Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

I na to sam pomislio ali kad se setim glinene i onog dela na K10 istok sto su nanovo radili to mi nesto klimavo deluje. :)
A i vidi se na slici koju je postavio ricky011 da su ostavili armaturu kao da ce nesto da nastavljaju.
 
Pretpostavljam da će ova tabla biti na više mesta duž autoputa?
0bXk9lLaHR0cDovL29jZG4uZXUvaW1hZ2VzL3B1bHNjbXMvWW1FN01EQV8vZGRlM2EzN2Y0MGVjMDE0M2FkOGY3OGM4OWFjY2Q1NWUuanBnkZMCzQLkAIEABQ


Slika iz blica:
https://www.blic.rs/vesti/drustvo/n...-cetiri-glavna-pravca/10345c5#vuukle-comments
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648690#p648690:31pwfp6l je napisao(la):
Earthmoving » Sre Avg 14, 2019 6:55 pm[/url]":31pwfp6l]Evo pojasnjenje za Blagica. Ono sto se vidi je betonski deo nadvoznjaka iznad buduceg autoputa Surcin-Obrenovac (svega par stotina metara od mesta koje ce se sad pustiti). Levo pored nadvoznjaka na slici je nasuta zemlja, tj uspon na njega, a sada bi trebalo nasuti zemlju I sa desne strane, gde je prazno, za silazak sa nadvoznjaka. Slikano je sa paralelnog puta koji sluzi dok se nadvoznjak ne zavrsi I pusti, pa tek onda I to parce moze da se radi, tj spoji autoput ispod nadvoznjaka. Deluje da je zbog toga ova tacka jedna od najzaostalijih na Surcin-Obrenovac jer tu tek treba da se trasira autoput. A to ne moze bez zavrsetka nadvoznjaka I pustanje saobracaja preko njega.
Opet da pitam- da li je zaista realno da ce stici sve zemljane radove ,nasipanje i asfalt da urade do kraja novembra?
Budimo realni,iskustvo je tako da je sezona gotova krajem oktobra i to ako bude sreće da ne bude kiša. U novembru su i prvi mrazevi ,a naučili smo da treba temperatura u + za mnoge od ovih radova.
Znaci - za ovu petlju i sve ostalo realno 2 ipo meseca da imaju konkretnu smenu od 8 sati rada? Da li je pri ovoj dinamici to moguce da vecinu zavrse?
 
Ja sam mislio da ce narod da bira ime autoputu?
Inace, zasto mora autoput da nosi ime neke licnosti?
Meni licno je ovo bas glupo...
 
Bulbulderac17":35lka8yv je napisao(la):
PIGLET":35lka8yv je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648520#p648520 je napisao(la):
Djole Pevcanin » 14 Aug 2019 12:11 pm[/url]":35lka8yv]Једно питање, да ли се може укључити на овај пут са Ибарске магистрале, негде даље од петље Орловача?
Petlja Lajkovac.

A moze i pre...

Put Stepojevac, Konatice, Mislodjin...


Sent from my iPhone using Tapatalk
To je najdalja varijanta.

Prva varijanta je desno posle Lipovacke sume pa levo novim putem do raskrsnice puteva za Baric a onda imate dva izbora desno kroz vikend naselje pa levo kroz Malu Mostanicu U Baricu na semaforu levo i dolazite do kruznog toka u Mislodjinu.
Podvarijanta B ovog puta od raskrsnice drzite levo i tim putem dolazite do Drazevca kod skole gde skrecete desno i vozite do samog uključenja na autoput.
Podvarijanta B ima i precicu kojom se preko Jasenka put skracuje nekolko km ali je pun rupa.

Mana prvog dela ove varijante je prolazak kroz vikend naselje u duzini od kilometar i po gde je mimoilazenje skoro nemoguće.

Druga varijanta je kada dodjete u Vranic skrecete desno ka centru i opet na kraju tog puta dolazite u Drazevac gde naravno idete desno.

Mana moze biti samo prilazak pored skole u Vranicu ostalo je u principu ok.

Treca varijanta je da prodjete Vranic i kad vidite tablu Baljevac skrenete desno ali fali nekih 50m asfalta !?! i tada skrenete levo i nadalje je put nov doduse malo uzi ali bez guzve i opet stizete u Drazevac pa desno ka Jasenku i Mislodjinu.

Varijanta 4 preko Stepojevca pa desno ka Konaticama i opet preko Drazevca do Mislodjina je ujedno najdalja uz odličan put do Stepojevca naravno i solidan mada uži put do Draževca.

