena koliko i na semaforima kod ade.

druga stvar, kada jednom povezu surcin i obrenovac vremenski se nece nista bitno promeniti za 70% beogradjana. pristupna tacka gradu ostaje ista, to je petlja ostruznica a vreme stizanja od obrenovca do nje ostace isto i preko umke i preko surcina, razlika ce biti u ceni putarine za obrenovac-surcin.

za nas sa desne obale save sve ostaje isto i nakon 2022 kad povezu nbg i surcin. neko poboljsanje ce se osetiti tek jednog lepog dana kada zavrse deo obilaznice od orlovace do bubanj potoka i trgovacku povezu sa orlovacom nekom pristojnom saobracajnicom
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650148#p650148:33xr8j9y je napisao(la):
razgradjevinar » Mon Aug 19, 2019 11:33 am[/url]":33xr8j9y]imam dve napomene vezano za pristup autoputu, .. svi koji razmisljaju o obilaznici na umu treba da imaju suzenja zbog radova na delu surcin-ostruznica, u ovom letnjem periodu se tokom dana prave cepovi i mili u koloni i tu se moze izgubiti isto vremena koliko i na semaforima kod ade.

druga stvar, kada jednom povezu surcin i obrenovac vremenski se nece nista bitno promeniti za 70% beogradjana. pristupna tacka gradu ostaje ista, to je petlja ostruznica a vreme stizanja od obrenovca do nje ostace isto i preko umke i preko surcina, razlika ce biti u ceni putarine za obrenovac-surcin.

za nas sa desne obale save sve ostaje isto i nakon 2022 kad povezu nbg i surcin. neko poboljsanje ce se osetiti tek jednog lepog dana kada zavrse deo obilaznice od orlovace do bubanj potoka i trgovacku povezu sa orlovacom nekom pristojnom saobracajnicom
Ja se ne bih složio da 70% Beograđana živi sa desne obale Save. Kada se završi, put Surčin-Obrenovac će koristiti svi žitelji sa leve obale save + Borča, Ovča, Padinska skela itd. Za ljude sa desne strane sve zavisi od tačke polaska. Za one koji su do sada išli preko Ade, neće biti strašno da kod Ostružnice skrenu desno i uključe se na autoput na petlji Surčin. Mada, obrenovački put će sigurno biti dosta rasterećeniji kada se pusti Surčin-Obrenovac i nadam se da neće biti ovolike gužve za stanovnike sa desne obale (i ja sam do pre neku godinu tu živeo)
 
Takođe, kada se završi deonica NBG-Surčin, svi koji sada koriste Most na Adi da bi došli od same Ade i Novog Beograda, moći će da siđu u Jurija Gagarina ili da produže do Vojvođanske i nastave ka Čačku. Mislim da se tu neće gubiti mnogo vremena.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650148#p650148:2yv9e75r je napisao(la):
razgradjevinar » 19 Aug 2019 10:33 am[/url]":2yv9e75r]
druga stvar, kada jednom povezu surcin i obrenovac vremenski se nece nista bitno promeniti za 70% beogradjana. pristupna tacka gradu ostaje ista, to je petlja ostruznica a vreme stizanja od obrenovca do nje ostace isto i preko umke i preko surcina, razlika ce biti u ceni putarine za obrenovac-surcin.
Neće biti putarine Obrenovac-Surčin.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650163#p650163:2mc9pyuo je napisao(la):
Пантограф » Pon Avg 19, 2019 11:46 am[/url]":2mc9pyuo]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650148#p650148:2mc9pyuo je napisao(la):
razgradjevinar » 19 Aug 2019 10:33 am[/url]":2mc9pyuo]
druga stvar, kada jednom povezu surcin i obrenovac vremenski se nece nista bitno promeniti za 70% beogradjana. pristupna tacka gradu ostaje ista, to je petlja ostruznica a vreme stizanja od obrenovca do nje ostace isto i preko umke i preko surcina, razlika ce biti u ceni putarine za obrenovac-surcin.
Neće biti putarine Obrenovac-Surčin.

Mozda gresim ali sam iz prehodnih postova razumeo da onaj koji dolazi iz pravca Cacka na conoj naplatnoj rampi placace putarinu i za deo do Beograda (kada se izgradi) a da onaj ko se ukljuci u Obrenovcu ne placa nista.
 
Za nas koji npr zivimo na cukarici i u rakovici i sl (vozdovac), bice malo teze da se dodje do surcina. Npr ja zivim blizu kosutnjaka i trebace mi sigurno 20 km foa surcina, mozda koji km vise. Od orlovace do petlje surcin. Pa posle surcin-preljina. Sada sam imao oko 135 km ibarakom a preko obrenovca ce biti vrv koji km krace. Kad budem isao na surcin imacu oko 145-150 km i naravno putarinu. Takojde vise goriva potrosim kad vozim 130 nego 60 na ibarskoj. Ali znam samo jedno- Magistrala smrti me nikad u zivotu vise nece videti! :notok:

Inace zelim svima oprez do 01 septembra. Bice bu**** koje ce voziti preko 130 jer se prosecna ne meri. Nadam se da ce biti prearetaca i patrola duz AP do obrenovca :cry:
 
Danas je radni dan. Mi vikend jos nismo ni videli. Spicevi i velike guzve tek slede.
Deo bg sa desne obale Save mora dobiti pristup autoputu u najmanju ruku kroz brzu saobracajnicu.
Varijanta 1 Ostruznica - obilazno oko Umke preko Mostanice 18 km
Zarkovo - Petlovo brdo- Lipovacka suma - Vranic-Drazevac

Ne smem da zamislim guzve za vreme praznika.

