Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Da, I meni ovaj potez na snimku petlja Ub- Obrenovac deluje odlicno. Kolko vidim na snimku samo par stotina metara na nadvoznjaku preko pruge fali zavrsni sloj asfalta I mozda jos negde pre Obrenovca sto se ovde ne vidi ali se videlo na mom snimku. Dakle, prakticno pri kraju, finiser to moze izasfaltira u roku od koji dan. Sem toga vide se zavrsni radovi:ograde, farbanje linija, bandere... Moze sve se za 15tak dana zavrsi. E jedino veza kod Obrenovca od autoputa do puta za Beograd treba malo vise posla ali to je kratko, 200 metara. Dakle, ovo stize na vreme.
I Lajkovac -petlja Ljig je cini mi se sve gotovo, iscrtano, stavljene ograde sem onih 100m zavrsnog asfalta na starom toku Kolubare kod Lajkovca. I ovo komotno gotovo na vreme.
E jedino 2,5km glinene I u tunelu je frka s vremenom. Cak I ono pre I posle tunela mislim da stize na vreme.
Dakle, nista pametno nisam rekao, svi znamo da sad sve zavisi od valjanja glinene I tunela. Tunel mi je misterija, jel ima sanse da puste bez tunela ili jednu cev? Pa brate, prvu cev su probili krajem avgusta 2017-e, znaci pre cak 15 meseci, pa nemoj me zezate da probijeni tunel 1km duzine ne moze se sredi za to vreme?!
 
A petlja Ljig?
A naplate na izlazima?
;)
Nemoj sada da rusis koncepciju zlatokosoj. Moze ovo sad da kasni jos ihaha... ;)
Nasla je krivca, Mrka je kriv

Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
 
Secas se kad su pre 2 godine pustili Ljig-Cacak pa je mesec I po dana bilo besplatno bez naplate putarina. Tako da, I ovaj put to mogu kasnije :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=584085#p584085:3jonuwj8 je napisao(la):
Earthmoving » Pon Nov 26, 2018 5:04 pm[/url]":3jonuwj8]https://youtu.be/wtnZeqUfK4k

Jel se ovo hvali sto vozi staru ladu a to sto pojas nije vezao nema veze :)
 
Laki petlja Ljig je gotova i ocrtane linije vidi se iz snimka , nadvoznjak ibarske jos nije spojen.
 
Ako sam ja dobro razumeo, da bi se u promet pustio put od Obrenovca do petlje Ljig (bez naplatnih rampi), potrebno je da se uradi jos cirka 500m završnog sloja asfalta na par mesta i da se pusti nadvožnjak Ibarske kod Ljiga (koji je inače gotov!?).
 
pozdrav svima.
čitam s vremena na vreme vaše postove ali nisam hteo da pišem jer nemam šta lepo da vam napišem pa da ne mračim...
hteo bih da iskoristim ponovno "prisustvo" Earth-a pa da vas sve koji ste upućeniji pitam da li je planirana negde neka benziska stanica na ovom AP.
čudno je da već godinu dana nemamo ni jednu pumpu na 40km gotovog AP.
a nigde nisam našao ovde da je neko o tome nešto pisao.
bilo bi glupo da na 100km AP ( da ne kažem 200km u oba smera) nema ni jedna pumpa.
gledajući ostale naše AP, pre bi se moglo reći da imamo znatno više pumpi na 100km nego što bi bilo optimalno, pa me čudi da i ovde nije podeljeno više lokacija nego što je potrebno.
ok, nije promet kao na K10 ali nije baš ni da je pust AP pa da ne treba ni jedna pumpa a da ne kažem punionica za npr Teslu.
 
@Joe, da otprilike kolko ja razumem, plus naravno glinena I tunel. Evo Darko mozda detaljnije zna...
@Dobri, nista od pumpi za sad. Jel ne gresim drugari? A da jeste glupo 100km bez pumpe, bas jeste, totalno u ovoj guzvi nadlezni izgleda zaboravili na to. Trebalo bi na svakih 20km, ili nesto vise, po jedna sa svake strane, znaci 2-4 pumpe na ovih 100km x 2 strane, tj ukupno 4-8 pumpi.
 