Zajedničko svim varijantama sem varijante 1a je da im je Draževac čvorište ali sam put kroz Draževac a kasnije i Jasenak je prilično krivudav i oštećen klizištem.

1a varijantu koristim 2 meseca i izuzetno brzo dodjem sa Ibarske do Mislodjina i sem nekoliko automobila bukvalno ne sretnem nikoga jer je put nov i nepoznat široj javnosti.

Nadam se da sam pomogao.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648715#p648715:36p78hyb je napisao(la):
slaninar » Sre Avg 14, 2019 8:46 pm[/url]":36p78hyb]Ja sam mislio da ce narod da bira ime autoputu?
Inace, zasto mora autoput da nosi ime neke licnosti?
Meni licno je ovo bas glupo...

Mora da nosi ime licnosti jer slovanski narodi neguju kult licnost i lrevise daju prava jednoj Licnosti. Kod germanskih naroda je to Sistem nezavisan od licnosti. Npr nas seljak dodje kod doktora i pomese kafe slanine prsute i rakije. I onda se gradi kult Doktora, kult Advokata, kult Svestenika, kult Predsednika, kult Imena, kult Pojedinca :rant:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648627#p648627:1rxqsdbj je napisao(la):
KrCan » Sre Avg 14, 2019 5:10 pm[/url]":1rxqsdbj]
Sto se tice petlje u Jakovu i nase primitivne logike da svako selo treba da ima petlju za sebe, to je stvarno van svake pameti! Ako zelite da jedan tako skup i vrhunski AP pretvorite u seosku "dzadu" onda ok! Ali ako se zaista zeli odrzati jedan nivo kakav treba da ima AP, onda petlje na svakih desetak km zaista su cista ludost jer ga spustaju na nivo brzog puta! Toliko bar sto se mene tice! Da jos dodam da je u pitanju cista politicka igra isto kao i odluke oko izmestanja ceone NS iz Jakova, pa smo dobili stalnu NS ceonu od predvidjene privremene, pa sad nit je "sija, nit je vrat"!
Ako pogledas mapu Srbije, videces da su sva mesta koja imaju direktnu vezu sa putem prvog reda znacajno razvijenija od onih koja su udaljena samo "jedno selo dalje". U tom smislu, potpuno je logicno ocekivati da ce svako mesto da se bori da bas pored njega prodje autoput i iskljucenje.

Pogledaj kako izgledaju Dobanovci i Simanovci i sta sve ima tamo, a kako izgleda Prhovo ili Sremski Mihaljevci.
 
Milos Obrenovic tj Teodorovic (nemam pojma odkuda veliki a u narodu je poznat kao Knez Milos) bese onaj sto je ucmekao Karadjordja?
Pa bas se kum i nije proslavio.
Ovo Ime puta je glupost.
 
Ta logika nažalost važi samo do Save.

Od Bubanj potok pa nadalje mnogo je mesta pored autoputa ili blizu njega koja su devastirana.
Ćuprija je najbolji primer,Plana,Palanka,Ražanj,Lapovo,Batočina itd ali ne treba ići dalje od Beograda...Ikea je evo već dve godine tu i ništa drugo i to na koje mišiće je sve to izgurano....Vrčin se tu koprca malo ali on je i u SFRJ imao Simpovo skladište Tranšped,Bilećanku itd
 
Ako se vec pale na forsiranje drzavnih simbola, ko ove skorojevicke nacije okolo koje mora ih isticu da preko noci ne zaborave ko su, sto lepo ne stave kinesku zastavu, pa oni su ovo I platili I dobrim delom izgradili, ne Srbija. Srbija tek I AKO otplati kredit moze se kiti time kao svojim uspehom. Naravno ovde pravim razliku izmedju Vuckove drzave Srbije (Corporation) I gradjana Srbije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648729#p648729:1enatpla je napisao(la):
tzoran1 » 14 Aug 2019 09:40 pm[/url]":1enatpla]Milos Obrenovic tj Teodorovic (nemam pojma odkuda veliki a u narodu je poznat kao Knez Milos) bese onaj sto je ucmekao Karadjordja?
Pa bas se kum i nije proslavio.
Ovo Ime puta je glupost.
Ti sad dade, onako, baš dubinsku analizu istorijske ličnosti, od tako malog značaja za našu zemlju i narod?
Ako putevima treba davati imena - a što da ne, daju se ulicama? - ovo je odlično. Predlažem i da se promeni ime temi.
Karađorđu može jedan put kroz Šumadiju.
 
