Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Ajoj!! U moru mrtvila ovih dana na forumu odjednom boom,snimak dronom!!! Svaka čast,hvala na snimku,svi bi voleli još ovakvih snimaka sa još zanimljivijih deonica! Ovo je prvi snimak A2 dronom cini mi se!
On topic:na ovoj deonici, reklo bi se još puno posla koliko vidim...
 
Sugestija snimatelju da nagne kameru ka zemlji, ovde je 2/3 kadra nebo.
 
Video sam malo kako sta izgleda, a i uz ove snimke siguran sam da autoput nece biti gotov i pusten u rad pre jeseni i to verovatno kasne jeseni, kao sto je deo Ljig-Preljina.
Od ukljucenja kod obrenovca do naselja Stepa na trosarini mi je juce trebalo tacno 45 minuta, sa ozbiljnim prekoracenjem brzine od Ostruznice do Ade (100-120) ogranicenje je 80. Na Planplus su vec ucrtali autoput i do Ljiga je potrebno 30 minuta. Znaci ukupno oko sat i 15 ili 20 minuta ako se vozi laganije kod Ostruznice. Magistralom mi je potrebno u zavisnosti od guzve sat i 10 do sat i 20, a kad nema guzve i ako se prekoraci brzina, moze i za sat. Autoputem ce biti dalje 12 km i placace se putarina oko 300 dinara i potrosice se vise goriva oko 300 din za benzince, tako da je neisplativo za nas koji zivimo na Vozdovcu, Banjici, Autokomandi, Brace Jerkovic, Medakovic... Da je autpoput skroz, pa da se ide zbog bezbednosti, ali je put prema Obrenovcu podjednako nebezbedan kao i Ibarska. 600 din vise i minimum 10 minuta sporije. Vozicu se u pocetku, da vidim kako izgleda.
 
Делује да је твој прорачун приближно тачан, мада сат и 10 мин до Љига ибарском је баш ризично. Али не заборави да НБГ и Земун чине значајни део БГ а и да постоји и ток за Европских градова преко НС или ЗГ којима опција Ибарска није тако повољна.
Такође кад једног лепог дана буде завршена деоница Обреновац Сурчин, чак и са Вождовца ће до Сурчина требати око 20 мин (ако не заглави Газела са окружењем) + 35 мин до Љига. Е сад знам да ово свакако неће бити готово до 2019 (што чиними се тренутно стоји као рок) али 2025 би стварно све требало да буде завршено, можда чак и до Пожеге.
 
Sve i sa zavrsenim delom do surcina (cak i) sa vozdovca ce biti lakse, brze i jeftinije ibarskom magistralom...
Na zalost...
Ali na zalost, to je cena koja se placa kada visedecenijske planove, preko noci neko ospori iz krajnje sumljivih pobuda (da ne kazem interesa)...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Ne moze Ibarskom ,dosta ste meni pravili guzvu,nego lepo cim se pusti AP svi tuda,a mi malo da se " dosadjujemo " na Ibarskoj ,zasluzili smo.....Ahahahaaaa....... :D :) :D :) :D :D :D :D :D :D
 
Jbg, @Niko, hoces da propadnu ugostitelji sa magistrale? ;)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
од laki72 » Уто Јан 09, 2018 9:10 pm
Sve i sa zavrsenim delom do surcina (cak i) sa vozdovca ce biti lakse, brze i jeftinije ibarskom magistralom...
Na zalost...
Ali na zalost, to je cena koja se placa kada visedecenijske planove, preko noci neko ospori iz krajnje sumljivih pobuda (da ne kazem interesa)...
Јефније да, брже тешко. Па не треба ти са аутокомаде до Сурчина аутопутем више од 15-20 мин, по google maps-u 19 минута до места где ће бити петља а после до Љига нешто мало преко 30 мин. Ако неко може за 50 мин од Вождовца од Љига свака му част, мада ће брзо завршити у затвору.
Е сад, што се тиче планове и разних интереса то се слажем са тобом, али у овом случају мислим да су били подједнако валидни приступ аутопуту и са сремске стране БГ (као што је сада у плану) и са шумадијске, увек би једна верзија више одговарала неком а неком друга. Што се тиче овог коридора много већи проблем је невероватно пробијање рокова. Гледао сам снимак у којем је Зорана пре само 3,5 година (2014) рекла да ће до краја 2017 бити завршена не само деоница до Обреновца већ све до Сурчина, а сада нисам сигуран да ће до краја 2018 завршити чак ни до Обреновца, Сурчин су померили за крај 2019 ал ја ге не очекујем пре рецимо 2022.
 
De mi samo objasni na koje trikove ces do obilaznice kod surcina stici za 19minuta?
Mozda, prvog januara u 8.00 ;)
No u koloni koja mili od dusanovackog mosta, pa do studenjaka, bas tesko.
U obe varijante (kroz rakovicu, ili kroz nbg) od vojvode stepe do mesta gde ce biti petlja obilaznice i A2 ima oko 35km

20km je samo od petlje Orlovaca do buduce petlje za A2

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Тако каже ГМ додуше од Аутокоманде преко НБГ аутопутем па онда обилазницом од Добановаца до будуће петље Сурчин и то у 9:15, сада ми за исту деоницу каже 20мин, ваљда је гужва већа а ГМ колико знам убацију у рачуницу тренутну гужву. Мислим да ово важи за већи део дана осим наравно јутарњи шпиц у смеру ка Сурчину, односу за поподневни шпиц у смеру ка Вождовцу. Е сад знам да је ово драстично веће у шпицевима, али тада су и други правци знатно успорени, осим ако гледаш на пример Видиковац или Петлово брдо где си практично на ибарској.
 