Biće pumpi ne brinite, samo dok se braća konsoliduju i ustanove dokle je čija teritorija, a za pumpu je lako, nikne za 3 meseca :mrgreen:
 
Upali googl earth Joe lepo se vidi kod Preljine jedno mesto to je da ja znam ,i tamo što bi rekli google radi snimci su od 28 .09.2018.
Earth mislim da od tebe strucnije nece niko bolje objasniti stanje...
A o glinenoj vreme ce pokazati zasto se ovo dešava sad zašto i u ovom obliku ...jer je puštanje bilo objavljeno sa svih strana do nove god. do Ljiga.
 
Ali bas cudno da nema ni jedne pumpe, evo vec 2 godine kako je 40km Ljig-Cacak pustena I jos nista... Dobro, ima pumpa cim se u Cacku sidje sa autoputa tamo pre kruznog toka ali opet to nije na autoputu. Nisam bio u Grckoj, ali gledajuci SAT-ove patrole cini mi se da tamo do pumpi isto cesto moras da sidjes sa autoputa, da nisu kao kod nas na autoputu, ali kod nas je normalno da pumpe budu na autoputevima, uglavnom na svakih 20-30km. A pazi, glupo je da sad cim otvore nema pumpi na 100km autoputa jer svima koristi, tj I vozacima treba, I moglo bi se zaposli 150-200 lokalnih ljudi na tih 4-8 pumpi, I drzava bi mogla da naplati lokacijsku koncesiju na davanje pumpe na autoputu I time olaksa otplatu kredita za autoput... dakle win-win situacija, pa nema nikakvog razloga za cekanje...
Jes da je moje misljenje bitno ko lanjski sneg ali recimo idealan raspored pumpi bi bio recimo: 1.Piroman dolina (10km posle Obrenovca), 2. Dolina posle Lajkovca, 3. Pre Preljine dolina koju Dare pomenu... Pa x2 sa obe strane autoputa.
 
Biće pumpi čim bude potrebe za istim...što kažeš trenutno na ovih 40 km imaš pumpu na obe strane...na rezervi da uđeš izdržaćeš komotno...čim se pusti neka razumna kilometraža a ne patrljci biće i pumpi...
I od mene hvala Earth!
 
@Johnest nema na cemu :)
Ajde kad smo kod pumpi ovde da stvari pogledamo sire. Zapravo ja imam dve revolucionarne ideje:
1. Posto ce u sledecih 5-10 godina elektrovozila da zamene naftu, a to ce ici sve brze I brze pocev od ove godine, treba razmisljati u tom smeru. Naime, ako je struja domaca, onda nema razloga da nam se ugradjuju strani trgovci kao sto je slucaj sa lancima pumpi jer naftu kao zemlja ipak nemamo.
2. Zameniti pojam pumpi I odmorista pored puta novom koncepcijom. Na svakih 40tak km pored autoputa bi bio ogroman uredjen prostor od 10tak hektara kao lokalni centar privredne aktivnosti, a ukljucivao bi: pumpe/punjace, hotel, park, parking sa igralistima I drvecem, servise za vozila (mehanicar, vulkanizer), ali I uredjenu "pijačnu" prodaju lokalnih proizvoda (med, suhomesnato, povrce, voce...), lokalne suvenire I proizvode, turisticku promociju tog kraja. Time bi to postali lokalni privredni centri koji bi koristili korist autoputa I na kojima bi se trgovine I usluga sa putnicima obavljala I lokalna razmena kao putno lako dostupnom mestu. Stranim putnicima bi se blize prezentovala kvalitetna domaca hrana I otavarele veze sa siru saradnju, licne kontakte (mini sajam) I izvoz. Na svakom takvom prostoru bi radilo I cirkulisalo par stotina lokalaca, tj daleko vise nego danas na stranim pumpama gde stranci kupe kajmak nasih autoputeva. Ideja je da umesto njih nasi obicni ljudi uzmu veci deo kolaca. Recimo na ovom autoputu do Cg moglo bi biti nekoliko ovakvih centara: 1. Bogradsko-Sremsko-Obrenovacki, 2. Ubsko-Lajkovacko- Lazarevacko-Ljisko-Valjevsko-Divcibarski 3. Takovsko-Gornjomilanovacki, 4. Cacansko-Lucanski, 5. Pozesko-Kosjericko-Uzicki-Zlatiborsko-Tarski, 6.Ivanjicko-Ariljski, 7. Pesterski. Okolo mogu hladnjace, skladista I sl.
3. Putarine treba urediti da nasi ljudi imaju pare od putarina kroz Srbiju, a da ih sustinski stranci placaju. Dal to zamaskirati kroz kratke vs godisnje vinjete kao u Madjarskoj I sl ili jeftinije I skuplje putarine, stvar je tehnike. Nasi ljudi moraju imati korist I bogatiti se od autoputeva, a ne da kao sad siromase placanjem I kredita za otplatu I putarina, dok stranci samo placaju putarine.
4. I naravno kompletirati mrezu autoputeva izgradnjim jos 600-700km u narednih 10 god : ceo krug Bg obilaznice, Moravski koridor, Novi Sad-Loznica, Novi Sad - Zrenjanin -Beograd, Pancevo -Vrsac, Cacak-Pozega-Cg granica, Pozega-Uzice-Bh granica, Paracin-Zajecar-Bugarska granica.
 
