Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

svsavic":2lh0zy91 je napisao(la):
Katastrofa, samo malo da su pomerili trasu, 50 m, a ne kroz brdo, npr. na stubovima da bude

Dalmatinac":2lh0zy91 je napisao(la):
Ali kako bi onda isao preko moje zemlje?

Dalmatinac":2lh0zy91 je napisao(la):
Misli na ovaj nadvoznjak, ima prostora da bude par desetina metara dalje pa da se ne spusta na brdo nego da ide na stubovima
A ovako materijal od brda iskoriscen za preostale prilaze za nadvoznjak buduce petlje, plus za trasu autoputa, plus mnogo jeftiniji nadvoznjak jer je kratak izmedju buduceg nasipa i brda, nego da stotinama metara ide na stubovima (kao petlja kod batajnice npr. )

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Sumnjam da imaju manjak zemlje pri izgradnji ap. A da im je trebala skinuli bi celo brdo a ne ovako samo je pitanje kad ce krenuti kliziste, pa onda novi projekat i sanacija pa izadje i skuplje od stubova ;)
 
@Dalmatinac
E vala ovo ako otklizi, ja i ti ce ga vratimo ;)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Da li se radi nesto na ulazu u tunel Brancic ,mislim na onih oko 200-300 metara koji nisu bili ni trasirani na snimcima od pre 2 meseca sto smo gledali?

Dokle li se stiglo na prvoj cevi,da li su gradjevinski radovi pri kraju i dokle se stiglo sa drugom cevi? Zna li neko ???
 
Kao što rekosmo - ne nadaj se da ove godine prođeš tunelom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=536104#p536104:nlr6aggr je napisao(la):
Propeler » Sun May 06, 2018 12:27 pm[/url]":nlr6aggr]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=536082#p536082:nlr6aggr je napisao(la):
svsavic » Ned Maj 06, 2018 9:22 am[/url]":nlr6aggr]Katastrofa, samo malo da su pomerili trasu, 50 m, a ne kroz brdo, npr. na stubovima da bude

Potpuno netačno. Autoput se uvek projektuje kao put na kojem čitavom dužinom može da se bezbedno ostvaruje maksimalna dozvoljena brzina, u slučaju naše zemlje to je sada 120 km/h, uz dodatnih 10 km/h na sat koji se uzimaju kao rezerva. Samim tim, radijus krivina mora da zadovoljava tu procenjenu brzinu, tako da autoput ne može da krivuda, malo levo, malo desno, jer bi u tom slučaju bilo neophodno smanjiti maksimalnu dozvoljenu brzinu na toj deonici radi bezbednosti, a to se u slučaju autoputa tako nikada ne radi.
Ja krivudaviji autoput od ovog nisam video nigde.
 
Ili si sarkastican, ilisi slabo putovao autoputevima kroz planinske predele :D

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Лаки пријатељу, а где има кривудавији? Деде нас просветли. Баш ме интересује где постоји тај аутопут, да га обиђем, па да се обрадујем да нисмо најгори.
 
Egnatia Odos u Grčkoj je isto krivudav, a i Ljig-Preljina je mogao da bude manje krivudav ali bi onda morao da odradis jos 2-3 tunela, par novih kosina, mostova, pa bi svi kukali koliko to košta.
 
Па да су га другачије (намерно не кажем боље) пројектовали, можда би био и јефтинији. Љиг - Прељина, током кише, врло небезбедан пут за бржу вожњу, ноћу те возачи из супротног смера заслепљују фаровима,... па да ли се то може одбранити за градњу у 21 веку?
Да те подсетим да Србија није густо насељена, земљиште је за бадава (у поређењу са околиним земљама), цена сирове нафте (па и асфалта), радне снаге и машинерије у задњих 30 година никад јефтинија. Закључак, идеални услови за изградњу путева, али...################. (убаци псовке по нахођењу)
 
Cena nafte nije ni blizu najjeftinijom u zadnjih 30 godina, naprotiv za ostalo ne znam.

Ali interesantan je princip rasprave, postavi se pitanje koji je to autoput toliko krivudav, i covek napise odgovor, ali opte ne valja.
 
I a8 je krivudav spaja it i fr. Iskreno nisam hteo odma da spominjem posto je to put iz tunela na most i tako kilometrima, a i ima 3+1(6+2).
To da li te neko zaslepljuje ili ne, moze i u Vojvodini na ravnom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=536627#p536627:1l6gwejr je napisao(la):
Gringo » Uto Maj 08, 2018 5:06 pm[/url]":1l6gwejr]Па да су га другачије (намерно не кажем боље) пројектовали, можда би био и јефтинији. Љиг - Прељина, током кише, врло небезбедан пут за бржу вожњу, ноћу те возачи из супротног смера заслепљују фаровима,... па да ли се то може одбранити за градњу у 21 веку?
Да те подсетим да Србија није густо насељена, земљиште је за бадава (у поређењу са околиним земљама), цена сирове нафте (па и асфалта), радне снаге и машинерије у задњих 30 година никад јефтинија. Закључак, идеални услови за изградњу путева, али...################. (убаци псовке по нахођењу)

Autoput se projektuje za bezbednu vožnju brzinom od 130 km/h. Ne može bezbedno da se vozi 180 km/h, jer to nije pista. Ima nekoliko pista po Nemačkoj, Španiji i još par zemalja, projektovanih sa takvim radijusom krivina na čitavoj trasi da omoguće bezbednu vožnju brzinom od 160 km/h, ali je to posebna priča i nema ih mnogo, a nama i nisu baš neophodne.

