Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

I opet se pravimo zaboravnim ili to stvarno jesmo ?!
Mi projekta IMAMO !
Otkupili smo ga (po presudi arbitraznog suda) od austrijske Alpine.
I "zacudo" taj projektat nije predvidjao dugacak tumel izmedju dragacevske i pozeske kotline.
Mozda zato sto pored cene izgradnje i cena odrzavanja dugackih tinela nije bas mala, pa je tadasnji koncesionar mislio dugorocno kako da ga sto manje kosta i izgradnja i odrzavanje!

No mi, sa druge strane, "nemamo problema" sa lovom (valjda smo negde nasli ogromne rezerve nafte, zlata ili uranijuma, samo to jos krijemo), pa nam 100miliona gore-dole ne znace nista...

Pa eto u tom duhu se vec prica i o modifikaciji trase dalje ka ivanjici, a seljaci samosto se ne bodu nozevima na javnim raspravama u mesnim zajednicama...
Ide se do takvih krajnosti da se jadna i bedna moravica premoscava 10 puta na potezu od 5-6km, ali verovali ili ne, to nije vrhunac ludosti...
Tesko nama, "dok je nama nas"...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
I zasta sve imamo projekte koji skupljaju prasinu ali se prave novi da se navede voda na svoju vodenicu
Trasa seta samo tako a niko da podvikne cirkus ide
 
Sta ti je cudno godina njima i nama netraje isto to kod njih traje 24 mjeseca= 1 jedna godina
 
Da li neko zna, sta je sa onim delom gde je glina ispod asfalta? Ima li tu koga?
 
Миро,

Мени делује,а одмах сам то и јесенас рекао да је то био само покушај скретања пажње са кашњења на деоници Љиг - Обреновац, по систему , Е нисмо ми криви већ неко други.....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=535603#p535603:2r1dgxhl je napisao(la):
Niko Kažanegra » Čet Maj 03, 2018 1:29 pm[/url]":2r1dgxhl]Миро,

Мени делује,а одмах сам то и јесенас рекао да је то био само покушај скретања пажње са кашњења на деоници Љиг - Обреновац, по систему , Е нисмо ми криви већ неко други.....
Prosto mi neverovatno da to niko više ne pominje niko od nadležnih... A koliko god da je deo ra rekonstrukciju barem bi se trebalo izaći javno sa rezultatima - koliko km, za koje vreme koji je izvođač,kqd su javno mogli da raspredaju mesec dana kao da je to jedini problem. Na snimcima se vide pukotine, ali niko ne pominje koliko će vremena oduzeti dok se sve sanira, maj je počeo kad misle da se time bave?! Nadam se Niko da si u pravu jer bi značilo da nije veliki problem na tom delu puta u suprotnom, ako nisu ni počeli, ima da se radi i sl godine
 
hvala plećko :vops:

ovo je deo ka mostu, severno od magistrale, i spada u deonicu obrenovac-surčin, vidim na satelitskim snimcima da su se konačno aktivirali i počeli da trasiraju i na sremskoj strani.

Od mosta ka petlji surčin, levo 20. april, desno 2. maj sa sentinela.

Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 2
kraj deonice
Pogledajte prilog 1

takođe i onaj deo kod bogovađe na lajkovac-ljig su konačno krenuli da asfaltiraju:
levo 12. april, desno 2. maj

 
Pogled prema Obrenovcu, s leve strane kanala se pravi privremena dvosmerna saobraćajnica koja će biti u funkciji sve dok se ne izgradi nadvožnjak.
 
Serijal “Brdo kod Ljiga”, 5.6.2018.

eea360d30a49623a8c276bbb8be8f023.jpg


3bcbacd2c99a98a5a26553e09a9b0e45.jpg


12d12308ffc1e60a00493133222f28a3.jpg


06a148173908ba0dca81fc0f1c4833e3.jpg


109c6bfcfe9d0b558458744f30407e4c.jpg


fcba38a149baa947d19948a008f34baf.jpg


Inače, fotke su nastale dok sam čekao u koloni od 200inak automobila ispred semafora u Ljigu. Posle semafora i na ulasku na autoput nije bilo gužve.



