Verovatno baš da bi se izbeglo klizište, koje bi odnelo ko zna koliko novca i koliko vremena, i koje bi se opet svako malo moralo sanirati. Stabilizacija jednog jedinog stuba Mosta slobode u Novom Sadu je trajala nekoliko godina, mogu da zamislim koliko bi trajali radovi u dužini od par kilometara na takvom terenu. Plus pošto je sigurni uzrok klizišta stalno podrivanje tla na krivini Save, to bi značilo i vrlo velike radove na regulaciji toka Save (koji će pre ili kasnije morati doći na red, ali očigledno je neko procenio da je sve to skuplje i mnogo vremenski neodređenije nego raspaliti put kroz Srem). S druge strane koliko će realno put vremenski biti duži onima kojima ova trasa nije optimalna? Pa ako se gleda od mesta gde bi se priključio da je išao desnom obalom Save, dakle od petlje Ostružnica, svi bi svakako morali doći do nje i tako i tako, ne verujem da će ovo kruženje do nove petlje kod Surčina i nazad do Obrenovca oduzeti više od 10 minuta (6 min je sad od Ostružnice do petlje na severu Surčina, znači nekih 4-5 do buduće petlje i slično toliko da se preko novog mosta vrati kod Obrenovca na desnu obaliu save). Kako bi i inače morali stići od Ostružnice do Obrenovca, za nekih 2-3 min, razlika je 7 minuta. To toliko strašno da neko odustane od putovanja? Sumnjam. Jeste malo čudno da dva puta prelazite reku, ali nije neki užasan gubitak vremena. I tako i tako mi deluje skroz realno da se u budućnosti napravi spoj sadašnje Ibarske negde posle Lipovačke šume, recimo ispod Meljaka ili Šiljakovca prema autoputu i time dobije kraća veza, koja bi svakako bila korisna i da je autoput išao desnom obalom Save.