Centralna i zapadna Srbija je dosta gusto naseljena i ima veliki broj sela i zaseoka, a svi na selu, osim njiva i livada imaju i voćnjake i šume, pa i razne pomoćne objekte, pa eksproprijacija i nije baš tako jeftina. A ni zemlja uopšte nije jeftina. Cena sirove nafte nije na istorijskom minimumu, a pogotovo ne asfalta. Cena kamena je veća nego ranije, a cena radne snage je skuplja nego ikada u poslednjih 30 godina. Mi se tako stalno zavaravamo kako smo nekad ranije imali mnogo velike plate, a to je neistina.

Ako je ujedno u pitanju i aludiranje na to da se pri izgradnji očito mnogo krade, to je jasno kao dan i to podržavam, ali tvrdnja da je sve to bagatelno i jeftinije nego ikad ranije je velika greška.
 
У реду, прихватам примедбе. Можда моје запажање о пропуштању историјске шансе за изградњу ауто путева кроз Србију делује паушално, па ћу пробати да будем прецизнији:
-Цена од око 40 долара сирове нафте 80тих година је са инфлацијом и тадашњим односом долар / евро изгледа скупља од садашњих 60 долара по барелу, када за 1 евро треба око 1,1 до 1,3 долара. Ми још баратамо еврима. Закључак, никад доступнији асфалт.
-Густина насељености од око 90 становника по квадратном километру (можете мислити колико то пада кад се избаце Београд, Ниш, Нови Сад и остали велики градови) нас држи на испод 120-тог места по густини насељености, тако да смо у групи релативно ненасељених земаља. Такође, цена земљишта код нас је веома ниска у поређењу са европским земљама, па чак и окружењем. Закључак, експроприација је мање болна него у бар 120 земаља које су гушће насељене
-Радна снага (и инжењери и квалификовани и неквалификовани) имају најнижу просечну плату у Европи (ајд' нећемо рачунати Молдавију). Наши суседи имају много веће плате за исти посао, што сам лично проверио. Закључак, за исти посао можеш ангажовати више људи и подићи квалитет, а скратити време извођења радова.
-Машинерија која се сада користи, је много ефикаснија (већа продуктивност за мање горива и одржавања) и јефтинија него икад. Ровокопач, булдозер, бобкетови, никад доступнији. Закључак, већа продуктивност са мањим улагањима.
- Додаћу и низак ниво обавеза које се у реалности извршавају, а везани су за екологију. Пример су депоније материјала, ископа, ђубрета које извођачи остављају дуж траса путева, водотока, где год им се прохте. Уз то не видех ни један прелаз за животиње или ће то бити у фази 158-ој. Закључак, јефтинија градња.
Ово горе наведено, за мене представља идеалне услове за изградњу аутопутева. Овај садашњи јадан напредак радова на свим деоницама, није ништа друго него мера незнања и лоповлука оних који воде пројекте и политичких структура.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=536938#p536938:1durdc77 je napisao(la):
Gringo » 09 May 2018 07:10 pm[/url]":1durdc77]У реду, прихватам примедбе. Можда моје запажање о пропуштању историјске шансе за изградњу ауто путева кроз Србију делује паушално, па ћу пробати да будем прецизнији:
-Цена од око 40 долара сирове нафте 80тих година је са инфлацијом и тадашњим односом долар / евро изгледа скупља од садашњих 60 долара по барелу, када за 1 евро треба око 1,1 до 1,3 долара. Ми још баратамо еврима. Закључак, никад доступнији асфалт.
-Густина насељености од око 90 становника по квадратном километру (можете мислити колико то пада кад се избаце Београд, Ниш, Нови Сад и остали велики градови) нас држи на испод 120-тог места по густини насељености, тако да смо у групи релативно ненасељених земаља. Такође, цена земљишта код нас је веома ниска у поређењу са европским земљама, па чак и окружењем. Закључак, експроприација је мање болна него у бар 120 земаља које су гушће насељене
-Радна снага (и инжењери и квалификовани и неквалификовани) имају најнижу просечну плату у Европи (ајд' нећемо рачунати Молдавију). Наши суседи имају много веће плате за исти посао, што сам лично проверио. Закључак, за исти посао можеш ангажовати више људи и подићи квалитет, а скратити време извођења радова.
-Машинерија која се сада користи, је много ефикаснија (већа продуктивност за мање горива и одржавања) и јефтинија него икад. Ровокопач, булдозер, бобкетови, никад доступнији. Закључак, већа продуктивност са мањим улагањима.
- Додаћу и низак ниво обавеза које се у реалности извршавају, а везани су за екологију. Пример су депоније материјала, ископа, ђубрета које извођачи остављају дуж траса путева, водотока, где год им се прохте. Уз то не видех ни један прелаз за животиње или ће то бити у фази 158-ој. Закључак, јефтинија градња.
Ово горе наведено, за мене представља идеалне услове за изградњу аутопутева. Овај садашњи јадан напредак радова на свим деоницама, није ништа друго него мера незнања и лоповлука оних који воде пројекте и политичких структура.
Cena nafte je sada najveca od 2014 dakle nije najjeftinija u zadnjih 30 godina.
 