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Katastrofa, samo malo da su pomerili trasu, 50 m, a ne kroz brdo, npr. na stubovima da bude
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=536082#p536082:ty9t6ona je napisao(la):
svsavic » Ned Maj 06, 2018 9:22 am[/url]":ty9t6ona]Katastrofa, samo malo da su pomerili trasu, 50 m, a ne kroz brdo, npr. na stubovima da bude

Potpuno netačno. Autoput se uvek projektuje kao put na kojem čitavom dužinom može da se bezbedno ostvaruje maksimalna dozvoljena brzina, u slučaju naše zemlje to je sada 120 km/h, uz dodatnih 10 km/h na sat koji se uzimaju kao rezerva. Samim tim, radijus krivina mora da zadovoljava tu procenjenu brzinu, tako da autoput ne može da krivuda, malo levo, malo desno, jer bi u tom slučaju bilo neophodno smanjiti maksimalnu dozvoljenu brzinu na toj deonici radi bezbednosti, a to se u slučaju autoputa tako nikada ne radi.
 
Misli na ovaj nadvoznjak, ima prostora da bude par desetina metara dalje pa da se ne spusta na brdo nego da ide na stubovima
 
Nije sporno da je prostorno to moglo da se uradi, ali bi tim zaobilaženjem brda nastala krivina sa određenim radijusom, pa ne bi bilo bezbedno voziti brzinom od 130 km/h. Zato je bilo neophodno probijati brdo.
 
Uglavnom je jeftinije i jednostavnije praviti put na terenu (pa i na brdu) nego na stubovima. Zato nije pomeren sa brda, nego je baš pomeren na brdo.

Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=536169#p536169:12z390q2 je napisao(la):
Dalmatinac » Ned Maj 06, 2018 5:25 pm[/url]":12z390q2]Covece nadvoznjak pomeriti ne autoput...
:D

Da, u pravu ste. Sad vidim na slici da je u pitanju nadvožnjak, a ne autoput.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=536073#p536073:sxorc216 je napisao(la):
markomarkovic » Нед Мај 06, 2018 9:00 am[/url]":sxorc216]Serijal “Brdo kod Ljiga”, 5.6.2018.
...
Inače, fotke su nastale dok sam čekao u koloni od 200inak automobila ispred semafora u Ljigu. Posle semafora i na ulasku na autoput nije bilo gužve.



Sent from my iPhone using Tapatalk

Ето неке користи и од чувеног семафора код Љига :laugh:

Иначе не видим да се ишта променило у односу на пре месец и по када сам прошао туда, мада веровато и није приоритет док се тунел не приведе крају.
 
Ako uvatimo dobar zalet, možemo i da preskočimo tj da naskočimo na brdo sa nadvožnjaka, nema veze što nije spojeno :bg4:
Nadam se da će ove godine to završiti, sinoć sam putovao skoro 4 sata od Čačka do Borče!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=534325#p534325:2aqr2aor je napisao(la):
gygy11 » Thu Apr 26, 2018 6:47 am[/url]":2aqr2aor]Deonica kroz Makedoniju , Demir Kapija-Smokovica 28,2 km , slicne tezine i duzine kao Preljina-Pozega , makedonce je kostala 217 miliona evra.
Nas nasa kosta 450 miliona evra.
I dalje niko nista u drzavi o ovom katastrofalnom fenomenu koji se desava poslednjih godina.

U SAD prema ovoj studiji (link) troškovi izgradnje autoputa retko gde prelaze cifru od 10 miliona $ po milji (1 milja = 1,6 km), tako da je cena izgradnje koridora XI skoro 2-3 puta skuplja nego izgradnja auto-puta u SAD.
 
Vrh