Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648763#p648763:3vru1wl1 je napisao(la):
Perkan » Thu Aug 15, 2019 1:12 am[/url]":3vru1wl1]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648729#p648729:3vru1wl1 je napisao(la):
tzoran1 » Sre Avg 14, 2019 10:40 pm[/url]":3vru1wl1]Milos Obrenovic tj Teodorovic (nemam pojma odkuda veliki a u narodu je poznat kao Knez Milos) bese onaj sto je ucmekao Karadjordja?
Pa bas se kum i nije proslavio.
Ovo Ime puta je glupost.

Da... ucmekao je Karađorđa...
Ali, zato je ostao u Srbiji posle sloma ustanka kad se većina glavešina razbežala, među njima i rečeni Karađorđe.
Digao je novi ustanak kad su se uslovi stekli.
Diplomatskim genijem je uspeo da održi tekovine oslobođenja i obezbedi temelje za kasniju nezavisnost.
Podelio je zemlju seljacima.
Ustanovio je većinu institucija kasnije moderne države, a naročito škole...
I još mnogo toga...

I zato se naziva i Miloš Veliki. Jer je zaslužio. Jer da njega nije bilo, džaba bi bila Karađorđeva vojna genijalnost.
Ne bi bilo Srbije.

Pored pristojnosti i skromnosti, obrazovanje je takođe kategorija koja se ceni.
Da je malo više obrazovanja, bilo bi manje pitanja "otkud veliki".
Jeste u pravu si da je svasta uradio za tadasnju Srbiju. Da ne ulazimo u pricu da li bi Karadjordje bio bolji. Nije ni Karadjordje bio tolerantan za one koji su muslili drugacije od njega.
Samo par digresija. Godina 1825 Miloje Djak je podigao ustanak protiv Miloša Obrenovića. Bila je to prva socijalna buna protiv kneževe samovolje, kojom je Srbiju globio gore od Turaka. Miloš je u Kusadak poslao vojsku koja je bunu lako ugušila a njene kolovođe umorila na zverski način. Koliko je bio dobar vladar? Zbog svog samovolje i despotskog nacina vladanja morao je juna 1839 da zbrise u devetnaestogodisnje iznanstvo itd itd
U ostalom pocetkom XIX veka Tursko carstvo je u raspadu. Posle ustanka 1821 god. Grci 1829 godine dobijaju nezavisnost a Turska gubi jednu po jednu teritoriju. Francuzi uzeli su za sebe Alžir 1830, a Tunis 1878. Britanci su iste godine dobili za sebe Kipar, dok su Egipat okupirali 1882. Osmanlije su takođe u više navrata bile u opasnosti potpunog uništenja od strane moćne Ruske imperije, čije su upade u carstvo često sprečavale ostale evropske sile. Jedan od ovih napada bio je Krimski rat, konflikt u kome su Rusi imali nameru da od Turaka otmu čak i njihovu prestonicu, Carigrad, ali su ih sprečile Britanija i Francuska. Turci su imali mnogo vece probleme u tom periodu da bi se bavili Beogradskim pasalukom tj Smederevskim sandzakom. Treba se malo sire obrazovati...
 
Прво се, Зоране, треба елементарно образовати. А каде се образујеш "мало шире", тек онда не пишеш такве наивне и површне историјске "анализе".
 
А шта овде није тачно:

https://nadlanu.com/247621/ovaj-kviz-bi ... a-pitanja/

Одговор: фали потпун контекст, што, уз низ методолошких, логичких и сваких других грешака, води у наивно тумачење.

Али, ово је дебели OFF; како је Милош од свих генерација историчара признат као национални великан, онда овде предмет расправе може бити да ли треба путу дати име по националном великану, или не.

За оспоравање лика и дела Милошевог - ту крајње нецелисходну и излишну работу - преостаје неки историјски топик.
 
Kada bi se planski razmišljalo, pa da se uradi motoput izmedju Bariča i Velike Moštanice, tj. Orlovače. A po snimku koji je postavio @StaraMo vidi se u jednom delu da uopšte nema naselja, pa bi se manje rušilo objekata.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648855#p648855:2hrkxrwd je napisao(la):
StaraMo » Čet Avg 15, 2019 12:35 pm[/url]":2hrkxrwd]Evo i komplet snimka alternativnog puta od Lipovičke šume do Mislodjina.

