Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

nikola, prvo sam pomislio kako trolujes a onda sam shvatio da surcin i jakovo i pored dve petlje pod imenom surcin zaista nemaju pristup autoputu odnosno da do istog moraju skroz okolo, u pravcu novog beograda. ovo je stvarno idiotsko resenje, u rangu da autoput ka cacku uopste i ide ka surcinu umesto ka ostruznici.

hvala na postu, nisam bio svestan ovog idiotluka do sada
 
Zapravo, cvor "Surcin 1" je samo 2km udaljen od centra Surcina.

Ja smatram da je lokacija tog cvora losa. Koristice ga samo Surcinci jer ni jednom drugom mestu ne odgovara takva pozicija.
Surcinci vec imaju pristup novom autoputu preko obilaznice.

Lokacija blize naplatnoj rampi bi pokrila sva okolna mesta.
 
Brzi put spojiće Valjevo sa Koridorom 11 - Do Beograda za 45 minuta vožnje
Vlada Srbije donela je odluku da gradi brzu saobraćajnicu sa četiri trake od Valjeva do autoputa na Koridoru 11, a radovi bi mogli da počnu već 2019. godine, najavila je danas ministarka građevinarstva, saobraćaja infrastrukture Zorana Mihajlović.
https://www.ekapija.com/news/2100467/br ... -45-minuta
 
Malopre sam prosao autoputem iz pravca Čačka ka Ljigu i mogu vam reći da sam po prvi put u zadnjih godinu dana primetio veći napredak. Vozio sam te nisam mogao slikati ali je jako puno radnika i mehanizacije bilo na svim deonicama. Možda ovo i puste na jesen.... Vala koliko se kasni na svim deonicama koridora više nema ni one euforije medju nama...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=533229#p533229:2ki5suvb je napisao(la):
bokili84 » 20 Apr 2018 04:40 pm[/url]":2ki5suvb]Malopre sam prosao autoputem iz pravca Čačka ka Ljigu i mogu vam reći da sam po prvi put u zadnjih godinu dana primetio veći napredak. Vozio sam te nisam mogao slikati ali je jako puno radnika i mehanizacije bilo na svim deonicama. Možda ovo i puste na jesen.... Vala koliko se kasni na svim deonicama koridora više nema ni one euforije medju nama...

Za taj deo koridora 11 su i najveće šanse da bude završen u tom novom roku. Na koridoru 10 ja nisam siguran da mogu delovi ni do kraja ove godine, pogotovo na istočnom kraku.
 
Odlična je vest to za povezivanje sa Valjevom, ali mene koliko to raduje, toliko i ljuti jer obećavaju sve i svašta, a ni jedan projekat nisu završili. Ni ovo do Obrenovca jos nije gotovo, već odlažu početak do Pz za narednu godinu, do Surcina Bog sveti zna kad će završiti, ali evo u planu je povezivanje Valjeva sa AP. Ja bih volela malo više realizacije, u ostalom verujem kao svi vi.
@bokili eto u utorak nikog nije bilo, 3 radnika ukupno. Dobre su vesti da se nesto radi, bolje da i ovde ne ponavljam pitanje "čemu se mi to zapravo radujemo"
 
trialin":1uemxvg2 je napisao(la):
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=hBlsDAxNFeM[/youtube]
Hajdmo pricati i pricati i pricati...
Red obecanja, red trabunjanja, red lupetanja...
Naravno, frljnemo se terminima, frljnemo se lovom, frljnemo se rokovima (za godinu, dve-tri, tri ipo...)
U normalnoj zemlji ova zena nikada ne bi bila na poziciji na kojoj se nalazi.
Ona je (pored ostalih) olicenje svih zabluda i gresaka od petog oktobra do danas.

No ovaj narod voli lazi, voli da zivi u iluzijama, voli da traci svoje zivote, verujuci, da ce "do kraja godine" biti bolje...