Srbija je idealna za elektrovozila.
Mito i korupcija je dovela do "nelegalne" gradnje pumpi zbog čega ih imamo bar 3 puta više od optimuma za našu kupovnu moć, broj vozila itd.
Kako na AP tako i na magistralnim putevima.
Na Nemačkim i Austrijskim AP po 50-100km nema ni jedne pumpe a kod nas na 100km ih je teško i izbrojati.
Ali, ako se npr 2 od 3 pumpe pretvore u "pumpe" za elektrovozila, dobijate dovoljno punjača i dovoljno često raspoređenih za svaku autonomiju vozila.
Obzirom na duže vreme punjenja, potrebno je osmisliti neke sadržaje za putnike koji sada ne postoje kako za odrasle tako i za decu.
mislim da se K11 nikada neće vrveti od stranaca tako da tu više treba osmisliti nešto što je interesantno domaćim putnicima u tranzitu.
na ovih 40km ima mesta za pumpe na završnom pravcu ka čačku, zatim na prostoru od takova do rudnika... a kako je ovaj novi deo dosta ravniji mogu da postave više pumpi u delu od ljiga ka lajkovcu i od obrenovca ka ubu koje su gotovo potpuno ravne deonice i nije problem da se prošire sa prostorom za pumpe.
svakako mislim da je na tih 100km potrebno bar na 3-4 mesta sa obe strane AP.
 
Taj glineni deo zavisi od tunela, tako da, kad bude gotov tunel, bice i glineni deo. Tako sam se nadao da za novogodisnje praznike prodjem autoputem k'o covek, ali gubim nadu.
 
Zemlji koja živi od akcize nikako ne ide u prilog omasovljenje e vozila...

Auto se moze puniti i kući i u proseku za put do kuće i posla mesečno bi bilo dovoljno 400-500kw znači oko 3000 dinara po jeftinoj tarifi a posto se struja ne može u bateriji označiti markerom kao gorivo uvodjenje akcize na kilovate bi pogodiilo domaćinstava koja recimo uopšte i nemaju auto na primer tako da ta varijanta otpada.


P.S. zaboravih da ta e Vozila još moraju stimulisati manjim porezom,besplatnim parkingom,putarinom itd tako da će to kod nas ići vrlo sporom
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=584335#p584335:2ypd60e3 je napisao(la):
StaraMo » Tue Nov 27, 2018 3:37 pm[/url]":2ypd60e3]Zemlji koja živi od akcize nikako ne ide u prilog omasovljenje e vozila...

Auto se moze puniti i kući i u proseku za put do kuće i posla mesečno bi bilo dovoljno 400-500kw znači oko 3000 dinara po jeftinoj tarifi a posto se struja ne može u bateriji označiti markerom kao gorivo uvodjenje akcize na kilovate bi pogodiilo domaćinstava koja recimo uopšte i nemaju auto na primer tako da ta varijanta otpada.


P.S. zaboravih da ta e Vozila još moraju stimulisati manjim porezom,besplatnim parkingom,putarinom itd tako da će to kod nas ići vrlo sporom

Da ali mogu da ukinu jeftinu tarifu.
 