NArode,jesmo li se to mi malo uspavali nakon ovih praznika???

Radi li se sta na trasi ,da li su konacno poceli radovi na deonici Obrenovac - Surcin ,mislim na suvozemni deo?

Kako napreduje most,hajde,pisite nesto.....Danima niko nista da objavi?? Nema cak ni "zemljanina" .... :D :D :D :D
 
Sinoc prosao nazalost po noci ,jedino sto sam primetio da je skretanje za Bogovadju precrtano (nisam siguran dali je to nesto novo ).
 
Hvala Darko,to mi nije problem,to cu lako istražiti. Mene zanima od Obrenovca do Surčina ima li kakvih aktivnosti.
Inače,mestani pričaju da je država razjurila podizvodjače i da ce Kinezi sve da završe,meni to liči kao glupi trač,ali uglavnom su u prošlosti mestani bili u pravu.Videćemo. ..
 
Гледајући сателитски снимак од данас на sentitel hub-у види са да од моста ка Сурчину никакви радови нису започети.
 
Licno mislim da ce ovakva situacija biti sve do marta , i na forumu i na terenu( bez vesti, bez nekog ozbiljnijeg napretka). @niko bojim se da tvoja teorija o završetku do Obrenovca pred izbore u Bg , nece ni biti moguca. Ja ne mogu da verujem da sve ovo moze biti gotovo za mesec dana,pa i dva.... Cak i da dalekovod izmeste, nije mi verovatan skori zavrsetak... I na snimku Earthmoving-a nesto mi sve ono deluje ne završeno, da treba jos posla svugde. Sto rekao neko u septembru "ne izgleda tako AP mesec - dva pred puštanje"... I slazem se sa onima koji smatraju da uz veliko angažovanje moze da se odradi, ali mislim da upravo takvog "udarnickog" tempa nece biti... (govorim o delu Ljig - Obrenovac)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=507099#p507099:3ub6l6co je napisao(la):
laki72 » 09 Jan 2018 09:10 pm[/url]":3ub6l6co]Sve i sa zavrsenim delom do surcina (cak i) sa vozdovca ce biti lakse, brze i jeftinije ibarskom magistralom...
Na zalost...
Ali na zalost, to je cena koja se placa kada visedecenijske planove, preko noci neko ospori iz krajnje sumljivih pobuda (da ne kazem interesa)...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
. Da su još malo preterali (što me ne bi čudilo) ovo bi bila DOD varijanta - Desna obala Dunava...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=507881#p507881:37nlybdn je napisao(la):
Darko78 » 12 Jan 2018 03:20 pm[/url]":37nlybdn]Sinoc prosao nazalost po noci ,jedino sto sam primetio da je skretanje za Bogovadju precrtano (nisam siguran dali je to nesto novo ).
ja sam išao tamo pre mesec dana, i isto video precrtan znak za Bogovađu i opet išao tim precrtanim putem.
 
Znak je precrtan zbog mostica koji je odnela poplava 2014. god, pa su ga radili. Inace, nije precrtana nego precrtana pa odcrtana. :D Ne dohvata se nijedna kriticna tacka, ocito to stagniraju dok tunel ne uznapreduje i pustice sve odjednom, ne vidim drugi razlog da se kilavi, pa da se zapne, pa da se opet kilavi.
 
I dalje ne postoji jasan odgovor zašto je izabran za trasu autoputa sremski pravac, a ne šumadijski, kad je:
- skuplji, jer mora da se izgradi most preko Save i kasnije da se održava
- duži za polaske iz šumadijskog dela Beograda, gde je koncentrisano više od 2/3 stanovništva Beograda
- ne rašava problem Ibarske magistrale, jer će i dalje ogroman saobraćaj da ide tom trasom, iz razloga što će biti ekonomičnije
 
Verovatno baš da bi se izbeglo klizište, koje bi odnelo ko zna koliko novca i koliko vremena, i koje bi se opet svako malo moralo sanirati. Stabilizacija jednog jedinog stuba Mosta slobode u Novom Sadu je trajala nekoliko godina, mogu da zamislim koliko bi trajali radovi u dužini od par kilometara na takvom terenu. Plus pošto je sigurni uzrok klizišta stalno podrivanje tla na krivini Save, to bi značilo i vrlo velike radove na regulaciji toka Save (koji će pre ili kasnije morati doći na red, ali očigledno je neko procenio da je sve to skuplje i mnogo vremenski neodređenije nego raspaliti put kroz Srem). S druge strane koliko će realno put vremenski biti duži onima kojima ova trasa nije optimalna? Pa ako se gleda od mesta gde bi se priključio da je išao desnom obalom Save, dakle od petlje Ostružnica, svi bi svakako morali doći do nje i tako i tako, ne verujem da će ovo kruženje do nove petlje kod Surčina i nazad do Obrenovca oduzeti više od 10 minuta (6 min je sad od Ostružnice do petlje na severu Surčina, znači nekih 4-5 do buduće petlje i slično toliko da se preko novog mosta vrati kod Obrenovca na desnu obaliu save). Kako bi i inače morali stići od Ostružnice do Obrenovca, za nekih 2-3 min, razlika je 7 minuta. To toliko strašno da neko odustane od putovanja? Sumnjam. Jeste malo čudno da dva puta prelazite reku, ali nije neki užasan gubitak vremena. I tako i tako mi deluje skroz realno da se u budućnosti napravi spoj sadašnje Ibarske negde posle Lipovačke šume, recimo ispod Meljaka ili Šiljakovca prema autoputu i time dobije kraća veza, koja bi svakako bila korisna i da je autoput išao desnom obalom Save.
 
Vrh