Sa druge strane, mi (narod) ne kapiramo da se ovakve osobe moraju kazniti na izborima i pocistiti sa javne scene.
Ne postoji putni pravac u Srbiji gde nemamo ogromna kasnjenja.
I iako postujem da je u niskogradnji "uobicajeno" da dolazi do nepredvidjenih problema, ne mogu da prihvatim da se apsolutno svuda "nesto zakomplikovalo" i da je u svako, ali ama bas svakom slucaju to "visa sila"!
Ne, to je nesposobnost, koja je morala biti kaznjena, na ovaj ili onaj nacin.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=533311#p533311:1gzxb17s je napisao(la):
laki72 » 21 Apr 2018 12:08 am[/url]":1gzxb17s]
Sa druge strane, mi (narod) ne kapiramo da se ovakve osobe moraju kazniti na izborima i pocistiti sa javne scene.

А како кад са друге стране имаш Јанковића, Јеремића, Ђитлера, Боту, Шукија... много бољи момци, будућнос` Србије... :roll:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=533360#p533360:fkvqxrhc je napisao(la):
Veliki Vracar » Sub Apr 21, 2018 12:28 pm[/url]":fkvqxrhc]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=533311#p533311:fkvqxrhc je napisao(la):
laki72 » 21 Apr 2018 12:08 am[/url]":fkvqxrhc]
Sa druge strane, mi (narod) ne kapiramo da se ovakve osobe moraju kazniti na izborima i pocistiti sa javne scene.

А како кад са друге стране имаш Јанковића, Јеремића, Ђитлера, Боту, Шукија... много бољи момци, будућнос` Србије... :roll:
Davno sam ja rekla - sve dok ne bude postojala nekakva mogućnost da se loš rad kazni nečim što nije glas na izborima konkurenciji, ovako će uvek biti. Nema neke alternative, sve gore i gore.
 
Miro - da (do)čekamo kraj izgradnje, a u međuvremenu energiju da trošimo na pametniji način.
 
Vlasta, slažem se ja, prvo da dočekamo (a tada će to biti "veličanstven uspeh, ispunjeno obećanje uz malo zakašnjenje" ) , a drugo- ne slažem se, iskazati stav po ovom pitanju je jako bitno za naše živote. I da, nije ovde mesto politici, ali ona se meša u sve.
 
Deonica kroz Makedoniju , Demir Kapija-Smokovica 28,2 km , slicne tezine i duzine kao Preljina-Pozega , makedonce je kostala 217 miliona evra.
Nas nasa kosta 450 miliona evra.
I dalje niko nista u drzavi o ovom katastrofalnom fenomenu koji se desava poslednjih godina.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=534024#p534024:1ek2gtmc je napisao(la):
milos.tro » Tue Apr 24, 2018 8:03 pm[/url]":1ek2gtmc]Lajkovac,priprema korita reke za kamenu obaloutvrdu i konstrukciju nasipa:

I to je tako stajalo nezaštićeno u vreme najvećih voda?
 
Veliki Vracar":1t7kh4uu je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=533311#p533311 je napisao(la):
laki72 » 21 Apr 2018 12:08 am[/url]":1t7kh4uu]
Sa druge strane, mi (narod) ne kapiramo da se ovakve osobe moraju kazniti na izborima i pocistiti sa javne scene.

А како кад са друге стране имаш Јанковића, Јеремића, Ђитлера, Боту, Шукија... много бољи момци, будућнос` Србије... :roll:

Izvinjavam se iz dva razloga.
Prvo jer dosta kasnim sa odgovorom, a drugo jer ova diskusija izlazi iz okvira gradjevina i gradjevnarstva i zalazi u politiku.

