Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Od Meljaka preko Vranića, Draževca i Mislođina treba, u najboljem slučaju, oko 20 minuta...a od Vidikovca do skretanja za Vranić, kada nema gužve, treba 20 minuta...
 

Meni deluje da asfaltiraju konacni i ovo .
Stavljen je i zavrsni kod Obrenovca koji je hvalio do belih linija .
Na slikama se video finiser u daljini i kasnije na Pleckovim na kraju ,znaci samo ostao onaj spoj.
Glinena se lepo vidi ali...slike od danas .
 
Ovo sve upucuje da pustaju obe deonice.
I dobro guraju prema tunelu crni se dobro..
Nadam se da ce stic danas i onaj mostic jer od sutra lose vreme i da Earth onda sve gotovo .
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=588275#p588275:101yflhq je napisao(la):
MiraC » 13 Dec 2018, 14:17[/url]":101yflhq]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=588273#p588273:101yflhq je napisao(la):
StaraMo » Čet Dec 13, 2018 2:05 pm[/url]":101yflhq]https://youtu.be/CQdu7ro_A_Q
Hvala,mislim da smo mi upravo o ovom putu pričali,tj ti si rekao da ne znaš da je završen,a nakon toga su bile ove reportaže.... I baš se pominje veza izmedju Obrenovca i Meljaka tako da se poveže ibarska. E sad ja ne znam kakav je to put,koliko je kraći,duzi,ali je dobro da ima alternativa. Jer će on trebati dobrih godinu dana i više da se koristi
evo Miro to je ovaj put...i to je komplikovano za voziti ko ne zna ove krajeve...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=588288#p588288:t9h1o4ig je napisao(la):
Darko78 » 13 Dec 2018 03:11 pm[/url]":t9h1o4ig]
...
Stavljen je i zavrsni kod Obrenovca koji je hvalio do belih linija.
Na slikama se video finiser u daljini i kasnije na Pleckovim na kraju ,znaci samo ostao onaj spoj.
...

Svaka čast za slike! Za to sve pohvale!
A za ovo podebljano - iz nekog razloga sve češća, ali baš, baš, baš ružna greška.
Ako si hteo tuđicu od nemačke reči fehlen onda je jedino moglo da piše "koji je falio" - ali i to je nepravilno samo po sebi.
Hvaliti - praktično isto kao i pohvaliti.
Hvalio - opisuje radnju gde je muška osoba nekoga pohvalila.
Naša reč za ovo što si hteo bi bila nedostaje, manjka.
Dakle
"Stavljen je i završni kod Obrenovca koji je nedostajao (manjkao) do belih linija."

Izvinjavam se, ovaj post nije ni u kakvoj zloj nameri, ali ovo toliko para uši, a toliko je jednostavno za naučiti samo kad neko ukaže na to.
 
Pitanje,ka Surčinu na satelitu, nije se menjalo stanje nego je samo slika tamnija? I ima jedan NLO na trasi ( odsjaj necega) pa se nadam da j3 možda od nekog vozila,da rade na trasi.

@Plećko hvala,ma nemam ti ja pojma ,garantujem da ćemo i mi to preko Umke kad bude se krenulo " kud svi turci...", ali ćemo sigurno dobro proveriti kad je neki špic Pa tako pokušati izbeći kolaps ,ali sam bila u pravu( zapamtila sam kad je Stara Mo pričao,) da je pravljen neki novi put kao veza Ibarske i Obrenovca,ali realno će biti najviše na korist tim mestima između.
 
Nadamo se da se asfaltiranje po ovom hladnom vremenu neće odraziti na kvalitet asfaltiranja. Hladjenje asfalta je brže, a asfalt se valja dok je vruć tj., mek I plastičan. Zato kad se brže hladi, valjci iza imaju manje vremena za sabijanje. Takodje usled hladnog vremena može biti lošija nabijenost, kao I šavovi sa ranije završenim deonicama na koje se nov asfalt nadovezuje.
 
Miro na tom delu je tek postavljena folija i ona se beli .
Miki što bi se ljutio na korektnoj ispravci.
 
Nisam u toku. Hoće li stići da saniraju glineni deo do puštanja deonice?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=588376#p588376:3smcxzkb je napisao(la):
Ris » Čet Dec 13, 2018 9:22 pm[/url]":3smcxzkb]Nisam u toku. Hoće li stići da saniraju glineni deo do puštanja deonice?
Ne. Nema šanse za to, po slikama sa satelita se vidi. Ovde na forumu se pominjalo da možda ne urade jednu traku ,medjutim ništa oni nisu mrdnuli. A i ne mogu realno kad je sve mokro,temp niska... ipak je ovo decembar
 
Sad sam malo gledao satelitske snimke i ne znam da li mi se čini zbog mutnoće ili je stvarno bilo napredaka i ovde ispred tunela Brančić? Iako će ovaj deo sa tunelom biti gotov tek za par meseci, bilo bi dobro da se i tu napreduje. Ovih 1-2 km je zapravo najduži preostali neasfaltirani deo na celoj deonici između Obrenovca i Čačka, a i nije ništa posebno težak.
 
