Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

E ovo je sneg....
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=588549#p588549:y1zwjycq je napisao(la):
vlasta » 14 Dec 2018, 19:05[/url]":y1zwjycq]Kome je i to malo ene ga Nikon P1000 - zumbira 125x, opticki.
Biće dovoljan i P900
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=588680#p588680:nshtlbfs je napisao(la):
zmija » Sub Dec 15, 2018 5:36 pm[/url]":nshtlbfs]da se i ja malo ukljucim
takvo stanje je i na evropskim putevima kada pada sneg,jednostavno je nemoguce da hvataju pahuljice u padu
medjutim kada padavine prestanu brzo se normalizuje stanje kolovoza
juce mi je drugar od zagreba do bijeljine vozio 7 sati,stara narodna poslovica kaze ne idi na put bez velike nevolje dok su padavine :grand:
Evo ja da potvrdim, sad dosao iz HU, nasi putevi su mnogo mnogo ocisceniji. Ne znam kakvo je stanje na AP ali na regionalnim putevima kod nas je puno puno bolja situacija nego kod Madjara.
Bas smo cudan narod uvek sebe smatramo najgorima xD
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=588648#p588648:1m3ssv5r je napisao(la):
JoeBG » Суб Дец 15, 2018 1:04 pm[/url]":1m3ssv5r]Vozio sam sinoc na deonici Ljig-Preljina. Bas zeznuto kad je sneg. Zaledio je kolovoz, skroz nebezbedno...
Nikakva korist od autoputa ako zbog uslova moras da voziš 60. Kako u inostranstvu rešavaju to? (npr. na Alpima u Austriji, Švajcarskoj, Francuskoj...)
Прошле године сам и фебруару ишао из Италије у Србију и стицајем околности била је права мећава. Кроз Словенију је било највише снега али исто тако је кроз Словенију аутопут био најчистији јер су на сваких 30так км коловоз чистила по 3 камиона која су чистила све три траке и четврти који је из зауставне траке избацивао тај снег преко ограде, ван аутопута. Кроз Хрватску је било слично, мало лошије у односу на Словенију. А код нас права катастрофа, од Дића до Прељине је било баш тешко проходно. Када сам се пожалио раднику на наплатној рампи, он ми је рекао да га то не интересује јер он нема намеру нигде да путује. Толико о томе...
 
Danas asfaltirali levu cev prvi sloj.
Izvor ministarstvo saobracaja.
 
Aha,sada videh...Ja sam mislio da je to gotovo,a da se sada radi EM opremanje tunela? Da li je počelo?
 
Em. opremanje pocinje kad budu gotovi svi
gradjevinski radovi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=588742#p588742:dofzuvqj je napisao(la):
Niko Kažanegra » Sat Dec 15, 2018 11:43 pm[/url]":dofzuvqj]Aha,sada videh...Ja sam mislio da je to gotovo,a da se sada radi EM opremanje tunela?

Na Krcanovim fotkama od jesenas dalo se proceniti da u levoj cevi ima ohoho građevinskih radova do asfaltiranja.
 
Sa sajta ministarstva:

УПРКОС СНЕЖНИМ ПАДАВИНАМА РАДОВИ НАСТАВЉЕНИ И НА ИЗГРАДЊИ КОРИДОРА 11
15.12.2018 - 20:58

Радови на изградњи Коридора 11 настављени су и данас, упркос јаким снежним падавинама у целој Србији.

На деоници ауто-пута Е-763 од Лајковца до Љига радови на изградњи тунела Бранчић, дугог 942 м, у завршној су фази.

Без обзира на снег који непрекидно пада, данас су извођени радови на изради првог слоја асфалта у левој тунелској цеви, по чијем завршетку ће уследити и уградња ивичњака. У десној тунелској цеви у току је насипање туцаника и обрада шахтова и ниша
.


Mislim ... da izvršimo kolektivno samoubistvo - pa koji imbecil piše ovo ?

Po ovome ni jedna cev nije asfaltirana, tj.. građevinski završena :bash:
 
Pa nisu ni prekidani, kako mogu onda da se nastavljaju...

A tek sneg i tunel i uticaj prvog na drugo.
 
A jel se zna kad počinje elektro-mašinsko opremanje te cevi? Jer ako su krenuli da asfaltiraju verovatno mogu relativno brzo da stave I zavrsni sloj asfalta, pa je onda glavno pitanje kolko će se čekati na e-m opremanje. I pitam se kolko desna cev vremenski zaostaje?
 
Bez obzira na sneg oni asfaltiraju u tunelu. A inace u tunelu pada sneg!?
 
Asfaltiranje je izvodljivo ako se ostatak deonice očisti da mogu kamioni da dodju uopšte do tunela...Tako dok je snega, nemojte se puno nadati, a i kakvo asfaltiranje na ovim temperaturama. Zašto se kod nas prase tovi pred Božić? Imali su ove godine najmanje 8-9 meseci lepog vremena da to ljudski završe. E sad o čemu mi ovde pričamo i nadamo se?
Javašluk i nemar, to nam je ogledalo države, nažalost...
 