U Ligu danas ispod nadvoznjaka za ibarsku pa ka tunelu 10ak radnika radi nesto izmedju traka,nesto oko onih betonskih sahti da se tako izrazim, a ispod samog nadvoznjaka izmedju traka se vidi i neka armarura,verov treba betoniranje neko. Lose je vreme cudi me da ikog ima
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=584335#p584335:11ec87el je napisao(la):
StaraMo » Tue Nov 27, 2018 4:37 pm[/url]":11ec87el]Zemlji koja živi od akcize nikako ne ide u prilog omasovljenje e vozila...

Auto se moze puniti i kući i u proseku za put do kuće i posla mesečno bi bilo dovoljno 400-500kw znači oko 3000 dinara po jeftinoj tarifi a posto se struja ne može u bateriji označiti markerom kao gorivo uvodjenje akcize na kilovate bi pogodiilo domaćinstava...

Nažalost tu si pogodio najrealističniji scenario. Akciza na struju, koja je trenutno 7,5%, prve noći ide na 35%, pa druge na 55%. Slično kao što je bilo za TNG.
A možda se "Država", seti španskog scenarija pa uvede porez godišnji na bateriju kao oni, 5eur po svakom KW baterije, godišnje. Kako god da okreneš dal pumpa na benzin/elektro, isto si nadrljao. Tako da Biće na koridoru pumpi, za njih nema zime. Kao što je nego iznad rekao, samo da se utvrdi prvo teritorija.
 
1. Dal je naplacena garancija Putevima Uzice I Planumu? Ili lazu? Dal je istekao rok garancije? Ako jeste, kako su mogli naplatiti.
2. 13 pozicija na 2,5km Ub-Lajkovac. Znaci prosecno oko 200m duzine. Po onom mom snimku pomislio bih da je mozda 5-6 pozicija, ne 13...
Da, problem nase drzave je kako ce preziveti prelazak na elektrovozila I gubitke milijardi evra od akciza na gorivo. Dugorocno mora da nadje drugaciji model punjenja budzeta, smanjenja troskova I sl. Tj sasvim drugi model svih drzava u svetu, drzave kao sto danas znamo ce prestati da postoje. Kratkorocno, mogu da poljube u pozadinu svakoga ko ima solarni panel na krovu. Cuo sam da neke drzave poput Madjarske vec daju gradjanima sa panelima da se prikace I isporucuju struju elektroprivredi, tako da kad imaju viska struje, sat ide obrnuto. Tesko da ce Srbija izbeci trend celog sveta. Iako se jos grcevito bori za akcize pa imamo najmanje elektrovozila u Evropi, o Kini da I ne pricam. Ako stave visoke poreze na baterije, to je ludost, a odma ce doci do sverca I muljanja, tenzija, prakticno takva strategija im dugorocno ne moze uspeti. Dakle, energetsku, a time I novcanu slobodu ljudi nista vise ne moze zaustaviti. Ali potrajace 5-10 godina...
 
Elektrovozila nisu ništa manji zagađivači kada se u obzir uzme proizvodnja el. energije kod nas i uticaj koji na okolinu ima proizvodnja baterija.
Takođe, trenutno poredimo potrošnju cenu električe energije za automobil sa cenom fosilnih goriva opterećenom akcizama. Bez akciza bi rezervoar takođe napunio za 4k i imao za vožnju verujem više nego baterijom, pogotovu u krenu stani gradskim uslovima.

Kao što postoje razni nameti na gorivo (akciza, naknada za formiranje obaveznih rezervi, naknada za markiranje i naknada za monitoring), tako će smisliti razne ateste i poreze na baterije, ekološku taksu, naknade za autopunjače, ateste za autopunjače koji opterećuju mrežu. Proradiće tu kreativnost vrlo brzo.
 
Kaže ministarka Mihajloviċ danas " trebalo bi početi Preljina- Požega u 2019 ".
 
Darko, i ja sam procitao taj tekst, znaci nista od najavljenog marta 2019. godine!! Daj Boze da i pocne iduce godine... a najjaci je naslov u kom pise da otvaraju do kraja godine juzni krak K10 kako su i obecali dok ce istocni biti u prvom kvartalu 2019.godine! K11 nije ni spomenula... ovo je strasno kako manipulisu ovim narodom!
 
Vrh