Jedina evropska zemlja koja daje (ili je davala, nisam baš ispratio do kraja) imena autoputevima po ličnostima je Severna Makedonija, baš nam je neki uzor. Postoje zemlje kod kojih su se ustalila imena po nekim geografskim odrednicama (Austrija, Bugarska, delimično Hrvatska, Grčka, mislim i Poljska), što je ok, to je slično kao i upotreba "BG-NI", "BG-ČA" itd. Ali ne vidim čemu ime autoputu. Imena ulicama se daju da bi nekome mogao da objasniš gde živiš ili da ti neko objasni gde treba da ideš. Ali kod nas mora izgleda neki pompezni naziv, prvo smo imali (imaginarni) "Koridor 11", a evo ga sada Miloš (koristi se ređe i Veliki, u narodu baš i ne, ali ponegde kao imena ulica itd.)
 
Vezano za ovaj prilog sto Mira postavi, ja ipak mislim da Vucko ima vise smisla za arhitekturu od savremenih beogradskih arhitekata. Od njih nema gore, njima su u skolama mozgovi toliko isprani ruznom modernom arhitekturom, da su tesko izlecivi od neukusa.
 
On za sve ima smisla,ili barem tako misli ili pak voli da sebe predstavlja kao jedinog koji u svemu vodi glavnu rec ..
ovaj drugi deo o kom govoris, vidljiv je kroz sve sfere. Ukusi su razliciti,ali uvek treba imati planove za podrucja i to detaljnija od npr.maksimalne visine objekta....e tada nece jedna do druge nicati razna cudovista. Mada mozda i to predsednik resi
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648729#p648729:3tdlq3t1 je napisao(la):
tzoran1 » Sre Avg 14, 2019 10:40 pm[/url]":3tdlq3t1]Milos Obrenovic tj Teodorovic (nemam pojma odkuda veliki a u narodu je poznat kao Knez Milos) bese onaj sto je ucmekao Karadjordja?
Pa bas se kum i nije proslavio.
Ovo Ime puta je glupost.

Da... ucmekao je Karađorđa...
Ali, zato je ostao u Srbiji posle sloma ustanka kad se većina glavešina razbežala, među njima i rečeni Karađorđe.
Digao je novi ustanak kad su se uslovi stekli.
Diplomatskim genijem je uspeo da održi tekovine oslobođenja i obezbedi temelje za kasniju nezavisnost.
Podelio je zemlju seljacima.
Ustanovio je većinu institucija kasnije moderne države, a naročito škole...
I još mnogo toga...

I zato se naziva i Miloš Veliki. Jer je zaslužio. Jer da njega nije bilo, džaba bi bila Karađorđeva vojna genijalnost.
Ne bi bilo Srbije.

Pored pristojnosti i skromnosti, obrazovanje je takođe kategorija koja se ceni.
Da je malo više obrazovanja, bilo bi manje pitanja "otkud veliki".
 
Ко ће први снимити АП? Земљаш јеси понео дрон са собом? Неке ствари се лепше виде из ваздуха!
 
Ne snima "zemljaš" već neki njegov poznanik.
Lepo jednom objasnio chovek, proletos.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648747#p648747:3v3iejdi je napisao(la):
nikicakica » 14 Aug 2019 11:02 pm[/url]":3v3iejdi]Jedina evropska zemlja koja daje (ili je davala, nisam baš ispratio do kraja) imena autoputevima po ličnostima je Severna Makedonija, baš nam je neki uzor. Postoje zemlje kod kojih su se ustalila imena po nekim geografskim odrednicama (Austrija, Bugarska, delimično Hrvatska, Grčka, mislim i Poljska), što je ok, to je slično kao i upotreba "BG-NI", "BG-ČA" itd. Ali ne vidim čemu ime autoputu. Imena ulicama se daju da bi nekome mogao da objasniš gde živiš ili da ti neko objasni gde treba da ideš. Ali kod nas mora izgleda neki pompezni naziv, prvo smo imali (imaginarni) "Koridor 11", a evo ga sada Miloš (koristi se ređe i Veliki, u narodu baš i ne, ali ponegde kao imena ulica itd.)
Ја ипак знам и за једну озбиљнију државу од С. Македоније која је читавој мрежи аутопутева дала име по човеку који ју је саградио: Одбрамбени савезни (интерстејт) систем "Двајт Д. Ајзенхауер".