Ne pada u tunelu ali asfalt se ne proizvodi u tunelu, vec se na minusu proizvodi i transportuje do tunela. Nije bas isto kao kada je napolju +30 stepeni.
 
Lepo ja pitah @KrCana kao da sam znala da je neki zastoj... njegove slike su od sept- oktobra,zar nisu mogli za 2mes da završe asfaltiranje, nisam znala da je to toliki proces.... I pri tome jos nisu ni završili. Pa tek onda EM oprema. Mogu li nju za neka 3mes da odrade? Teško ja mislim,sve ukazuje da nece ovo ni u aprilu biti gotovo.
Mislim da su u tunelu imali sigurno jos neki problem jer ništa mi nije jasno- cele godine ne mogu da jednu cev opreme. Na kraju da se samo pomolimo Bogu da sve bude bezbedno, kako se odvijaju radovi i brojni problemi da samo ne bude neki problem za par godina.
 
Sto se tice masina za asfaltiranje u tunelu, to nije problem jer smo na slici prethodne sedmice videli da asfaltni finišer čeka parkiran ispred tunela na strani ka Dićima. Takođe, nije problem kamionima dovesti ni ostale valjke potrebne za asfaltiranje, iz Dića sa Ibarske ima direktan prilaz svega par stotina metara od tunela, a Ibarska se čisti pa nije problem ući mašinama u tunel.
Što se tiče asfaltiranja po hladnoći ispod +5 °C, nije baš najbolje da se to radi iz ranije navedenih razloga ali, ako dodaju aditive za sporije stvrdnjavanje asfalta I sl, plus zagreju preko 180°C u asfaltnoj bazi da duze bude vruc, onda nije nemoguće da se asfaltira u tunelu koji je sada za razliku od napolje suv bez snega.
 
I tehnologija asfaltiranja valjda polako napreduje sa tim aditivima, folijama u tamponu (kao na Surcin-Obrenovac) I sl, pa se sad moze asfaltirati I raditi u sarenolikijim vremenskim uslovima. Stariji kolega mi reče da je bitno da je suvo kada se stavlja binder, tj sloj asfalta koji vezuje zadnji sloj I podlogu, jer ako je tu vlazno nece dobro vezati tampon I asfalt, a da se zadnji sloj moze raditi I po vlaznom vremenu. A sad je vlazno vreme kada grejder ili neka masina tamo (vala ih bar tamo imaju dosta) očisti sneg sa trase. Ako je tako, ako dodaju aditice I vise zagrevaju u bazi, ako rasciste sneg, onda mogu I zavrsni sloj asfalta da stavljaju. Ja ocekujem da ce na svim autoputevima da rade do kraja meseca, pa onda 1-2 sedmice pauze za praznike, pa nastavljaju.
Ali ako je tako, onda im je trenutno problem po vlagi da stave prvi sloj asfalta na par desetina metara za ulazak na autoput kod Obrenovca (ako nisu pre snega stavili), a ako hoće da puštaju za 10tak dana onda im je to relativno hitno. Kao I prvi sloj asfalta na zaustavnim trakama oko tunela, ali pretpostavljam da tu ne zure pa mogu da cekaju bolje vreme.
 
@Earthmoving
Hvala kao i uvek na opsežnom objašnjenju, ali mislim da ništa ne opravdava skoro 2 godine kašnjenja na ove dve deonice.
 
Ništa, Slaninar, brate mili. Doduše, po meni kasne oko godinu, ali ok, to je moj subjektivni sud. A tek što se tiče Čačak-Požega, tu se, za sad, kasni bar 2-3 godine. A možda I neki drugi autoputevi po Srbiji kasne sa početkom izgradnje po koju godinu.
 
Zemljani brate mili,
Kako si izracunao da kasne godinu kada je rok bio april 2017??????
Znaci,ako na leto bude pusteno sve do Obrenovca u punom profilu,kašnjenje će biti duže od 2 godine. ..
 
Ma ne, kazem totalno neko moje subjektivno ocekivanje, nista relevantno ni objektivno, tipa formalni rokovi I to :)
 
Постоји анекс уговора који подразумева нови рок за завршетак А2, због поплава 2014, а то је био децембар 2017. дакле до сад је пробијен годину дана као што рече Еартх.
 
@Veliki Vračar
Hvala na informaciji.Nisam znao da je u medjuvremenu sklopljen aneks ugovora.
Moraš i sam priznati da je i godinu dana kašnjenja mnogo,a biće i godina i po do potpunog završetka obe deonice.E,to je ono zbog čega kao gradjanin ove zemlje nisam zadovoljan i sklon sam kritici, ali to ne znači da ne volim moju Srbiju...
 
Vrh