Dužina puta je 19km


https://youtu.be/WHXIdI8IEhw
Изузетно користан видео...за већину Београђана
 
Stefan-BG":2732v7zq je napisao(la):
Kada bi se planski razmišljalo, pa da se uradi motoput izmedju Bariča i Velike Moštanice, tj. Orlovače. A po snimku koji je postavio @StaraMo vidi se u jednom delu da uopšte nema naselja, pa bi se manje rušilo objekata.
Nije mi jasna funkcija puta koji spaja Barič i Malu Moštanicu ...Meni deluje kao da je neko imao na umu da Obrenovac dobije alternativu putu pored Dubokog..

Šteta što takav put završava i počinje bez isto tako kvalitetnih spojeva sa Ibarskom tj na drugoj strani sa Obrenovačkim putem.

Sada bi to bila sasvim pristojna i brza saobraćaj nica do Obrenovačke petlje.
 
Mene interesuju dve stvari prva je, daću objašnjenje kada sam na Veliki Četvrtak išao iz Bg čekao sam 45 min da dodjem do naplatne rampe, sada kada krene gužva biće možda malo manje čekanja a na praznike duplo više. Oni imaju po dva pulta samo za prolaz pa puste i treći ali opet je gužva pošto je samo jedna traka kada izlazis sa auto puta.
A druga, zašto je tunel u Brancicima od asfalta a u Šaranima betonske ploče?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648896#p648896:3m5tefrh je napisao(la):
vratonja » Čet Avg 15, 2019 1:47 pm[/url]":3m5tefrh]Mene interesuju dve stvari prva je, daću objašnjenje kada sam na Veliki Četvrtak išao iz Bg čekao sam 45 min da dodjem do naplatne rampe, sada kada krene gužva biće možda malo manje čekanja a na praznike duplo više. Oni imaju po dva pulta samo za prolaz pa puste i treći ali opet je gužva pošto je samo jedna traka kada izlazis sa auto puta.
A druga, zašto je tunel u Brancicima od asfalta a u Šaranima betonske ploče?
Sad ce Vlasta da te izgrdi sto ne citas prethodne postove :D
 
@StaraMo hvala za snimak, moze da bude od koristi mnogima.

Ako je neko od forumasa u gradjevinskoj struci. Da li je moguce preko klizista napraviti neku saobracajnicu koja bi se oslanjala na duboke ankere (do cvrstog zemljista) i koliko bi to kostalo? Ili uraditi obilaznicu oko klizista kao sto je @adza predlozio, koliko bi to kostalo? Mislim na saobracajnicu 2+2 profila.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648898#p648898:1u09zu4g je napisao(la):
blagic » Čet Avg 15, 2019 1:51 pm[/url]":1u09zu4g]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648896#p648896:1u09zu4g je napisao(la):
vratonja » Čet Avg 15, 2019 1:47 pm[/url]":1u09zu4g]Mene interesuju dve stvari prva je, daću objašnjenje kada sam na Veliki Četvrtak išao iz Bg čekao sam 45 min da dodjem do naplatne rampe, sada kada krene gužva biće možda malo manje čekanja a na praznike duplo više. Oni imaju po dva pulta samo za prolaz pa puste i treći ali opet je gužva pošto je samo jedna traka kada izlazis sa auto puta.
A druga, zašto je tunel u Brancicima od asfalta a u Šaranima betonske ploče?
Sad ce Vlasta da te izgrdi sto ne citas prethodne postove :D
E bas sam išao unazad 5,6 Stranica..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648903#p648903:wahb9fsp je napisao(la):
Zvezdara64 » Čet Avg 15, 2019 1:00 pm[/url]":wahb9fsp]@StaraMo hvala za snimak, moze da bude od koristi mnogima.

Ako je neko od forumasa u gradjevinskoj struci. Da li je moguce preko klizista napraviti neku saobracajnicu koja bi se oslanjala na duboke ankere (do cvrstog zemljista) i koliko bi to kostalo? Ili uraditi obilaznicu oko klizista kao sto je @adza predlozio, koliko bi to kostalo? Mislim na saobracajnicu 2+2 profila.

Kompletno brdo kliza i šta god da pobodeš završiče ka Savi. Treba zaustaviti uzrok klizanja.
 
мајстор":3t6t5dhl je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648855#p648855 je napisao(la):
StaraMo » Čet Avg 15, 2019 12:35 pm[/url]":3t6t5dhl]Evo i komplet snimka alternativnog puta od Lipovičke šume do Mislodjina.