Svaku izgradnju autoputa treba podrzati i to je u interesu Srbije i njenih gradjana.
Ali ovo je kradja , ovakve cene su astronomske.
Nbg - Surcin 70 miliona
Ljudi moji pa to je pljacka nevidjena. Zasto se ne oglasi gradjevinska struka i profesori i kazu aman bre dokle vise da ovako bestidno kradete.
Jos nisam cuo ikoga iz vlasti sa cime opravdava toliku cenu po kilometru.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650122#p650122:lxbtz5kj je napisao(la):
goggiee.va » Mon Aug 19, 2019 9:42 am[/url]":lxbtz5kj]Pisem Vam ovo kao neko ko nije iz Beograda i kome ce ovaj AP sluziti za putovanje na sever prema Banatu. Sto se mene tice moze da se putuje i 2 sata duze, da se ceka po 5 sati meni ne smeta. Sve samo da izbegnem ruski rulet na Ibarskoj.
Potpuno si u pravu.
Apsoluyno je najvaznija bezbednos dokle god nasim putevima krstari ogroman broj kamikaza i drumskih siledzija bez mozga.
Dokle god se kod nas ne primeni zakon tipa "preticali ste kolonu na punoj liniji, 5 vozila puta 20.000 din je 100.000. bez dozvole ostajete 12 meseci (mada je zakon ponegde i nedotupav pa ako
Ako se krećete vozilom po putu i naiđete na kolonu od tri bicikla, po Zakonu o bezbednosti saobraćaja na putevima ("Sl. glasnik RS", br. 41/2009, 53/2010, 101/2011, 32/2013 - odluka US, 55/2014, 96/2015 - dr. zakon i 9/2016 - odluka US) ne smete da ih sva tri odjednom preteknete, iako je ispred vas isprekidana linija, jer biste napravili prekršaj "preticanje kolone vozila", a kazna predviđena za to je od 15.000 do 30.000 dinara!
i jos kada voze jedan drugom na tocku mozete tj. morate kilometrima da ih pratite, ali to je vec druga tema...
 
Zamolim Igora da postavi link u video formatu
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=OPPGeZF3afM[/youtube]
 
Слушао сам оног Окановића, који каже да су исцрпили сва административна средства за кажњавање и сетио се после 10 година да је уствари ствар у образовању од малих ногу. Добро јутро професоре!!! Пола народа је лудо, петком и суботом навече је коцка да возиш ауто, а ни пешаци нису сигурни!
 
Nazalost, evo i prvih loših vesti... sudar motocikliste i automobila u Baricu...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650193#p650193:1umw17s0 je napisao(la):
Earthmoving » Pon Avg 19, 2019 12:29 pm[/url]":1umw17s0]Zamolim Igora da postavi link u video formatu
https://www.youtube.com/watch?v=OPPGeZF3afM&t=524s
Земљани, јеси ли видео да ли је проширена наплатна рампа у Прељини? Благодарим за прилог!
 
Nikola.Djurdjevic":5lqr3cf9 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650163#p650163 je napisao(la):
Пантограф » Pon Avg 19, 2019 11:46 am[/url]":5lqr3cf9]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650148#p650148 je napisao(la):
razgradjevinar » 19 Aug 2019 10:33 am[/url]":5lqr3cf9]
druga stvar, kada jednom povezu surcin i obrenovac vremenski se nece nista bitno promeniti za 70% beogradjana. pristupna tacka gradu ostaje ista, to je petlja ostruznica a vreme stizanja od obrenovca do nje ostace isto i preko umke i preko surcina, razlika ce biti u ceni putarine za obrenovac-surcin.
Neće biti putarine Obrenovac-Surčin.

Mozda gresim ali sam iz prehodnih postova razumeo da onaj koji dolazi iz pravca Cacka na conoj naplatnoj rampi placace putarinu i za deo do Beograda (kada se izgradi) a da onaj ko se ukljuci u Obrenovcu ne placa nista.
Plaća se samo do Obrenovca, tako će i ostati i kad se pusti do Surcina.

Poslato sa EML-L29 pomoću Tapatoka
 
Gospodine Earth :sesir: :sesir: :sesir:

Glinenu sam prepoznala ,ehhhhh prosto mi neobicno da je ne gledam samo iz pričije perspektive.

Hvala jos jednom
 
Radi mašinerija punom parom... 8)

Screenshot današnjih online Novosti


Još im jedino ostaje da zovu UN i sazovu hitnu sednicu da obaveste i ostatak sveta da su otvorili 50 km autoputa. 8)
 
Vrh