Не даје се овде име по неком Арбену Џаферију, нити по Александру Македонском, у овом случају ни по каквом средњовековном (полумитском) владару, него по творцу модерне Србије, уз огромну симболику коју траса у том смислу има (уз све поменуто - родно место, Таковски устанак, Обреновац - понешто је и заборављено, нпр. да је први плански град у Србији, Пожега, за коју се пут гради, настала баш за Милошеве владе итд.).

Иначе, именовање појмова је један од основних логичких процеса, одувек и заувек. Без њега је немогуће предметно мишљење и општење међу људима (и међу људима и машинама). То значи да се какво-такво име сваком објекту - мора дати, хтео-не хтео. Тако ми већ имамо немуште адресе ауто-сервиса, фабрика, бензинских станица... попут Ауто-пут за Нови Сад ББ. У овом случају, биће Ауто-пут Милоша Великог ББ, Чачак, као тачка на каквој каква улици кроз Србију, што овај пут уистину и јесте. А ово је боље него Аутопут за Пожегу (Бољаре?, Бар?), да не помињемо измишљено, кич име Коридор 11.

Рођени у старијим генерацијама Београђана, којих је сада већ мало преостало, Улицу кнеза Милоша звали су баш тако, Милоша Великог.

Уосталом, и први ауто-пут који смо градили имао је од почетка име: Ауто-пут братства и јединства, тако да овиме не стварамо баш никакву "новокомпоновану" традицију.
 
Ko želi kmz file trase od Preljine do Prilipca nek mi pošalje mail u pp pa ću mu poslati.
Nikako ne uspevam ga ga okačim ovde.
 
Da, kao sto rece Vlasta, ja sam inkognito 8) Pa ne znam, mislio sam iz kola jer dronom je sve vec vise-manje snimljeno kako izgleda zavrseno. Bice sigurno puno snimaka na Yt, ali sto se mene tice, ako je pustanje u nedelju uvece (mrak), onda u ponedeljak ujutru :) Naravno, ako prezivim do tad ovaj karambol od saobracaja, vidis svaki dan neki sudari :| Dron moze jos biti koristan za Surcin-Obrenovac ili ka Pozegi kad malo ozbiljnije krene, da ima sta se vidi.
 
ДЕоница ка Пожеги ће сигурно бити заниљива! Видећемо шта ће правити и ка НБГ-у, колико видим на форуму и ту има сулудих идеја. свакако од понедељка гледамо снимак!
 
@Pantograf, rekao sam evropska zemlja, ne Amerika, jer se ipak dosta stvari razlikuje u Americi i Evropi.
Autoput za Novi Sad je ulica, jako nespretno nazvana, jer ni nije autoput, ali je bila glavni put za NS dok nije izgrađena deonica Batajnica-Dobanovci. A ne vidim koji objekat može da dobije takvu adresu, mada ne znam kako se vode pumpe, da li po imenu odmorišta ili kako god, ali svejedno, mnogo bi ti značila adresa "Autoput Miloša Velikog bb", šta, išao bi 250km po Srbiji i tražio ga? Pritom i AP Bratstva i jedinstva je bio sličan ovakav pokušaj davanja imena koji na kraju baš i nije zaživeo, a tako će proći i Miloš u ovom slučaju.
Treba davati imena ulica po Milošu, zbog svega toga što je uradio, ali je besmisleno davati ime bilo kojem putu. Sad najbolje svakom putu da damo ime, i to će se kao mnogo koristiti i mnogo značiti. Jednostavno je bespotrebno, ljudi ta imena neće koristiti.
A i Aleksandar Makedonski nije mitski ni srednjovekovni vladar, mada nema baš mnogo veze sa Severnom Makedonijom, a nisu oni nazvali put to Džaferiju (to su na Kosovu uradili), nego to Majki Terezi. Evo sada sam se setio - i na Kosovu daju imena autoputevima, jedan je Ibrahim Rugova, drugi je Arber Džaferi... Lepo nam je društvo (evropsko).
 
Neka bude "Autoput Miloša Velikog", slažem se sa svima koji su za. Ipak, moram da napomenem nešto vezano za tablu koja kruži internetom i ovim forumom: Tabla je budalaština i nema veze sa standardima saobraćajne signalizacije - verovatno je u pitanju kviki-kroki plod nekog novinara laika, pod uticajem loše kopije pangalaktičkog grgolj-blastera.
 
Vrh