Dužina puta je 19km


https://youtu.be/WHXIdI8IEhw
Изузетно користан видео...за већину Београђана
Hvala ali pogledajte našu narav ...Izgradili su put gde nikada nije postojao,otkupili zemlju potrosili milion eura i sada nema niti jedna mašina da pokosi travu i sacuva put od propadanja a o bezbednosti kada vozač ide bliže sredini puta zbog siblja i trave nema potrebe da govorim.
 
Pričaš o održavanju? Evo, sa'će, da prođe decenija ili dve, ući će u rotaciju... k'o dlanom o dlan ;)

U JP se vodi politika, ono što se radi, radi se na auto-pilotu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648892#p648892:2mp0s2z2 je napisao(la):
мајстор » Čet Avg 15, 2019 1:41 pm[/url]":2mp0s2z2]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648855#p648855:2mp0s2z2 je napisao(la):
StaraMo » Čet Avg 15, 2019 12:35 pm[/url]":2mp0s2z2]Evo i komplet snimka alternativnog puta od Lipovičke šume do Mislodjina.

Dužina puta je 19km


https://youtu.be/WHXIdI8IEhw
Изузетно користан видео...за већину Београђана

Ima još bolji put, otprilike na pola ovog puta pre nego što se sa šireg pređe na uži( na 9.11 minuta)-treba skrenuti levo ka Taraišu, pa pratiti glavni put do centra Draževca, a zatim skrenuti desno ka Mislođinu. Izlazi se direktno na auto-put. (ovim se zaobilazi deonica Obrenovačkog puta, od centra Bariča ka auto-putu-a mislim da je i bolji put a možda i kraći)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648911#p648911:3qpod3hc je napisao(la):
Žika » 15 Aug 2019 01:09 pm[/url]":3qpod3hc]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648903#p648903:3qpod3hc je napisao(la):
Zvezdara64 » Čet Avg 15, 2019 1:00 pm[/url]":3qpod3hc]@StaraMo hvala za snimak, moze da bude od koristi mnogima.

Ako je neko od forumasa u gradjevinskoj struci. Da li je moguce preko klizista napraviti neku saobracajnicu koja bi se oslanjala na duboke ankere (do cvrstog zemljista) i koliko bi to kostalo? Ili uraditi obilaznicu oko klizista kao sto je @adza predlozio, koliko bi to kostalo? Mislim na saobracajnicu 2+2 profila.

Kompletno brdo kliza i šta god da pobodeš završiče ka Savi. Treba zaustaviti uzrok klizanja.

....moze na objektu (vijaduktu). Duboko fundiranje na sipovima. Kosta oko 3x vise nego normala trasa po tlu.
 
Koliko znam pomenuto klizište je izuzetno duboko te bi takodje i sipovi morali biti.
Takodje, pitanje je dal bi uopšte bilo isplativo to raditi jer zbog bočnog opterećenja brda koje klizi tu verujem ne bi mogli govoriti o postavljanju par Šipova po stubu.

"Rešenje" za klizište 'postoji' i bilo je planirano kao deo projekta izgradnje A2. DOSave... Uključivalo je ozbiljne radove, kako na brdu, tako i na koritu reke Save.
Sava i jeste glavni pokretač ovog klizišta.


Od toga se (po meni na žalost) odustalo i bojim se da nam klizište ostaje za trajno


Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
Jedan lep tekst o novom AP. Mozete li pojasniti sta znaci da ce obe ceone rampe imati po 7 inkasanata kako piae u tekstu? Jel to znaci da ce obe rampe imati 7 prolaznih mesta za oba smera? Ako je tako to je vrh jer je i 6 dovoljno (po 3 za oba smera od cega je jedan samo za ENP)

Da li neko zna da li ce se odmah pustiti naplata od 420 din ili ce biti hleba i igara neko vreme?

I ako moze pojasnjenje, ako sam dobro razumeo nece biti ceone ni bocne rampe u jakovu i surcinu. Da li to znaci da ce deonica obrenovac surcin od 17 km biti bez putarine tj da ce biti besplatna? Kao sto je fakticki besplatna deonica Vrcin-Simanovci ako se ne varam :sesir:


https://www.google.com/amp/s/www.blic.r ... rustvo/ART
 
Ne mogu da ispratim da li je neko pisao,ali otvaranje je u 15h u nedelju !
 
Miro nadam se da ces da budes deo presecanja vrpce. Zasluzila si. :)
 
Vrh