Napreduju to je sigurno. Mene i cudi,otkud sad toliko radova ispred tunela kad npr u martu ipak može biti mnogo povoljnije vreme. Sam si rekao da je temp niska za kvalitetno asfaltiranje. Meni ovo ima logike ako bi pustili jednu tunelsku cev npr u februaru pa znaju da radove napolju ne mogu da odrade kasnije.... gledajući ukupne radove,definitivno su mnogo više odmakli u poslednje vreme nego ove cele godine do jeseni. Mislim da je pod makar jednom slojem asfalta sve,samo zaustavne trake nisu ,ali imam utisak da kad krenu sa asfaltom to brzo ide
 
Bez glinene deonice, nema puno smisla koristiti autoput, ako se ide iz Beograda i dalje od Ljiga. Mozda za one koji zive blizu Obrenovackog puta ili Ade, ali kome je bliza Orlovaca, njemu je svakako dosta brze da koristi Ibarsku i dalje. I bezbednost je veoma upitna, jer put do Obrenovca spada u red nebezbednih, kao i Ibarska magistrala. Ne znam kakav je put kojim se zaobilazi glinena deonica, ali verujem da ce tu biti velike guzve i da se time smanjuje bezbednost. Takodje sumnjam da ce se nesto bitno smanjiti saobracaj Ibarskom do Stepojevca, jer tom deonicom uglavnom voze zitelji okolnih mesta koji rade u Beogradu, pa ako bi se preselilo npr 30% saobracaja Beograd-Ljig na autoput, to bi na deonici Beograd-Stepojevac bilo smanjenje ne vise od 5%.
Svakako, ostaje nam da cekamo da se uradi "glinena" i da strpljivo slusamo ove dobre ljude iz vlade kako nas lazu i pljuju po prethodnoj vlasti. Videcemo sta ce reci kada neka njihova deonica popusti. Tad ce biti kriva priroda.
 
Nikolino slažem se,i mislim da je ključno da do Surčina bude gotovo i tek tad će biti neka ušteda u vremenu/ zivcima. Čak i sa glinenom do Obrenovca će biti veliki pritisak vozila.
E,a kako ce nekad biti u Surcinu kad to puste i može li /hoće li tu nastati guzva velika,je takodje pitanje ,ali ima još do toga
 
Mislim da je Mira u pravu iskoristili su dosta dobro vreme za decembar i uradili koliko su mogli ,da ne dodju u situaciju da zavrse tunel a zbog loseg vremena u martu ne stignu prilaze.
Earth od slike sa onim bagerom na trasi koji stoji u zaustavnoj (gde nije asfalt) iza njega prema tunelu deluje da je uradjen drugi sloj i da su samo nastavili i skoro zavrsili.
Satelit je dosta dobar ali samo ako imamo slike sa terena i onda da je lakse naci razlike .
I njihovim poredjenjem se moze dosta saznati.
 
Samo da dodam, za asfaltiranje po hladnom, ispod +5, verovatno se mogu koristiti neki adidtivi i možda neka veća temperatura u asfaltnoj bazi da bude što vrući dok stigne do mesta asfaltiranja.
 
Gledam na Mag tv asfaltiraju lokalne puteve danas a sneg pada i kazu da ce prekinut zbog vremenskih prilika.
 
Evo dok je sneg, nešto moje što sam ja sebi pravio, pa da podelim ko želi da nauči čitav lanac u gradnji puteva i šire u niskogradnji:
Slika 1. Vrste kamena i veličine od kojih se pravi beton i asfalt.
Slika 2. Lanac od bušenja kamena preko drobljenja do odvoženja
Slika 3. Drobilice: Hranilica, vrste drobilica (prva, druga, treća u nizu; kako rade: čeona, konusna i udarna drobilica), prosejavanje, transportne trake do mesta odlaganja
Slika 4. Dalji put izdrobljenog kamena: asfaltna i betonska baza, i dalje do puteva za asfaltiranje i mesta za betoniranje. Takođe i priprema trase pre asfaltiranja sa buldozerom (guračem), grejderom (ravnačem) i valjkom za zemlju (guma-pegla). Zatim ide asfaltni finišer koji izliva asfalt, pa valjak za asfalt (pegla-pegla). Obe vrste tih valjaka imaju režim rada u vibraciji. I na kraju pneumatski valjak guma-guma koji je stacionarni (nema opciju vibriranja). I neke druge stvari gde se koristi kamen su na slici.
Slika 5. Oprema za nabijanje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=588336#p588336:14hmtix3 je napisao(la):
Žika » 13 Dec 2018, 18:58[/url]":14hmtix3]Plećko, što bi ti legla 30x optika.
Žiko biće uskoro 83x optički zum...
 
Vrh