@ dedinje
Nisi u pravu.
Osim u letnjim mesecima koridor 10 po broju vozila ne prednjaci puno u odnosu na Ibarsku magistralu.
Prosirivanje Ibarske magistrale je bezpredmetna prica jer njena trasa danas skoro 80% prolazi kroz naseljena mesta, gradove, sela varosice. Ako bi se i odlucili na prosirivanje postojece magistrale, to bi kostalo bezmalo koliko i izgradnja novog autoputa, jer treba imati u vidu da zemljiste koje prolazi kroz Stepojevac, varosicu Ljig, Gornji milanovac (znaci gradjevinsko zemljiste) kosta mnogo vise nego poljoprivredno zemljiste u brdskim predelima.
Cacak 118.423
kraljevo 124.554
Uzice 83.000
Valjevo 96.761
n. Pazar 85.996
Pozega 14.000
G.Milanovac 24.000
Ivanjica 12.500
Priboj 20.000 _________
= Bezmalo 600.000
600.000 ljudi bez manjih naselja i sela valjda zasluzuju da im se moguci normalno putovanje i normalan i brz transport sirovina, proizvoda i drugie robe i dobara, zar ne?
Nisi u pravu.
Osim u letnjim mesecima koridor 10 po broju vozila ne prednjaci puno u odnosu na Ibarsku magistralu.
Prosirivanje Ibarske magistrale je bezpredmetna prica jer njena trasa danas skoro 80% prolazi kroz naseljena mesta, gradove, sela varosice. Ako bi se i odlucili na prosirivanje postojece magistrale, to bi kostalo bezmalo koliko i izgradnja novog autoputa, jer treba imati u vidu da zemljiste koje prolazi kroz Stepojevac, varosicu Ljig, Gornji milanovac (znaci gradjevinsko zemljiste) kosta mnogo vise nego poljoprivredno zemljiste u brdskim predelima.
Cacak 118.423
kraljevo 124.554
Uzice 83.000
Valjevo 96.761
n. Pazar 85.996
Pozega 14.000
G.Milanovac 24.000
Ivanjica 12.500
Priboj 20.000 _________
= Bezmalo 600.000
600.000 ljudi bez manjih naselja i sela valjda zasluzuju da im se moguci normalno putovanje i normalan i brz transport sirovina, proizvoda i drugie robe i dobara, zar ne?