Да су могли боље - могли су. Али то је што је, најважнији проблем као то за кишу је решиво - већи је проблем што нису одмах кренули од Београда
 
Asfaltirali su nadvožnjak na petlji Ljig i rampe, takođe postavljeni su oni betonski stubovi za naplatnu rampu.
 
Ma džaba im naplatna rampa i sve skupa, kada na onom nadvoznjaku za ibarsku niko ne radi, ne znam kada si ti prolazio, da li je bilo radnika? Pre par dana nikoga nema.
Sećam se da je neko rekao davnooo da se saobraćaj mora preusmeriti na tu novu ibarsku da bi završili petlju, a ni naznaka nema da će biti sve ono gotovo, kako i da bude kad niko ne radi... Verujem da će verov do kraja godine mozda i završiti, ali sad ko prodje duž trase nema nista pohvalno da vidi - po neki kamion i to je to
 
Nadvoznjak ibarske iznad autoputa kod Ljiga je "gotov"
Ono sto sledi je nasipanje sa leve i desne strane (ispred i iza) nadvoznjaka. Da bi se to odradilo, cini mi se da ce biti neophodno jos jedno preusmeravanje magistrale, da bi se prilazna rampa iz pravca Beograda mogla odraditi.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537063#p537063:dv5jss42 je napisao(la):
laki72 » Čet Maj 10, 2018 7:36 am[/url]":dv5jss42]Nadvoznjak ibarske iznad autoputa kod Ljiga je "gotov"
Ono sto sledi je nasipanje sa leve i desne strane (ispred i iza) nadvoznjaka. Da bi se to odradilo, cini mi se da ce biti neophodno jos jedno preusmeravanje magistrale, da bi se prilazna rampa iz pravca Beograda mogla odraditi.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
u glavnom na tome se ne radi sada uopšte. Niti rade asfalt do tog nadvožnjaka niti iko ista radi na brdu. Samo da ne bude kao cele prošle godine da mislimo- rade sporo, ali imaju neki plan sigurno, ubrzace, ubrzace-....a na kraju je ispalo da su radili kao da je rok tek za 2g...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537063#p537063:nb81mh6h je napisao(la):
laki72 » Thu May 10, 2018 7:36 am[/url]":nb81mh6h]Nadvoznjak ibarske iznad autoputa kod Ljiga je "gotov"
Ono sto sledi je nasipanje sa leve i desne strane (ispred i iza) nadvoznjaka. Da bi se to odradilo, cini mi se da ce biti neophodno jos jedno preusmeravanje magistrale, da bi se prilazna rampa iz pravca Beograda mogla odraditi.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Sa te strane iz pravca Beograda je vec dovoljno nasuto, onde jedino sto je ostala ona rupa ka brdu da se popuni, sve u svemu na nadvožnjaku i prilazima ima maksimalno 5 dana posla.

Sad im je prioritet onaj deo kod Bogovađe, deo ka tunelu i sami tuneli, ostatak trase je 90% gotov.
 
Sa te strane definitivno nije dovoljno nasuto jer nema logike da se pravi toliko ostar uspon na trasi ibarske.

5cee94a1efbb1f664dfabb18db783152.jpg


Nasuto je samo do crvne linije i time se dobija prilicno strm prilaz mostu, sobzirom da je ovo magistralni put, a be neka lokalna saobracajnica.
Most preko potoka cak i nije najniza kota pa ce se po mom misljenju svakako makar do njega praviti nasip za prilaz nadvoznjaku (zuta linija).
mada bi logicnije bilo da se to odradi i ranije (zelena linija).

U svakom slucaju, mora se jos nasipati.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Da, Laki je u pravu, ali makar je spojen taj deo sa zemljom da tako kažem, ovamo na drugom kraju rupa velika . A sto se tice obilaska , cula sam da i nije mnogo komplikovano nesto se kroz sam Ljig ide i izadje se ili kod semafora ili još negde niže (kad se ide npr iz Bg), samo je bitno po meni, kad budu krenuli sa radom da se skoncentrisu i da se to brzo odradi. A sad moze li to za 5-10 dana, bilo bi super ako je Piccolo u pravu.
 
Malopre sam svratio do Bogovadje, nisam uspeo prići skroz do AP a jer je put zatvoren. Videh odatle da je dosta nasuto i što je najvažnije da su radovi konačno počeli...
 
Vrh