A odgovor je sledeci.
Mislim da bi se upornim kaznjavanjem odgovornih za lose, kao i nagradom za dobro, doslo do "pozitivne selekcije".
Svuda to daje rezultata, pa cak i kod nas gde se takav princip primenjuje.
Da pojasnim. To sto je jos neko los ili nesposoban, ne amnestira ninajmanje one koji obavljaju odgovorne funkcije ili poslove.

gygy11":1t7kh4uu je napisao(la):
Deonica kroz Makedoniju , Demir Kapija-Smokovica 28,2 km , slicne tezine i duzine kao Preljina-Pozega , makedonce je kostala 217 miliona evra.
Nas nasa kosta 450 miliona evra.
I dalje niko nista u drzavi o ovom katastrofalnom fenomenu koji se desava poslednjih godina.

E moj gagi...
Pa ovde (i na forumu, ali i u siroj javnosti je glavna parola "ma nema veze koliko kosta, samo nek se gradi"...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Ne znam tačno kad je Niko već pitao (mislim da ima i mesec dana od tad), ali da li iko zna kako napreduje tunel kod Ljiga? Šta je sa onom davno probijenom cevi? Jesu li u njoj uradili sve što treba pa da se radi elektro oprema? Posto je skoro probijenab(leva) cev nekako već uporedo radjena kako tu teku radovi? To najbolje mozda zna@ Pančevac ,ali hvala svima ako pružite neke odgovore.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=534790#p534790:1h3m7wi7 je napisao(la):
MiraC » Sat Apr 28, 2018 11:37 am[/url]":1h3m7wi7]Ne znam tačno kad je Niko već pitao (mislim da ima i mesec dana od tad), ali da li iko zna kako napreduje tunel kod Ljiga? Šta je sa onom davno probijenom cevi? Jesu li u njoj uradili sve što treba pa da se radi elektro oprema? Posto je skoro probijenab(leva) cev nekako već uporedo radjena kako tu teku radovi? To najbolje mozda zna@ Pančevac ,ali hvala svima ako pružite neke odgovore.

Pancevac je u martu rekao da se do maja zavrsava sekundarna obloga u desnoj cevi, i tada pocinje elektro-masinsko opremanje, tako da ce obe cevi biti gotove do kraja godine (kao sto je i najavio sef gradilista prilikom probijanja leve cevi), realno u novembru-decembru bi trebalo da otvore od Obrenovca do Dica.
 
Hvala Piccolo, nesto mi se maj "motao po glavi" zato sam i pitala jer bi trebalo da je ta faza gotova,pa reko da li je urađeno. Znaci septembar se ne pominje više.... Svi su saglasni za kraj godine. Jako puno vremena imaju (6mes i vise) dugi su dani, lepo vreme, nek im je srecan rad
 
Kada su vlast i njene institucije 'odnarodjene' onda se za rezultat dobije nekoliko desetina KM autoputa koji ce se i ovo leto "suncati" dok se od skretanja za Lajkovac do Beograda vozi u koloni prosecnom brzinom 25-30km/h.
Naravno, neko ce biti povredjen, a neko i poginuti na tom preopterecenom pravcu, ali to su u glavama mocnika koji odlucuju, samo brojevi.
Neki drugi bi ih nazvali "kolateralna steta"...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Na lokaciji 44.284998,20.252900 danas fotografisano.

Pogled u pravcu Čačka


Pogled u pravcu Beograda
 
Evo da javno kazem da se apsolutno slažem sa Lakijem! Put je preopterecen, sad više nisu kamioni problem jer i oni mogu da idu brže, već sad traktori, kultivatori, prave se kolone, mnogi preticu rizično.... Jako malo je policije koja zapravo prati da isključi takve iz saobraćaja privremeno. To najviše rade ovako pred praznike, taj je i semafor u Ljigu ugašen, kroz Čačak.... I mozda se najviše radi da bude što manje zastoja. Naravno pozdravljam i to da se kontrolise brzina ima zaista bahatih vozača.
Generalno moj utisak je da je ovaj put ok bio u neko vreme ranije kada nije bilo toliko saobraćaja, kada su i brzine bile niže.
@xxx mozes li samo reci gde je to, zna li neko sta ti brojevi znače, koje je to mesto?
 
Vrh